dragan
Professional
Kad napraviš listu, pomnoži sve datume sa najmanje 1,5...ovo nije izborna godina.
i sa 2x2 trake saobraćaj može da se reši odlično ako su one 101% prohodne Ja samo čekam više materijala o UMP pa da vidim kako će to precizno ići. Most preko ade će biti 3x3, ali je isto tako moguće da se po jedna traka posle mosta odvaja direktno za sajam, a 2 nastavljaju dalje ka topčideru i tunelu.Lucifer":3djisiku je napisao(la):@milance
Tacno je sve to, ali ako pocnes da ga gradis sa 2x2 trake, to je to.
Zato sam i ja velika pristalica UMP-a, (iako mi je i teški metro drag, ali.. kolko je to realno sada). U beogradu nema niti jedne kružne magistrale (!!)Lucifer":1ts0zv5o je napisao(la):Ne znam iskreno kako je u Minhenu, ali mislim da je to neuporedivo. Nek me ispravi neko ako nisam upravu, ali u Minhenu je saobracaj i ovako vec dva veka dobro isplaniran, a posle rata su mogli da probiju nove ulice jer je grad bio sravnjen sa zemljom. U svakom slucaju u Minhenu, cini mi se da je u Minhenu "Ring" samo dodatak saobracajnoj infrastrukturi, a kod nas treba da bude noseci element, jer gotovo sve ulice u Beogradu su gradjene "kad se naslo za shodno i kako je trenutna potreba nalagala" i nesposobne su da izdrze saobracaj grada, sto ce biti sve ociglednije jer se u Beogradu lagano formiraju i novi/drugi centri.
Tu sam optimista, pogotovu za deo od tošinog bunara pa sve do pančevačkog mosta. Naime UMP je tako isplaniran da neće biti pristupa zgradama okolo preko samog UMP-a nego samo preko izlaza sa istih. Zato i verovatno grade nezavisno od 3ćeg bulevara, pošto 3ći ima zgrade odmah do sebe pa stalno svako mora da stane, dok UMP-a to neće biti slučaj, biće fizički odvojen od ostatka urbanih struktura, pa nećemo imati slučaj bulevara kralja ace gde su se (opet) vratili "stanem i uključim četri migavca" ekipaLepo kazes Stevo- ako su prohodne .
Definitivno se planira u napred sto bi trebalo da se radi i kod nas!!!! Upravo to je razlog zbog koga bi i trebalo malo da se ugledamo na to kako oni rade. Prvo dobro sve isplaniras, ispitas, izmeris, procenis pa onda gradis. Na zalost kod nas takav sistem izgleda ne postoji tj. previse se lako shvata i prebrzo se donose neke pogresne odluke. Zato i nemam nade da ce se odmah napraviti nesto sto ce stvarno da bude dobro vec cemo morati da ga doradjujemo. Gledajuci brzinu ostvarivanja najavljenih projekata mislim nesto - samo da pocnu da ga grade pa cemo onda lako...Lucifer":15zecqc1 je napisao(la):Ne znam iskreno kako je u Minhenu, ali mislim da je to neuporedivo. Nek me ispravi neko ako nisam upravu, ali u Minhenu je saobracaj i ovako vec dva veka dobro isplaniran, a posle rata su mogli da probiju nove ulice jer je grad bio sravnjen sa zemljom. U svakom slucaju u Minhenu, cini mi se da je u Minhenu "Ring" samo dodatak saobracajnoj infrastrukturi, a kod nas treba da bude noseci element, jer gotovo sve ulice u Beogradu su gradjene "kad se naslo za shodno i kako je trenutna potreba nalagala" i nesposobne su da izdrze saobracaj grada, sto ce biti sve ociglednije jer se u Beogradu lagano formiraju i novi/drugi centri.
Lepo kazes Stevo- ako su prohodne .
Blic ceo text : http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=6947Mir, zelenilo i čist vazduh koji stanari šest solitera u Ulici Ljutice Bogdana sada uživaju, biće, smatraju oni, ozbiljno dovedeni u pitanje izgradnjom tunela kroz Topčidersko brdo, kao dela Unutrašnjeg magistralnog poluprstena. Na jučerašnjoj javnoj raspravi pred Komisijom za planove oni su ogorčeno protestvovali, ali njihove primedbe su većinom odbijene.
Generalnim planom razvoja Beograda predviđeno je da Unutrašnji magistralni poluprsten, na svom putu od „Kvantaša“ u Novom Beogradu, preko „Buvljaka“ i novog mosta na Adi Ciganliji, pod zemlju uđe na Carevoj ćupriji, a izađe kod „Partizanovog“ stadiona i dalje, preko Autokomande i Šumica, još jednim tunelom, stigne do Ade Huje i Dunava.
Komisija za planove Skupštine grada napravila je nacrt detaljne regulacije za deo trase od Tošinog bunara do Autokomade, na koji je stiglo 17 primedbi, najviše od stanara zgrada u blizini „Partizanovog“ stadiona.
Oni su i juče, na javnoj raspravi u Skupštini grada, optužili gradske urbaniste za potpunu bezosećajnost u primeni „opšteg interesa - rasterećenja saobraćaja u centru grada“.
............................................
Profesor Šumarskog fakulteta Slobodan Mitrović upozorio je da će na izlasku iz tunela, u delu Ulice Milutina Ivkovića, morati da se iseče čak 320 stabala, od toga četrdesetak vrednih platana, za čije uzgajanje treba 30-40 godina. On je zatražio da se povede više računa o ekologiji i zaštiti životne sredine, što je bila jedna od primedbi koju je Komisija usvojila.
Gradski arhitekta Đorđe Bobić prisustvovao je javnoj raspravi, mnogo je i teško bio napadan, ali nije odgovarao na primedbe. Član komisije heraldičar Dragomir Acović umirio je donekle ljute stanovnike sa Topčiderskog brda rekavši da predložen nacrt nije konačno rešenje.
Jovin traži Anketnu komisiju
Arhitekta Brana Jovin, jedan od najžešćih kritičara urbanističkih planova gradskih vlasti, tražio je juče da se planiranje UMP stopira, jer je to „bacanje para“. On smatra da Beogradu treba prsten oko gradskog jezgra i još jedan oko grada. Zato je tražio da se od predsednika Skupštine grada Milorada Perovića zatraži formiranje Anketne komisije, koja će preispitati opravdanost izgradenje UMP.
Уф, уф... Ок, Булевар умтности заиста може да буде у нивоу. Нема много саобраћаја, сваки дан прелазим преко код блока 28 и максимално чекање да прођу возила је 10-так секунди (ако уопште има возила)... Али Омладинских бригада!!! То је јако прометна улица, можда чак и прометнија од Пролетерских бригада... Биће ту гужви... Једино ако рачунају да је то тек почетак УМП-а, и да неће бити толико саобраћаја, али опет...Steva":11a6y9g6 je napisao(la):Raskrsnica sa tošinim bunarom će biti denivelisana, dok sledeće dve raskrsnice sa omladinskih brigada i bulevara umetnosti (probušiće se taj deo nasipa gde je pruga) biti na nivou. Razlog je to što to nije ekonomski opravdano (samo prenosim obrazloženja sa rasprave).
Raskrsnica sa ulicom proleterskih brigada će biti denivelisana isto kao i sa jurija gagarina.
http://www.beoland.com/ump/sada.asp2005. godine u vršnom satu na ulicama Beograda istovremeno u saobraćaju bilo je oko 55.000 automobila, a pretpostavlja se da će ih 2021. godine na ulicama biti preko 70.000, u proseku 35% više. Postojeća mreža tu veličinu saobraćaja neće moći da prihvati. Mostovi preko reke Save, Brankov most i Gazela, više nemaju rezerve kapaciteta i preopterećeni su gotovo tokom celog dana. Ukoliko se nešto ne preduzme u razvoju mreže saobraćajnica, Beograd očekuje budućnost saobraćajnih gužvi i totalnog kolapsa. Naravno neophodan je i razvoj nezavisnog šinskog sistema tipa lakog metroa.
Problem saobraćajnih gužvi delom počiva u tome što veliki broj vozila samo prolazi kroz centar grada na putu ka drugim destinacijama. Prevedeno u procente, na primer, pri putovanju na posao oko 75% građana koji žive na teritoriji opštine Palilula i Zvezdara ide ka centru, a 25% ka Novom Beogradu i Zemunu prolazeći kroz centar grada. Iz opštine Voždovac čak 24% ne ide u centar, a na opštinama Čukarica i Rakovica taj broj je povećan na 30%. Praktičan značaj postojanja UMP-a ogledao bi se u rasterećivanju postojećih saobraćajnica koje vode ka centru grada za broj vozila koja bi koristila UMP.
Ukoliko bi danas postojao UMP slika bi bila sledeća: sa današnjim brojem vozila na mreži u vršnom satu na mostu Gazela broj vozila bi bio manji za 27%, na Brankovom mostu za 24% a u Bulevaru vojvode Mišića kod sajma za 42%. Prosečna brzina bi se povećala sa postojećih 19 na 26 km na čas.
Pored pozitivnih efekata na smanjenje saobraćaja treba misliti i na smanjenje buke i aerozagađenja u centru grada. Istovremeno značajni efekti u ekonomskoj sferi očekuje se u neposrednoj blizini UMP gde se otvara mogućnost izgradnje više desetina hiljada kvadrata poslovnih i komercijalnih sadržaja. Izuzetne komunikacione vrednosti ovog prostora daju nam najveći rentni potencijal.
Prethodna studija opravdanosti pokazala je velike pozitivne efekte i vrlo visoku stopu rentabiliteta. Izgradnja UMP-a doprineće da Beograd značajno unapredi svoju saobraćajnu mrežu, bolje poveže zone stanovanja, rada i rekreacije, postane atraktivniji za biznis i strana ulaganja, a naravno i da se u njemu lepše živi.
Ukupna dužina UMP-a iznosi preko 17 km od čega je u tunelima oko tri a na objektima oko 5,5 km.
Odlično rečeno, Dragane!dragan":i7ngkbng je napisao(la):Kritizerstvo svega što se gradi, nije u duhu ovog grada, već optimizam i pozitivni stav.