На целој деоници предвиђена су два стајалишта:
„блок 42“ на новобеоградској страни и
„петља Радничка“ одмах након главног распона Моста на Ади, на десној обали Саве.
У пројекту горњег строја, усвојена рачунска брзина трамваја преко моста Vrač=40 km/h.
"Радови на изградњи трамвајске пруге, Радови на изградњи мостова , Радови на површинском слоју улица, Радови на површинском слоју
пешачких стаза, Радови на изградњи цевовода за воду и канализацију, Инсталација спољне расвете, Радови на изградњи електроенергетских водова, Радови на уградњи лифтова,Техничке услуге
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433832#p433832:2m6c05rd je napisao(la):Galeks » 16 Феб 2017, 14:14[/url]":2m6c05rd]Zar je stvarno potrebno 420 dana za postavljanje sina i pratece infrastrukture? Meni vise deluje kao tempiranje za gradske izbore sledece godine...?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433833#p433833:2m6c05rd je napisao(la):Пантограф » 16 Феб 2017, 14:17[/url]":2m6c05rd]@Џони Ли
Не знам, могуће је да су и остале скорије реконструисане трамвајске пруге пројектоване за такву рачунску брзину, али на некима од њих, рецимо иза Сајма, мајстори дефинитивно "цепају" брже од 40 (као и на старој између Топчидера и Раковице).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433836#p433836:2ptuza4d je napisao(la):Пантограф » 16 Феб 2017, 14:41[/url]":2ptuza4d]То је брзина на основу које се пројектује саобраћајница, у овом случају пруга. Толико би најбрже и требало да се вози (што, као што знамо са путева са раунском брзином 120 км/х, није увек случај). Сигурно је јефтиније да се уради пруга за мању рачунску брзину.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433829#p433829:1ej2v1eb je napisao(la):Igor » 16 Feb 2017 02:03 pm[/url]":1ej2v1eb]Samo preko mosta i vijadukta
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433843#p433843:1ggotsdu je napisao(la):JohnnyLee » Thu Feb 16, 2017 2:59 pm[/url]":1ggotsdu][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433836#p433836:1ggotsdu je napisao(la):Пантограф » 16 Феб 2017, 14:41[/url]":1ggotsdu]То је брзина на основу које се пројектује саобраћајница, у овом случају пруга. Толико би најбрже и требало да се вози (што, као што знамо са путева са раунском брзином 120 км/х, није увек случај). Сигурно је јефтиније да се уради пруга за мању рачунску брзину.
али терен и профил шина свакако дозвољвају веће брзине
Stomatolog":1ggotsdu je napisao(la):Gledam ovu kartu i neke stvari jednostavno ne mogu da razumem, možda neko stručniji može to da mi objasni.