milos.tro
Professional
- Učlanjen(a)
- 24.12.2013.
- Poruke
- 11.212
- Pohvaljen
- 21.867
par današnjih fotki:
Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 1
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430514#p430514:872e17tr je napisao(la):bobcha78 » 27 Jan 2017 11:55 pm[/url]":872e17tr]pre mislim da su se zaj***
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432023#p432023:s32cw2fc je napisao(la):vlasta » Ned Feb 05, 2017 5:26 pm[/url]":s32cw2fc]Hmmm, jel ovo može da bude gotovo do kraja Aprila, ili kada je već rok?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432079#p432079:uuhj3z1x je napisao(la):Дошљак » 05 Feb 2017 11:49 pm[/url]":uuhj3z1x]Није ми јасно само зашто се дуго чекало на изградњу трамвајске пруге, колико се сећам њена траса није била спорна, тј. на њој није било дивље насеље као на потезу од 42. блока до Тошиног бунара.
Naravno da bi bilo bolje. Svakako svuda gde su velika 3+3 ukrštanja, i po pitanju bezbednosti, protočnosti, zagađenja vazduha i od buke, uštede vremena i goriva kako za javni tako i za privatni prevoz, kao i novca za uvođenje i održavanje skupih semaforizovanih raskrsnica.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432129#p432129:3cwqnzum je napisao(la):Blade » 06 Feb 2017 10:23 am[/url]":3cwqnzum]Da li neko od vas koji ste pristalice kruznih tokova misli da bi umesto ovde planiranih semaforizovanih raskrsnica na NBG strani gde je deonica na zemlji, mogli da budu kruzni tokovi? Da li bi to bilo bolje?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432111#p432111:2afeu9gl je napisao(la):stanislaw » Пон Феб 06, 2017 8:42 am[/url]":2afeu9gl][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432079#p432079:2afeu9gl je napisao(la):Дошљак » 05 Feb 2017 11:49 pm[/url]":2afeu9gl]Није ми јасно само зашто се дуго чекало на изградњу трамвајске пруге, колико се сећам њена траса није била спорна, тј. на њој није било дивље насеље као на потезу од 42. блока до Тошиног бунара.
Očigledno su bile potrebne godine da se slegnu neke stvari. Prvo, u Đilasovo vreme je pružni koridor preko mosta projektovan tako da može da služi za LRT/Metro. Trebalo je da prođe par godina da se malo "slegnu strasti" tako da se bez mnogo galame prihvati strateško opredeljenje "tramvajem u 22. vek", po rezonu - bolje i tramvaj metarskog koloseka, nego ništa.
Drugo, prelomili su da sa čukaričko-rakovičke strane treba napraviti pun program veza na ukrštanju tramvajskih pruga, što po prvobitnom projektu nije bio slučaj.