Да се наставим на одличну Милошеву фоторепортажу :kk: , наравно укњижен велики плусићћћ.
Слике 11. април 2017., УМП радови Омладинских бригада – Тошин бунар, а данас ето и дан Новог Београда
Сама раскрсница УМП-Омладинских бригада, односно коловозне траке у Омладинских бригада су завршене, а још увек се вози левом траком у оба смера. Тако ће бити док се не заврше радови постављања свих подземних инсталација код спајања десне траке Омладинских бригада и самог тог дела УМП-а. Слике са самог центра раскрснице
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29
„Панорамске“ слике са железничког надвожњака показују садашње стање ипак то мало боље.
Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25
Док сам сликао са надвожњака у објектив ми „упадоше“ два дивља такси возила, а кад сам сишао са насипа, створи се и трећи дивљак :notok: . Ова перионици изгледа као да им је нека база, зависно од удружења. Слике и у теми о таксистима.
Pogledajte prilog 24
У делу УМП-а од Булевара Црвене Армије према Омладинских бригада је постављен други слој асфалта, остао је још хабајући да се постави.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17
Мало „зуМбирана“ слика према спуштању УМП-а изнад Ђорђа Станојевића
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Да мало завиримо и код радова на бензинској станици, која је ту одмах близу раскрснице. Бетонирају се стазе поред аутомата за точење горива, постављен је бетонски поклопац на једном од резервоара,.... Ту је и грађевинска табла, а њено стање на чему стоји, како је урађена и да је непрописно обележена, не бих да коментаришем, кажу да ју је ветар „средио“ тј. оштетио. Па могли су и да је поправе !
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Једна интересантна ствар везана за овај део УМП-а, али само за десни смер, тј. у правцу Моста на Ади. На овом делу и само у том смеру, сви осим једног сливника су упуштени тј. имају нишу. На другом смеру, сливницу су нажалост урађени по старом обичају, одмах уз ивичњак.
Како ми је један од шефова градилишта рекао, нише са сливницима на том десном смеру су урађени тако јер је морало, пошто се испод налазе инсталације и није могло да се уради онако како је пројектовано.
Добро је да су барем подземне инсталације учиниле оно што је требало да ураде пројектанти.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Кренух полако трасом УМП-а према Тошином бунару, а почела је била и киша. Још се разгрђе песак, а на једном делу, код зграде Цептера, се копа и канал за водоводне инсталације. Канал са инсталацијама који је био одмах на раскрсници са Тошиним бунаром је затрпан, све одрађено. Углавном на овом делу трасе се највише ради уз Омладинских бригада.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала и до следећег пута