Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442134#p442134:3dmoswha je napisao(la):
dane bezanija » 24.Mar.2017/9:43 am[/url]":3dmoswha]super za nastavan radova na raskrsnici sa TB ali sta reci kad se jos uvek koristi divlji ulaz ka restoranu i balonu i unistava trotoar i bic.staza...nema smisla kakav smo to narod. prekjuce stojim na semaforu,pravac ka surcinu,stoje radnici,i neki lik lagano pored njih prolazi na pomenutoj lokaciji,bez ikakvih problema.postoji li gradjevinska inspekcija,postoji li komunalna policija,saobracajna policija?brukaaaaaa...
Ako mislis na onaj ulaz posle autobuske stanice to je legalan pristup zato sto su im ovim radovima zatvorili stari ulaz.

Mislim da je neko od forumasa zvao komunalce ili beokom da se raspita oko toga i da su dobili odobrenje zvanicno itd. tj. Sve po zakonu. (Za promenu).
 
Da li je odlučeno kako će se zvati ovaj novi bulevar koji će za nekoliko meseci biti potpuno u funkciji?
 
Imali smo odlične predloge:

Nila Armstronga (@relja beše li?) - vrlo simbolično i jedinstveno na svetskom nivou da imamo dva velika "svemirska" bulevara (Gagarina i Armstronga).

Dijane Budisavljević (@Delija beše li?) - apsolutno zaslužila, ali bio je predlog i da se po njoj nazove nova saobraćajnica kod Airport City-ja

Ima još finih predloga, ali ako bude odlučivala Jasmina Mitrović Marić, pre ćemo dobiti "Bulevar Bogoljuba Karića"
 
Treba ga nazvati Bulwvar Nikole Simića ili Bate Živojinovića


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442273#p442273:f442umj4 je napisao(la):
GOJE » Fri Mar 24, 2017 7:46 pm[/url]":f442umj4]Imali smo odlične predloge:
Nila Armstronga (@relja beše li?) - vrlo simbolično i jedinstveno na svetskom nivou da imamo dva velika "svemirska" bulevara (Gagarina i Armstronga).
I ja sam mislio da bi to bilo super ime, mozda bolje za neku ulicu koja ima jasnu raskrsnicu sa Jurija Gagarina, i da se na tom mestu podigne spomenik astronautima i kosmonautima (i Lajki).
 
Izvor: Blic.rs

TRAMVAJI preko Mosta na Adi, ipak, NEĆE KRENUTI PRE 2019.

Tramvaji preko Mosta na Adi neće krenuti pre 2019. godine. Sve tri ponude pristigle na tender, poljske, austrijske i francuske kompanije za izgradnju šina preko ove saobraćajnice Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju ocenila je kao neprihvatljive i obustavila postupak.

Uz rok za završetak radova od 420 dana, optimistički proračun bio je da ćemo naredne godine moći da se vozimo od Novog Beograda do Sajma, Rakovice ili Banovog brda. Međutim, sada slede žalbe, pa raspisivanje novog tendera, a za sve to potrebni su meseci.

Tender vredan oko 15 miliona evra je objavljen novembra prošle godine, ponude su otvorene sredinom februara, a čekao se još samo odabir ponuđača. Umesto toga, sve je poništeno. Ako se izuzme previsoka cena koju je ponudio poljski “Zue S.A.” (2,23 milijarde dinara), francuski “Colas rail” (1,66 milijardi) i austrijski “Strabag” (oko 1,7 milijardi) pali su zbog papirologije.

Iako su ovo strane kompanije, za posao su se prijavile zajedno sa srpskim partnerima. Građevinci su ostali bez posla, a Beograđani se pitaju hoće li u prvoj deceniji nakon otvaranja mosta (2012) dočekati vožnju tramvajem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442314#p442314:v19eosia je napisao(la):
Igor » Fri Mar 24, 2017 11:39 pm[/url]":v19eosia]Izvor: Blic.rs

TRAMVAJI preko Mosta na Adi, ipak, NEĆE KRENUTI PRE 2019.
(...)
a Beograđani se pitaju hoće li u prvoj deceniji nakon otvaranja mosta (2012) dočekati vožnju tramvajem.
Hej, Pancevac je napravljen 1946. pa se ni dan danas ne koristi drugi kolosek a mi se brinemo da li ce tramvaj da krene posle 8 ili 10 godina preko Mosta na Adi... /s

Nije strasno kada nesto nemas, nego kada imas i treba ti, a ti ga ne koristis. To je cist kriminal.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442317#p442317:1cfxm6e6 je napisao(la):
wk_ » Pet Mar 24, 2017 6:53 pm[/url]":1cfxm6e6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442314#p442314:1cfxm6e6 je napisao(la):
Igor » Fri Mar 24, 2017 11:39 pm[/url]":1cfxm6e6]Izvor: Blic.rs

TRAMVAJI preko Mosta na Adi, ipak, NEĆE KRENUTI PRE 2019.
(...)
a Beograđani se pitaju hoće li u prvoj deceniji nakon otvaranja mosta (2012) dočekati vožnju tramvajem.
Hej, Pancevac je napravljen 1946. pa se ni dan danas ne koristi drugi kolosek a mi se brinemo da li ce tramvaj da krene posle 8 ili 10 godina preko Mosta na Adi... /s

Nije strasno kada nesto nemas, nego kada imas i treba ti, a ti ga ne koristis. To je cist kriminal.

Samo jako! [TM]
 
Krenulo asfaltiranje od mosta do prve raskrsnice, a na drugom delu se utabava onaj krupni sljunak.

Uopste mi nije jasna ova logika. Da su prvo uradili deo od tosinog do westa to vi odmah moglo da se koristi, a ovako ce ovo parce od mosta do raskrsnice da stoji zavrseno i van upotrebe dokse ne zavrsi most, a u medjuvremenu ce da rade deo do tosinog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442314#p442314:2osdubv7 je napisao(la):
Igor » 24 Mar 2017 11:39 pm[/url]":2osdubv7]Izvor: Blic.rs

TRAMVAJI preko Mosta na Adi, ipak, NEĆE KRENUTI PRE 2019.

Tramvaji preko Mosta na Adi neće krenuti pre 2019. godine. Sve tri ponude pristigle na tender, poljske, austrijske i francuske kompanije za izgradnju šina preko ove saobraćajnice Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju ocenila je kao neprihvatljive i obustavila postupak.

Uz rok za završetak radova od 420 dana, optimistički proračun bio je da ćemo naredne godine moći da se vozimo od Novog Beograda do Sajma, Rakovice ili Banovog brda. Međutim, sada slede žalbe, pa raspisivanje novog tendera, a za sve to potrebni su meseci.

Tender vredan oko 15 miliona evra je objavljen novembra prošle godine, ponude su otvorene sredinom februara, a čekao se još samo odabir ponuđača. Umesto toga, sve je poništeno. Ako se izuzme previsoka cena koju je ponudio poljski “Zue S.A.” (2,23 milijarde dinara), francuski “Colas rail” (1,66 milijardi) i austrijski “Strabag” (oko 1,7 milijardi) pali su zbog papirologije.

Iako su ovo strane kompanije, za posao su se prijavile zajedno sa srpskim partnerima. Građevinci su ostali bez posla, a Beograđani se pitaju hoće li u prvoj deceniji nakon otvaranja mosta (2012) dočekati vožnju tramvajem.
У овој вести се осликава однос умп-а као пројекта према јавном интересу Београђана. :vops:
 
A to onda znači da nema ništa od budženja Zarićevog mosta u sklopu BnV...
 
Delija ta vest oslikava po ko zna koji put nesposobnost da se tender realizuje kako treba. UMP i gradjani su na gubitku svakim danom ne koriscenja tramvajske deonice koja je skupo placena na samom mostu.
 
2009 - УМП је хитно потребан граду и треба да буде највећи приоритет! Сав кредитини потенцијал града је спрцан у 4 км булевара и мост са затегама преко баруштине и 150м пловног пута.

2019 - Ни тај један фртаљчић УМП-а није готов, тачније његова најсмисленија компонента а то је трамвајска пруга, свакодневни колапс саобраћаја у јутарњем и послеподневном шпицу је већ петогодишња традиција, годишње на субвенције најгорем јавном превозу у Европи дајемо један фртаљ тог УМП-а.
 
1934. je pušten u rad Most Kralja Aleksandra. Prvog dana su preko njega krenuli tramvaji za Zemun. U drugoj deceniji 21. veka se čeka osam ili devet godina od otvaranja mosta do završetka tramvajske infrastrukture ali i dovoljnog broja rampi za drumski saobraćaj.
 
To pokazuje stav i nemar Malog,Vesica i ekipe da ih bas briga za Beograd.
Njih zanima samo punjenje svojih dzepova.
Ridjokosom nisu ni do kolena.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ovo sto ste napisali uopste nije korektno. Prvo, Djilas je poceo projekt mosta na Adi pricom o ceni celog projekta oko 120 miliona evra. Kada kazem projekt, onda ne mislim samo na premoscavanje reke, nego i ostale komponente kao sto su pristupne saobracajnice, metro/tramvajske sine, tunel ispod Topciderske zvezde. Mi smo dobili most sa pilonom koji kosta i vise od ovih planiranih 120 miliona €. Dobili smo most koji ide direktno u park Topcider. Da ne pricamo o tome da su SCT bankrotirale, da je EBDR zahtevao da se opet angazuje neka firma iz EU, ovaj put Alpina. Da li se tu neko ugradio, to ne znam i u principu me nesto preterano i ne zanima. To ja kao pojedinac ne mogu promeniti, a izgleda da oni koji su za to placeni nisu zainteresovani ili nisu sposobni.
 
Cinjenica je da je DS ekipa (Bogdanovic-Djilas) za 6-7 godina, uspela da obezbedi Beogradu dva nova mosta i da u potpunosti rekonstruise raspadnutu Gazelu.

CInjenica je isto da SNS ekipa (Mali-Vesic) nije uspela da zakrpi obicnu rupu na trotoaru Brankovog mosta za 3 i po godine.
 
Ђилас је обезбедио те мостове колико и ја. Заправо ја, ти и сви овде који пишемо имамо више заслуга за тај мост него Риђи, који је за разлику од нас поткрадао буџет. Овај народ никако да схвати да је држава његов сервис, а не обрнуто.

И да поновим по ко зна који пут - Ако ви мислите да се о толиким пројектима пита локална боранија а не онај који то финансира/креидитира онда се баш и не разумете у то како свет данас функционише.

ПС: Весић је био део обе екипе, и жутих и ових снс штеточина.
 
Vrh