Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Eво две слике од јутрос, фали још један слој асфалта на страни ближој железничком насипу :)
 
Jao pravo da vam kazem, bas jedva cekam da se ovo pusti u rad, da cujem misljenja. Iako ne zivim vise u Beogradu, on i dalje zivi u meni. Negde sam procitao da je Jul krajni rok?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446244#p446244:2kwxxu3j je napisao(la):
Дошљак » 13 Apr 2017 11:14 pm[/url]":2kwxxu3j]Стварно та стајалишта са све степеништем и чини ми се и лифтом. Реално боље да су пројектовали стајалиште на друмској траси и у блоку 42 за будућу БАС, ако мисле да пусте неке линије право.


Па шта фали тим стајалиштима, осим што монструми пет година нису у стању да их пусте у рад, па 94 има међустанично растојање од 3,5 км и губи везу са линијама које воде ка петини Београда? Мом другу (живи у Миланковићевом булевару, ради у Макишу), да отворе већ направљено, скратили би путовање на посао за пола сата дневно.

Кретени.
 
Па само им то фали, да их пусте у употребу и слажем се да је криминално што су толике паре и труд уложени у та стајалишта, а ту до дана данашњег није стао ни један аутобус.

Него сад баш разгледам мало мапу линија, и све ми се УМП чини као добра основа за бржу везу Земуна, блокова и . Бежаније са Бањицом, Миљаковцем и Раковицом. Сигуран сам да би аутобус Земун-УМП-Бањица много брже стизао него Мада је штета када погледам што те везе нису остварене трамвајем. Мада би УМП могао и да се искористи за повратак тролејбуса за НБГ и Земун.
 
Nije bitno samo da postoji brza veza izmedju krajnjih stanica na nekoj liniji vec i da linija u cjelosti prolazi trasom na kojoj se mogu formirati prometna stajalista. Meni nije jasno kakav putnik bi naprimjer koristio ovo stajaliste, jos da se penje na treci sprat da bi dosao do stajalista!?



Sta je to planirano u prostoru izmedju kolosjeka i Topciderke da bi stajaliste imalo svrhu?
 
Ех Рио, пређе неко и више степеника на свом свакодневном путу кроз град (петље код Арене, петља код Франша...)
 
Rio, poenta tog stajališta je presedanje. Tu se ukrštaju busevi koji idu preko mosta, busevi koji idu pored sajma i tramvaji, tako da je stajalište na idealnom mestu.
Nije normalno, efikasno, a ni isplativo gradu, gsp-u, učesnicima u saobraćaju, a na kraju i putnicima, da imaju jako dugačke linije sa slabim taktom i velikim preklapanjem. Ali dok god to ne skapira neko u direkciji, oni će imati stav kao ti, a ovo stajalište neće biti u funkciji. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446329#p446329:2x62h95j je napisao(la):
Дошљак » Fri Apr 14, 2017 3:38 pm[/url]":2x62h95j]Ех Рио, пређе неко и више степеника на свом свакодневном путу кроз град (петље код Арене, петља код Франша...)

Upravo zato ce mnogo njih i reci "sto da se gnjavim sa gradskim prevozom, sjednem u kola i za 5 minuta preletim preko mosta". Valjda bi jedan od vaznih ciljeva projektovanja saobracajnica trebao biti stimulisanje javnog gradskog saobracaja koji bi se koristio njima. Ovakvim pravljenjem stepenista nebu po oblake samo se degradira javni saobracaj a stimulise automobilizacija grada.

uslovi za prevoz autobusom preko mosta - nula
uslovi za prevoz tramvajem preko mosta - nula
uslovi za prevoz metroom preko mosta - dve nule
uslovi za pjesacenje preko mosta - nula
uslovi za voznju automobilom preko mosta - deset!

ali nema veze. neka bude da samo ja i ljudi iz direkcije ne shvatamo da most pruza idealne uslove za razvoj javnog gradskog saobracaja :?
 
E па сад није да нема услова за пешачење преко моста, само по мени фале пешачке стазе и на рампама са низводне стране моста, пошто је ту приступ могућ само степеништем које је на веома дискутабилним местима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446278#p446278:3itwu6tf je napisao(la):
lukarts » 14 Апр 2017 08:44 am[/url]":3itwu6tf]Jao pravo da vam kazem, bas jedva cekam da se ovo pusti u rad, da cujem misljenja. Iako ne zivim vise u Beogradu, on i dalje zivi u meni. Negde sam procitao da je Jul krajni rok?
Деоница УМП-а од железничке станице Нови Београд до Омладинских бригада = 30. април 2017. године,
Деоница УМП-а од Омладинских бригада до Тошиног бунара = 30. јун 2017. године.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446366#p446366:1lpzta4u je napisao(la):
Дошљак » Fri Apr 14, 2017 7:22 pm[/url]":1lpzta4u]E па сад није да нема услова за пешачење преко моста, само по мени фале пешачке стазе и на рампама са низводне стране моста, пошто је ту приступ могућ само степеништем које је на веома дискутабилним местима.

Postoji nekoliko problema sa tom nizvodnom pjesackom stazom.
Staza je dugacka oko 1km. Na oba njena kraja nalaze se trospratne stepenice a sama staza je uska i izlozena kisi, vjetru i buci automobila. Dodatno, sami portali (krajevi) staze nalaze se nigdje. U blizini niceg sto bi pjesaka podstaklo da hoda 1km i da se dva puta penje na treci sprat. Znaci nimalo perspektivno. Imam utisak da je pjesacenje preko mosta prilikom njegovog projektovanja bilo znacajno otprilike koliko i o tramvaj i metro. Znaci nimalo.

Zbog toga jedino rjesenje vidim u dodatnoj intervenciji koja bi jednog dana omogucila pristojnu staza u sklopu povezivanja setalista na NBG strani savskog nasipa i zone Ade ciganlije. Dakle na uzvodnoj strani mosta.

Pogledajte prilog 1

U sklopu ovog, osim pruduzavanja pjesacko biciklisticke staze na lijevoj obali Save bilo bi potrebno ugraditi trajnu metalnu podkonstrukciju ispod uzvodne strane mosta. Ta podkonstrukcija bi mogla imati oslonce na mjestima na kojima je sada konstrukcija za odrzavanje mosta.



Dakle, bila bi na znatno manjoj visini (krace stepenice), zaklonjena od uticaja kise dekingom iznad i ukupne duzine od oko 400m.

To je moje neko trenutno promisljanje o ovom problemu.
 
Рио, мислим да ме ниси добро разумео. Та страна коју си обележио је врло.функционална и сасвим ОК. То је узводна страна где је бициклистичко-пешачка стаза спојена приступном рампом са тротоаром у Јурија Гагарина са НБГ стране, а са друге стране постоје степенице на шпицу Аде код кајакашких клубова, као и наставак уз рампу према макишкој страни и уређеним бициклистичким и пешачким стазама по Ади Циганлији око целог језера.
По мени је проблем стаза ближа граду, низводна стаза којом.до сада нисам никада прошетао и која нема приступне стазе уз рампе као узводна страна (а биле би јако корисне те стазе пошто би спајале сајам и НБГ), већ постоје нека степеништа која су завучена и ван токова кретања пешака. То је грешка пројектаната.
 
Ma razumio sam te savrseno, samo sam govorio o stazo na uzvodnoj strani mosta kao alternativi za ovu nizvodnu koju pominjes. Jer ta nizvodna je znatno duza a tacke najblize obali na kojima bi most mogao biti povezan s gradom nalaze se u prostoru koji je sam po sebi nezanimljiv i tesko dostupan. Recimo, brodarska ulica. Ko ce tu da seta i jos da se onda popne na treci sprat pa jos da hoda 1km preko mosta i dalje prema Sajmu. Nije ni cudo sto nisi isao tuda. Naravno, nebrigom odgovornih lica kojima pjesacki putevi nisu bili dio projektnog zadatka. Vremenom ce se ti propusti morati ispravljati.
 
Plan za vijadukt ka (iz) Kirovljevoj i raskrsnica Radnička / Paštrovićeva

 
Zanima me kada ce da rese deo gde su najvece guzve tj Juzni deo ka rakovici mislim da su trebali prvo taj deo da "napadnu" ovde manje vise nemaju problema , a ovim potezom ce samo pogorsati situaciju na juznom delu tj povecace se protok saobracaja ka jugu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446579#p446579:2sengryq je napisao(la):
Žika » Sun Apr 16, 2017 9:05 am[/url]":2sengryq]Plan za vijadukt ka (iz) Kirovljevoj i raskrsnica Radnička / Paštrovićeva


Izgleda da je u pripremi UMP2 na relaciji Kirovljeva - Ada - NBG
 
Staro penjanje u Kirovljevu je ionako i podložno rupama kao i stari nadvožnjak preko pruge. Pitanje je samo da li će biti 2+1 ili 2+2 što bi bilo bolje tj. kopija onog sa Čukaričke padine i Trgovačeke samo malo suženija ako baš mora. Naravo na mesto ukrštanja sa Visokom uraditi kružni tok ili elipsu ako može da se uglavi nekako. Ovakav dvosmerni nadvožnjak ukida skretanje levo iz Paštrovićeve a umesto semafora uraditi pasarelu ili podzemni prolaz pešaka ka Adi odmah od šoping mola "Ada".

Mislim da mora da se urade neke ekspropijacije objekata i terena kako bi uopšte bila moguća izgradnja. Definitivno je protreban.
Kad su uglavili onaj u Požeškoj na 2+2 spojeno moguće je i ovaj da slično da urade.
 
novi apdejt

Capture.jpg
 
Vrh