Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

^^Ovo je samo kompjuterska simulacija, a slika je "isecena" iz filma, tj. simulacije UMP-a. Ceo video mozes da downloadujes ovde: http://www.beoland.com/ump/trasaump.asp

Na tramvajske sine i ostale detalje koje si pomenuo nije obracana velika paznja, tako da se ne sekiraj, to je samo radna verzija :)
 
Mislim da se u medjuvremenu odustalo od tih dugackih izignutih prilaza mostu zbog "nedostatka novca" :rolleyes:
 
Novi detaljni plan gradske magistrale
Prvi neimarski radovi početkom iduće godine. Iako je ranije planirano da saobraćajnica celom trasom kroz Novi Beograd bude izdignuta na stubove, od te ideje se odustalo, jer je preskupa.
Odbornici Skupštine grada skoro bez polemike, iako ih je u protekle tri godine bilo na pretek, usvojili su Plan detaljne regulacije za trasu unutrašnjeg magistralnog poluprstena od Ulice Tošin bunar do Autokomande. To praktično znači da prvi neimarski radovi na gradskoj magistrali, koja bi trebalo da preusmeri saobraćaj izvan centra grada i poveže Novi Beograd, Čukaricu, Savski venac i Voždovac, mogu da počnu početkom naredne godine.
Trasa duga oko sedam kilometara počinje od Tošinog bunara u Zemunu, zatim paralelno sa železničkom prugom seče Ulicu Omladinskih brigada i Bulevar umetnosti. Iako je bilo planirano da celokupna putanja kroz Novi Beograd bude izdignuta na stubove, od te ideje se odustalo, zato što je preskupa, pa je odlučeno da nadvožnjak počinje tek kod buduće železničke stanice u Bloku 41. On potom prolazi iznad ulica Proleterske solidarnosti i Jurija Gagarina, „preskačući” preko „Buvljaka”, da bi se kod Brodogradilišta uključio na novi most preko Save. U proširenoj ulici Jurija Gagarina će postojati petlja za ulazak i izlazak sa gradske magistrale.

Most, koji će imati po tri saobraćajne trake u oba pravca, pružaće se do Radničke ulice. Preko saobraćajnog čvora, takođe izdignutog iznad nivoa zemlje, trasa poluprstena nastavlja dalje prema Hipodromu.

Antonije Antić, direktor Urbanističkog zavoda, napominje da je reč o jednoj od najkomplikovanijoj petlji, koja može da se svrsta u rang Mostarske.

- Saobraćajni inženjeri su nas uverili da je ponuđeno rešenje jedino moguće. Plan detaljne regulacije samo je osnov za sačinjavanje projekta. Veoma je moguće da predlozi iz planske dokumentacije pretrpe promene. Saobraćajno rešenje ovog čvorišta još jednom će biti provereno na posebnom konkursu, koji će raspisati Direkcija za građevinsko zemljište - kaže Antić.

Veza unutrašnjeg magistralnog poluprstena i Radničke ulice, prema zamisli tvoraca novog detaljnog plana, ostvaruje se preko dve raskrsnice u Radničkoj ulici sa ograničenim režimom kretanja. Ograničenje su uslovile predviđene rampe na desnoj obali reke koje služe za uključenje iz smera Vojvode Mišića ka Novom Beogradu i za isključenje iz smera Novog Beograda u Radničku ulicu ka Obrenovcu. Takođe, u zoni ovog čvora projektovan je nezavisan denivelisan pristup Beogradskom sajmu koji se oslanja na stari Rakovički put (produžetak Bulevara vojvode Mišića pored rampe Careva ćuprija). Iz smera autoputa i „Mostara” koristi se kao u postojećem stanju rampa koja povezuje Bulevar vojvode Mišića sa ulazom u Sajam, dok je iz smera Obrenovca projektovan ulaz koji se vezuje sa starim rakovičkim putem na mestu gde se u postojećem stanju vozila iz smera Sajma vraćaju ka centru grada.

U tunel se ulazi iz smera Paštrovićeve ulice u zoni Ulice Banjičkih žrtava. Osim obnove i delimičnog izmeštanja postojeće tramvajske pruge u Topčiderskoj dolini, planirana je i obnova Paštrovićeve ulice u dužini jednog kilometra i 750 metara Požeške ulice sa kojih će se putnici uključivati na novu magistralu.

Tunel se pruža sve do stadiona Partizana. Trasa poluprstena nastavlja po tlu u koridoru sadašnje Ulice dr Milutina Ivkovića, do Autokomande.

Direkciji za građevinsko zemljište predstoji rešavanje imovinskih odnosa na ovoj deonici, što je uslov za dobijanje odobrenja za gradnju. Bageri će najpre početi da kopaju na novobeogradskoj strani, jer su, kako kažu u ovom gradskom preduzeću, imovinski odnosi prilično čisti. Osim preseljenja „Buvljaka” i nelegalnog naselja kod Brodogradilišta predstoje i pregovori sa „Železnicama Srbije” oko premeštanja dela pruge.

- U sklopu proširenja Ulice Jurija Gagarina planirano je pomeranje pruge udesno od Novobeogradske železničke stanice prema reci. Tu ćemo izgraditi potpuno novi nadvožnjak. Istovremeno ćemo rešavati imovinske odnose na deonici od Tošinog bunara do izdizanja magistrale na stubove - objašnjava Nenad Bajić, šef službe za informisanje Direkcije za građevinsko zemljište.

Beogradska pekarska industrija već je najavila da će svoje pogone koji se prostiru uz Radničku ulicu preseliti na drugu lokaciju. Pravnici direkcije, dodaje naš sagovornik, pregovaraće istovremeno sa ostalim korisnicima parcela na čukaričkoj strani, dok saobraćajni inženjeri budu sačinjavali konačno rešenje petlje u Radničkoj ulici. Iako je planirano da radovi na ovoj deonici počnu istovremeno sa novobeogradskom, može da se dogodi da radovi počnu sa izvesnim zakašnjenjem, iako u direkciji kažu da sve zavisi od brzine dobijanja odobrenja za izgradnju.

-----------------------------------------------------------
Podzemno od Autokomande do „Pančevca”
Urbanistima tek predstoji sačinjavanje planskog dokumenta za deonicu od Autokomande do Pančevačkog mosta. Prema načelnoj zamisli, trasa gradske magistrale bi sa petlje na autokomandi dalje nastavila putanju dolinom Mokroluškog potoka ka Šumicama gde, prelazeći autoput, seče Ustaničku ulicu i tu ponovo ulazi u tunel. Kod raskrsnice sa Ulicom Gospodara Vučića gradska magistrala je ponovo na površini, gde njegova trasa prelazi preko Južnog bulevara i Ulice Grčića Milenka. U tunel ponovo ulazi ispod Ulice Vojislava Ilića i Bulevara kralja Aleksandra. Unutrašnji magistralni poluprsten potom ide ka raskrsnici sa Ulicom Baje Sekulića i pored Novog groblja dolazi do zone Bogoslovije, prelazi Ruzveltovu ulicu i uključuje se na Pančevački most. Ukupna dužina unutrašnjeg magistralnog poluprstena iznosi oko 17 kilometara, od čega je ranije izgrađena samo deonica od saobraćajnice T6, odnosno Kvantaške pijace do Tošinog bunara.

Marijana Avakumović
[objavljeno: 13.09.2007.]
N40825_nVY2RwcxWiaAsspaRfVJM56AO770Nv1GGAO.gif
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=40825&lang=2

Da li neko može da skenira novine? Ova slika je mnogo loša! Skroz mi je nelogično da od mosta do tunela se ne ide na stubovima?! Šta je to 500m?
 
Pa nekako mi je logčno, ima, jer je tu i pruga, železnička, tramvaji, pa onda Bulevar vojvode Mišića, zar će tu da postoji semafor? Malo mi je to čudno... :/
 
U ovaj projekat je science fiction. Pa tek sad vidim, oni treba da izmeste buvljak, prugu, pekaru, da rese imovinske odnose. Pa oni to nece uraditi za narednih 50 godina ( otprilike ).

Evo zivi bili pa videli. Ovi prodavci na buvljaku ce prvo strajkovati, pa gladovati, pa ucenjivati, pa se samoubijati,... samo da bi zadrzali buvljak na starom mestu i to ce trajati godinu-dve.
Zatim zeleznica nece imati para da izmesti prugu, a i ako budu imali onda ce morati da prodje jedan, pa drugi, pa treci tender za izmestanje. A nakon toga jedno, pa drugo, pa trece odlaganje, zbog obimnosti posla premestanja dva koloseka.

A kada se sve to zavrsi onda cemo pocetak gradnje mosta i prilaznih saobracajnica cekati jos jedno otprilike deset godina ( ako se neko seca bilo je price da se sa gradnjom mosta krene davne 2003 ), jel naravno jedan tender traje 5 meseci, pa razmatranje ponuda jos 5 meseci, pa onda dodje zima, pa onda ponudjac odustane, pa onda jos jedan tender, pa onda pocnu radovi, pa se obustave, i tako u krug.

Onda dolazimo do problema silazne petlje kod hipodroma, jer naravno niko nezna tako slozenu petlju da izgradi. Nasi graditelji su se mucili i sa onim obicnim petljama kod arene, a sta li ce tek sa ovom biti videcemo.

I onda glavni problem je probijanje tunela u velikooooj duzini. Pa tunel kroz strazevicu se probija decenijama, pa je tek probijen jedan tunel za tri trake, a ovde treba da se probije tunel sa 6 traka. Prognoziram da ce to trajati jedno 20 godina.

I kada se svi ti radovi saberu ispada prosek 50 godina. Znaci docekacu jedan deo deonice kada budem u poodmaklim godinama svog zivata. I pricacu unucima kako se jos u moje vreme pricalo kako ce to da izgleda :D
 
Poslednja informacija koju sam cuo juce od drugarice koja radi u gradskom zavodu za urbanizam na nivou grada i koja se bavi izdavanjem odobrenja za gradnju, jeste da ce se most na Adi graditi tek 2009 godine , niko ne zna da kaze zasto se toliko ceka jer je finansijska konstrukcija vec obezbedjena, inace jos nisu u gradu raspisali tender za izvodjaca radova, to bi trebalo biti za 20-ak dana. :o
 
Moram sad da odem na srpskenacionaliste.com da ih pitam sta je Vucic zaplanirao da radi... ne moze da bude gore od ovog
 
Nenad":1a4jtsmj je napisao(la):
^^Ovo je samo kompjuterska simulacija, a slika je "isecena" iz filma, tj. simulacije UMP-a. Ceo video mozes da downloadujes ovde: http://www.beoland.com/ump/trasaump.asp

Na tramvajske sine i ostale detalje koje si pomenuo nije obracana velika paznja, tako da se ne sekiraj, to je samo radna verzija :)
Tek sad se ne sekiram ;), ali bi da istaknem koliko je cela ta prica oko prezentacije izgleda UMP-a smesna :) "Sad smo usli u informaticko drustvo pa cemo da pustimo raji da gleda SF filmic naseg projekta." Isto tako je koliko vidim izbrisan i postojeci podvoznjak/nadvoznjak kod Gospodarske mehane. Ako nista drugo to je krajnje neozbiljno. Sta ocekivati od projekta kad ni inicijalna prezentacija nije odradjena korektno, ni sto se tice najkrupnijih stvari, a i za to su date neke pare.
 
Ovu prezentaciju su napravili kada su poceli "odjednom" da se aktivno bave idejom UMP-a. Verovatno su je nekako brzo sklepali da cisto nesto mogu da prezentuju.
Trasa je tek skoro usvojena tako da bi eventualno tek sada mogla da se napravi prava i verodostojna simulacija. Mada, koliko vidim, simulacija ce nam biti najmanji problem kada se pogleda koliko nedostataka na drugim frontovima vezanim za UMP postoji...
 
2009. je bas kasno za most.... trebalo bi da izadju i kazu da nema nista od toga sledece godine... a da zboravio sam, pa na prolece ce lokalni izbori....

ali to sto nisu raspisali tender za izvodjaca nije sporno, vec se mesecima zna da tender tek treba da bude raspisan ove jeseni.....

a to sto ljudi pizde na simulaciju je smesno, pa ta simulacija je iz 2004. godine, i pokazuje samo okvirno trasu UMP-a... neki delovi trase su bili predmeti posebnih konkursa (most na Adi i Autokomanda), a u krajnjem konacna trasa je usvojena u Skupstini grada tek prosle nedelje....

PS Kladim se da su mnogi Nemci glasali za naciste samo zato sto im se svidjalo kako je Albert Sper hteo da preuredi Berlin.... pa su ga saveznici bas preuredili nekoliko godina kasnije :rolleyes:
 
Ako je ova informacija o mostu tacna onda definitivno nista od UMP-a narednih 6-7 godina. Pa jako su neozbiljni. Ja ne znam sta ti ljudi uopste rade. Cime se bave?
 
cim saznam nesto novo odmah javljam, a videcu dokle su dosli sto se tice onih seoskih domacinstava na krovovima zgrada, :|
 
Ditrih":yvlmjf51 je napisao(la):
Poslednja informacija koju sam cuo ... jeste da ce se most na Adi
graditi tek 2009 godine , niko ne zna da kaze zasto se toliko ceka ..
Prvo moraju da se izgrade pristupne saobraćajnice i petlje pa onda tek most.
 
dragan":bwup1bop je napisao(la):
Ditrih":bwup1bop je napisao(la):
Poslednja informacija koju sam cuo ... jeste da ce se most na Adi
graditi tek 2009 godine , niko ne zna da kaze zasto se toliko ceka ..
Prvo moraju da se izgrade pristupne saobraćajnice i petlje pa onda tek most.
Hm.. a zasto? Kao da te dve stvari ne mogu da se istovremeno rade. Kako su uspeli u Obrenovcu? :D
 
Most kod Obrenovca je građen za toplovod, a ne za saobraćaj.

'Te dve stvari' ne mogu i nikad se ne grade zajedno ( ako si ozbiljno pitao).
-----------------------
ps ... zašto citiraš post iznad tvog?!..citira se samo deo posta,a ne ceo.
 
Za most kod Obrenovca sam i ocekivao taj komentar. Ali svejedno.

I da, pitao sam ozbiljno. Koliko vidim i na Obilaznici se prvo rade mostovi pa tek onda prilazne saobracajnice. Mislim da se i most kod Beske gradi tako (prvo u vodi pa na zemlji).

Nisam strucan u ovoj sferi, pa me ispravi / ispravite ako gresim..
 
Na Obilaznici se grade nadvožnjaci, a kod Beške je već postoji prilaz.

I sta bi povezivao most, ako se ne izgradi UMP na N.Bgd. i pretlja Hipodrom.
Sve to graditi odjednom nije optimalno i sa stanovišta finansiranja.

Postoje projekti za faznu gradnju ... i samo ih se treba pridržavati.
 
Pa koliko se ja secam sa slika, na Obilaznici postoji jedan prilicno visok most.

Sta se podrazumeva pod "prilazom"? Trasirani prilaz ili vec zavrsen put na koji most treba da se nadoveze?
 
Most kod Beške se gradi pored već postojećeg mosta preko kojeg
ide autoput .. i na taj prilaz sam mislio ...ovo je otišlo malo off.

Da završim, gradiće se prvo UMP i petlje za most, pa onda most .
 
Evo jednog od mogucih resenja za petlju kod hipodroma :D

CHNA_CITY_02_04.jpg


@Mihailo
E da, to sam zaboravio! Thanx :)
 
CHNA_CITY_02_04.jpg


СЕКСИ!!! :)

п.с. Можеш са
да прикажеш слику без обзира где је окачена ;)
 
Vrh