Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

direktor":22hawv2p je napisao(la):
Zar kruzni tok ne ubrzava saobracaj svi se krecu niko ne stoji
Kako da ne. Evo vidi na Slaviji, tako je dobar kružni tok da su morali da uvedu semafore.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522651#p522651:nt3rjdso je napisao(la):
direktor » Tue Mar 06, 2018 8:52 pm[/url]":nt3rjdso]Rio izlupa se za sve pare bas glupo sto su stsvili stajaliste da je ljudima lakse da presjedaju

Ma nije problem ako postoji potreba da se presjeda, Ko ce tu presjedati? Mozes li mi navesti primjer? Ja ne poznajem linije GSP pa ne znam konkretno ko bi tu presjedao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522836#p522836:1vx6pg08 je napisao(la):
RioBL » 07 Mar 2018 12:48 pm[/url]":1vx6pg08]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522651#p522651:1vx6pg08 je napisao(la):
direktor » Tue Mar 06, 2018 8:52 pm[/url]":1vx6pg08]Rio izlupa se za sve pare bas glupo sto su stsvili stajaliste da je ljudima lakse da presjedaju

Ma nije problem ako postoji potreba da se presjeda, Ko ce tu presjedati? Mozes li mi navesti primjer? Ja ne poznajem linije GSP pa ne znam konkretno ko bi tu presjedao.

Vidi, znam par ljudi, ali ne poznaješ ih, ništa ti ne znače....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522802#p522802:eum7p732 je napisao(la):
Baston » 07 Mar 2018 11:02 am[/url]":eum7p732]Po meni, ovo ne bi bilo loše rešenje. Ionako je bilo govora da će proširiti Bul.Crvene Armije i napraviti dva kolosjeka. Skretanjem na levo u Marka Hristića jeste najbliže, al bi se od te raskrsnice napravio haos. @astrodudle - ne znam ni da li bi onda i kružni pomogao :?
file.php

Rešenjm sa slike će se sasvim sigurno napraviti haos na raskrsnici kod Delta City-ja, koja je već sada preopterćena.
Dodavanjem još "bočnih" tramvajskih linija, probijanjem nasipa i spajanjem sa Bulevarom umetnosti se problemi eksponencijalno uvećavaju.
Pored svega toga, jedini prostor na karčun kojeg je, čisto tehnički, moguće proširiti ulicu, je "Ruska škola", a to je teritorija Ruske Federacije...


Što se tiče raskrsnice Marka hristića i Đorđa Stanojevića ja tu zaista ne vidim da postoji problem. A i da postoji problem, tu može i da se reši, prostora ima dovoljno.
Praktično, na semaforu bi se uveo i interval za prolazak tramvaja, a mogu se dodati još po jedna traka za skretanja da se ubrza prolazak automobila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522838#p522838:1lpvmew2 je napisao(la):
relja » Wed Mar 07, 2018 12:53 pm[/url]":1lpvmew2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522836#p522836:1lpvmew2 je napisao(la):
RioBL » 07 Mar 2018 12:48 pm[/url]":1lpvmew2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522651#p522651:1lpvmew2 je napisao(la):
direktor » Tue Mar 06, 2018 8:52 pm[/url]":1lpvmew2]Rio izlupa se za sve pare bas glupo sto su stsvili stajaliste da je ljudima lakse da presjedaju

Ma nije problem ako postoji potreba da se presjeda, Ko ce tu presjedati? Mozes li mi navesti primjer? Ja ne poznajem linije GSP pa ne znam konkretno ko bi tu presjedao.

Vidi, znam par ljudi, ali ne poznaješ ih, ništa ti ne znače....

Nije problem, nazovi ih "osoba A", "osoba B",...pa daj primjer. Ako mozes
 
Jeste da je izazov :) , ali realno, diskusija koju pokušavaš da započneš svojim trolovanjem će da skrene temu sa onoga što se upravo dešava na Novom Beogradu a na šta ovde, svi mi ostali, ukazujemo.
 
@relja - Nisam nešto saglasan sa tvojom konstatacijom da je raskrsnica kod Delta City preopterećena. Prolazio sam (i prolazim) tuda gotovo u svako doba dana i nisam stekao neki utisak da ima gužve ili zagušenja. Jedino iz pravca blokova kada se ide levo u Deltu semafor krace traje, ali i to izbegavaju oni koji znaju, jer je iz tog smera brže ako se skrene levo u O.Brigada pa kroz Uroša Martinovića pravo. Iz i u Agostina Neta saobraćaj je beznačajan osim za polovinu bloka 70 i autoškole :) E sad, spajanje sa Bul.Umetnosti jednog dana, će joj svakako "dati po volumenu".

Što se prosirenja Bul.Crvene Armije tiče, (čini mi se da već bilo negde na Beobuildu, ne mogu sad da nadjem) bilo je govora da im je potrebno svega po 1.5m sa obe strane. U tom slučaju bi stradao (a kako drugačije) samo zeleni pojas, a i to je ne više od 10 stabala na celom potezu obostrano, tako da tako da do Rusa neće ni dobaciti.

Inače nije mi bila namera da kritikujem gde je bolje da tramvaj "preseče" do J.Gagarina već sam hteo da kažem da je po meni bolje da isti prodje izmedju dva naselja (Belville, A blok) i blizini dva poslovna centra (BOP, AirSerbia/NCR) gde opet dosta ljudi živi i radi. Ovako mi sve deluje nekako nedovršeno - s mosta pravac depo il' u krug.
 
Onda si verovatno imao sreće sa zelenim talasom.

Da, sećam se tog "merenja". Samo, iako postoji teorijska mogućnost da se "uštine" sa strane, nema dovoljno mesta da se napravi ono najbitinije: stajalište. Jer, ako će postojati linija koja će iz pravca bloka 45 skretati ka mostu kod Delta City-ja, tu bi onda trebala da postoji jedno stajalište u Crvene armije, odmah posle raskrsnice, zar ne? Dakle, možda može da se "uštine" da prođe tramvaj, ali nema mesta da koloseci budu u službi putnika.

Ali nisam protiv toga da postoji krak koji bi kroz Đorđa Stanojevića obilazio oko Belvila. Zapravo, i treba nam ono što nedostaje na mnogo mesta po Beogradu: okretnica koja bi mogla da se koristi u slučaju ispada nekog dela mreže, a "krug" oko Belvila je baš to.
 
Moguće. Onda ću da se pretplatim na tu raskrsnicu jer na ostalim nemam sreće sa zelenim talasom :)

Hm, u pravu si za stajalište, pomislio sam na to. Moguće je primeniti rešenje kao kod Pravnog fakulteta, gde se samo zbog stajališta bulevar sužava na dve trake a posle širi ponovo na tri. Ne svidja mi se to preterano, ali je opet bolje nego da ceo bulevar prekroje na po dve saobraćajne trake.

Nisam iz te struke pa i ne kapiram baš u detalje taj rad, ali ako to sa kontaktnom mrežom je izvodljivo, onda bi te okretnice i "prečice" bile stvarno super stvar.
 
Poslovno stambena zgrada pored zgrade N1 jos malo pa gotova:


Udaren i iskrivljen semafor kod raskrsnice i buduceg nadvoznjaka iznad bul. crvene armije:


Overen saht:


Duz cele ulice na trotoaru i asfaltu stoje nepocisceni sitni kamencici verovatno ostaci od zimske sluzbe a takodje i sloj zemlje na ulici duz trotoara. Razne plasticne kese i flase duz ograda od GSPa i dr. se podrazumevaju. Opsti je utisak jedne neurednosti i neodrzavanja totalno nove saobracajnice koja ce se zajedno sa okolinom vrlo brzo pretvoriti u jednu zapustenu dzadu. Takodje na onom travnatom placu kod GSPa u Dj. Stanojevica gde je bila ciganmala jos uvek stoji onaj mali plato sa ostacima nekih betonskih ploca ili boga pitaj cega vec. Ima li iko objasnjenje kako je moguce da su nakon zavrsetka izgradnje UMPa ceo taj deo lepo uredili sa zasadjenom travom a da u isto vreme nisu uklonili to ruglo. To je prosto NEVEROVATNO.
 
I na raskrsnici sa Bulevarom Crvene armije su stalno razbacane one plastične džersi barijere. Prijavljujem ih stalno, čim dune jači vetar, eto haosa ponovo.
Barijere služe da blokiraju smerove ka pruzi, tj. budućem podvožnjaku koji neće biti urađen bar još dve godine.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Uz ovakve planirane karakteristike pri projektovanju:
1a706f8b6cf261ccb8735bf867d52253.jpg

Ova pruga NE TREBA da se gradi!
Po svemu sto vidimo pruga je u celom ovom projektu bila potpuno sporedna i figurativno receno 'dodata'!!!
Tramvajem koji sa Cukarice putuje 2-3 puta duze nego autobus 89 se niko nece voziti, ili da ne budem prestrog, vozice se jako mali broj putnika (slicno kao sa 12 i 13 kroz V.Misica).

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Upravo tako. Kao što je i spuštanje UMP-a i formiranje 3 semaforizovane raskrsnice do Tošinog bunara obesmislilo ceo koncept samog UMP-a i svelo ga na nivo slaboprohodnog bulevara. Umesto da je građen na stubovima sve do Tošinog bunara i Bež. Kose, kao što je i bila prvobitna ideja.
 
По милионити пут: никада није планирана траса на стубовима до Тошиног бунара. Никада. Планирана је само денивелисана раскрсница са Тошиним бунаром.

Ко оволико месеци после отварања те деонице и бољитка који је донела у саобраћају и даље говори да је она "промашај", или је: 1) не користи, а понајмање у шпицу; 2) ограничен као министар Зоран Ђорђевић за Осми март. Трећег нема.
 
Nisam ja napisao da je promašaj, već da obesmišljava koncept brze veze iz jednog dela grada do drugog, jer sa 3 semaforizovane raskrsnice na kratkom potezu to ne može da bude. Naravno da je bolje sad, nego što je bilo pre, bez tog bulevara, ali bilo bi još mnogo bolje da je na stubovima. I to, ne samo za prohodnost do mosta, već naravno i za prohodnost bulevara sa kojima se sada ukršta: Omladinskih brigada, Crvene armije, Marka Stanojevića. Parola: bolje išta, nego ništa, konačno mora da se izbaci iz glave.
 
Pored denivelisanja, ja bih produžio traku za levo skretanje iz OB na UMP, i napravio posebnu traku (još jednu) za desno skretanje kod Petoševića.
Produžio bih i traku za levo skretanje u Tošin bunar iz N. Dobrovića i ukinuo parkiranje sve do Marka Čelebonovića jer se tu iz dve trake iz oba smera sužava na jednu traku.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Propeler":72aehahn je napisao(la):
Upravo tako. Kao što je i spuštanje UMP-a i formiranje 3 semaforizovane raskrsnice do Tošinog bunara obesmislilo ceo koncept samog UMP-a i svelo ga na nivo slaboprohodnog bulevara. Umesto da je građen na stubovima sve do Tošinog bunara i Bež. Kose, kao što je i bila prvobitna ideja.
Upravo tako!
Govorim o tome stalno od kada je otvoreno i niko mi ne veruje...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Šta ti niko ne veruje? Da je bolje na stubovima i denivelisano?

Taj deo NBG je kao stvoren za te stvari jer je sa jdne strane izdignuta pruga, a na drugoj ništa stambeno (osim West65)
 
Da, apsolutno je bilo logično da ide paralelno sa prugom na stubovim i uđe u tunel paralelno sa prugom. Gde će biti tunel ako nije denivelisana saobraćajnica?
Ovako smo dobili još jednu ulicu koja ne vodi nigde i samo ometa saobraćaj u Omladinskih brigada koja je možda i najprometnija ulica u gradu.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523818#p523818:3l9lbkbc je napisao(la):
Propeler » 11 Mar 2018 12:28[/url]":3l9lbkbc]Nisam ja napisao da je promašaj, već da obesmišljava koncept brze veze iz jednog dela grada do drugog, jer sa 3 semaforizovane raskrsnice na kratkom potezu to ne može da bude. Naravno da je bolje sad, nego što je bilo pre, bez tog bulevara, ali bilo bi još mnogo bolje da je na stubovima. I to, ne samo za prohodnost do mosta, već naravno i za prohodnost bulevara sa kojima se sada ukršta: Omladinskih brigada, Crvene armije, Marka Stanojevića. Parola: bolje išta, nego ništa, konačno mora da se izbaci iz glave.

Треба им "боље ишта него ништа" почипати из мозга и програмирати их на "ништа мање од савршеног"
 
Čak niko ne traži ni savršeno, samo da se budžetska sredstva ne rasipaju bez potrebe.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Da je izvedeno na stubovima uz posebne pristupne saobraćajnice, bilo bi i opravdano i logično, na slobodnom zemljištu, pored UMP-a graditi visoke poslovne, pa i stambene objekte, s obzirom da ipak ima ljubitelja visokogradnje. U osnovi tih nebodera bi mogle da budu višespratne garaže, koje ni ne mogu da se ukopavaju duboko u zemljište NBg-a.

Ovako, podstičemo visokogradnju u Kneza Miloša i Savskom amfiteatru, gde je to zbog različitih razloga, najmanje dopustivo, a ovde se grade zgrade P+6, poput West 65. Sve naopako.
 
Vrh