Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ево како Канађани чисте затеге моста.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AbyhtFE9K38[/youtube]
 
Zato što su pre par godina imali velike probleme sa ledom.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dWpnoA8cJjk[/youtube]


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3_sIVb-9yK4[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430514#p430514:872e17tr je napisao(la):
bobcha78 » 27 Jan 2017 11:55 pm[/url]":872e17tr]pre mislim da su se zaj***

A možda je ovo sa dva susedna noseća stuba posledica čisto administrativne stvari - kada je trasa UMP-a deljena na lotove, možda je princip bio da prilikom izgradnje pojedinačni lotovi ne treba da zavise od izgradnje drugih, pa su samo zato eliminisali zajedničke stubove tamo gde ih je moglo biti? Onda prilikom ugovaranja lotova investitor i kreditor imaju sigurnost da se izvođači neće vaditi jedni na druge...,
 
stub je trebao da bude 50 cm desno, za kraj jedne i početak drugog
 
Hmmm, jel ovo može da bude gotovo do kraja Aprila, ili kada je već rok?
 
Imaju jos da urade 6 polja na delu prema Mostu na Adi i spoje sa LOT2 i jedno 12-13 polja prema Bezaniji plus jedan i po tobogan i desetak stubova,. Kolovozni deo u duzini od 1500 metara od asvaltne baze pa nadalje svi slojevi...ograde.... rasveta... pesacke staze... signalizacija... sve to za cetiri meseca.

Meni se vise dopala ona prica od pre godinu dana..
"Za godinu dana biće završena izgradnja pristupne saobraćajnice od Buvljaka do Tošinog bunara, a u tom periodu očekuje se da proradi i tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi, najavio je gradonačelnik Beograda Siniša Mali".
Dobro bar ima maketa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432023#p432023:s32cw2fc je napisao(la):
vlasta » Ned Feb 05, 2017 5:26 pm[/url]":s32cw2fc]Hmmm, jel ovo može da bude gotovo do kraja Aprila, ili kada je već rok?

Nema šanse, pošto je g.izvođač tražio produženje od 80 dana i mislim da je već odobreno, ali nisam siguran. Plus ako malo probiju rok nekih mesec dana, eto nama 4 meseca preko planiranog roka :)
 
Није ми јасно само зашто се дуго чекало на изградњу трамвајске пруге, колико се сећам њена траса није била спорна, тј. на њој није било дивље насеље као на потезу од 42. блока до Тошиног бунара.
 
Što samo znači da će dobiti još sigurno mesec dana zbog ove "jake zime" i dosta dana gde se nije moglo raditi ništa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432079#p432079:uuhj3z1x je napisao(la):
Дошљак » 05 Feb 2017 11:49 pm[/url]":uuhj3z1x]Није ми јасно само зашто се дуго чекало на изградњу трамвајске пруге, колико се сећам њена траса није била спорна, тј. на њој није било дивље насеље као на потезу од 42. блока до Тошиног бунара.

Očigledno su bile potrebne godine da se slegnu neke stvari. Prvo, u Đilasovo vreme je pružni koridor preko mosta projektovan tako da može da služi za LRT/Metro. Trebalo je da prođe par godina da se malo "slegnu strasti" tako da se bez mnogo galame prihvati strateško opredeljenje "tramvajem u 22. vek", po rezonu - bolje i tramvaj metarskog koloseka, nego ništa.
Drugo, prelomili su da sa čukaričko-rakovičke strane treba napraviti pun program veza na ukrštanju tramvajskih pruga, što po prvobitnom projektu nije bio slučaj.
 
Da li neko od vas koji ste pristalice kruznih tokova misli da bi umesto ovde planiranih semaforizovanih raskrsnica na NBG strani gde je deonica na zemlji, mogli da budu kruzni tokovi? Da li bi to bilo bolje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432129#p432129:3cwqnzum je napisao(la):
Blade » 06 Feb 2017 10:23 am[/url]":3cwqnzum]Da li neko od vas koji ste pristalice kruznih tokova misli da bi umesto ovde planiranih semaforizovanih raskrsnica na NBG strani gde je deonica na zemlji, mogli da budu kruzni tokovi? Da li bi to bilo bolje?
Naravno da bi bilo bolje. Svakako svuda gde su velika 3+3 ukrštanja, i po pitanju bezbednosti, protočnosti, zagađenja vazduha i od buke, uštede vremena i goriva kako za javni tako i za privatni prevoz, kao i novca za uvođenje i održavanje skupih semaforizovanih raskrsnica.

Jedina mana realno je za pešake, koji su navikli da prolaze na crveno, a sada bi morali malo da kruže. Naravno mala šala, sa osvrtom na činjenicu da ima puno pešaka koji su stariji ili sa malom decom, pa im je malo nelagodnije da nemaju semafor.
 
Onda neka pesarela moze da resi problem?! Ili ce sada neko reci da im je i penjanje na pasarelu problem? Pasarela je mnogo brze i jeftinije resenje od podzemnog prolaza.
 
Све да остане овако како је, уз понеки кружни ток (не може на сваку раскрсницу, завртело би вам се у глави од тога).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432111#p432111:2afeu9gl je napisao(la):
stanislaw » Пон Феб 06, 2017 8:42 am[/url]":2afeu9gl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432079#p432079:2afeu9gl je napisao(la):
Дошљак » 05 Feb 2017 11:49 pm[/url]":2afeu9gl]Није ми јасно само зашто се дуго чекало на изградњу трамвајске пруге, колико се сећам њена траса није била спорна, тј. на њој није било дивље насеље као на потезу од 42. блока до Тошиног бунара.

Očigledno su bile potrebne godine da se slegnu neke stvari. Prvo, u Đilasovo vreme je pružni koridor preko mosta projektovan tako da može da služi za LRT/Metro. Trebalo je da prođe par godina da se malo "slegnu strasti" tako da se bez mnogo galame prihvati strateško opredeljenje "tramvajem u 22. vek", po rezonu - bolje i tramvaj metarskog koloseka, nego ništa.
Drugo, prelomili su da sa čukaričko-rakovičke strane treba napraviti pun program veza na ukrštanju tramvajskih pruga, što po prvobitnom projektu nije bio slučaj.

Заиста беспотребно лутање, опција трамваја преко тог моста изгледа реалнија и рационалнија него ЛРТ/метро ако узмемо у обзир да је трамавај већ постојао на оба краја моста када је пројектован.
 
pa ne bih se bas slozio da je racionalno turiti tramvaj na most koji je projetovan za metro. vec sam o tome pisao, misljena sam da je most na adi idealan da poveze aerodrom nikola tesla, savske blokove i centar grada, da li preko postojecih kaseta u prokopu pa na slaviju ili preko postojeceg koridora sajam-s. amfiteatar, uz racvanje/ukrstanje kod petlje gospodarska mehana sa linijom koja bi isla od rakovice na nbg zel stanicu-arenu-zemun... koridori postoje, ekspropriacija skoro da ne postoji, ne moz smislenije i jeftinje provuci metro liniju koja bi povezivala kljucna mesta u jednom gradu, aerodrom, glavne zel stanice, autobusku stanicu, sajam, s. amfiteatar, centar...

naravno, most na trasi z. djindjica se ne dovodi u pitanje, preko njega treba povezati metro linojim zemun i dunavski deo nbg-a sa centrom grada.
 
Vrh