Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":1duyo9hb je napisao(la):
Ма бувљак је ту најмањи проблем... Мени део од Тошиног бунара до Омладинских бригада делује као много већи проблем.

http://i50.tinypic.com/xlcq39.jpg
Pa bogami to sam i ja tako isto mislio. Koliko vidim most lepo napreduje, prosto za ne verovati, a juce vest, strajk u JRB, pa problemi sa kvantasom, pa trasa Omladinskih Brigada (opet neki parking nik'o), pa nivelacija i nerascisceni odnosi T.Bunar/N.Doborvica. Neko rece da je zakon na strani grada (ovoga puta jer je veliki projekat). Ne znam videcemo. Mislim da sam most bez cele novobeogradske trase nece ni nasta liciti, samo jedan lepi veliki krpez kao po obicaju. A ako je samo to, onda ni to nije lose.:vops:
 
]samo jedan lepi veliki krpez kao po obicaju. A ako je samo to, onda ni to nije lose.:vops

Pa ako tako gledamo stvari onda ce sve odradjivati polovicno ili da izmislim novi izraz cetvrtinicno a mi cemo da se radujemo zbog toga.Treba stremiti savrsenstvu i zadovoljiti se necemu najblizem tome a to ovde ocigledno nije slucaj.


Blokadom čuvaju posao
V. M, 20.01.2010 20:44:33 Ocena: 1.00 (Glasova: 1) Komentara: 0
PLOVIDBU na Savi u sredu su na sat blokirali radnici "Jugoslovenskog rečnog brodarstva" protestujući zbog namere grada da sruši "Brodremont", deo tog preduzeća, radi izgradnje mosta kod Ade Ciganlije. Predstavnici sindikata JRB zahtevaju garanciju da 150 zaposlenih u "Brodremontu" u slučaju rušenja neće ostati bez posla. Oni su najavili da će, ako im vlasti ne izađu u susret, blokirati sve plovne reke u Srbiji dok im zahtevi ne budu ispunjeni.
Tri broda i četiri barže u podne su uz zaglušujuću buku brodskih sirena blokirali Savu nedaleko od Brankovog mosta. Predstavnici sindikata istakli su transparente sa pozivima državi da ih zaštiti od rušenja.
- U "Beogradremontu" ima 150 zaposlenih i mi želimo garanciju da oni neće ostati bez posla - rekao je Slavko Mrđa iz Samostalnog sindikata JRB. - Tražimo da nam se država obrati kako bismo pregovarali o očuvanju radnih mesta. Mi nemamo ništa protiv izgradnje mosta. Naše poslovodstvo je čak dozvolilo Gradu da koristi deo prostorija u "Brodremontu".
Mrđa je pozvao državu da, kako je rekao, zaštiti svoju imovinu i istakao da sindikat Rečnog brodarstva neće da odustane od svojih zahteva.
Protest na Savi završen je oko 13 sati kada su brodovi i barže oslobodili plovni put, ali su predstavnici sindikata najavili da bi narednih dana mogao da bude nastavljen u radikalnijoj formi.
- Ako Gradske vlasti i dalje budu pokušavale da sruši objekte bez dogovora, mi ćemo svojom flotom blokirati sve plovne puteve u Srbiji - rekao je on.
Organizacija samostalnog sindikata Jugoslovenskog rečnog brodarstva saopštila je da su inspekcijiski organi Beograda 18. januara ponovo pokušali da poruše objekte "Beogradremonta" na novobeogradskoj obali Save.
Grad je i krajem prošle godine neuspešno pokušao sprovede rušenje ali su ih radnici sprečili u tome. U Gradskom sekretarijatu za imovinsko pravne poslove tada su objasnili da prostorije uklanjaju po zakonu i nalogu građevinske inspekcije kako bi na tom mestu bio postavljen stub za most preko Save.

PRIVATIZACIJA
UGOVOR o prodaji "Jugoslovenskog rečnog brodarstva" austrijskoj kompaniji "EDDSG" u vlasništu Zorana Drakulića potpisan je početkom prošle godine, ali proces privatizacije još nije završen. Ovo preduzeće, pored ostalog ima 16 brodova, 14 potiskivača, dva tegljača i 120 barži. "Beogradremont" se prostire na 2,4 hektara i ima hale, ponton i opremu za remont brodova.

Oceni:
Pošalji komentar


http://www.novosti.rs/code/navigate...d=Blokadom čuvaju posao&kword_add=strajk, jrb
 
Vračar":16swv2pu je napisao(la):
Било је таквих надвожњака дуж трасе аутопута до Ниша колико хоћеш, док је био обичан пут. Кад су правили другу траку аутопута, онда су гомилу тих фантомских надвожњака рушили.

Мада врло лако то може да задеси и мост на Ади.
vucko":16swv2pu je napisao(la):
Lepo rekose novi simbol grada beograda,moze i spomenik da bude :laugh:
А, сад ми је јасно... :laugh:
vucko":16swv2pu je napisao(la):
Pa ako tako gledamo stvari onda ce sve odradjivati polovicno ili da izmislim novi izraz cetvrtinicno a mi cemo da se radujemo zbog toga.Treba stremiti savrsenstvu i zadovoljiti se necemu najblizem tome a to ovde ocigledno nije slucaj.
Ја се богами не радујем. Све време пљујем на оно накарадно решење код Цареве ћуприје. Не да није случај, него није нормално.
 
^^Wille pa i to kazem,to kod careve cuprije je najveca glupost ever.Sto uopste premestise je blize mostu?Da pogodim,bilo je jeftinije?
 
Обе варијанте предвиђају издигнут коловоз на стубове. Велико питање је да ли је то било толико јефтиније да се две добре идеје (мост преко аде и тунел испод Топчидера) упропасте глупавим решењем. Сад једино остаје да онај болид који је натурио ово

090726-HJC-05.jpg


уместо овога

topcider.jpg


одговара пред законом.
 
To skretanje UMP-a je nesto najgluplje i strah me je da pomislim kako ce gusiti saobracaj tu :rant:
 
Međutim, postoji jedna mala razlika, ovaj drugi predlog je, makar po meni, katastrofalniji jer je ulazak u tunel prolongiran skroz dalje u Topčider, pa ako bih morao da biram između ta dva, izabrao bih trenutno rešenje. MEĐUTIM, činjenica je da su mogli da ga urade denivelisano i da produže nadvožnjak pored hipodroma skroz do Požeške, kao što je bilo prvobitno planirano.
 
Није морао да се толико пролонгира улаз у Топчидер. Како год било, тешко да су могли да направе горе решење од овог што се сад гради. :notok:
 
Mogli su da uopšte ne prave tunel već da proširuju Teodora Drajzera, a bilo je takvih ideja tokom istorije UMP-a, tako da uvek može gore.
 
Није ово много боља варијанта... Ево због чега. Замислите ситуацију у далекој будућности. Претпоставићемо да је УМП ипак завршен и да је обилазница, у пуном профилу или полупрофилу, функционална.

Човек са Новог Београда креће на Вождовац, Бањицу или негде у тај крај. Пошто, наравно, метро не постоји због ретардираног концепта који се развија стотинак година, иде колима. Пре него што седне у кола, размишља овако:

"Да ли да идем на УМП или Газелу? Ако идем на Газелу, ту је ограничење 80 км/ч, биће мало гужве на мосту, али нема семафора. Ако кренем на УМП, ту је ограничење 50 км/ч, па још на семафору код Цареве ћуприје је вечито гужва за скретање у тунел. Идем ја онда Газелом!"

Тај тунел и мост ништа не вреде ако су прилази лоше урађени. Све и да су проширивали Теодора Драјзера, исто би било као што ће бити са тунелом јер ће на улазу у тунел због тог семафора бити гужва. Ово би бар било јефтиније.
 
Društvo, pa baš dugo niko da baci pogled na foto galeriju zvaničnog sajta mosta.

Fotke iz oktobra

2igf2n5.jpg


2zi2ez4.jpg


66i1wm.jpg


2u89phz.jpg


11hf4ig.jpg


21npelh.jpg


2ppmy34.jpg


5eehw7.jpg


2ms3oea.jpg


30ndrph.jpg


oumcci.jpg


2wncsyc.jpg



Fotke iz novembra

28084d1.jpg


5tujwo.jpg


24don6u.jpg


2lt0kg6.jpg


jpg7xw.jpg


2dvsj11.jpg


14t1suo.jpg


2qun5ol.jpg


27x2qnm.jpg


vzikpf.jpg


33wth10.jpg


2646iwg.jpg
 
shmeksi":375bicjx je napisao(la):
Ali i ekološka katastrofa za taj kraj.
Слажем се. Километарске колоне на улазу у тунел ће (надајмо се) бити мања еколошка катастрофа. Мада, не верујем да трамвајско-аутомобилски лоби :blah: пита за екологију.

Да се дотакнемо ведрије стране, фотке су :kk:
 
Kad smo već kod automobilskog lobija, komšinica koja je radila ceo radni vek na prodaji karata na autobuskoj stanici ima penziju od 43.000 dinara, a njen sin koji ju je nasledio na tom mestu prodavca sa srednjom školom ima platu od 60.000 dinara. Kada sam čuo ove brojke shvatio sam koliko njima svima ide na ruku to što je železnički saobraćaj gurnut u zapećak.
 
Dogovor "JRB-a" sa Đilasom
21. januar 2010. | 18:24 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Poslovodstvo "JRB-a" imalo je sastanak sa gradonačelnikom Draganom Đilasom, kako bi utvrdili naknadu tom preduzeću za rušenje objekata na obali Save.

Na sastanku je dogovoreno da sindikati obustave dalje proteste, izjavio je predsednik Jedinstvene sindikalne organizacije JRB Ilija Ivošević. "Dogovoreno da sindikati ne protestuju dok traju pregovori", izjavio je on i dodao da su razgovori sa gradonačelnikom protekli u 'pozitivnoj atmosferi'.

Ivošević je podsetio da su zaposleni tražili naknadu od najmanje 4,5 miliona evra.

Na pitanje da li će se pristati na kompromis i eventualnu manju cenu, Ivošević je rekao da je to pitanje za rukovodstvo koje je direktno uključeno u pregovore.

"Nastaviće se razgovori oko naknade štete i učiniti maksimalni napori da se zaštite interesi zaposlenih i investitora koji je angažovan na izgradnji mosta", kazao je Ivošević.

Rušenje objekata "Brodoremonta" na novobeogradskoj obali, koji se nalaze u sastavu JRB, zakazano je poslednji put 18. januara, kako bi se nesmetano nastavila izgradnja mosta preko Ade Ciganlije.

Radnici su juče u znak protesta blokirali Savu sa tri broda i četiri barže.

Zaposleni smatraju da odgovornost za rušenje objekata snosi gradska uprava, koja je i ranije znala da će se most praviti preko Ade Ciganlije, a da nije preduzela ništa da se "Brodoremont" izmesti na drugu lokaciju i nađe neko rešenje.

Preduzeće JRB je u procesu privatizacije i ugovor sa novim vlasnikom Zoranom Drakulićem o prodaji te firme je zaključen, a rok za uplatu prve rate kupoprodajne cene odložen je za 29. januar.

Radnici tvrde da su svi objekti legalno izgrađeni i da imaju potrebne dozvole.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=01&dd=21&nav_category=9&nav_id=405738
 
(Radnici tvrde da su svi objekti legalno izgrađeni i da imaju potrebne dozvole)

Jao, mogu samo misliti sta ih ceka tokom gradnje UMP-a. Nece to lako ici... :grand:
 
danas su u nekoj vesti pomenuli da u tim spornim objektima živi i 13 porodica radnika "koje su se tu uselile kao socijalni slučajevi"
 
zaffa":1qtfaemi je napisao(la):
danas su u nekoj vesti pomenuli da u tim spornim objektima živi i 13 porodica radnika "koje su se tu uselile kao socijalni slučajevi"
Sve je vise takvih i to je ono sto ce da koci. Jako mi je drago sto most napreduje ali kao i svi voleo bih da vidim da se sve to napravi u jednu lepu celinu, ali kako izgleda bice jako tesko. Pouzdano znam sta ih ceka na Navom Beogradu, a neznam sta ih ceka sa druge strane. Novi Beograd ce biti pakao. Voleo bih da nisam u pravu i da ce grad da stisne pesnicu i da istraje u onome sto je palnirao.
 
Mene zanima jedna estetska stvar vezana za pilon.

Kontam da će boja pilona biti boje izlivenog betona i da se to valjda neće farbati te me zanima da li neko zna da li je moguće dobiti svetliju nijansu betona od ove trenutne i da li će betonski deo pilona biti tretiran nekim sredstvom kako bi bio iste nijanse celom svojom visinom/dužinom?

Pitanje mi je glupo, ali valjda razumete šta me zanima.
 
Pitanje ne da nije glupo, već navodi na dalje razmišljanje:

Na vrhu betonskog stuba će se montirati čelični špic (čija je funkcija - šta??? - pogledati slike drugih visećih mostova, pažnju posvetiti prescima stubova iznad uklječtenja najvišeg kabla).

Čelik je boje čelika, beton je boje betona. Ako se ceo pilon ne bude farbao jednu boju, prirodno, videće se razlika.
Finalni premaz ne bi smeo da se razlikuje na betonskom i na čeličnom delu. Srećno u tome.
 
ne zelim da zvucim glupo :laugh: ali sta ako ga ofarbaju u belo , kao sto su uradili sa stubovima starog savskog mosta (valjda se tako zove , gde prolaze tramvaji)
 
Vrh