Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Док још увек појединци на овој теми воде, нажалост, политику ко је кога, коме, зашто и због чега и никако да се ману трачарења и пљувања, ајде да мало обиђемо радове на раскрсници УМП-а и Тошиног бунара. Слике дана 26. март 2017.:

Мањи обим радова недељом на УМП-у код Тошиног бунара, само три радника. Вероватно је већина на делу код Омладинских бригада и према Мосту на Ади, где је дат акценат на радове и скори завршетак тог дела УМП-а.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
Један полукружни поглед на овај део УМП—а који се улива у Тошин бунар.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12
Један мањи део канала је ископан, од шахта на тротоару и бициклистичкој стази, и копаће се према унутрашњем делу УМП-а тј. према оној тројици радника.
Мислим да ипак нису трабали да раскопају део тротоара и бициклистичку стазу, могли су комотно да направе мали тунел и дођу до инсталација које су ту постављене, а кад је вршена реконсртукција овог дела Тошиног бунара и ове раскрснице, крајем 2015. и почетком 2016. године. Кад се све заврши изгледаће закрпљено :notok: :bash: , а ново (било).
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
У даљини се назиру радови на укрштању УМП-а и Омладинских бригада.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
До следеће посете :sesir:
 
Весић није био део те екипе још од 2002. када је склоњен из странке у коју је Ђилас ушао после две године.

Ђилас има заслуга за мост на Ади, јер је одблокирао причу и јер је пројекат довео скоро до краја. Као што је, уосталом, захваљујући њему одвојен новац из градске касе да се уради обилазница до Орловаче, да се реконструише пруга од Батајнице до Панчевца и да се ремонтују РВР-ови (све ово је требало да се плати из републичког буџета). Приче типа "сви су исти" и "поткрадао буџет" имају снагу тврдње да човек није слетео на Месец, а ти си их, због година, могао покупити или на стадиону омиљеног ти клуба или у студентској мензи. Свакако не приличе једном озбиљном форуму и човеку који пледира да буде интелектуалац.

Јбт, постадох највећи адвокат човека којег нисам нешто посебно мирисао. Ал' кад видим... :roll:

И да, још једном, као Катон: "Уосталом, правићемо ми Риђана од блата!"
 
Misim da je dosta politike. Postovi sa takvim sadrzajem ce biti na dalje brisani.
 
Zna li neko, šta je na kraju bilo sa onom vodom koja se pojavila neplanirano i što je potok praktično bio i smetao?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442637#p442637:d5y70pro je napisao(la):
Igor » Данас, 02:03[/url]":d5y70pro]Misim da je dosta politike. Postovi sa takvim sadrzajem ce biti na dalje brisani.

Нема проблема. Пошто подржавам начин на који уређујеш сајт и модерираш дискусију на форуму, то ми неће бити проблем.

Само, води рачуна да није свако навођење чињеница "политика". Овде је реч била о човеку који више није у њој и који је био кључна личност за отпочињање пројекта званог УМП.
 
Ako je politika sadašnjost, a on prošlost, preostaje mu da bude ili legenda ili istorija ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442701#p442701:3hqvwyto je napisao(la):
sizif » 27 Mar 2017 12:09 pm[/url]":3hqvwyto]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442637#p442637:3hqvwyto je napisao(la):
Igor » Данас, 02:03[/url]":3hqvwyto]Misim da je dosta politike. Postovi sa takvim sadrzajem ce biti na dalje brisani.

Нема проблема. Пошто подржавам начин на који уређујеш сајт и модерираш дискусију на форуму, то ми неће бити проблем.

Само, води рачуна да није свако навођење чињеница "политика". Овде је реч била о човеку који више није у њој и који је био кључна личност за отпочињање пројекта званог УМП.
Дакле, Ђилас је био противник умп-а све до 2008. године. А осим ако Ђилас није и председник ЕБРД-а/ ЕИБ-а онда он није кључни човек за изградњу тог штеточинског пројекта. Кључни је човек био можда једино за онај додатни криминални кредит за убрзање радова у износу од 25 милиона евра.

А Весић јесте био део дос/дс-а, кад се званично повукао апсолутно је небитно. Био је повлашћени фотељаш и криминалац свих ових 17 година.
 
UMP nije štetočinski nego najbolji skoriji infrastrukturni projekat u gradu. A tek će biti kad se završi. Ja most dosta koristim, UMP bi neuporedivo više da je ceo izgrađen i draže mi je što smo se za njega zadužili nego za 99% drugih gluposti. Ništa važnije za mene u gradu nema od nastavka gradnje UMP-a, tj tunela kroz Senjak preko Autokomande, Šumica ka Novom groblju.
 
Сва срећа па Ђилас није остао противник УМП-а и после 2008, јер би у том случају већ пре неколико година морали да уведу скелу за прелазак Саве.
 
УМП ≠ мост преко Саве

Сава се могла и и даље се може премостити и за 60-70 милиона евра. Фртаљ УМП-а са својом ценом од 450+ милиона евра је - сулуд пројекат.
 
SIzife moje post se najmanje odnosio na tebe nego je jednostavno usledio posle niza postova gde se odmeravalo ko je sta od politicara uradio i ko je koliko zasluzan ili manje zasluzan. To nije tema tema moze uvek biti da li nam je trebao most, ovakav most, cena, funkcija itd.
 
За новије чланове, који исту овакву расправу нису пратили у претходних 20-ак издања, да и ја поновим своје као грамофон, па нећу више:

- Нисмо добили само мост, већ и једнако важан објекат, петљу у Радничкој, чиме смо укинули сужење на најкритичнијем месту у граду, унапредивши јавни колико и аутомобилски превоз. Добили смо и потпуно денивелисану железничку трасу, што је планирано пројектом метроа из 1976. (не, пруга није планирана за укидање). Добићемо и трамвајску линију са око 40% потпуно независне трасе и другу везу са јединим трамвајским депоом. Добили смо и булевар на Новом Београду планиран 1962. године.

- Саобраћајно смо учинили доступном локацију будуће Главне аутобуске станице, Главне приградске аутобуске станице, једне од две (три) главне железничке станице, као и парцеле на којима је изграђено или ће бити изграђено више стотина хиљада, или чак више милиона квадратних метара простора свих намена.

- То није коштало 450 милиона евра, већ нешто мање. И да јесте - нити једним другим улагањем, укључујући и деоницу метроа изградиву за те паре, не бисмо имали ни приближно позитиван утицај на функционисање града, нити на живот већег броја грађана. Наравно - где год да смо направили мост, па и на локацији над којом се овде ламентирало иако би превела друмски саобраћај преко Аде циганлије, имао би сложене приступне петље и сигурно би коштао много више од 60-70 милиона евра, колико смо, иначе, безмало платили реконструкцију (а не градњу) ужег и краћег моста, Газеле.

Итд.

(Пошто ће се, као у претходним сличним дискусијама, следећи контрааргумент односити на некакво страшно загушење у Топчидеру, упоредиво са Судњим даном, да унапред напоменем како оно уопште није толико страшно, да је раније Баново брдо било од источног дела града одвојено пружним прелазом у нивоу (?!) - као и да ће то такође бити отклоњено једноставном градњом уз пругу новог булевара ка Раковици.)


УМП је, за наше услове, изванредно смислен пројекат - камо среће да их још таквих има.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442783#p442783:5zogvksa je napisao(la):
Пантограф » 27 Mar 2017 05:10 pm[/url]":5zogvksa]За новије чланове, који исту овакву расправу нису пратили у претходних 20-ак издања, да и ја поновим своје као грамофон, па нећу више:

- Нисмо добили само мост, већ и једнако важан објекат, петљу у Радничкој, чиме смо укинули сужење на најкритичнијем месту у граду, унапредивши јавни колико и аутомобилски превоз. Добили смо и потпуно денивелисану железничку трасу, што је планирано пројектом метроа из 1976. (не, пруга није планирана за укидање). Добићемо и трамвајску линију са око 40% потпуно независне трасе и другу везу са јединим трамвајским депоом. Добили смо и булевар на Новом Београду планиран 1962. године.

- Саобраћајно смо учинили доступном локацију будуће Главне аутобуске станице, Главне приградске аутобуске станице, једне од две (три) главне железничке станице, као и парцеле на којима је изграђено или ће бити изграђено више стотина хиљада, или чак више милиона квадратних метара простора свих намена.

- То није коштало 450 милиона евра, већ нешто мање. И да јесте - нити једним другим улагањем, укључујући и деоницу метроа изградиву за те паре, не бисмо имали ни приближно позитиван утицај на функционисање града, нити на живот већег броја грађана. Наравно - где год да смо направили мост, па и на локацији над којом се овде ламентирало иако би превела друмски саобраћај преко Аде циганлије, имао би сложене приступне петље и сигурно би коштао много више од 60-70 милиона евра, колико смо, иначе, безмало платили реконструкцију (а не градњу) ужег и краћег моста, Газеле.

Итд.

(Пошто ће се, као у претходним сличним дискусијама, следећи контрааргумент односити на некакво страшно загушење у Топчидеру, упоредиво са Судњим даном, да унапред напоменем како оно уопште није толико страшно, да је раније Баново брдо било од источног дела града одвојено пружним прелазом у нивоу (?!) - као и да ће то такође бити отклоњено једноставном градњом уз пругу новог булевара ка Раковици.)


УМП је, за наше услове, изванредно смислен пројекат - камо среће да их још таквих има.

Dobro bre , jel te vucic obucavao . Znamo mi sta smo dobili , pa cu i ja da ponavljam kao papagaj , ZA TE PARE (450 MILIONA EUR) SMO MOGLI DOBITI MNOGO VISE .
Shvatite vise da su zelje jedno , a mogucnosti nesto drugo ....
 
Е, НИСМО МОГЛИ :shock:


Иначе, у вези са постом Ертмувинга изнад: Сваки пут када су говорили о презадужености Београда, лагали су као пси.
Немогуће је бити презадужен и пред банкротом, а онда се две и по године касније хвалити да имаш девет милијарди динара у каси. Да је могуће, Грке би болело уво за дугове, али није тако.
То, наравно, не говори ни у прилог тезе да је Београд "у дуговима до гуше због моста"; напротив, услед његовог постојања, Београд, Београђани и београдска привреда заправо штеде новац.
 
Због ове теме твој учинак на Беобилду поприма једну шизофрену црту. Кажеш да овим мегаутомобилским пројектом привреда штеди новац а члан си удружења које читаву своју филозофију (с којом се апсолутно слажем) на тези да је друмски саобраћај неодржив и најскупљи и да привреда због истог трпи огромне губитке. Па да видимо шта нам је привреда добила:

- Имамо један масни кредит са лепом каматом

- Највећи део профита од изградње из земље су изнеле аустријске колонијалне фирме.

- Ако знамо да је грађевинарство највећи генератор економског раста можемо само да закључимо да је УМП био од велике корости за аустријску/ЕУ привреду.

- Ми смо са друге стране добили додатно обезвређено или чак физички недоступно земљиште, а након изградње овог фртаља се није оформила НИ ЈЕДНА нова грађевинска парцела. А то је заиста један велики успех имајући у виду да се цела ствар налази у центру града. И та чињеница иначе много говори о позицији и смислености целог пројекта.

- Поред чињенице да Београд има најјаднији јавни превоз у Европи овде се последњих 20 година улаже 95% расположивих средстава управо у друмску инфраструктуру што је довело до константног пораста аутомобила који је достигао врхунац управо последњих година, па су гужве на Бранковом, Панчевцу, Газели и Савском мосту исте или чак веће него пре. Исто важи и за проблеме са паркингом, ценом стамбене градње, мањком јавног простора, узурпацијом тротоара...

То је довело да низа катастрофалних последица управо на привреду:

- Транспорт робе и људи се и даље врши скоро искључиво друмским путем због чега ми на годишњем нивоу губимо барем једну милијарду БДП-а

- Пошто немамо нафту а ни произвођача аутмобила друмски транспорт је забраво субвенционисање спољнотровинског дефицита и наше економске зависности.

- И на крају, пошто немамо пристојан јавни превоз, односно метро једна половина Београда (Стари Град) нам економски одумире
 
Ja se taman ponadao novim - interesantnijim fotkama ... kada ono trla baba lan :(
 
Cisto da ispravim most kralja aleksandra je pusten u saobracaj 1934 gidine dok je tramvajski pusten 1935 godine zbog problema eksproprijacije sa starogradske strane tj bjes neka kuca koja je smetala jednom kolosjeku u prizrenskoj ima cak i neka fotka
 
Na konto automobilskog lobija, potenciranja gradnje novih saobraćajnica itd.

Ne mogu a da ne primetim, vozim se GSP-om, tužna slika je da sa prozora autobusa gotovo
redovno vidim po automobilima se gotovo uvek vozi samo jedna osoba.

Bilo bi zanimljivo ukoliko je uopšte rađena analiza, na dnevnoj bazi koliko je takvih slučajeva.

Žalosno traćenje resursa da ne govorim o pogubnom učinku po životnu sredinu.
 
@Пантографе свака част за објашњење :kk: Укњижен плусићћћ

Док се неки још увек препиру око УМП-а, увелико се планира његов наставак. Јуче је објављена јавна набавка за идејно решење УМП-а сектора IV, значи део од Устаничке улице до Булевара Револуције, односно тунела испод ње. Уцртан је и сектор V, од Булевара до кружног тока код Богословије.
photo hosting
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 272-16.pdf
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 272-16.pdf
 
Ajd kad ofujes...
A sta bi trebalo?
Oces da delimo trosak goriva i revistracije, pa da te povezem? ;)
Evo amortizaciju, popravke i eventualne havarije ja snosim, a ostalo delimo. Moze?
:D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa u pravu je covek. Cak i automobilkom carstvu kakav je amerika, postoji car sharing. Ali dobro, nasi ljudi sve znaju najbolje. Delija je covek u pravu, sve sto je rekao je na mestu.
 
Ma naravno da je u pravu, samo sa filozofske tacke gledista.
Ja isto tako mogu da kazem da je dekorativna i javna rasveta "rasipanje" energije.

A zamisli ako bi smo umesto odlaska kuci, nakon posla ili faksa (skole) ostajali tamo?
Em se ne bi trosilo na prevoz, em bi se ustedelo na energentima za zagrevanje.

Pa onda kultura, pozoriste, bioskopi, muzeji, galerije...
Cemu sve to, samo trosi, a nista ne privredjuje :D

A ako vec pricamo o zivotnoj sredini, zasto ne bi spomenuli kotlarnice, toplane, termoelektrane...
Nego tri dzempera i gunj preko toga, pa uz nekoliko 'sljivki' nema zime ;)

A da se manemo moje sprdnje, ali isto tako baratanja neistinama nekih drugih.kakav bre automobilski lobi???
Pa beograd ima jednu od najzakrzljalijih saobracajnih mreza u evropi.
Da nije bilo dalekovidih ljudi koji pre skoro 50 godina napravise gazelu, mostar i ceo taj pravac, mi bi jos sa kraja 80-tih imali totalni kolaps.
30 godina je trebalo da kratka Savska dobije odvojene trake!
Ili bivsi tobogan iznad topciderke - privremeni i uzak, a u kontra smeru problematicni podvoznjak, sklon da se napuni vodom iz save pri visokom vodostaju!!!

I onda sredinom 80-ih pripremismo se za "tramvajem u 21. vek" preko do tada drumskog mosta preko Save.
Pa kako to taj mocni lobi nije uspeo da spreci?!
;) :D

Meni nikako nisu jasni ti 'neprirodni' antagonizmi.

Zasto se kod nas ideje uvek polarisu i prerastaju u sukobe i neprijateljstva?

Zar je toliko tesko prihvatiti da kao sto je Beogradu neophodan metro, da mu je isto tako neophodan UMP?
Da i pored te dve stavke, mora i da se unapredjuje tramvajski, pa i autobuski prevoz?
Ne, kod nas je sve ili - ili...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442879#p442879:b93qs7et je napisao(la):
Galeks » Tue Mar 28, 2017 1:30 am[/url]":b93qs7et]Pa u pravu je covek. Cak i automobilkom carstvu kakav je amerika, postoji car sharing. Ali dobro, nasi ljudi sve znaju najbolje. Delija je covek u pravu, sve sto je rekao je na mestu.

Off
Tamo sam prvi put video i da krajnje leva traka na autoputu u Sarotu je rezervisana samo za automobile koji imaju 2+ putnika.
 
Hvala za prenos vesti Gago, ja sam lično dosta zainteresovan za ovu deonicu jer prolazi mojim krajem, a dosta bi ubrzala putovanje sever-jug gradom. Nisu mi jasne 2 stvari:
1. Ispod Bulevara po ovome bi trebao ići tunel. Ali da li ovaj plan podrazumeva i širenje uskih ulica iznad trase, tj Grčića Milekna, Pop Stojanove i Tršćanske. Oko tih ulica se gradi dosta zgrada ali kuće do same ulice se ne diraju pa se nadam da je to kako bi se srušile i proširila ulica.
2. Zar ranije nije bilo priče da će se drugačije rešiti kružni tok Bogoslovija, tj. pristup Pančevačkom mostu sa UMP-a? Po ovom crtežu ispada da UMP samo širi Severni bulevar i uliva se u kružni tok ali zar ranije bilo priče da će se prilaz mostu direktno povezati sa Ruzvelotovom tj trasom kod tramvajske obilaznice gde su sada teniski tereni? Na ovom crtežu su tu ucrtane plave isprekidane linije ali to parče ulice nije ucrtano, pa deluje kao da će UMP ulaziti u kružni tok, a ne zaobići ga.
 
Vrh