Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

IMG_20161130_124201.jpg
 
Слике 30. новембар 2016., УМП код Тошиног бунара

Код градње овог дела УМП-а практично ништа ново, а ево неколико слика, чисто да одржимо континуитет праћења радова.

Сав песак који је овде био довежен, је разгрнут и утабан по целој траси. Наравно биће овде још песка и песка.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
По средини трасе УМП-а је направљен привремени пут од ситне ризле и шљунка којим возила извођача и подизвођача радова довозе разноразни грађевински материјал. Значи у овом делу УМП-а већ саобраћају прва возила :wink:
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Потпорни бетонски зид напредује са градњом до своје коначне дужине од 160 метара. Воде још увек има.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Trenutna informacija je JUNI 2017. godine. Lepo vreme a na ovom delu gradilista ni jednog radnika ni masine...dobro ima dva radnika koji nesto rade.. .. radice se kada naveje sneg. :D
 
Postavili su još jedan kran. Ukupno sada ima četiri krana.
 
Drugarice i drugari, pomozite mi molim vas da resim troumicu.

Dal je ovo neki buduci atavizam, il sam ja naletio na lose varenje za vikend, il mi se eto u obicnom srpskom magnovenju prividjaju tobogani?

2016_12_05.jpg
 
540c165f325fbcc808887b7b2af60467_3663692938.jpg


Представљено идејно решење за III сектор саобраћајнице унутрашњег магистралног прстена у Београду

Градски менаџер Горан Весић и главни градски урбаниста Милутин Фолић присуствовали су данас презентацији идејног решења за III сектор саобраћајнице унутрашњег магистралног прстена, која је одржана у Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу Београда.
Весић је истакао да је тај магистрални прстен унутрашња обилазница око Београда, која ће поред спољне обилазнице, која се гради са републиком, олакшати функционисање саобраћаја у престоници и један је од приоритета ове градске власти.
Он је појаснио да III сектор саобраћајнице унутрашњег магистралног прстена предвиђа деоницу од 2,5 километара пута који би ишао од петље „Хиподром”, где је предвиђена изградња тунела испод Топчидерског брда, па до Партизановог стадиона, а потом и изградња деонице до „Шумица”, за коју постоји и надземна и подземна варијанта.
– За ову ову саобраћајницу потребно је око 30 милиона евра и исто толико за решавање имовинско-правних односа, док је за изградњу тунела испод Топчидерског брда потребно између 50 и 60 милиона евра. Поред овог пројекта Град Београд ради на реализацији још неколико веома важних саобраћајних инфраструктурних пројеката, пре свих тунела који треба да повеже Саву и Дунав, у који ће се улазити код Старог савског моста – који ће такође бити проширен са по две саобраћајне траке – и излазити негде у близини Панчевачког моста. Тај тунел треба да смањи оптерећење саобраћаја у центру Београда за више од 14 одсто, што је огроман помак. Такође као део унутрашњег магистралног прстена градиће се и мост преко Аде Хује, који ће омогућити даље повезивање са Панчевачким и Зрењанинским путем и даље са Пупиновим мостом – прецизирао је градски менаџер.
Фолић је додао да је унутрашњи магистрални прстен једна од најзначајнијих саобраћајница у граду, којом се надомешћују капацитети који су већ изграђени, као и да су дефинисани делови града куда ће ићи ова деоница.
– Када се усвоји овај план детаљне регулације, он ће омогућити да се реше имовинско-правни односи, пре свих на делу унутрашњег магистралног прстена од Устаничке до Панчевачког моста – указао је Фолић.
Директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда Бранислав Поповић истакао је да је на овом идејном решењу радио Урбанистички завод, који тренутно ради план детаљне регулације, а да Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда, као инвеститор у име Града Београда, изводи планску документацију и идејно решење, док је фирма CES COWI пројектант у овом послу.
Дужина III сектора УМП-а је око 2.500 метара и обухвата површину од 50 хектара. Варијантна решења су предложена у сарадњи са Општином Вождовац, Урбанистичким заводом Београда, Секретаријатом за саобраћај и главним градским урбанистом. Раскрснице које представљају критичне тачке и траже изналажење прихватљивог саобраћајног решења су Аутокоманда и Шумице. Дефинисање варијантних решења је спроведено кроз два корака, а у првом је дефинисано 14 прелиминарних варијантних решења. У њиховој даљој разради размотрени су делови посматране саобраћајне мреже, а оцена је вршена испитивањем просторних могућности и функционалног уклапања у постојећу и планирану мрежу саобраћајница. Као резултат активности у првом кораку добијена су три варијантна решења, која су у оквиру другог корака коригована и вреднована.
Сва три одабрана варијантна решења међусобно су слична у зони Аутокоманде и преласка УМП-а преко ауто-пута, а главна разлика међу решењима је у зони Шумица, где су изнад ауто-пута предложене различите петље у циљу постизања оптималних ефеката, навели су из пројектантске куће CES COWI.

http://www.beograd.rs/cir/beoinfo/17303 ... rettyPhoto

I onda sam ja debil što govorim da istočni Beograd ne dobija ništa što dobijaju NBG i stari deo grada :rant:
 
Razlika je u ceni. Nemoj da se praviš da ne znaš da tu kod tebe na brdovitom Balkanu treba 600 miliona evra kroz ta brda i klisure da bi se stiglo kao na tom planu. Dok ova deonica koju sada pratimo u izgradnji u Sremu košta 30 miliona evra, a kredit smo za nju uzeli pre 7 godina, i još smo plaćali penale što nismo krenuli u njegovu primenu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421348#p421348:2ok3ygoq je napisao(la):
Mair » 05 Dec 2016 05:49 pm[/url]":2ok3ygoq]Razlika je u ceni. Nemoj da se praviš da ne znaš da tu kod tebe na brdovitom Balkanu treba 600 miliona evra kroz ta brda i klisure da bi se stiglo kao na tom planu. Dok ova deonica koju sada pratimo u izgradnji u Sremu košta 30 miliona evra, a kredit smo za nju uzeli pre 7 godina, i još smo plaćali penale što nismo krenuli u njegovu primenu.
A most i pristupne saobraćajnice? To ne košta pretpostavljam?
 
Što ih neko ne priupita pošto sad prave budžet za 2017. kolko su oni lepo para, a ne filozofije predvideli za ove deonice u 2017?
Takođe, koji se to deo spoljne obilaznice gradi sa republikom? Možda se stvarno nešto negde danas tamo gradi a ja ne znam... Kako mu je Most na Adi Huji deo UMP-a, zar nije spoljne tangente? Šta je sa Topčiderskim tunelom pre ove faze III od 2,5km? Oće ga grade u 2017 il neće, pa samo zamazuju oči fazom III...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421348#p421348:1qmjv8g5 je napisao(la):
Mair » 05 Dec 2016 05:49 pm[/url]":1qmjv8g5]Razlika je u ceni. Nemoj da se praviš da ne znaš da tu kod tebe na brdovitom Balkanu treba 600 miliona evra kroz ta brda i klisure da bi se stiglo kao na tom planu. Dok ova deonica koju sada pratimo u izgradnji u Sremu košta 30 miliona evra, a kredit smo za nju uzeli pre 7 godina, i još smo plaćali penale što nismo krenuli u njegovu primenu.


Moracu i na ovoj temi da ti repliciram, al ne zameri, nista licno :D

Elem, logika kosta toliko ili ovoliko je u ovom slucaju apsolutno pogresna.
Prvo, zato sto je pola Novog Beograda nastalo `otimanjem zemljista` (pogledati mape sa pocetka 20 veka), sto je svakako kostalo,
Troskovi tog posla nisu bili mali, a ceo stari deo grada je `osetio` to u vidu zapostavljanja razvoja.
Drugo, i ako gledamo po broju stanovnika ali i po potencijalu da resi velike saobracajne probleme
ovaj deo koji je sad izostavljen je mnogo bitniji od novobeogradskog i to svako ko zanemari dal zivi na ovoj ili onoj obali save vidi.
Trece, treba li na osnovu ove opaske da je jeftinije graditi u Sremu, pustiti da se stari sumadijski deo grada
u narednom periodu devastira, urusi i na kraju nestane i time `ustedimo` ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421346#p421346:1osozit4 je napisao(la):
vucko » 05 Dec 2016 05:38 pm[/url]":1osozit4]
540c165f325fbcc808887b7b2af60467_3663692938.jpg

Jel se to meni cini ili je prsten u prekidu tako sto se uliva u prosireni autoput pa se posle nekako izliva iz njega i nakaradno kaci preko kruznog toka kako bi nastavio ka Pancevcu?
 
...ili će trake istog smera ići paralelno sa autoputem, odvojene od njega ogradom, a ulivanje na autoput iza petlja Šumice ka Plavom mostu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421386#p421386:2w315c2u je napisao(la):
spatiotecte » Pon Dec 05, 2016 3:46 pm[/url]":2w315c2u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421346#p421346:2w315c2u je napisao(la):
vucko » 05 Dec 2016 05:38 pm[/url]":2w315c2u]
540c165f325fbcc808887b7b2af60467_3663692938.jpg

Jel se to meni cini ili je prsten u prekidu tako sto se uliva u prosireni autoput pa se posle nekako izliva iz njega i nakaradno kaci preko kruznog toka kako bi nastavio ka Pancevcu?
Čini ti se, sve vreme ide paralelno u svojstvu servisne saobraćajnice autoputa. Uliv na autoput u smeru ka Nišu je tek posle petlje "Šumice".
 
Da rezimiramo šta znamo do sada o neizgrađenim delovima UMP-a (hvala svim članovima koji su neke od priloga prvobitno postavljali na forum):


2. slika je izlaz iz Topčiderskog tunela
3. i 5. je idejni prikaz iz cca 2005. sa urbanističkog konkursa za taj potez, autorskog tima predvođenog od strane arh. Branislava Mitrovića.
4. slika je spoj UMP-a sa Bulevarom K. Aleksandra.

Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 4
 
Totalno je suludo to deljenje trase sa autoputom par stotina metara pa kacenje na kruzni tok, stvara se nepotrebno usporenje saobracaja u tom delu i kolone vozila koja ce da cekaju da se ukljuce u viseci elipsasti kruzni tok. Haos u najavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421389#p421389:3uud1wil je napisao(la):
Lurker » 05 Dec 2016 08:50 pm[/url]":3uud1wil]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421386#p421386:3uud1wil je napisao(la):
spatiotecte » Pon Dec 05, 2016 3:46 pm[/url]":3uud1wil]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421346#p421346:3uud1wil je napisao(la):
vucko » 05 Dec 2016 05:38 pm[/url]":3uud1wil]
540c165f325fbcc808887b7b2af60467_3663692938.jpg

Jel se to meni cini ili je prsten u prekidu tako sto se uliva u prosireni autoput pa se posle nekako izliva iz njega i nakaradno kaci preko kruznog toka kako bi nastavio ka Pancevcu?
Čini ti se, sve vreme ide paralelno u svojstvu servisne saobraćajnice autoputa. Uliv na autoput u smeru ka Nišu je tek posle petlje "Šumice".
Servisne su ipak u pitanju. Vidim i priključenje na elipsu koja je slična onoj kod Arene, zanimljivo. Budževina, ali zanimljiva. Mora postojati priključenje iz pravca autokomande ka elipsi u pravcu Šumica inače sve pada u vodu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421393#p421393:26n3k8r2 je napisao(la):
vucko » Pon Dec 05, 2016 3:59 pm[/url]":26n3k8r2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421389#p421389:26n3k8r2 je napisao(la):
Lurker » 05 Dec 2016 08:50 pm[/url]":26n3k8r2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421386#p421386:26n3k8r2 je napisao(la):
spatiotecte » Pon Dec 05, 2016 3:46 pm[/url]":26n3k8r2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421346#p421346:26n3k8r2 je napisao(la):
vucko » 05 Dec 2016 05:38 pm[/url]":26n3k8r2]
540c165f325fbcc808887b7b2af60467_3663692938.jpg

Jel se to meni cini ili je prsten u prekidu tako sto se uliva u prosireni autoput pa se posle nekako izliva iz njega i nakaradno kaci preko kruznog toka kako bi nastavio ka Pancevcu?
Čini ti se, sve vreme ide paralelno u svojstvu servisne saobraćajnice autoputa. Uliv na autoput u smeru ka Nišu je tek posle petlje "Šumice".
Servisne su ipak u pitanju. Vidim i priključenje na elipsu koja je slična onoj kod Arene, zanimljivo. Budževina, ali zanimljiva.

Pa i jesu, pogledaj bolje. Ne silazi se na Voždovac nigde, sve je u neprekidnom pravcu od tunela pa do raskrsnice sa Ustaničkom.

Ali, da je moglo bolje - moglo je. Na primer, izdvojiti jednu poludirektnu rampu (ili čak i indirektnu) ka Šumicama umesto guranja sveg saobraćaja kroz taj kružni tok.
 
Resenje sa denivelisanim elipsastim krugom je ravno prekidu glavnog toka jer obavezuje vozace da uspore i cak i stanu ukoliko moraju da propuste vozila koja se vec nalaze na elipsi posto nece imati prednost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421398#p421398:2063594s je napisao(la):
spatiotecte » Pon Dec 05, 2016 4:06 pm[/url]":2063594s]Resenje sa denivelisanim elipsastim krugom je ravno prekidu glavnog toka jer obavezuje vozace da uspore i cak i stanu ukoliko moraju da propuste vozila koja se vec nalaze na elipsi posto nece imati prednost.
Upravo tako, to sam i ja pomenuo.

A evo i pravaca kretanja, ako neko ne zna o čemu pričamo.
 
+1 Lurker, odlican prikaz, dakle razumeli smo se.

Nije normalno da saobracajnica ranga UMP nailazi u jednom trenutku na deo gde nema prednost.
 
Sviđa mi se kako nešto može biti magistralno a da ima samo jednu traku. Lajk za direkciju i gradsku upravu.
 
Vrh