Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Dodajte još jedno pet semaforskih raskrsnica duž celog toka UMP-a i nema gužve. Blago rečeno ST***!!!!
 
Semafor je iz raja izašao. :kafa: Odlična fotografija @Somi
 
Ovo mi više deluje kao kanalizaciona cev nego kao kišna, mada možda i grešim.. ali se svakako ne uklapa u ambijent sa svojom bojom! plus dole ne ide u neki slivnik već ka šahti?
 
Cjev ko cjev pvc naknadno zbudzeno plus ina traljava zastita u dohvatu stoke Moguce da je orginalni poklopac ukraden bolje da su stavili sivu
 
13173654_1596953890631961_4660650558410763317_n.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373086#p373086:2mwaadap je napisao(la):
Гага » 24 Феб 2016 01:02 am[/url]":2mwaadap]Данас је објављена јавна набавка за „формирање грађевинске парцеле С-4-А на траси УМП-а". Значи полако почиње да се комплетирају сви потребни подаци за наставак градње УМП-а на делу од изграђеног дела до Тошиног бунара. Мислим да још није само на овом делу формирана грађевинска парцела.

Ако неко има геодетску фирму или зна некога да има такву фирму, може да се јави на тендер.

Пажњу ми је привукао снимак на коме је објављен један погрешан податак, који сад није толико ни битан али опет, мало ће збуњивати оне који слабије познају тај део Новог Београда.
На снимку је приказана раскрсница улице Омладинских бригада и будуће трасе УМП-а. Ту се види део железничке пруге, део надвожњака, аутоперионица од Петла, део бившег Интерекспорта, итд. Дат је погрешан податак од стране Дирекције, где су написали део те трасе УМП-а да је то улица Др. Агостина Нета !!! Ваљда ће укапирати једног дана.

Имате на претходној страни моју краћу фоторепортажу баш са те раскрснице.



Конкурсна документација
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -36-16.pdf
file.php
Пријавио сам "Дирекцији за грађевинско земљиште..." да су погрешили у податку који су објавили у јавној набавци за „формирање грађевинске парцеле С-4-А на траси УМП-а", а за дато погрешно име траси УМП-а, тј. да је то улица Др. Агостина Нета.

Брзо сам добио одговор од госпође која је одговорна за тај део пројекта и захваљује се на указаној грешци и већ је грешка исправљена и постављена исправка http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -93-16.pdf

Објашњено ми је како је и настала грешка. Иста је настала тако што су добили дигиталну копију локације од Службе за катастар непокретности Нови Београд на којој је уписан назив Др. Агостина Нета баш на том делу будуће саобраћајнице УМП-а. У Дирекцији су то прихватили као исправно и пренели на скицу и објавили.

Истовремено сам питао и за пробијање железничког насипа код Булевара уметности-Булевара Црвене Армије, и добио одговор, да ће се поновна (по трећи пут) јавна набавка по овом питању обновити/објавити, током септембра месеца о.г.
 
Mogao bi taj nastavak od ulice Tošin bunar do ulice Španskih boraca da se nazove ulica Nikole Dobrovića, jer je već naziv ulica Nikole Dobrovića deo ka Bežanijskoj kosi od ulice Tošin bunar do ulice Partizanske avijacije. Na taj način bi se nastavio naziv ulice sa Bežanijske kose.
To bi bilo dobro spojiti lepo i korisno davanjem naziva po njemu za novu saobraćajnicu na Novom Beogradu koja se spaja sa Mostom na Adi.

Nadam se da svi znamo na forumu koje bio Nikola Dobrović.
 
Још као дечарац сам замишљао да ће једног дана, када се Нови Београд "заврши", пруга кроз Нови Београд бити подземна.. А сада доби и аутомобилског близанца..
 
Kako je krenuli i koliko je autolobi jak, imacemo kosmara mi mnogo!
 
Prošao minut nakon sudara, automobili su značajno oštećeni.

Ljudi se drže za glave, ne veruju šta ih je snašlo. Konj na mostu...

Sa druge strane, 95% vozila na mostu je išlo, i uvek ide preko 90kmh. Uz kombinaciju sa zapregom katastrofa je zagarantovana.
 
moze li neko od ljudi koji redovno voze bicikl da mi odgovori zasto bicikliti ne koriste biciklisticku stazu na mostu nego se voze kolovozom? Postoje li neki opravdani razlozi za to ili je tako prosto lakse? Priznajemm da sam par puta svirnuo ljudima u helankam koji bez problema seku trake i jos nesto besno masu kad ih upozorim da sam mogao da ih oborim pa me zanima sta je u pitanju..ako staza nije u funkciji fundamentalno cu da promenim ponasanje
 
Biciklisticka staza na mostu je neprilagodjena za bilo kakav ozbiljniji biciklizam. Za voznjicu do ade da, ali ako se vozi bicikl koji je neprilagodjen tako uskom putu, uz guzvu, uzasan je problem. Ja vozim putem i svestan sam rizika, rizik je dosta veci na bici stazi. Volan i kocnice su mi takve da ne mogu da reagujem lepo ako nisam u aero pozi a na stazi nikako ne mogu da zauzmem taj stav, potreban mi je put i brzina.

Sent from my x600 using Tapatalk
 
Ima više razloga:
1: Totoar/ bici staza je relativno uska za mimoilaženja više ljudi.
2: Pola tog trotoara je ofarbano u crvenu masnu farbu na kojoj lako može da se oklizne točak i da se padne.
3: Ljudima koji voze u bici patikama sa zaključavanjem nije nimalo prijatno da prolaze pored fiksnih prepreka ili ljudi jer i najmanji bogni dodir može da obori biciklistu u momentu jer ne može da se dočeka na noge nego se jednostavno preturi, a i pad pri 5km/h može biti dosta dosta zaje*******an.
4: Trotoar se može koristiti samo ako se sa NBG-a ide na Adu, ka Košutnjaku ili centru jedino rešenje je koristiti kolovoz i ponašati se kao automobil na mostu.

Sledeći put kada vidiš biciklistu mahni mu, uspori i bezbedno ga zaobiđi. Ulice su naše kao i most :)
 
ljudi, nije meni namera nikog da ugrozim ili teram sa kolovoza, ne divljam u voznji i pazim na druge, ali bas zato mi nije jasno zasto ljudi ugrozavaju vlastiti zivot, sta ih tera da dobroviljno stave glavu na panj

rampe ka sava centru i jurja gagarina, uz blagu krivinu, su katastrofa u najavi i tragedija koja samo ceka da se dogodi. pricamo o realnom zivotu a ne o propisima, o mostu kojim se vozi brzo a cesto je nepregledno zbog autobusa, kombija i kamiona i na kome je voznja bicikla nebezbednija nego na gazeli. svakom ko to ne razume zelim svu srecu svaki put kad se voze biciklom po mostu posto mu samo sreca cuva glavu. procitaj svoj razlog broj 3 i kazi mi sta se desava kada coveka na biciklu "dodirne" osamdesetdevetka koju je sa druge strane "dodirno" kombi?
 
Apropo ovoga što reče razgrađevinar. Nažalost dosta biciklista koje viđam baš i ne poštuje saobraćajna pravila: retko se zaustavlja na crveno, ne silazi sa bicikla kad prelazi kao pešaci, ne daje signal rukama kad skreće i menja pravac kretanja, na Adi gde im se staza ukršta sa pešacima ne staje pešacima i juri dok ih deca čekaju da bi prešli bicikl. stazu i sl... E sad kad se to iskombinuje sa velikim brzinama kola na mostu na Adi onda opasnost koju pominje razgrađevinar postaje realna. Često imam utisak da su vozači bahati ali da su biciklisti nekad i gori (ćesto vidite 20 kola kako čeka na crveno i 1 biciklistu kako prolazi na crveno ko da za njega to ne važi). Verujem da ovi forumaši nisu takvi ali sve ovo se često dešava i tu oko Ade i po celom gradu.
 
У два дана два истоветна конфликта са бахатим бициклистима који пролећу на црвено у пуној брзини (поменутих 35 км/х) између пешака који регуларно прелазе преко пешачког.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386855#p386855:1j1i2ru3 je napisao(la):
stf » 19 May 2016 08:31 am[/url]":1j1i2ru3]У два дана два истоветна конфликта са бахатим бициклистима који пролећу на црвено у пуној брзини (поменутих 35 км/х) између пешака који регуларно прелазе преко пешачког.
Da, na žalost, i ja bukvalno svaki dan to viđam.
 
To je nesto na sta svakako treba upozoravati i kontrolisati.
Samo ja ne bih zbog toga anatemisao sve bicikliste, kao sto radi npr. djubre od Telegrafa
 
Vrh