Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Изгледа као да је првобитно замишљено да Марка Христића продужи поред трамвајског депоа, и онда даљом трасом УМП ка Тошином бунару и Николе Добровића (а мост можда у продужетку Марка Христића на другу страну, између топлане и бродоградилишта, преко Аде право на Високу и Кировљеву?).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446984#p446984:372tvxfw je napisao(la):
Дошљак » Tue Apr 18, 2017 3:32 pm[/url]":372tvxfw]Изгледа као да је првобитно замишљено да Марка Христића продужи поред трамвајског депоа, и онда даљом трасом УМП ка Тошином бунару и Николе Добровића (а мост можда у продужетку Марка Христића на другу страну, између топлане и бродоградилишта, преко Аде право на Високу и Кировљеву?).
Koliko se ja secam prvobitni plan za most preko Ade jeste bio po sred Ade, da se mostom udje u Kirovljevu.
 
Taj prvobitni plan je iz 1974 godine i to u vreme kada Ada Ciganlija nije bila ni 5% od onoga što je u poslednjih 17 godina za stanovnike Beograda.
 
I tako su onda odlucili da grade most duzine 1km umjesto 300m, visine 17m umjesto 9m, da grade denivelisane petlje i da preskacu kolosjeke NIS-ovog skladista, da zavrnu "metro" trasu tako da ni tramvaj ne moze njom kako treba i da zabrljaju koliko se zabrljati moze.
 
Rio most nebi mogo biti na 9 m tako daj malo skoncetrisi se nemoj pisati samo da bi pisao
 
Pa obrazlozi direktore, zasto ne bi mogao?
Ovaj sadasnji most na Adi nije mogao jer je saobracajnica na njemu trasirana tako da preskace sve i svasta pa se dobila velika visina ali most na trasi preko prevlake bi bio druga prica. Poredjenja radi evo tabelarnog priloga visine plovnog puta za neke mostove na Savi...



mogu se procitati visine plovnog puta i za Zaricev i Brankov kao i za stari zeljeznicki...pa se moze izvesti i neko poredjenje.
 
У последње време је неописиво велика гужва на силаску са моста код Милошевог конака, тј. у правцу Раковице. Као архитектонско/грађевинском лаику није ми најјасније како да се испланира и прошири капацитет саобраћајница ту али ово постаје неподношљиво. Најстрашније је што се реконструкција ових саобраћајница колико пратим ни не спомиње :( Данас је колона била у шпици скоро до средине моста...
 
Tako rio sto postoje standardi od vodenog ogledala do donje ivice mosta srb je potpisala neke konvencije koje obavezuju i ova rasprava je vec vodjena davno pa cu se drzati one ne bis in idem
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447071#p447071:2gznpov0 je napisao(la):
MonoManjana » 18 Apr 2017 09:32 pm[/url]":2gznpov0]У последње време је неописиво велика гужва на силаску са моста код Милошевог конака, тј. у правцу Раковице. Као архитектонско/грађевинском лаику није ми најјасније како да се испланира и прошири капацитет саобраћајница ту али ово постаје неподношљиво. Најстрашније је што се реконструкција ових саобраћајница колико пратим ни не спомиње :(


Није предвиђена реконструкција, већ градња потпуно новог булевара са четири траке паралелно са пругом. Према једној недавној изјави за медије, његова градња почеће убрзо по завршетку приступница мосту са Новог Београда, али је јасно да је било најлогичније градити та два прилазна пута истовремено.

С обзиром да ће нови раковички булевар бити и веза са Спољном магистралном тангентом (проширена Борска) и тиме са Бањицом, ја бих, када се то направи, пут до Драјзерове кроз Топчидер најрадије укинуо.
 
Uz prugu tj izmedju tramvaske i zeljeznicke
Dalje tamo tramvaj ide u sredinu bice cupavo na par mjesta
 
Naravno da jeste, nedopustivo je da most od stotina i stotina miliona evra bude najkomforniji deo a da cep u boci bude na ravnom, povoljnom terenu. Ali tu smo gde smo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446981#p446981:27htdcbd je napisao(la):
Žika » 18 Apr 2017 03:13 pm[/url]":27htdcbd]Koja je pametna glavica ukosila tramvajski depo ?

Da li je pametna ili ne, ne bih da sudim, ali bih vočeo da znam zašto.
Pogon GSP na NBG je koliko ja znam i ako ne grešim, otvoren 1982. Otprilike u to vreme je i počelo da se radi na postavljanju tramvajskih šina na NBG.
Da nije tramvajski depo naknadno "uguran" ovako ukošeno da bi se dobio neki određeni broj dovoljno dugačkih paralelnih koloseka, a da opet ostane prostora da se između Depoa i železničke pruge jednoga dana izgradi ulica? Samo nagađam...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447119#p447119:2fs7cs5m je napisao(la):
Пантограф » Сре Апр 19, 2017 11:14 am[/url]":2fs7cs5m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447071#p447071:2fs7cs5m je napisao(la):
MonoManjana » 18 Apr 2017 09:32 pm[/url]":2fs7cs5m]У последње време је неописиво велика гужва на силаску са моста код Милошевог конака, тј. у правцу Раковице. Као архитектонско/грађевинском лаику није ми најјасније како да се испланира и прошири капацитет саобраћајница ту али ово постаје неподношљиво. Најстрашније је што се реконструкција ових саобраћајница колико пратим ни не спомиње :(


Није предвиђена реконструкција, већ градња потпуно новог булевара са четири траке паралелно са пругом. Према једној недавној изјави за медије, његова градња почеће убрзо по завршетку приступница мосту са Новог Београда, али је јасно да је било најлогичније градити та два прилазна пута истовремено.

С обзиром да ће нови раковички булевар бити и веза са Спољном магистралном тангентом (проширена Борска) и тиме са Бањицом, ја бих, када се то направи, пут до Драјзерове кроз Топчидер најрадије укинуо.

Мени никако не иде у главу да ће на овакву инфраструктуру да набуџе ритејл парк. Ваљда је прво ово требало... Мислим да је тај потез око Топчидера најкритичнији у граду тренутно. Иначе, нигде још нисам видео нацрт будућег проширења. Постоји ли ти тако нешто и зна ли се почетак?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447226#p447226:267zliik je napisao(la):
партибрејкер » Sre Apr 19, 2017 2:38 pm[/url]":267zliik]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447119#p447119:267zliik je napisao(la):
Пантограф » Сре Апр 19, 2017 11:14 am[/url]":267zliik]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447071#p447071:267zliik je napisao(la):
MonoManjana » 18 Apr 2017 09:32 pm[/url]":267zliik]У последње време је неописиво велика гужва на силаску са моста код Милошевог конака, тј. у правцу Раковице. Као архитектонско/грађевинском лаику није ми најјасније како да се испланира и прошири капацитет саобраћајница ту али ово постаје неподношљиво. Најстрашније је што се реконструкција ових саобраћајница колико пратим ни не спомиње :(


Није предвиђена реконструкција, већ градња потпуно новог булевара са четири траке паралелно са пругом. Према једној недавној изјави за медије, његова градња почеће убрзо по завршетку приступница мосту са Новог Београда, али је јасно да је било најлогичније градити та два прилазна пута истовремено.

С обзиром да ће нови раковички булевар бити и веза са Спољном магистралном тангентом (проширена Борска) и тиме са Бањицом, ја бих, када се то направи, пут до Драјзерове кроз Топчидер најрадије укинуо.

Мени никако не иде у главу да ће на овакву инфраструктуру да набуџе ритејл парк. Ваљда је прво ово требало... Мислим да је тај потез око Топчидера најкритичнији у граду тренутно. Иначе, нигде још нисам видео нацрт будућег проширења. Постоји ли ти тако нешто и зна ли се почетак?

Projekat novog bulevara je već kačen x puta. Ali za sve one koji nisu videli, ajde još jednom:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447219#p447219:wtqs2cn6 je napisao(la):
relja » 19 Апр 2017 07:19 pm[/url]":wtqs2cn6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446981#p446981:wtqs2cn6 je napisao(la):
Žika » 18 Apr 2017 03:13 pm[/url]":wtqs2cn6]Koja je pametna glavica ukosila tramvajski depo ?

Da li je pametna ili ne, ne bih da sudim, ali bih vočeo da znam zašto.
Pogon GSP na NBG je koliko ja znam i ako ne grešim, otvoren 1982. Otprilike u to vreme je i počelo da se radi na postavljanju tramvajskih šina na NBG.
Da nije tramvajski depo naknadno "uguran" ovako ukošeno da bi se dobio neki određeni broj dovoljno dugačkih paralelnih koloseka, a da opet ostane prostora da se između Depoa i železničke pruge jednoga dana izgradi ulica? Samo nagađam...

Депо је "укошен" јер је првобитна траса УМП-а била предвиђена са мостом преко превлаке на Ади који би затим пролазио између блокова 42 и блока 67 (Белвила) улицом Марка Христића па онда укосо поред погона даље идентичном трасом која је и данас.
 
Последња информација коју смо овде имали је Гагина, од пре недељу дана:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446400#p446400:2qkh429w je napisao(la):
Гага » Pet Apr 14, 2017 10:40 pm[/url]":2qkh429w]
Деоница УМП-а од железничке станице Нови Београд до Омладинских бригада = 30. април 2017. године,
Деоница УМП-а од Омладинских бригада до Тошиног бунара = 30. јун 2017. године.
Мислим да ће ипак морати да помере овај први рок, не верујем да ће стићи да заврше тај део за 9 дана. Мада, све је могуће, видећемо.
 
Možda i završe betonske konstrukcije, ali hidroizolaciju i asfaltiranje 3 sloja, nema šanse
 
Пре ће бити да је за овај први део мислио на 31.мај, али и то ће бити тесно... Ово још није ни армирано до краја, а онда предстоји баш обимно бетонирање, па 10-так дана док довољно не очврсне да се скину подупирачи... Има доста посла, али биће то све лепо на крају. Цео крај ће да продише саобраћајно кад се ова мрежа улица пусти у погон! :kk:
 
Gledam jesam li ja poblesavio ili o cemu se radi...bice da ipak nisam. Slika od desetak stranica unazad, dakle sveze informacije.

C6e0je4XMAAemRJ.jpg


Sta je sad izgovor?
 
mozda semafori to jedino fali...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh