Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ma radi sta hoces,nego da li si nasao sto si trazio i sta sada mislis o tom resenju sto se tice pristupnih ulica sa strane nbg?
 
Pa kad vec pitas k'o velim da ti kazem. Nego, uspeo sam, hvala ti puno, sad mi je mnogo jasnije. Zaista izgleda impresivno i da kazem malo komplikovano sa cukaricke petlje. Ako se sve ovo zaista uradi kao sto je uradjen video onda ce to biti fantasticno,, mislim da ce se resiti mnogo toga. Samo me zanima kada planiraju da zavrse sve to. Mislim za ceo UMP do pancevackom mosta planirano je do 2020, ali me zanima taj deo, sa oba videa koji se poslao? :vops:
 
Растура се стари кран...
4273945745_bd3968d531_o.png

4274693086_8401b4724f_o.png


Вероватно је био преблизу пилона.
 
Пролазим синоћ у 22:15ч, 5-6 радника сам видео на мосту само што сам за тренутак погледао...ударнички се изгледа ради...
 
LUCAS":s7dgauum je napisao(la):
Pa kad vec pitas k'o velim da ti kazem. Nego, uspeo sam, hvala ti puno, sad mi je mnogo jasnije. Zaista izgleda impresivno i da kazem malo komplikovano sa cukaricke petlje. Ako se sve ovo zaista uradi kao sto je uradjen video onda ce to biti fantasticno,, mislim da ce se resiti mnogo toga. Samo me zanima kada planiraju da zavrse sve to. Mislim za ceo UMP do pancevackom mosta planirano je do 2020, ali me zanima taj deo, sa oba videa koji se poslao? :vops:
Evo stranice na kojoj je trasa

http://www.beoland.com/ump/trasaump.asp

Tu imas i treci video sa bgd stranom,ali plan je izmenjen od tada sto se tice npr ulaza u topciderski tunel.

http://www.beoland.com/ump/bgdstrana.avi

Ump do hipodroma ce zavrsiti do kraja mosta,znaci jesen 2011il bese 2012 valjda.Dok do pancevca ko ce mu ga znati...
 
Dobro je da je ostala slika na kojoj se vidi priličan vodostaj. Malo fali da preplavi gradilište.
 
vucko":3e2a6w5g je napisao(la):
Tu imas i treci video sa bgd stranom,ali plan je izmenjen od tada sto se tice npr ulaza u topciderski tunel.
Е, ТО је оно због чега ће бацити паре у контејнер!!! Да ми је само знати ко је био тако препаметан да уместо првобитно предвиђене петље ту стави раскрсницу на којој још као врхунац УМП скреће у тунел!!! :rant:
 
:gobb: :gobb: :gobb: :vops: :vops:
Sjajne slike :)

Mislim da nas relativno skoro očekuju vrlo interesantni događaji na ovom gradilištu :vops:
 
Jel su ovo zandamerijski psi?

P.S.Arandjele znao sam da neces moci da odolis da fotkas :kk:
 
Михаило":3pdlke2u je napisao(la):
Mislim da nas relativno skoro očekuju vrlo interesantni događaji na ovom gradilištu :vops:
Шта сам рекао :))) Почело је!! :gobb:

4278796406_f18945c859_o.png

4278798022_ac91d99703_o.png
 
Ne znam da li ce uspeti sva tri segmenta da " naguraju" , mislim da su oni prosli fazu prenaprezanja.... mozda neko zna tempo "navlacenja" ;)
 
Комплетиран нови сегмент моста на Сави

На чукаричкој страни градилишта моста на Сави комплетиран је други бетонски сегмент задњег распона моста и данас се врши његово померање у правцу пилона за 18 метара. Хидрауличним цилиндрима подиже се и гура до сада изграђена конструкција тешка 3.525 тона, док ће укупна тежина 376 метара дугачког задњег распона бити око 20.000 тона.

– Данас готове елементе конструкције нагуравамо према пилону који ће бити висок 200 метара. Сама ширина и величина моста је импозантна. Један дужни метар моста тежак је око 80 тона, а овај сегмент који данас угуравамо тежи више од 3,5 хиљаде тона и то је наравно један од изазова који треба савладати. Ово је међународни пројекат, ради га међународни тим експерата и ово је тренутно један од већих мостова који се граде. Сама величина моста је и изазов за себе и прича за себе – рекао је Марио Перисути, представник извођача радова ПOР-а.

Задњи распон моста протеже се од стуба број 7 на десној обали Саве до шпица Аде Циганлије и има укупно дванаест сегмената. Први и најкраћи сегмент од 5,75 метара померен је у децембру прошле године, а у припреми за нагуравање су још три сегмента од по 18 метара. Задњи распон моста градиће се до јесени, тако што ће сваке три недеље бити комплетиран по један бетонски сегмент дужине 18 и ширине 45 метара, и затим ће се преко привремених стубова у чукаричком рукавцу нагуравати према пилону.

Истовремено, и пилон наставља да расте из земље, ослањајући се на две ножице – источну и западну, а у току је изградња петог и шестог бетонског сегмента. Укупно ће их бити 39 и достићи ће висину од 175 метара, док ће последњих 25 метара пилона бити израђено од нерђајућег челика.

На градилиште су стигле и две од девет испорука челичног дела моста. Ови челични елементи чине конструкцију главног распона, од пилона до стуба број 5 на Малој Ади. Ови елементи ће се предмонтирати на самом градилишту и потом ће се подизањем са реке уграђивати тзв. слободно-конзолном монтажом у конструкцију моста. Овај део посла премошћавања главног речног тока почеће када пилон достигне 130 метара висине, јер је то висина потребна за сидрење челичних ужади која држе конструкцију главног распона.

Мост на Ади Циганлији повећаће капацитет мреже, како локалног тако и транзитног саобраћаја. Са пилоном од 200 метра, и главним распоном од 376 метара, постаће најважније обележје града и градске саобраћајне мреже у будућности. Мост ће бити дугачак 969 метара, широк 45 метара и имаће шест саобраћајних трака, два колосека за шински саобраћај и две пешачко-бициклистичке стазе. Максимална пропусна моћ моста биће око 12.000 возила на сат, а главни пројекат предвиђа и провлачење свих неопходних водова градске комуналне и јавне инфраструктуре кроз конструкцију моста.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1374318
 
Vrh