Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Miloše veliki +.

Znači spojeno , sad samo da ga spuste na zemlju.
 
Baš lepo, vidi se da napreduje! Koliki je posao od izlivenog betona do postasvljana asfalta? Da li je kraj aprila i dalje realan datum završetka?
 
Vrlo interesantno pitanje.
Da li neko ima odgovor?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442896#p442896:32z36j9r je napisao(la):
Earthmoving » 28 Mar 2017 09:50[/url]":32z36j9r]
Zar ranije nije bilo priče da će se drugačije rešiti kružni tok Bogoslovija, tj. pristup Pančevačkom mostu sa UMP-a? Po ovom crtežu ispada da UMP samo širi Severni bulevar i uliva se u kružni tok ali zar ranije bilo priče da će se prilaz mostu direktno povezati sa Ruzvelotovom tj trasom kod tramvajske obilaznice gde su sada teniski tereni? Na ovom crtežu su tu ucrtane plave isprekidane linije ali to parče ulice nije ucrtano, pa deluje kao da će UMP ulaziti u kružni tok, a ne zaobići ga.
file.php
 
Hvala Miloše :kk:
Jel ovo optička varka ili je zaista ovaku usko. Deluje da je prostor između ulice i ograde svega 2,5-3 metra. I to na širokom novobeogradskom delu, koliko li će tek onda usko biti na UMP-u sa druge strane Save. Nisam video ni jednan novobeograski bulevar sa ovako malo ostavljenog prostora pored ulice. Moja ideja UMP-a je upravo suprotna, pored ulice bi se trebao ostavljati 4m za parking + 2m zelena površina + 6m pešačka staza. UMP treba da bude bulevar, a ne sokak.
 
Odgovor je vrlo prost, kada je radjen projekat UMP -a LOT1 je bio predvidjen da bude na stubovima, tj denivelisan i tu bas i nije predvidjena pesacka staza pored saobracajnice na 5 metara visine :), kasnije je vrsena racionalizacija projekta i LOT 1 je spusten na nivo zemlje i kao posledica spustanja dobilo se tih 2,5 metara pored GSP ograde... jer je trasa ostala ista :D
 
Zašto nisu šahtove pomerili van kolovoza, kao što su nedavno pomerali na nekoliko mesta u gradu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@tzoran1

Није никада било предвиђено да иде на стубовима - једино денивелација са Тошиним бунаром.


@gishko

Верујем зато што је саобраћајница на помало завученом месту, па се плаше да сакупљачи секундарних сировина не поберу поклопце шахтова као ловорике.
 
Hvala. A što je najbolje, izgleda kao da sa druge strane, od ulice do pruge ima 20 metara širine. Znači sa jedne strane 2,5-3m od ulice do ograde, a sa druge 20 metara :? Zar raspodela nije mogla malo simetričnije :roll: Čak deluje i da će razdelni pojas (koje se ne koristi) biti širi od toga koji bi trebao da se koristi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443121#p443121:dcc7tdzy je napisao(la):
Пантограф » Wed Mar 29, 2017 10:49 am[/url]":dcc7tdzy]@tzoran1

Није никада било предвиђено да иде на стубовима - једино денивелација са Тошиним бунаром.

Da li?

"Novoizgrađena deonica samo delimično nastavlja na stubovima, pošto podrazumeva samo jedno denivelisano ukrštanje, dok će ostale raskrsnice biti klasične četvorokrake u nivou. Tako će se postojeći vijadukt produžiti još oko 400 metara, trasom iznad Ulice Đorđa Stanojevića, nakon čega se konstrukcija spušta na zemlju. Tokom racionalizacije projekta odlučeno je da Lot1 ne bude denivelisan, što nažalost uključuje i dva ukrštanja sa izuzetno važnim lokalnim pravcima, pre svega sa Ulicom Omladinskih brigada, ali slična situacija biće i na ukrštanju sa Tošinim bunarom."

http://beobuild.rs/nastavak-gradnje-sev ... p2608.html
 
Meni nikada nije bilo jasno zašto kot nas ne rade ovakve slivnike?
Kada bi se uradio ovaj poklopac od betona ili plastike nebi imalo šta da se ukrade, a i taj poklopac ne mora da ima neku veliku nosivost pošto preko njega nema saobraćaja motornih vozila.

 
Dakle, UMP ide sa po jednom trakom na autoputu, veselje u najavi, ali to smo već znali. Šteta za Dušanovački most koji nikada neće biti sređen već ostati ovakav sa sve semaforima sa obe strane. Elipsa na raskrsnici autoputa i Ustaničke je ok. Tunel Šumice takođe ok. Gospodara Vučića i UMP užas jer ko želi da skrene ka Južnom bulevaru moraće do Obilića pa u krug. Južni Bulevar i UMP super sa nadvožnjakom, a dole kružni tok.

Nije jasno odakle dokle ide tunel Vračar, osim što kreće u Grčića Milenka, trebao bi pre Dimitrijale. Raskrsnice UMP Žička OK, kao i Bulevar, ne može bolje.

Raskrsnica UMP Dimitrijala fino rešenje sa mostom i nadvožnjakom. Odatle sve u nivou do Pančevačkog mosta što je bilo i očekivano, nikada nisam ni verovao da će taj deo denivelisati jer je slabo naseljen i na uzvišenju je.Mada su ispravili pristupne saobraćajnice za Pančevac da bi jednog dana priključili denivelisanu petlju sa Severnog bulevara pa preko Ruzveltove do mosta.

Sve u svemu kao UMP moja ocena je nije loše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443127#p443127:1y3utw2y je napisao(la):
tzoran1 » 29 Mar 2017 11:10 am[/url]":1y3utw2y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443121#p443121:1y3utw2y je napisao(la):
Пантограф » Wed Mar 29, 2017 10:49 am[/url]":1y3utw2y]@tzoran1

Није никада било предвиђено да иде на стубовима - једино денивелација са Тошиним бунаром.

Da li?

"Novoizgrađena deonica samo delimično nastavlja na stubovima, pošto podrazumeva samo jedno denivelisano ukrštanje, dok će ostale raskrsnice biti klasične četvorokrake u nivou. Tako će se postojeći vijadukt produžiti još oko 400 metara, trasom iznad Ulice Đorđa Stanojevića, nakon čega se konstrukcija spušta na zemlju. Tokom racionalizacije projekta odlučeno je da Lot1 ne bude denivelisan, što nažalost uključuje i dva ukrštanja sa izuzetno važnim lokalnim pravcima, pre svega sa Ulicom Omladinskih brigada, ali slična situacija biće i na ukrštanju sa Tošinim bunarom."

http://beobuild.rs/nastavak-gradnje-sev ... p2608.html


Јесте, Зоране, тако је од студије Умпесо од пре 15 година до данас: раскрснице са Булеваром уметности и са Омладинских бригада су одувек планиране као површинске. Планска документа су једно, влажни снови форумаша друго.
 
Bilo bi sumanuto da sve bude na stubovima dok u starom delu grada ne mogu da srede ni Dušanovački most, a da je sreće i raskrpetlju bi trebalo da pretvore u neku elipsu sa recimo jednim ili dva kružna toka ka Ustaničkoj i Južnom bulevaru.
 
Слике 29.март 2017., УМП радови Омладинских бригада – Тошин бунар

Код Омладинских бригада радови на УМП-у лепо напредују. Ударнички се ради да би се испоштовао дати рок завршетка, а хоће, како ми је рекао један од шефова градилишта.

Као што знамо, саобраћај је у Омладинских бригада сад девијацијом преусмерен на другу траку.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
Сад се на овом делу раскрснице ради десна трака Омладинских бригада
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Увелико се асфалтира лева трака дела УМП-а од Булевара Црвене Армије према Омладинских бригада, а лева трака је у припреми.
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Мало и „панорамских“ слика са железничког надвожњака
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
Наставак следи....
 
Наставак фоторепортаже дела трасе УМП-а од Омладинских бригада до Тошиног бунара, неких 650 метара, коју сам прошао полако пешке.

На делу раскрснице са Омладинских бригада ужурбано се граде бетонски шахтови за подземне инсталације, канализационе, водоводне, телекомуникационе. Како ми је речено сви ови радови морају да буду завршени до 31. маја, јер тада наступа друга грађевинска оператива са насипањем трасе, постављањем ивичњака, асфалтирање,...
Водоводна инсталација је већ урађена на једном делу овог дела УМП-а и то је урађена за зграду из насеља Запад 65 која је паралелна са УМП-ом.
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Правац према Тошином бунару, на том делу само један булдожер разгрће песак.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Поглед уназад према Омладинских бригада
Pogledajte prilog 13
Сликано одприлике негде на средини дела УМП-а између О.б. и Т.б. и погледи на једну и другу страну
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Пошто ми је на картици фотоапарата ограничен број слика, наставак слика са мобилног :(
Гради се нека пословна зграда, о овоме смо писали, али не знам на којој теми, а која је између балканске ЦНН телевизије (Н1) и оне не завршене грађевине од пре 100 година.
Pogledajte prilog 10
Полако се приближавам Тошином бунару и овде је одавно насута траса УМП-а са шљунком.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Поглед уназад, а као што рекох, на овом делу само булдожер разгрђе песак
Pogledajte prilog 6
Раскрсница са Тошиним бунаром, ништа се не ради, осим што је пре неки дан ископан онај део канала за инсталације и делимично постављене жуте цеви.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Поглед према Омладинских бригада
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала и до следећег пута, :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443130#p443130:2ksgmdpr je napisao(la):
vucko » Sre Mar 29, 2017 6:18 am[/url]":2ksgmdpr]Dakle, UMP ide sa po jednom trakom na autoputu, veselje u najavi, ali to smo već znali. Šteta za Dušanovački most koji nikada neće biti sređen već ostati ovakav sa sve semaforima sa obe strane. Elipsa na raskrsnici autoputa i Ustaničke je ok. Tunel Šumice takođe ok. Gospodara Vučića i UMP užas jer ko želi da skrene ka Južnom bulevaru moraće do Obilića pa u krug. Južni Bulevar i UMP super sa nadvožnjakom, a dole kružni tok.

Nije jasno odakle dokle ide tunel Vračar, osim što kreće u Grčića Milenka, trebao bi pre Dimitrijale. Raskrsnice UMP Žička OK, kao i Bulevar, ne može bolje.

Raskrsnica UMP Dimitrijala fino rešenje sa mostom i nadvožnjakom. Odatle sve u nivou do Pančevačkog mosta što je bilo i očekivano, nikada nisam ni verovao da će taj deo denivelisati jer je slabo naseljen i na uzvišenju je.Mada su ispravili pristupne saobraćajnice za Pančevac da bi jednog dana priključili denivelisanu petlju sa Severnog bulevara pa preko Ruzveltove do mosta.

Sve u svemu kao UMP moja ocena je nije loše.

Vucko, pored autoputa UMP ide sa po 2 paralelne trake sa obe strane.

Redosled tunela i nadvoznjaka je ovakav:
Raskrsnica Sumice, pa tunel do Gospodara Vucica, tu ide nadzemno do ispred Juznog bulevara preko kojeg prelazi nadvoznjakom nakon cega ulazi ponovo u tunel. Tim tunelom prolazi ispod Zicke/Vojislava Ilica, te Bulevara i zavrsava se malo pre Dimitrija Tucovica, koju "preskace" nadvoznjakom. E sad, neposredno pre ulaska u Vracarski tunel, paralelno se odvaja i deonica koja ide paralelno po povrsini, prakticno po krovu tunela, te se ukrsta u nivou sa Zickom i Bulevarom, i ponovo se spaja sa UMP-om neposredno pre Dimitrijale.
 
U ulici Omladinskih brigada postoji biciklistička staza.
Novi trotoari na rekonstrujisanoj raskrsnici imaju spuštene ivičnjake samo koliko je široka novoofarbana zebra.
Da li će deo novoofarbane zebru prefarbati u crveno ili će biciklistička staza da ide trasom pored zebre gre ivičnjaci nisu spušteni?

file.php

file.php


Ili biciklistička staza nije predviđena na raskrsnici gde je pre radova postojala?
Pošto pored nove zebre baš i nema mesta za bisiklističku stazu (ako pogledamo zebru na kojoj stoje tri radnika).

file.php
 
Па није ово раскрсница код Лондона где пешаци само гмижу, већ на зелено пређе пар људи или нико. Могу зебру несметано да користе и пешаци и бициклисти.
 
Maла фото патрола од пре подне :D Обратите пажњу на избетонирана поља на асфалту, предпостављам за аутобуска стајалишта, код раскрснице УМП са булеваром Црвене армије.
 
Šta kažeš @došljak, mala reportaža? E nek ti sve budu ovako male :) Kakva fantastična fotka za kraj. Mogla bi se samo o njoj knjiga napisati.
 
Lepa reportaža, i lepo se nadovezuje na Miloševu reportažu.
 
Sta mislite o tome da iznesemo vidjenja oko toga koje linije JGP bi mogle da idu ovim delom UMP?
Kapiram da ce proci neko vreme dok ne shvate sami u gradu, da bi bilo dobro da ubace neku liniju, ali zasto ne bismo isli korak napred i predlozili im linije.
Evo mojih predloga pa da krenemo od toga:

1. Bezanijska Kosa (okretnica 75)- Banovo Brdo (okretnica tramvaja)- skratilo bi se vreme putovanja sa 45 na 20 min
2. Bezanijska Kosa (okretnica 65)- Prokop (okretnica na stanici BGD Centar)- povezale bi se 3 zeleznicke stanice
3. Kej oslobodjenja (okretnica 88)- Borska (okretnica 94)- skratilo bi se vreme putovanja sa 60 na 30 min

:gobb:
 
Vrh