Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445691#p445691:1ke23jww je napisao(la):
kruuki » Today, 18:44[/url]":1ke23jww]A da li ce se Agostina Neta sastaviti sa bulevarom Umetnosti?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Do daljnjeg - NE
 
Sad ce da se jos jedan divlji parking na ulici izgubi jos da su probili nasip mogli bi da ponove tender ponovo
Nisu mi jasne one rampe sto se penju pa se spustaju bespotrebno bacanje para
 
hvala na pdgovoru pitao sam jer mi se na mapama ovo pjavilo pa sam se unapred pozitivno iznenadio :)

c6a9db49008dcd23186298e20516dc05.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Да се наставим на одличну Милошеву фоторепортажу :kk: , наравно укњижен велики плусићћћ.
Слике 11. април 2017., УМП радови Омладинских бригада – Тошин бунар, а данас ето и дан Новог Београда :pob:

Сама раскрсница УМП-Омладинских бригада, односно коловозне траке у Омладинских бригада су завршене, а још увек се вози левом траком у оба смера. Тако ће бити док се не заврше радови постављања свих подземних инсталација код спајања десне траке Омладинских бригада и самог тог дела УМП-а. Слике са самог центра раскрснице
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29
„Панорамске“ слике са железничког надвожњака показују садашње стање ипак то мало боље.
Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25
Док сам сликао са надвожњака у објектив ми „упадоше“ два дивља такси возила, а кад сам сишао са насипа, створи се и трећи дивљак :notok: . Ова перионици изгледа као да им је нека база, зависно од удружења. Слике и у теми о таксистима.
Pogledajte prilog 24
У делу УМП-а од Булевара Црвене Армије према Омладинских бригада је постављен други слој асфалта, остао је још хабајући да се постави.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17
Мало „зуМбирана“ слика према спуштању УМП-а изнад Ђорђа Станојевића
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Да мало завиримо и код радова на бензинској станици, која је ту одмах близу раскрснице. Бетонирају се стазе поред аутомата за точење горива, постављен је бетонски поклопац на једном од резервоара,.... Ту је и грађевинска табла, а њено стање на чему стоји, како је урађена и да је непрописно обележена, не бих да коментаришем, кажу да ју је ветар „средио“ тј. оштетио. Па могли су и да је поправе !
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Једна интересантна ствар везана за овај део УМП-а, али само за десни смер, тј. у правцу Моста на Ади. На овом делу и само у том смеру, сви осим једног сливника су упуштени тј. имају нишу. На другом смеру, сливницу су нажалост урађени по старом обичају, одмах уз ивичњак.
Како ми је један од шефова градилишта рекао, нише са сливницима на том десном смеру су урађени тако јер је морало, пошто се испод налазе инсталације и није могло да се уради онако како је пројектовано.
Добро је да су барем подземне инсталације учиниле оно што је требало да ураде пројектанти. :D
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Кренух полако трасом УМП-а према Тошином бунару, а почела је била и киша. Још се разгрђе песак, а на једном делу, код зграде Цептера, се копа и канал за водоводне инсталације. Канал са инсталацијама који је био одмах на раскрсници са Тошиним бунаром је затрпан, све одрађено. Углавном на овом делу трасе се највише ради уз Омладинских бригада.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала и до следећег пута :sesir:
 
Браво, Гаго.

Него, било би поучно сазнати ко је власник ове бензинске пумпе, с обзиром да су Петролове станице - франшизе.
 
Хвала Пантографе :sesir:
То и мене интересује, потрудићу се при следећем обиласку да сазнам, ако буду хтели да кажу, или ако у опште знају.

Овде им, закружио сам црвеним, још само не достаје да упишу ону трећу реч !!! Бљак.
Како људи у опште не размишљају о неким стварима и асоцијацијама.



http://www.petrol.co.rs/
 
Bravo Gago, odlična reportaža, sve pohvale za trud.

Jedno pitanje, da li postoji negde duž buduće saobraćajnice opasnost da neko
od vlasnika susednih lokala napravi neki divlji prilaz ka istoj?
 
B92, 12.4.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1249786

BG: Niče novi bulevar, u najavi problem za građane

Novi bulevar koji će direktno da spoji Most na Adi i Tošin bunar biće gotov u drugoj polovini juna, ali za sada nije planirano da prolaze i gradski autobusi.

Ovaj bulevar biće najbrži pravac kroz Novi Beograd posle auto-puta, jer će se ukrštati samo sa sa Omladinskih brigada i Bulevarom crvene Armije, dok će ulice Đorđa Stanojevića i Antifašističke borbe prelaziti preko nadvožnjaka.

Međutim, kako saznaje “Blic”, nadležni za sada ne planiraju uvođenje autobuskih linija novim bulevarom, jer bi time one izgubile postojeće stanice. Autobusi bi prolazili brže, ali izvan stambene i poslovne zone što bi sa postojećim brojem vozila bilo neracionalno.

Izgradnjom severnih pristupnih saobraćajnica Mostu na Adi, vozilima od Tošinog bunara do Požeške ulice moći će da se stigne za manje od deset minuta.

Ovo su primeri linija koje bi mogle da saobraćaju novim bulevarom.

Linija 94 (Miljakovac 1 - Blok 45)
Autobusi sa linije 94 od Mosta na Adi do raskrsnice Omladinskih brigada i Jurija Gagarina voze okolnom trasom preko Bulevara Milutina Milankovića. Ukoliko bi autobusi nastavili put preko novog bulevara do Omladinskih brigada, više ne bi stajali kod železničke stanice Novi Beograd, kod “Vera”, Španskih boraca i Bulevara umetnosti. Veza sa Omladinskih brigada i Jurija Gagarina svakako bi bila brža.

Linija 85 (Banovo brdo - Borča)
Trasa ove linije od Mosta na Adi prolazi kroz naselje Belvil, zatim pored Tehničke škole na Novom Beogradu i dalje Omladinskih brigada ka Zemunu. Ukoliko bi ova linija prolazila novim bulevarom, dve spomenute tačke na Novom Beogradu ostale bi bez linije 85, dok bi veza Banovog brda i Borče preko Zemuna svakako bila brža.

Linija 89 (Vidikovac - Blok 72)
Autobusi na liniji 89 od Mosta na Adi direktno silaze u Ulicu Jurija Gagarina. Njenim produženjem kroz novi bulevar trasa bi bi, za razliku od prethodnih linija, bila duža i sporija, a izgubila bi se veza sa naseljem Belvil i “Delta sitijem”.
 
Gago + pokusaja divljih izlaza na novu saobracajnicu ce sigurno biti
Vide se betonirane povrsine kolovoza jesu ili to nova bus stajalista
 
Хвала Директоре :sesir: Да то су будућа стајалишта на УМП-у. А које линије ће туда ићи, то је већ питање за Дирекцију.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446041#p446041:1ijkuh2h je napisao(la):
tragac » 13 Апр 2017 01:09 am[/url]":1ijkuh2h]Znamo da je brend slovenački ali je pitanje jel ga oni drže ili preko franšize.
Ниси прочитао горњу Пантографову и моју поруку. Франшиза је.
Иначе најбољи евродизел има ЕКО.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446024#p446024:1w2ziuw3 je napisao(la):
kkorisnikk » 13 Апр 2017 12:35 am[/url]":1w2ziuw3]Bravo Gago, odlična reportaža, sve pohvale za trud.

Jedno pitanje, da li postoji negde duž buduće saobraćajnice opasnost da neko
od vlasnika susednih lokala napravi neki divlji prilaz ka istoj?
Хвала ККорисникк :sesir: ,
За сада не постоји "опасност", јер и нема пуно објеката поред УМП-а. Видећемо касније кад заживи УМП.
 
Jutros su po prvi put od kako je sagrađen, očišćeni slivnici na mostu. :shock:
Ali ne treba se odmah nadati da su počeli neko redovno održavanje, verujem da je ovo zbog maratona i uslova koje mora da ispunjava trasa. Na primer da ne raste žbunje iz slivnika na putu...
 
...Međutim, kako saznaje “Blic”, nadležni za sada ne planiraju uvođenje autobuskih linija novim bulevarom, jer bi time one izgubile postojeće stanice. Autobusi bi prolazili brže, ali izvan stambene i poslovne zone što bi sa postojećim brojem vozila bilo neracionalno.

Zato ce biti vrlo racionalno za privatna vozila na relaciji Banovo Brdo - NBG
 
johnny_s":3f64mm2z je napisao(la):
Jutros su po prvi put od kako je sagrađen, očišćeni slivnici na mostu. :shock:
Ali ne treba se odmah nadati da su počeli neko redovno održavanje, verujem da je ovo zbog maratona i uslova koje mora da ispunjava trasa. Na primer da ne raste žbunje iz slivnika na putu...
Očišćeni su i pre par meseci (ili se žbunje samopovadilo)

Eto i neke koristi od promene trase Bgd maratona.

Poslato sa telefona
 
Imam neki osećaj da ovi silni šahtovi su tačno postavljeni da se po njima gazi sa desnim točkovima vozila koje vozi srednjom saobraćajnom trakom koja je uglavnom najopterećenija, a kada šahtovi potonu, što se uglavnom vrlo brzo desi kod nas, a održavanje uglavnom ne brine o tome, onda ćemo da vozimo slalom.

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446135#p446135:j0nm8dwt je napisao(la):
Пантограф » 13 Apr 2017 12:54 pm[/url]":j0nm8dwt]Кад "Блиц" лупета, то чини за све паре.
Ево већ 5 година имамо бус станице на мосту и радничкој петљи и ? Бар су доследни у аутомобилском урбанизму. :kafa:
 
Стварно та стајалишта са све степеништем и чини ми се и лифтом. Реално боље да су пројектовали стајалиште на друмској траси и у блоку 42 за будућу БАС, ако мисле да пусте неке линије право.
 
Vrh