Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kada ocekujete da ce krenuti asfaltiranje?
Da li je ovo poslednji sloj koji utabavaju ili ce ici jos neki preko?
 
Je l to samo preko mosta i vijadukta, ili uključuje i nedostajuću prugu na NB?

Edit: videh sad iz dokumentacije Beolanda da uključuje i prugu na NB.

Evo nekih detalja koji mi baš i nisu jasni:

На целој деоници предвиђена су два стајалишта:
 „блок 42“ на новобеоградској страни и
 „петља Радничка“ одмах након главног распона Моста на Ади, на десној обали Саве.

Trebalo bi, svakako, da postoji i stajalište kod Belvila.

У пројекту горњег строја, усвојена рачунска брзина трамваја преко моста Vrač=40 km/h.

Zašto ne bar 50?


Link: http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -I_deo.pdf
 
Онда преостаје да распишу засебну тендерску партију за пругу Ђорђа Станојевића - Јурија Гагарина, али бих рекао да касне с тим.
 
Zar je stvarno potrebno 420 dana za postavljanje sina i pratece infrastrukture? Meni vise deluje kao tempiranje za gradske izbore sledece godine...?
 
@Џони Ли

Не знам, могуће је да су и остале скорије реконструисане трамвајске пруге пројектоване за такву рачунску брзину, али на некима од њих, рецимо иза Сајма, мајстори дефинитивно "цепају" брже од 40 (као и на старој између Топчидера и Раковице).
 
Javna nabavka podrazumeva:
"Радови на изградњи трамвајске пруге, Радови на изградњи мостова , Радови на површинском слоју улица, Радови на површинском слоју
пешачких стаза, Радови на изградњи цевовода за воду и канализацију, Инсталација спољне расвете, Радови на изградњи електроенергетских водова, Радови на уградњи лифтова,Техничке услуге
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433832#p433832:2m6c05rd je napisao(la):
Galeks » 16 Феб 2017, 14:14[/url]":2m6c05rd]Zar je stvarno potrebno 420 dana za postavljanje sina i pratece infrastrukture? Meni vise deluje kao tempiranje za gradske izbore sledece godine...?

има ту доста да се ради

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433833#p433833:2m6c05rd je napisao(la):
Пантограф » 16 Феб 2017, 14:17[/url]":2m6c05rd]@Џони Ли

Не знам, могуће је да су и остале скорије реконструисане трамвајске пруге пројектоване за такву рачунску брзину, али на некима од њих, рецимо иза Сајма, мајстори дефинитивно "цепају" брже од 40 (као и на старој између Топчидера и Раковице).

а шта му онда дође та рачунска брзина?
 
То је брзина на основу које се пројектује саобраћајница, у овом случају пруга. Толико би најбрже и требало да се вози (што, као што знамо са путева са раунском брзином 120 км/х, није увек случај). Сигурно је јефтиније да се уради пруга за мању рачунску брзину.
 
Meni je u svemu tome čudno sto tako Nbgd znacajna petlja
naročito zbog nove glavne bus stanice
nema nikavu ostavljenu opciju uklj.-isklj. tj vezu sa susednim železničkim mostim
koj u nekoj nj. projektovanoj perspektivi treba da bude proširen za po jednu saobracajnu traku
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433836#p433836:2ptuza4d je napisao(la):
Пантограф » 16 Феб 2017, 14:41[/url]":2ptuza4d]То је брзина на основу које се пројектује саобраћајница, у овом случају пруга. Толико би најбрже и требало да се вози (што, као што знамо са путева са раунском брзином 120 км/х, није увек случај). Сигурно је јефтиније да се уради пруга за мању рачунску брзину.

али терен и профил шина свакако дозвољвају веће брзине
 
Нормално. Очигледно штеде сваки динар и кољу вола због кила меса.

За значајно већу брзину, нпр. 70 км/х, која би била оправдана на овако великом међустаничном одстојању, а ЦАФ је пројектован за њу, била би потребна и сигнализација, а то тек не би хтели да плате. Али, ЛРТ возила се 50 на сат могу возити и "на поглед", и нема оправдања зашто рачунска брзина није бар толика.
 
Jos jedan u nizu poteza kojim tramvajski sistem gubi konkurentnost u odnosu na autobuski prevoz.
 
tačno samo ja to čitam ovako

Jos jedan u nizu poteza
kojim se domači jeftin ekoški i masovniji elektro prevoz
gubi konkurentnost u odnosu na uvozni tj ino-naftni lobii prevoz.

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433829#p433829:1ej2v1eb je napisao(la):
Igor » 16 Feb 2017 02:03 pm[/url]":1ej2v1eb]Samo preko mosta i vijadukta

file.php

OK, evo i karte. Hvala.
I zašto se pruga ne nastavlja kroz ulicu Marka Hristića i spaja sa postojećom u Jurija Gagarina?
 
Miloše, i ja sam bio danas na istom mestu, oko 12:30h, šteta što se nismo sreli. Dopuniću tvoju foto-reportažu sa nekoliko mojih sličica.

Sa ove strane je ostalo da se spoji još samo ovih pedesetak metara:
Pogledajte prilog 4
Vredno su radili danas, iako je praznik:
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Pogled na ostatak UMP-a, u daljini se vidi West 65 i Bežanija:
 
Danas sam još jednom obišao ovaj deo UMP-a gde se tobogan spušta kod garaže GSB-a. Mrak je već počeo lagano da pada, svetlo je bilo loše, ali sam ipak uspeo da zabeležim ove slike:

Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
tzoran1 je dobro primetio da je u ovoj rupi bilo vode, i da je to možda razlog zašto još uvek nisu završeni potporni stubovi na tom mestu.

Pogledajte prilog 2
A da li još uvek ima vode na dnu, nažalost, nisam mogao da vidim odavde. Trebalo je ući na gradilište, ali ipak nemam dozvolu za to.

Pogledajte prilog 1
 
file.php


Gledam ovu kartu i neke stvari jednostavno ne mogu da razumem, možda neko stručniji može to da mi objasni.

Kod hipodroma tramvaj mora da napravi sretanje od 180° sa vrlo malom brzinom, pošto je to neko privremeno rešenje (koje će najverovatnije trajati i više od 20 godina) to i nije tako strašno ali kako će tu ići metro jednog dana? Da li će i metro morati praviti skretanje od 180° ili će iz pravca mosta ići pod zemlju ili će se spuštati ka pruzi? Kakve su uopšte mogućnosti? Da li se je do sada opšte razmišljalo o tome? Da li je ostavljen neki prostor za to?

Isto tako mi nije jasna situacija sa novobeogradske strane, tramvaj prelazi most i onda dolazi do skretanja levo i desno od 90° u nivou drumskog saobraćaja? Niko nije razmišljao da bi možda u buduće moga tramvaj da ide pravo ka Bežanijskoj kosi. Niko nije izgleda razmišljao da će u tom delu biti poprilično usporen drumski saobraćaj zbog ukrštanja sa šinskimu nivou, taj problem već imamo u ulici Antifašističke borbe. U celom tom delu grada oko naselja Belville, nove železničke i autobuske stanice će biti poprilično usporen saobraćaj zbog ukrštanja drumskoj i šinskog saobraćaja na skoro svakoj raskrsnici. Pošto bar kažu da je tramvaj privremeno rešenje, kako oni planiraju da tu provuku metro? Isto kao i tramvaj, ukrštanjem šinskog i drumskog saobraćaja u nivou? Ili će metro sa mosta direkt pod zemlju? Da li za tako nešto uopšte ima mesta i tehničkih mogućnosti?

Meni sve ovo deluje kao da se radi bez nekog dugoročnog plana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433843#p433843:1ggotsdu je napisao(la):
JohnnyLee » Thu Feb 16, 2017 2:59 pm[/url]":1ggotsdu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433836#p433836:1ggotsdu je napisao(la):
Пантограф » 16 Феб 2017, 14:41[/url]":1ggotsdu]То је брзина на основу које се пројектује саобраћајница, у овом случају пруга. Толико би најбрже и требало да се вози (што, као што знамо са путева са раунском брзином 120 км/х, није увек случај). Сигурно је јефтиније да се уради пруга за мању рачунску брзину.

али терен и профил шина свакако дозвољвају веће брзине

Можда. Али мени се чини да би разлог за малу рачунску брзину, лако могао бити профил саме трасе. Заборављамо на "8" код петље Радничка. Ако се трамвај креће из правца НБГ већом брзином и дође до отказа кочионог система и тако улети у ову "боб стазу" може свашта да се деси.

То нас онда опет доводи до старог питања. Шта смо направили и шта смо хтјели да направимо?

Stomatolog":1ggotsdu je napisao(la):
Gledam ovu kartu i neke stvari jednostavno ne mogu da razumem, možda neko stručniji može to da mi objasni.

:roll:
 
Vrh