Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kapiram na sta si mislio ali cini mi se da je tvoja varijanta nesto niza od tih 200m, cenim da je prava visina negde izmedju tvogi mog crteza..

Probao sam sa google earth daljinomerom da procenim ali problem je sto on ne moze da vuce linije po vertikali ili ja nisam provalio kako se to radi.
 
ump3adx7.jpg

I ja "cenim da je prava visina negde izmedju tvogi mog crteza.", tj. između 200 i 300met........:D

Između pilona i brodogradilišta je 380met......što se nebi reklo po ovom crtežu, pilon je suviše visok.
 
Project overview

In longitudinal direction the spans of the bridge amount 80 + 120 + 2 x 80 + 380 + 240 = 980 m. In the biggest spans the bridge deck is supported by stay cables, hung over a 200 m high pylon. The pylon has a cone shape and it is unified at the top but split or opened, due to LRT traffic, at the bottom. In diameter the pylon measures from 4.0 m at the top to 16.0 m at base. Up to the height of 175 the pylon is a reinforced high strength concrete structure and is extended with a steel-glass composite structure.
In cross-section the bridge is a composite structure designed of steel box-shaped girders, steel crossbeams and tubes and a concrete carriage way slab. The bridge deck is 45.20 m wide and 4.50 m deep.

The design project for the bridge over Sava, designed in collaboration with mag. prof. Peter Gabrijelčič - Faculty of Architecture Ljubljana, won the 1. Prize at well participated international design competition.



Project 2008-2010 and it's look:

scan0001cq8.jpg


scanhq4.jpg


scan0005er4.jpg


scan0006lf6.jpg


scan0007tg1.jpg


scan0008xg9.jpg


scan0009ny0.jpg


scan0010cc1.jpg


scan0011px2.jpg


scan0012gp3.jpg
 
Uspeo sam da procitam ceo tekst i lepo je sve receno i slikovito kako ce izgledati cela konstrukcija a i pojedini detalji. Ne znam sta je nejasno u tekstu sem jezika na kome je napisan. Inace jasno se vidi na skici cele konstrukcije iz vazduha da ce most sa cukaricke strane prelaziti tacno preko sadasnje pekarske industrije i da ce se tu nalaziti petlja. Pretpostavljam da ce trebati da se izmesti pekarska indsutrija da bi se omogucila gradnja jel mi se cini nemoguce da prilazni putevi u tom delu prakticno vise u vazduhu bez stubova
 
Da li iko zna sta se planira sa tim brodogradilistem... sumnjam da moze da gradi sa mostom iznad glave :)
 
Igor":1jw7ocgk je napisao(la):
Uspeo sam da procitam ceo tekst i lepo je sve receno i slikovito kako ce izgledati cela konstrukcija a i pojedini detalji. Ne znam sta je nejasno u tekstu sem jezika na kome je napisan. Inace jasno se vidi na skici cele konstrukcije iz vazduha da ce most sa cukaricke strane prelaziti tacno preko sadasnje pekarske industrije i da ce se tu nalaziti petlja. Pretpostavljam da ce trebati da se izmesti pekarska indsutrija da bi se omogucila gradnja jel mi se cini nemoguce da prilazni putevi u tom delu prakticno vise u vazduhu bez stubova
moj opsti odgovor nista ne razumem moze samo i na jezik da se odnosi :)

jel se pominje negde stanica lakog metroa na mostu , za Adu?
 
Lucifer":yklipehx je napisao(la):
Da li iko zna sta se planira sa tim brodogradilistem... sumnjam da moze da gradi sa mostom iznad glave :)
Most uopšte ne porlazi preko Brodogradilišta, već nizvodno od njega.

Tek od 'plave' zgrade - Suvi dok, počinje Brodogradilište do kraja 'zaliva' :

 
U svakom slucaju kontrolu proracuna je uradio jedan od najeminentnijih biroa Evrope: Leonhardt, Andra und Partner. Sto pokazuje da je ovaj projekat vrlo ozbiljno shvacen.
 
Vec u par navrata na ovoj temi pokusavam da istaknem da po pitanju ovog mosta nije bilo mesta improvizaciji i nedorecenosti. Cinjenica je da ovo nije neki mostic, nego ozbiljan projekat sa jos ozbiljnijim pristupnim saobracajnicama koje ce biti mozda manjeg obima ali komplikovanije i od mnogih petlji koje trenutno imamo, jel ce se raditi na dosta ogranicenom prostoru
 
Igor":2169ynxa je napisao(la):
...sa jos ozbiljnijim pristupnim saobracajnicama koje ce biti mozda manjeg obima .....
Petlja kod Hipodroma će biti oko pola km., a na N.Bgd. nešto manja ...... pogledaj mapu. ;)
 
Ovaj most ce stvarno da bude najjaci! Posto se govori da ove godine krecu sa gradnjom petlji, pretpostavljam da su one isprojektovane, pa jel ima mozda neko detaljan prikaz petlji ?
 
dragan":utie0v4i je napisao(la):
Igor":utie0v4i je napisao(la):
...sa jos ozbiljnijim pristupnim saobracajnicama koje ce biti mozda manjeg obima .....
Petlja kod Hipodroma će biti oko pola km., a na N.Bgd. nešto manja ...... pogledaj mapu. ;)
E pazi razmisljao sam da napisem da ce biti mozda i komplikovanije ili vece od mostara ali sam se plasio da me ne iskritikuje neko zato sam i ubacio ostatak recenice "mozda manjeg obima ali komplikovanije i od mnogih petlji koje trenutno imamo" :D
 
U principu nije ni bitna veličina petlja, već da obave funkciju za šta su izgrađene.

Bitnije je da se dobro, koliko je moguće, reguliše saobraćaj prilikom izgradnje na vrlo prometnim saobraćajnicama sa obe strane Save.
 
Cini mi se da ce biti velikih problema sa cukaricke strane jel je tu situacija daleko komplikovanija nego na novobeogradskoj. Sam znas a i video si slike uzane ulice kod hipodroma i ulica iznad prema banovom brdu. Sigurno ce biti obustave saobracaj u radnickoj ulici (verovatno ne kopletno) samo je pitanje kako oni to misle da rasterete. Recimo ujutru je gotovo nemoguce stici do sajma od banovog brda a pritom nema nikakvih radova na putu. Mogu samo da zamislim na sta ce to da lici kad krenu radovi.
 
Mislim da bi sadasnji nadvoznjak trebalo srusiti i napraviti prolaz ispod pruge kao u pravcu prema gradu. To bi dosta oslobodilo prostor i omogucilo da se urade razumne rampe. U suprotnom imali bi haos gde se nista ne razume.
 
ideja je dobra mada mi se cini i da nema potrebe za tim jel sama visina mosta diktira i visinu prilaznih puteva i rampi tako da ce u tom delu sigurno biti vislje i od sadasnjeg nadvoznjaka.
 


Na kojoj visini? ...od vode? ....to zavisi od vodostaja.:)

Verovatno je da je na dovoljnoj visini od Save da omogući prolaz plovilima.
 
Koliko sam ja negde video bice visi od ostalih mostova na Savi...tako da to nece biti problem
 
Da li postoji detaljan plan kako će da izgleda petlja na desnoj obali Save. Onaj koji je objavljen je suviše mali i nema jasne orijentacije. Mislim da iako planiranje mosta još nije počelo stručnjaci za petlje (saobraćajni inzinjeri) verovatno imaju pretstavu kako vi ta petlja UMP-Radnička izgledala sa svim ostalim vezama i skretanjima. Ona će biti komplikovanija od Mostarske koja nije jednostavna osim za nas koji preko nje stalno prelazimo. Osim ulica, na desnoj obali Save UKP sreće zel. prugu i tramvaj. Laik sam ne znam da li se to moze ovako pojednostaviti. Sa UMP uopšte nije potrebno levo skretanje ka bul. vojvode Mišića. Ko hoće na tu stranu koristiće gazelu. Da li se već TAČNO zna gde će biti ulaz a gde izlaz iz tunela ispod top. brda.
 
Ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim ali prema slici koja je gora postavljena ocekuje se da ce da bude najednostavnije resenje za takvu situaciju a to je kruzni denivelisani tok koji je otprilike u nivou mosta dok ce sinski saobracaj biti spusten tik ispod prakticno kroz sredinu konstrukcije petlje tako da u toj varijanti moze lepo da se odradi i spustanje u pravcu sajma.

Kruzni tokovi su zadnjih par decenija pravi hitu u svetu a polako pocinju i kod nas da se koriste kao jednostvanije i najsigurnije resenje za regulaciju saobracaja, pogotovu su interesantne denivelisane petlje.

Bilo je govora da ce ulaz u tunel biti malo pre letnje pozornice a da je izlaz pomeren nize do kruznog toka.
 
u prethodnom postu sam napravio previd je se na slici na koju sam se pozvao ne vidi denivelisani kruzni tok nego klasicna petlja ali verovatno da ce sinsk saobracaj biti posle mosta spusten nesto ispod petlje.

Sto se tice kruznnih tokova ostaje da su dobro resenje za sigurno resavanje ovakvih i slicnih saobracajnih situacija.

Uostalom videcemo sta ce nam projektanti pretstaviti
 
Raspisan tender za most preko Ade Ciganlije
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda objavila je
pretkvalifikacioni tender za izbor projektanta i izvođača radova


Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda objavila je pretkvalifikacioni tender za izbor projektanta i izvođača radova na izgradnji mosta preko Save, na špicu Ade Ciganlije. Prijave za učešće na konkursu moći će da se dostave do 4. juna.Izgradnja mosta na kosim kablovima biće finansirana iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj u iznosu do 69,6 miliona evra. Predviđeno je da most bude dug 929 metara, s ukupno šest kolovoznih traka, dvostrukim šinama za laku železnicu i dve staze za pešake.Most će povezati Čukaricu i Novi Beograd, a ranije je bilo planirano da bude završen 2009. godine.
Izgradnja mosta i pristupnih saobraćajnica koštaće ukupno 161 miliona evra, a pored kredita EBRD biće obezbeđeno 87,9 miliona evra iz budžeta Beograda i tri miliona evra od Evropske agencije za rekonstrukciju.
24sata : http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=9699
 
Vrh