Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Dubok naklon za Gagu koji nastavlja stopama koje je ostavio Jankauskas ali i Blagoje koji nas je sve na neverovatno detaljan način izveštavao o radovima na mostu preko Ade. U svakom slučaju pozdrav i pohvale za sve koji nas na bilo koji način informišu na ovom forumu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418009#p418009:idogvtnk je napisao(la):
milos.tro » 21 Нов 2016 09:56 am[/url]":idogvtnk]Gago sve pohvale na reportažama i ažurnosti :kk:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418012#p418012:idogvtnk je napisao(la):
vlasta » 21 Нов 2016 10:03 am[/url]":idogvtnk]Ima li koja slika sa same deonice. Ovaj patrljak se ne računa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418015#p418015:idogvtnk je napisao(la):
JohnnyLee » 21 Нов 2016 10:25 am[/url]":idogvtnk]Гага нови Јанкаускас :)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418033#p418033:idogvtnk je napisao(la):
tzoran1 » 21 Нов 2016 11:26 am[/url]":idogvtnk]Ovaj zid je vise slikan nego Zid placa u Jerusalimu. :D
Naravno Gago pohvala za slike i komentare.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418116#p418116:idogvtnk je napisao(la):
Срлес » 21 Нов 2016 06:51 pm[/url]":idogvtnk]Dubok naklon za Gagu koji nastavlja stopama koje je ostavio Jankauskas ali i Blagoje koji nas je sve na neverovatno detaljan način izveštavao o radovima na mostu preko Ade. U svakom slučaju pozdrav i pohvale za sve koji nas na bilo koji način informišu na ovom forumu.
Хвала свима на лепим речима и плусићћћима. Све ово што сликам и пишем и свака фоторепортажа има само један циљ. Што боља обавештеност ВАС чланова Беобилда :gobb: о тренутној ситуацији радова, а које редовно обилазим, а и оно што негде нешто занимљиво пронађем.
Све ми ово дође као неко недељно опуштање од свакодневних обавеза и послова, без обзира на блатњаву па и уништену обућу, пробушене гуме бицикла, по неки пут покислог, повремено звоцање супруге :D ,....

@Власто, патрљак се и те како рачуна, поготово што је овде било доста свакојаких проблема. Слике са деонице, барем ове од Омладинских бригада до Тошиног бунара нема, јер подизвођачи не дозвољавају приступ на грађевину !

@ТЗоран1, па кад је зид фотогеничан. Можда ово и јесте Зид пла“ц“а, с обзиром колико је овде било разноразних водених проблема.
Ако је много слика зида, није проблем да га заобиђем :wink: Он је тренутно можда и најинтереснтнији део градње на УМП-у.
 
Зид плача у близини некадашњег Зида смрти (знаће Гага о чему пишем).

У сваком случају - браво Гаго :kk:
 
Данас је објављена јавна набавка радова за извођење трамвајске пруге преко моста на Ади. Конкурсна документација је дата у два дела и јако је обимна. Биће организован и обилазак локација 12. децембра у 10 часова. Дат је рок за завршетак радова, најдуже 420 дана од дана увођења у посао. Јавна набавка се тиче:
45234126 Радови на изградњи трамвајске пруге,
45221110 Радови на изградњи мостова,
45233252 Радови на површинском слоју улица,
45233253 Радови на површинском слоју пешачких стаза,
45231300 Радови на изградњи цевовода за воду и канализацију,
45316100 Инсталација спољне расвете,
45231400 Радови на изградњи електроенергетских водова,
45313100 Радови на уградњи лифтова ,
71300000 Техничке услуге;

Позив за подношење понуда је на српском и енглеском језику http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 198-16.pdf
Конкурсна документација у првом делу а има само 576 страна и ту су дати сви услови,
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -I_deo.pdf

У другом делу конкурсне докуменатције која има 35 страна, су дати ортофото снимци и детаљни цртежи.
Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Nema pruge kroz djordja stanojevica do delta sitija odnosno do bul crvene armije i dupliranje kolosjeka
 
Hvala Gago +

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419106#p419106:3agaq701 je napisao(la):
direktor » 25 Nov 2016 09:52 pm[/url]":3agaq701]Nema pruge kroz djordja stanojevica do delta sitija odnosno do bul crvene armije i dupliranje kolosjeka

Odvojena nabavka?
 
Хвала Реља. :sesir:
@Директоре, као што Реља каже, биће одвојена набавка. Прво овај важнији део да се заврши, па онда 2018/2019 део који ти наводи. Ако у међувремену буде пара, можда и пре :wink:
 
Koliko god raduje što će se na silasku sa mosta na Adi raditi pun program veza sa tramvajskim prugama za Banovo brdo, Rakovicu i Sajam, toliko je razočarenje što sa novobeogradske strane tramvajska veza sa Jurija Gagarina ne ulazi u ovu nabavku.

Posledica ovakvog poteza lako bi mogla da bude da kroz godinu-dve, kada glavonje pompezno otvore ovu tramvajsku prugu, prvu u Beogradu posle 30 godina, da neko vreme bude upotrebljiva samo za isključivanje tramvaja u garažu. Ili da izbegavaju bruku tako što će uvesti nekakvu novu trasu 11/13 koja vređa inteligenciju, tipa Banovo brdo - Most na Adi do depoa, pa okret za 180 stepeni i natrag Trećim bulevarom do Sava centra, pa preko Zarićevog mosta na Kalemegdan...
 
Po meni, i dalje je i lakše, brže, praktičnije za saobraćaj. a i jeftinije da prugu sprovedu kroz Marka Hristića na Jurija Gagarina, a ne kroz Đorđa Stanojevića.
Dodati samo još jednu kolovoznu traku i postojeće široko razdelno ostrvo iskoristiti za tramvajsku bašticu i sve je rešeno.
 
Ma nebitno kuda, samo neka je urade. A ne da za dve godine doživljavamo transfer blama kada na silu preko mosta na Adi otvore besmislenu tramvajsku liniju, kao gore što sam opisao...
 
I dobijamo jos jedan nekonkurentan tramvajski pravac...
48cbc20dc323da4e9efc516f7cdd39a6.jpg


Dok se tramvaj iz topcidera "uzvere" uz ovaj 'rolekoster' i nekoliko skretnica, bus je preko mosta na adi vec stigao do delta sitija...
Tramvaji ce zvog ovakvih idiotskih resenja i dalje ici poluprazni (kao sto i danas idu iz rakovice i B.Brda) a putnici ce i dalje ici brzim autobusima... :(
A uz malo truda, sve je moglo biti drugacije!
Interesantno je (bar meni) da imamo apsurdnu situaciju da ce nam tramvaj biti najsporiji na delu gde ima nezavisnu trasu! Zemlja i grad apsurda...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Dobro si to primjetio Laki!

I u skladu s tim, postavlja se pitanje da li bi bilo bolje da nema ove tramvajske petlje uskog kolosjeka vec da imamo direktnu vezu mosta sa topciderskom prugom pa da na NBG uvedemo LRT na normalnom kolosjeku koji bi pokrivao Rakovicu, Topcider, NBG i Zemun.

Sto se tice Banovog Brda, on bi mogao ostati povezan uskim kolosjekom (tramvajem) sa centrom ili bi i to bilo zamjenjeno metroom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419159#p419159:324klhat je napisao(la):
laki72 » 26 Nov 2016 08:19 am[/url]":324klhat]I dobijamo jos jedan nekonkurentan tramvajski pravac...
48cbc20dc323da4e9efc516f7cdd39a6.jpg


Dok se tramvaj iz topcidera "uzvere" uz ovaj 'rolekoster' i nekoliko skretnica, bus je preko mosta na adi vec stigao do delta sitija...
Tramvaji ce zvog ovakvih idiotskih resenja i dalje ici poluprazni (kao sto i danas idu iz rakovice i B.Brda) a putnici ce i dalje ici brzim autobusima... :(
A uz malo truda, sve je moglo biti drugacije!
Interesantno je (bar meni) da imamo apsurdnu situaciju da ce nam tramvaj biti najsporiji na delu gde ima nezavisnu trasu! Zemlja i grad apsurda...



To je zbog pozicije mosta. Jedan od nekoliko razloga zbog kojih je most na ovom mestu nepraktičan za metro.
Tramvaji koji će koristiti most srećom imaju već izgrađenu koliko toliko nezavisnu trasu kroz postojeće ulice, a metro bi još plus morali da trasiraju kilometrima daleko od potreba putnika da bi prešao preko mosta.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419140#p419140:324klhat je napisao(la):
stanislaw » 26 Nov 2016 12:22 am[/url]":324klhat]Ma nebitno kuda, samo neka je urade. A ne da za dve godine doživljavamo transfer blama kada na silu preko mosta na Adi otvore besmislenu tramvajsku liniju, kao gore što sam opisao...

Za dve godine svašta može da se uradi... ali i da se ne uradi (rupa na Brankovom mostu... dobro, nije baš dve godine, malo je duže...).
 
Po meni je apsurdno graditi ovu tramvajsku prugu pošto je most pravljen za metro, i ako ne po ovoj, po nekoj drugoj studiji metroa će sigurno prelaziti preko Mosta na Adi. To znači da ćemo tada rušiti celu tramvajsku prugu i ove rampe i graditi sve novo. A sa druge strane ovako komplikovana tramvajska trasa sigurno neće ubrzati tramvaj i privući nove putnike, mnogo svrsishodnije i jeftinije bi bilo da uvedu nagazne tastere za semafore kako tramvaj ne bi stajao kod svake bandere.
Mislim lepo je što se gradi ali dajte kad već gradimo da ne gradimo nešto što ćemo rušiti za 20 godina nego nešto malo trajnije.

Kao drugo tramvaj se ovako ne projektuje, ispada da Kalemegdan ima manje krivina od mosta koji je građen u sred ravnice i sa ogromnim slobodnim površinama sa obe strane. To sve doprinosi bržem habanju pruge, tramvaja i brzini kretanja a to sve skupa i gradskom budžetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419174#p419174:2vl2sj9r je napisao(la):
Biciklistkinja » 26 Nov 2016 09:40 am[/url]":2vl2sj9r]Po meni je apsurdno graditi ovu tramvajsku prugu pošto je most pravljen za metro,...

Projektovan je za "šinski sistem".
Metro ovuda neće prolaziti. U stvari, možda i hoće, ali samo ako je neko spreman da gradi metro na trasi koja je apsurdna.
 
Koja je to trasa "apsurdna"? NBG-Rakovica?
Ako na nju mislis, ona se povezuje tramvajem. A ako nije apurdna za tramvaj zasto bi bila za metro?
 
Rio zato sto jeste i sto ce imati bgvoz
Relja sve mi se cini da ces sledece godine u ovo vrijeme morati da mhenjas potpis
Kosancic ce biti na svom mjestu na mostu radovi pri kraju a mozda i banka vec bude pod skelama
 
Da, vidim direktore da ce imati BG voz. Od Rakovice do Prokopa. Dalje nece moci.

S druge strane, u Topcideru rdjaju kolosjeci i trunu pragovi a mogu se iskoristiti da se juzni dio Beograda poveze sa NBG i Zemunom. Ili metroom ili LRT-om na normalnom kolosjeku.

Ja razumjem. Ovo sad je najmanja moguca investicija da bi most bio u funkciji bilo kakvog "sinskog sistema".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419190#p419190:1ytxjm52 je napisao(la):
direktor » 26 Nov 2016 11:15 am[/url]":1ytxjm52]Rio zato sto jeste i sto ce imati bgvoz
Relja sve mi se cini da ces sledece godine u ovo vrijeme morati da mhenjas potpis
Kosancic ce biti na svom mjestu na mostu radovi pri kraju a mozda i banka vec bude pod skelama

Vrlo rado ću promeniti potpis, nikakav problem.
BeoVoz je 90tih imao liniju za Rakovicu koja je prolazila i ispod Vuka, ne znam kako je danas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419221#p419221:bps96byd je napisao(la):
relja » 26 Nov 2016 01:08 pm[/url]":bps96byd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419190#p419190:bps96byd je napisao(la):
direktor » 26 Nov 2016 11:15 am[/url]":bps96byd]Rio zato sto jeste i sto ce imati bgvoz
Relja sve mi se cini da ces sledece godine u ovo vrijeme morati da mhenjas potpis
Kosancic ce biti na svom mjestu na mostu radovi pri kraju a mozda i banka vec bude pod skelama

Vrlo rado ću promeniti potpis, nikakav problem.
BeoVoz je 90tih imao liniju za Rakovicu koja je prolazila i ispod Vuka, ne znam kako je danas.

Danas Beovoz vise ne postoji.
 
Vrh