Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kakav uticaj američkih filmova. Tramvaj ima više vrsta kočionih sistema ili za usporavanje baš zbog razloga otkaza. Veća šansa je otkaz čoveka i njegova greška.
Verovatno su ove brzine zbog užeg koloseka i bezbednosti putnika koji stoje.
 
Ма наравно. Само се шалим. Трамваји су потпуно безбједни и могу да улазе у кривине и 300 на сат. Биће да лопови саботирају шински саобраћај у БГ и намјерно га успоравају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434141#p434141:2vsw4b91 je napisao(la):
RioBL » 17 Феб 2017, 20:55[/url]":2vsw4b91]Заборављамо на "8" код петље Радничка. Ако се трамвај креће из правца НБГ већом брзином и дође до отказа кочионог система и тако улети у ову "боб стазу" може свашта да се деси.

трамвај има станицу непосредно пред спуштање, тако да свакако неће улетати 100 на сат у ту кривину. а и друго, не треба да иде 100, већ 80
 
Једно подсјећање...

Прије три мјесеца је у предграђу Лондона трамвај при брзини од 70км/х излетио из шина и 7 људи је погинуло. Иначе је ограничење на мјесту излијетања било 20км/х.



Постоји једноставан разлог због ког трамваји иду 20км/х а возови 80км/х а то није погон.
Ако је траса по којој се возила крећу, са малим радијусима кривина и великим угловима успона и падова онда се на такву трасу стављају спори трамваји без обзира што би ми ту хтјели да видимо метро.
 
Рио, то је било у кривини. ја сво време говорим о брзини на равном делу. а у кривни је нормално да брзина буде мања, шта је са тобом? обрати пажњу на мој пост:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433831#p433831:j4ddoam0 je napisao(la):
JohnnyLee » 16 Феб 2017, 14:13[/url]":j4ddoam0]само 40 преко моста? који је генијалац то смислио?

дакле, преко моста, не на успону
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434114#p434114:q5hgezfo je napisao(la):
Stomatolog » 17 Feb 2017 07:00 pm[/url]":q5hgezfo]
file.php


Gledam ovu kartu i neke stvari jednostavno ne mogu da razumem, možda neko stručniji može to da mi objasni.

Kod hipodroma tramvaj mora da napravi sretanje od 180° sa vrlo malom brzinom, pošto je to neko privremeno rešenje (koje će najverovatnije trajati i više od 20 godina) to i nije tako strašno ali kako će tu ići metro jednog dana? Da li će i metro morati praviti skretanje od 180° ili će iz pravca mosta ići pod zemlju ili će se spuštati ka pruzi? Kakve su uopšte mogućnosti? Da li se je do sada opšte razmišljalo o tome? Da li je ostavljen neki prostor za to?

Isto tako mi nije jasna situacija sa novobeogradske strane, tramvaj prelazi most i onda dolazi do skretanja levo i desno od 90° u nivou drumskog saobraćaja? Niko nije razmišljao da bi možda u buduće moga tramvaj da ide pravo ka Bežanijskoj kosi. Niko nije izgleda razmišljao da će u tom delu biti poprilično usporen drumski saobraćaj zbog ukrštanja sa šinskimu nivou, taj problem već imamo u ulici Antifašističke borbe. U celom tom delu grada oko naselja Belville, nove železničke i autobuske stanice će biti poprilično usporen saobraćaj zbog ukrštanja drumskoj i šinskog saobraćaja na skoro svakoj raskrsnici. Pošto bar kažu da je tramvaj privremeno rešenje, kako oni planiraju da tu provuku metro? Isto kao i tramvaj, ukrštanjem šinskog i drumskog saobraćaja u nivou? Ili će metro sa mosta direkt pod zemlju? Da li za tako nešto uopšte ima mesta i tehničkih mogućnosti?

Meni sve ovo deluje kao da se radi bez nekog dugoročnog plana.

Sve ovo je bilo jasno od početka. Položaj mosta nije pogodan za sprovođenje metroa.
Ja ne razumem kako to nekim ljudima nije očigledno.
 
Drumski saobraćaj ima prioritet. Sve na šinama je retrogradno i komunjarsko. /sarcasm
 
Novosti, 17.02.2017.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... bolju-cenu

IZGRADNjA PRUGE NA MOSTU NA ADI: Francuzi ponudili najbolju cenu

Izbor izvođača za izgradnju pruge na Mostu na Adi Ciganliji biće poznat najkasnije početkom marta.

NAJBLIŽI tramvajskom koloseku na Mostu preko Ade su Francuzi, ako pri izboru izvođača najvažniji kriterijum bude cena. Ponuda firme Colas rail za izgradnju pruge iznad Save iznosi oko 1,6 miliona dinara, dok su za njom austrijski "Štrabag" sa 1,7 miliona, i poljski "Zue S.A." Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, trebalo bi da do 10. marta obelodani ko je dobio posao.

Rok za završetak radova je 420 dana od trenutka uvođenja izabrane firme na gradilište, što znači da će čukaričku i novobeogradsku obalu šine povezati 2018. godine.

Radovi podrazumevaju postavljanje tramvajske pruge preko Mosta na Adi, severnih i južnih konstrukcija sa uklapanjem u postojeću prugu i obnovu postojećih mostovskih delova i prateće infrastrukture.

Nova dvokolosečna tramvajska pruga biće ukupne dužine oko 2.700 metara sa priključcima na postojeću mrežu, a biće uređeno i oko 1.000 metara postojeće tramvajske mreže.

Postavljanjem šina preko Mosta na Adi biće omogućen tramvajski saobraćaj u svim smerovima između Novog Beograda, Rakovice, Banovog brda i centra grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434182#p434182:2cq3569u je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Feb 17, 2017 10:39 pm[/url]":2cq3569u]Рио, то је било у кривини. ја сво време говорим о брзини на равном делу. а у кривни је нормално да брзина буде мања, шта је са тобом? обрати пажњу на мој пост:

Разумјем ја Johnny да ти говориш о равној дионици преко моста али не разумијем зашто ту дионицу гледаш издвојено од остатка трасе. Саобраћајница на мосту само је дио дуже трамвајске трасе а 40км/х за трамвај на отвореном је сасвим прихватљиво.

На жалост, добили смо трамвајску саобраћајницу на мосту и ту више помоћи нема. :(
 
Ti nisi dobio ništa, tako da ne možeš da pišeš u množini.

Za tramvaj je bilo jasno od početka.
 
Opet ti rio svesno ili nesvesno ignorises ono sto je dzoni napisao, a i ti si potvrdio u delu gde kazes: "saobracajnica na mostu je samo dio duze tramvajske trase..."

A poenta upravo i jeste u tome. Suludo je deonicu koja je prava kao strela projektovati za 40km/h.
Takviim projektovanjem naravno da sobijamo inferioran tramvajski sistem.
Ako most bus 89 prelazi brzinom 50. a tramvaj brzinom 40, a to je upravo ono sto cemo dobiti, koji vid prevoza ces ti izabrati?

Mala digresija na temu.
'88, 89 i '90 dakle pre postojanja buvljaka, belvila delta sitija i slicnog, tramvaj kroz J. Gagarina je vozio brze od autobusa. Pruga je vila gotovo nova, vozila takodje i bilo je pravo zadovoljstvo voziti se.
Usko grlo je i tada bilo skretanje u i iz milentija popovica, iako znacajno manje nego danas, jer je milankovicev bulevar bio u tom delu redukovan na pola danasnje sirine, a postojeci semafor je umeo da ima i trepcuce zuto.

Pruga je po meni pogresno projektovana a ova racunaka brzina je samo dokaz da se po istom sistemu i nastavlja.
Umesto da je sa cukaricke strane pruga nastavljena i direktno vezana za rakovicu, a sa novobeogradske da se direktno sa mosta spusta rampom na j. gagarina, mi dobijamo idiotsko krivudanje, bez ikakve potrebe. Pri tom, tramvaj ne bi bio nista udaljeniji od naselja i od nove planirane BAS.

d46ed58d0f7844501f057628d6b6fdf9.jpg


Neka od postojecih linija umesto pored buvljaka bi se bes problema moga preusmeriti kroz Dj. Stanojevica, ako za to vec postoje potrebe.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
To za rakovicu je moglo pa da se onda od rakovice ide za bb a ovo direkt na jurija gagarina nije moglo zbog visinske razlike za brzinu od 40 kmh nemam rijeci bar da je 50 kmh
 
Možda je ograničenje zbog konstrukcije mosta budući da je sam most izgrađen na inžinjerskim granicama.
 
Pravo je pitanje koliko ljudi će koristiti tramvaj da sa B. Brada dođe u taj deo N. Beograda. Trasa ne prolazi ni na jednoj strani pored nekih važnih tačaka ili presedelačkih mesta osim okretnice na B. Brdu.
Pametnije bi bilo da smo za te pare kupili šine za metro i stavili ih u neki magacin da čame dvadeset godina do izgradnje metroa nego da pravimo neko polu reženje koje neće imati nikakvog efekta i koje ćemo morati da ružimo u bacamo na deponiju.
 
Ne bih se slozio posto nema veceg gubitka od ne upotrebe sinskog koridora koji je debelo placen. Proslo je tacno 5 godina od kada je most otvorena tramvaj nije u funkciji cak ni petlja Radnicka za pesake i autobuse.
 
Da li će se uopšte moći 'nabudžiti' metro preko mosta na Adi?
Pošto sva skretanja šinskog sistema su pod 90°ili 180°, a i ukrštanja su u nivou sa drumskim saobraćajem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434281#p434281:7pcl34uk je napisao(la):
direktor » Sat Feb 18, 2017 11:01 am[/url]":7pcl34uk]To za rakovicu je moglo pa da se onda od rakovice ide za bb a ovo direkt na jurija gagarina nije moglo zbog visinske razlike za brzinu od 40 kmh nemam rijeci bar da je 50 kmh
Ne samo sto je sporo, vec posto nova trasa ide dosta okolo po NG da bi uopste mogla da dodje do novog mosta, to ce sve zajedno biti vrlo neefikasan nacin da se stigne bilo gde. Bolje da nisu ni projektovali most za prugu, most bi bio jeftiniji, a nikakva korist ni za metro ni za tramvaj.
 
Skratice se putovanje bb nbg dosta 13 nece kruziti itd itd
 
Nego, kada već pričamo o skraćenju putovanja, zašto još nisu puštena u rad autobuska stajališta na raskrpetlji?
 
Pa ceka se da oprave pokradjene liftove daj to nekom na odrzavanje do tad ce stici i tramvaj
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434276#p434276:qzmx5gva je napisao(la):
laki72 » Sat Feb 18, 2017 10:12 am[/url]":qzmx5gva]
Ako most bus 89 prelazi brzinom 50. a tramvaj brzinom 40, a to je upravo ono sto cemo dobiti, koji vid prevoza ces ti izabrati?

Laki, sve si rekao ovim pitanjem...

Razlika u 10km/h je vrlo mala a s druge strane sasvim razumljiva. Uporedi autobus sa tramvajem po pitanju dimenzija i masa.
Ne znam za autobuse dugacke 35-40m koji prevoze 150 putnika i teze nekoliko tona. Jasno je da vozilo vece mase ima drugaciju dinamiku kretanja i samim tim drugacije propise i ogranicenja brzine na dionici puta koja je prakticno iste geometrije i za autobus i za tramvaj. Sve ove cifre inzinjeri uzimaju iz tablica pa tako za autobus tablica kaze da je ogranicavajuca brzina 50km/h a za tramvaj 40km/h. I to se sve znalo, sto Relja kaze, i u vrijeme kad se postavljao projektni zadatak saobracajnice i mostovske konstrukcije. Samo se mi sad iscudjavamo.

Zato po meni nije greska u pridrzavanju propisa o bezbjednosti kretanja vozila vec u projektovanju saobracajnice - UMP tj odluka koje su u vezi s njom donosene. Od odluka da se gradi magistrala sa semaforima, preko odluka da se preskacu kolosjeci za NIS, da se prave usponi, padovi i tobogani, do odluka da se onda na sve to stavi neki sinski sistem. Eto ga. On je takav. Sjedi i placi jer bolji ne moze.

Moje je misljenje da je od pocetka cijeli UMP trebalo drugacije ralizovati i za drumski i za sinski saobracaj. No, sta je tu je.
 
Тих 10-15 секунди дуже вожње него кад би ограничење било 60 км/ч су пресудне да констатујемо да је провлачење трамваја који спаја Радничку и М. Миланковића грешка. А двадесетоминутно обилажење преко Сајма, Савског трга, Старог Моста, Хајата, Сава центра - није проблем.

И ја бих више волео да је ограничење 60, али се и овако не потресам много јер за разлику од мене који у равнину улазим већ солидном брзином, трамвај стартује од нуле. Трамвајска станица се налази на самом мосту, возилу после ње свакако треба пар стотина метара да убрза, а већ се ближи друга обала и скретање улево-надоле када се брзина смањује.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434262#p434262:1f05bage je napisao(la):
Stomatolog » 18 Feb 2017 03:03 am[/url]":1f05bage]Novosti, 17.02.2017.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... bolju-cenu

IZGRADNjA PRUGE NA MOSTU NA ADI: Francuzi ponudili najbolju cenu

Izbor izvođača za izgradnju pruge na Mostu na Adi Ciganliji biće poznat najkasnije početkom marta.

NAJBLIŽI tramvajskom koloseku na Mostu preko Ade su Francuzi, ako pri izboru izvođača najvažniji kriterijum bude cena. Ponuda firme Colas rail za izgradnju pruge iznad Save iznosi oko 1,6 miliona dinara, dok su za njom austrijski "Štrabag" sa 1,7 miliona, i poljski "Zue S.A." Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, trebalo bi da do 10. marta obelodani ko je dobio posao.

Rok za završetak radova je 420 dana od trenutka uvođenja izabrane firme na gradilište, što znači da će čukaričku i novobeogradsku obalu šine povezati 2018. godine.

Radovi podrazumevaju postavljanje tramvajske pruge preko Mosta na Adi, severnih i južnih konstrukcija sa uklapanjem u postojeću prugu i obnovu postojećih mostovskih delova i prateće infrastrukture.

Nova dvokolosečna tramvajska pruga biće ukupne dužine oko 2.700 metara sa priključcima na postojeću mrežu, a biće uređeno i oko 1.000 metara postojeće tramvajske mreže.

Postavljanjem šina preko Mosta na Adi biće omogućen tramvajski saobraćaj u svim smerovima između Novog Beograda, Rakovice, Banovog brda i centra grada.

Mislim da je pisac ovog clanka pomesao dinare i eure. Malo mi je nelogicno da izgradnja cele pruge preko mosta iznosi 10.000 eura
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434417#p434417:38iwvfax je napisao(la):
RioBL » 19 Feb 2017 01:27 pm[/url]":38iwvfax]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434276#p434276:38iwvfax je napisao(la):
laki72 » Sat Feb 18, 2017 10:12 am[/url]":38iwvfax]
Ako most bus 89 prelazi brzinom 50. a tramvaj brzinom 40, a to je upravo ono sto cemo dobiti, koji vid prevoza ces ti izabrati?

Laki, sve si rekao ovim pitanjem...

Razlika u 10km/h je vrlo mala a s druge strane sasvim razumljiva. Uporedi autobus sa tramvajem po pitanju dimenzija i masa.
Ne znam za autobuse dugacke 35-40m koji prevoze 150 putnika i teze nekoliko tona. Jasno je da vozilo vece mase ima drugaciju dinamiku kretanja i samim tim drugacije propise i ogranicenja brzine na dionici puta koja je prakticno iste geometrije i za autobus i za tramvaj. Sve ove cifre inzinjeri uzimaju iz tablica pa tako za autobus tablica kaze da je ogranicavajuca brzina 50km/h a za tramvaj 40km/h. I to se sve znalo, sto Relja kaze, i u vrijeme kad se postavljao projektni zadatak saobracajnice i mostovske konstrukcije. Samo se mi sad iscudjavamo.


Рио, болан, знаш ону патриотску: "Ој, Србијо, мати, немој троловати... зови, само зови, сви ће соколови..."

Него погледај шта пише на страни 7 овог документа, у одељку "Рачунска брзина":

http://www.slideshare.net/MiodragHuber/ ... skih-pruga


Да будемо захвални возачима трамваја који ће, ако не могу у кривини, на правцу на мосту свакако возити брже од 40 на сат (друмски део Моста на Ади је, иначе, пројектован за рачунску брзину 80 км/х, ограничење је 50 км/х, а вози се углавном 80 км/х па навише, па ти види).
 
Vrh