Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ни наслутити нисам могао колика је то хуманитарна катастрофа кад мора да се стане на два семафора од Бежаније до Бановог брда. Стварно - страшно. То нигде на свету нема. Мора да је то један од већих недостатака Београда тренутно.

Него, да поновим Рељин савет саобраћајним ауторитетима Београда: две траке из Омладинских бригада би морале да буду за лево у нови булевар.
 
Humanitarna katastrofa je mentalno stanje prosecnog stanovnika zemlje Srbije i odsustvo volje da se bore za bolje.
UMP je zamisljen kao deonica za brzo povezivanje dva dela grada. Naopaka realizacija je dovela do toga da se ta osnovna namena ne ostvari. Problem je sto sem toga ovaj bulevar i nema neki smisao, duz njega nema stambeno/poslovnih blokova koje bi imali dodatni benefit, nema ni prostora za izgradnju istih, eventualno AKO pomogne rasterecenju Jurija Gagarina i autoputa, ali je zato doneo probleme u saobracaju u Omladinskih brigada. Umesto para koje su utrosene ovde, trebalo je uloziti u zavrsetak obilaznice oko Beograda sto bi u istoj meri rasteretilo deo autoputa kroz grad a samim tim i ostale paralelne saobracajnice, a zavrsetak ovog dela UMP-a odraditi u skladu sa prvobitnim planovimao u nekim "boljim vremenima".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465402#p465402:2j0l3ow5 je napisao(la):
nbg_na_zalost » 14 Jul 2017 08:25 am[/url]":2j0l3ow5]...
UMP je zamisljen kao deonica za brzo povezivanje dva dela grada...

Ноп, замишљен је као полупрстен што се да насултити из назива теме и слова П у УМП. Фактички формира прстен око града заједно са Панчевачким мостом и мостом Михаила Пупина.
Није довршен и према студији која је материјализовала његову замисао за ове новце већ је требало да споји аутопут и панчевачки мост, а по роковима из студије одавно је требао бити изграђен. Управо је мегаломанско понашање и лоше пројектовање обесмислило првобитну замисао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465402#p465402:3b1hal4n je napisao(la):
nbg_na_zalost » Pet Jul 14, 2017 9:25 am[/url]":3b1hal4n]Problem je sto sem toga ovaj bulevar i nema neki smisao, duz njega nema stambeno/poslovnih blokova koje bi imali dodatni benefit, nema ni prostora za izgradnju istih
U najblizoj okolini UMP-a se nalazi najvise poslovnih objekata i kvadratnih metara u gradu. Takodje su izgradjeni Belville, West65, ABlok, Savada. Da ne pominjem prostor buduce autobuske stanice i sadasnje zeleznicke sa sve pratecim objektima komercijalno poslovne namene.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465402#p465402:3b1hal4n je napisao(la):
nbg_na_zalost » Pet Jul 14, 2017 9:25 am[/url]":3b1hal4n]Umesto para koje su utrosene ovde, trebalo je uloziti u zavrsetak obilaznice oko Beograda sto bi u istoj meri rasteretilo deo autoputa kroz grad a samim tim i ostale paralelne saobracajnice, a zavrsetak ovog dela UMP-a odraditi u skladu sa prvobitnim planovimao u nekim "boljim vremenima".
Obilaznica oko Beograda nije gradski projekat tj ne finansira se iz budzeta grada.
 
Мегаломанија Моста на Ади је допринела одласку Ђиласове екипе који се десио и поред доста добрих стратешких одлука (финансирање обилазнице, БГ воз, мост Михаила Пупина и СМТ, завршетак експропријације Војвођанске, интерцептор...), но, сада је кључни моменат да актуелна власт пресече и одлучи који велики инфраструктурни аутомобилистички пројекат ће бити њихов Демаклов мач.


Кандидати су:

1. ЦМФП - централни магристрални фртаљ прстен, познатији као мост код Савамале и тунел до Булевара Деспота Стефана

2. Довршетак УМП, тунели Шумице - Панчевачки мост + тунел Топчидер

3. Спајање УМП преко булевара Патријарха Павла са СМТ па сређивање трасе преко аутопута и мост код Ада Хује.


Врло ме занима, који од ових пројеката ће форсирати или коју комбинацију њихових делова ће одлучити да заврше.

t8ow7k.jpg
 
Малопре слушам на радио Лагуни, ону емисију "Позовите Ђуру", и неко је поставио питање када ће се усклађивати семафори на ракрсници УМП-а и Тошиног бунара. Питање је прослеђено Секретаријату за саобраћај, а одговор од њих је, да су они након пробног периода прађења фреквенције саобраћаја на пуштеном делу УМПа, изменили (по њима, ускладили), раскрсницу УМП-а са Омл. бригада а да је у плану да то ускоро буде и са Тошиним бунаром.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465402#p465402:3vfm8v22 je napisao(la):
nbg_na_zalost » 14 Jul 2017 08:25 am[/url]":3vfm8v22]Humanitarna katastrofa je mentalno stanje prosecnog stanovnika zemlje Srbije i odsustvo volje da se bore za bolje.
UMP je zamisljen kao deonica za brzo povezivanje dva dela grada. Naopaka realizacija je dovela do toga da se ta osnovna namena ne ostvari. Problem je sto sem toga ovaj bulevar i nema neki smisao, duz njega nema stambeno/poslovnih blokova koje bi imali dodatni benefit, nema ni prostora za izgradnju istih, eventualno AKO pomogne rasterecenju Jurija Gagarina i autoputa, ali je zato doneo probleme u saobracaju u Omladinskih brigada. Umesto para koje su utrosene ovde, trebalo je uloziti u zavrsetak obilaznice oko Beograda sto bi u istoj meri rasteretilo deo autoputa kroz grad a samim tim i ostale paralelne saobracajnice, a zavrsetak ovog dela UMP-a odraditi u skladu sa prvobitnim planovimao u nekim "boljim vremenima".


УМП је на Новом Београду замишљен тачно овако како је изграђен. Из једног у други део града се стиже брзо, јер је десетак минута у оволиком граду изузетно кратко време трајања путовања - поготову ако се између та два дела града раније у шпицу путовало дуже од сат. На Новом Београду има много пословних и стамбених објеката дуж и у непосредној околини новог булевара, и тек ће их бити. Обилазница не може битно да растерети Газелу, јер удео транзитног саобраћаја током поподневног шпица на том мосту пада на свега неколико процената. Са Омладинских бригада је сада све ОК.

Успео си да напишеш пост у којем ниједна реченица није тачна. Неке кладионице су плаћале кад се промаше сви парови на тикету, па и ти оовом приликом доби плус од мене.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465447#p465447:3aeeb4uy je napisao(la):
Пантограф » 14 Jul 2017 12:36 pm[/url]":3aeeb4uy]
...
УМП је на Новом Београду замишљен тачно овако како је изграђен.
...

Ноп, салвета на којој је доцртан метро по мосту - а заправо ће се можда градити трамвај по мосту није постала део изворне студије. Можда је неко приложи уз своје мемоаре...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465451#p465451:271y9awx je napisao(la):
Пантограф » 14 Jul 2017 12:58 pm[/url]":271y9awx]Не говоримо о метроу.
Да, управо то је и моја поента. Не говоримо о метроу али је ипак неко изградио ту деоницу по приципу "ја да се питам овуда бих потерао метро" што је условило да део УМП изгледа како сада изгледа и да је то коштало колико је коштало. А шљунак на мосту се ево већ седам година смара чекајући бар неке шине.
 
Pa, kako je u poslednjih 45 godina do sada uvek u zvaničnom planu metroa bila linija NBG - Čukarica, onda je i logično da je tu izgrađena metro deonica. Čak i aktuelni, kretenski plan metroa je omogućen tim "šljunkom na mostu", jer bi tramvajski sistem izgubio vezu sa depoom pošto preko novog mosta na mestu postojećeg tramvajskog pređe metro. Pa ni taj novi most neće moći da grade dok ne puste tramvaj preko Mosta na Adi.
 
Па, јесте. Али и нешто је некад нерационално, позајмити да би изградио нешто што сигурно деценију нећеш користити. Можда је боље од тих средстава изградити нешто што ти стварно треба, па кад се смислиш да ли би пишкио или какио тј. кад дође на ред изградити и ово.
 
Ne, razlika u ceni izgradnje dodatnog mosta kasnije i ubacivanja prostora za šine odmah je ogromna. Zapravo je ovo primer retkog dobrog planiranja za buduće potrebe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465462#p465462:3ihpf4g9 je napisao(la):
Михаило » 14 Jul 2017 01:48 pm[/url]":3ihpf4g9]Ne, razlika u ceni izgradnje dodatnog mosta kasnije i ubacivanja prostora za šine odmah je ogromna. Zapravo je ovo primer retkog dobrog planiranja za buduće potrebe.
Јесте, то је згодна математика - погоднија особама са дужим прстима.
 
Ne, to je logična ekonomska računica. Kad ja svoj novac treba da investiram u nešto, onda to ili radim kako treba ili ne radim uopšte. Sve 'uštede' na kraju izađu duplo skuplje. Ovamo se na sve strane kuka na polurešenja, a sad kad nije napravljeno polurešenje onda ne valja.
 
Nova deonica je fantasticna. Jos uvek mi je tesko da se opasuljim kojom se brzinom stize na most u odnosu na staru varijantu, koja god ona bila. A tek u suprotnom smeru! Danas je bila posebno lepa panorama pred zalazak sunca.

A sreca je i da sam imao gde da udjem jer da se slusaju forumski zakerasi svi bi isli po starom ili bi isli na Bezanijsku kosu da se spuste ka mostu.
 
Google je ukinuo Map maker pa samim tim ne postoji mogućnost da se bilo šta novo ucrta. Novi servis koji imaju više se zasniva na lajkovanju kafića, dodavanju slika, pisanju recenzija, a učitavanje novog sadržaja za sad nije ni u najavi. Doduše postoji ali naravno ne i za Srbiju, mogućnost da se prijavi greška ili izmena ali kao što rekoh to još ne funkcioniše kod nas. Postoje automatski načini za dodavanje novih ulica ali plašim se da ćemo na to još dugo čekati Kad je UMP u pitanju.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
Baš šteta. Naročito imajući u vidu da Google Maps ima prekid na rasrksinici UMP i Tošinog bunara i to u svim pravcima. To mi nije jasno jer nikada nisu bili blokirani postojeći pravci.

Mogli bi da vide u algoritmu da tuda prolaze kola, a da mapa ne postoji, no izgleda da ćemo se načekati da to isprave.
 
Vikendom moram priznati nema gužvi na raskrsnici ni sa TB ni OB :)
Ali ipak više kola u ove dve ulice nego na umpu.
 
Ljudi da ne preterujemo. Nemoguće je proći sa kraja na kraj grad bez stajanja, osim autoputem.

Na novim semaforima se ne čeka više od dva ciklusa i to kada je najveća gužva (ispravite me ako grešim), a to je ne više od 3 minuta. Po svim pričama Jurija Gagarina je rasterećena, još kada bi ukinuli ono polukružno kod Buvljaka (stvarno više ne vidim njegovu svrhu, mada je nisam video ni ranije) bilo bi ekstra.

Naravno, probijanje nasipa i spajanje Bulevara umetnosi i Bulevara Crvene armije nam je trn u oku, ali pametni će već naći najbolju putanju, a za ostale redovne korisnike ovih pravaca me iskreno baš briga.
 
Изгледа да је чика Цептер чуо односно прочитао да га критикујемо за зарђалу ограду код његовог складишта, па се дао у сређивање. Остао је да се очисти и обоји још један мањи део ограде. Плусићћћћ за чика Цептера :)

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464945#p464945:2xjq2lfe je napisao(la):
astrodule » 12 Јул 2017 12:14 am[/url]":2xjq2lfe]Danas sam prošao biciklom od Tošinog bunara do Marka Hristića. Super mi je onaj patrljak što "gađa" Narodnih heroja i što su postavljeni znakovi na njemu (STOP i još par njih).

f2f1599a02481b564a58af239436e793.jpg

(kruukijeva slika)
Ево ти @Дуле ти сви знакови

 
Објаснио сам одавно и постављао скицу шта ће ту бити и зато је сад урађен овај улаз/излаз у будући комерцијално/занатски центар који ће се ту градити између УМП-а и железничког насипа. Боље урадити овако, него после да раскопавају тротоар-бициклистичку стазу да би урадили овакав улаз/излаз са/на УМП. По пројекту су били дужнии да поставе и ове саобраћајне знакове.
 
Vrh