Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Наравно да ово обележавање улице погрешним именом од стране гугла није у реду, али они могу све, и нема се коме жалити. Очигледно им смета име улице "Булевар хероја са Кошара".
 
Гугл је траљав са именовањем путева ништа ново планплус је по том питању бољи

Шокантно ми је да нови геопортал на геосрбији који је одличан нема све улице а оне које има су лоше уцртане
 
na planplusu je bilo obelezeno od momenta kad je pusten u saobracaj, svaka pohvala za njihov rad, a ne ovi gugl kao nesto veliki a sabanima trebalo 6 meseci da ucrtaju bulevar od 6 traka a jos ga nisu ni nazvali, plus ona raskrsnica nikole dobrovica, bul heroja i tosin bunar je bila ucrtana kao slepe ulice bar godinu dana
 
A ovaj idiotluk sa bulevarom Crvene armije koji sada ima oblik slova 'T' bolje da ne komentarišem.
Pola stanara na istom ulazu u naselju Belville ima ličnu kartu (prebivalište) u bulevaru Crvene armije, a druga polovina u ulici Đorđa Stanojevića.
Strašno...
 
Zar nije bulevar crvene armije samo od jg do nasipa pruge
Dok djordja stanojevica ostaje kako je bila mislim da je tu greska nevidim da da cjeli belvil mora na jednu ulicu sa cjelom azbukom
 
Управо тако Директоре, Булевар Црвене Армије је од Јурија Гагарина до Булевара хероја са Кошара. После иде (ићи ће) Булевар Уметности кад се пробије подвожњак у насипу тј. испод пруге.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520501#p520501:eevtq2a3 je napisao(la):
Stomatolog » Yesterday, 21:40[/url]":eevtq2a3]A ovaj idiotluk sa bulevarom Crvene armije koji sada ima oblik slova 'T' bolje da ne komentarišem.
Pola stanara na istom ulazu u naselju Belville ima ličnu kartu (prebivalište) u bulevaru Crvene armije, a druga polovina u ulici Đorđa Stanojevića.
Strašno...

Može malo pojašnjenje (ako može i sa crtežom).

Normalno je da zgrada na ćošku ima ulaze koje pripadaju dvema ulicama.
 
Ne znam da li ste primetili ali most na Adi je dosta slabo ćišćen protekla 3 dana. Čak su i neke ulice srednje veličine u mom kraju čišćene, a most nije.
 
Ranije se nije cistio zbog garancije, bar su tako pricali, a sad pitanje je mozda jos vazi garancija

Sent from my SM-C5000 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520604#p520604:ua4vl48z je napisao(la):
bl3y4 » Sre Feb 28, 2018 12:11 pm[/url]":ua4vl48z]Ne znam da li ste primetili ali most na Adi je dosta slabo ćišćen protekla 3 dana. Čak su i neke ulice srednje veličine u mom kraju čišćene, a most nije.
I ja sam stekao takav utisak.

 
Ako meni neverujete možete da proverite to što pričam na geoSrbija i u eKatastru nepokretnosti, a evo okačiću i slike sa geoSrbija.
Te promene su nastale pre skoro 2 godine, sada je već i katastar usvojio te promene, tako da na izvodima iz katastra se dobija nova adresa.
Tako da oni koji za izdavanje novih dokumenata nose novi izvod iz katastra dobijaju i u dokumentima novu adresu.
Neki stanari predlažu da pišemo peticiju, za vraćanje starog imena ulice (Đorđa Stanojevića).
Svi računi još uvek stižu na staru adresu.
Kako stvari trenutno stoje bulevar Crvene armije je od ulice Marka Hristića do Dr Agostina Neta.
Pričam o parcelama koje sam označio crvenim krugovima (2896/2, 2896/4, 2896/7).

 
Jos da dodam da se stanica u Marka Hristica u 85-ici preko zvucnika najavljuje kao "Bulevar Crvene armije".

Ovo je sve jedna nevidjena sramota, besmislica i promasaj gradskih vlasti! (Ovo se odnosi na vise garnitura u ovoj tragikomediji koja traje skoro deceniju)
 
Negdje je doslo do greske u komunikaciji
Treba vidjeti odluku grada o imenovanju
Prave cirkus sa nazivima ulica
 
Чисто да додам да је за наш МУП Булевар Милутина Миланковића - улица. Ни жена ни ја нисмо успели да пријавимо боравак на булевар. То је зато што им је у систему остала стара Улица Милутина Миланковића, сада, ваљда, Булевар Црвене армије. Или Ђорђа Станојевића.

Какав свеопшти ред и поредак...
 
"Energoprojekt niskogradnja i Colas rail postavljaju šine preko Mosta na Adi
Prvi tramvaji najranije u julu 2019"

Tramvajsku prugu preko Mosta na Adi, postavljaće Francuzi potpomognuti domaćim saradnicima.
Naime, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju donela je Odluku o dodeli ugovora vrednog
1,97 milijardi din. ili oko 16,4 mil € grupi ponuđača koju čine domaći Energoprojekt niskogradnja
i francuski Colas rail..... https://www.ekapija.com/news/2047357/en ... a-adi-prvi
 
Šta bi trebalo uopšte da povezuju tramvaji koji bi išli preko tog mosta, tj. gde bi oni išli na NBGD strani. Da li postoji neki nacrt, predlog studija, čisto me interesuje jer ne uspevam da nađem.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Мени се чини да ће на НБГ страни бити нека запетљавина, тј. да ће трамваји ићи са моста и надвожњака после блока 42 десно ка Милутина Миланковића и онда у круг око блока 42 до Антифашистичке борбе и Јурија Гагарина. По мом мишљењу много боље би било да трамваји скрећу са моста лево ка Ђорђа Станојевића и око Белвила и преко Црвене армије до Јурија Гагарина. Једино што ми се чини да у Црвене армије нема довољно простора за други колосек без озбиљније реконструкције. Такође као велики проблем ће бити и сам улаз у трамвајски депо Сава и гомила семафора која већ постоји од УМП до Јурија Гагарина ако идемо преко Ђорђа Станојевића и Црвене армије, прво на раскрсници са Марка Христића, затим на улазу у трамвајски депо, па улаз у аутобуски депо, па раскрсница ЂС и ЦА, ЦА и Уроша Мартиновића и на крају ЦА и ЈГ, + што ће бити потребан и семафор на самом месту спајања трамвајске пруге са надвожњака и постојеће пруге у Ђорђа Станојевића. То је 6+1 семафор, нешто што ће се јако лоше одразити на такт трамваја. Можда би неко решење могло да буде да се изместе улази у трамвајски и аутобуски депо на раскрсницу са Марка Христића, тако би се смањио број семафора.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521474#p521474:1wh8is5i je napisao(la):
Дошљак » Fri Mar 02, 2018 11:13 pm[/url]":1wh8is5i]Мени се чини да ће на НБГ страни бити нека запетљавина, тј. да ће трамваји ићи са моста и надвожњака после блока 42 десно ка Милутина Миланковића и онда у круг око блока 42 до Антифашистичке борбе и Јурија Гагарина.

Da, to ce da bude "privremeno" resenje koje ce da bude sledecih 30 godina.
 
Дошљак":3vay3d78 je napisao(la):
Мени се чини да ће на НБГ страни бити нека запетљавина, тј. да ће трамваји ићи са моста и надвожњака после блока 42 десно ка Милутина Миланковића и онда у круг око блока 42 до Антифашистичке борбе и Јурија Гагарина. По мом мишљењу много боље би било да трамваји скрећу са моста лево ка Ђорђа Станојевића и око Белвила и преко Црвене армије до Јурија Гагарина. Једино што ми се чини да у Црвене армије нема довољно простора за други колосек без озбиљније реконструкције. Такође као велики проблем ће бити и сам улаз у трамвајски депо Сава и гомила семафора која већ постоји од УМП до Јурија Гагарина ако идемо преко Ђорђа Станојевића и Црвене армије, прво на раскрсници са Марка Христића, затим на улазу у трамвајски депо, па улаз у аутобуски депо, па раскрсница ЂС и ЦА, ЦА и Уроша Мартиновића и на крају ЦА и ЈГ, + што ће бити потребан и семафор на самом месту спајања трамвајске пруге са надвожњака и постојеће пруге у Ђорђа Станојевића. То је 6+1 семафор, нешто што ће се јако лоше одразити на такт трамваја. Можда би неко решење могло да буде да се изместе улази у трамвајски и аутобуски депо на раскрсницу са Марка Христића, тако би се смањио број семафора.
Slažem se.
Na NBGD su već sad sa tolikim semaforima i raskrsnicama obesmislili tramvajske saobraćaj.
A ovde će im treba Hudini da im pomogne da to uopšte funkcioniše.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Да је овај несрећни фртаљ изведен и позициониран како је одувек било и планирано и сад ово качење на трамвајску мрежу не би било овако смешно и компликовано а богами и скупо него би са моста шине само наставиле право кроз антифа борбе. Са друге стране из Пожешке право на мост. Не бисмо ни имали ову ставку од 16 милиона евра.
 
Najlogičnije da se sa tramvaj preko mosta sa Jurija Gagarina poveže kroz ulicu Marka Hristića.
Zašto to nije previđeno kada se radila ulica, i zašto se to i sada ne radi dok još može...???
 
jos je moguce uraditi verziju preko Marka Hristica, cak je moguce uraditi tako da pruga ide sa istocne strane ulice, ukljucujuci i istocno od Djordja stanojevica, cime bi se izbegli semafori i ukrstanja. ali, evo, svedoci smo da gradskim planerima predstavlja nepremostivu teskocu da provuku prugu preko poljane...
 
Vrh