Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386852#p386852:1x2xghde je napisao(la):
Earthmoving » Today, 08:03[/url]":1x2xghde]Apropo ovoga što reče razgrađevinar. Nažalost dosta biciklista koje viđam baš i ne poštuje saobraćajna pravila: retko se zaustavlja na crveno, ne silazi sa bicikla kad prelazi kao pešaci, ne daje signal rukama kad skreće i menja pravac kretanja, na Adi gde im se staza ukršta sa pešacima ne staje pešacima i juri dok ih deca čekaju da bi prešli bicikl. stazu i sl... E sad kad se to iskombinuje sa velikim brzinama kola na mostu na Adi onda opasnost koju pominje razgrađevinar postaje realna. Često imam utisak da su vozači bahati ali da su biciklisti nekad i gori (ćesto vidite 20 kola kako čeka na crveno i 1 biciklistu kako prolazi na crveno ko da za njega to ne važi). Verujem da ovi forumaši nisu takvi ali sve ovo se često dešava i tu oko Ade i po celom gradu.

Biciklisti na Adi nisu realan uzorak, jer su to vikend biciklisti i njih nećete videti u saobraćaju toliko često. Na Adi je gužva svuda, a ako ćemo da teramo mak na konac, biciklističke trake na Adi su prepune pešaka i roleraša kojima tamo nije mesto. Upravo zbog toga mnogi biciklisti izbegavaju bici stazu/traku.

Ne vidim zašto bi smetalo vozačima kada biciklista prođe na crveno, a nema niti pešaka, a ni automobila, a naročito ako je u pitanju desno skretanje. Naravno da je nezakonito, ali ako zaginu, sami su krivi.

Molim nebicikliste da razumeju kada vide biciklistu kako vozi desnom trakom, do 1m od ivice, iako postoji bici staza na trotoaru, jer te staze su često neravne, pune nespuštenih ivičnjaka i pešaka.

Svaki normalan biciklista prezire bicikliste koji uleću ili voze slalom kroz pešake na pešačkom, ili voze levom trakom (videh jednog hipstera na mostu preko Ade kako ide sporo levom trakom. Došlo mi je da ga zadavim)
 
Astrodule, da ti udariš tog biciklistu koga spominješ da vozi nezakonito i koji je nastradao, kako bi se osećao? Tebe ugao tog vozača ne zanima... Treba i empatija biciklista prema vozačima i pešacima, ako očekuju drugih prema njima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386890#p386890:2l6hxw6v je napisao(la):
Earthmoving » 19 May 2016 01:27 pm[/url]":2l6hxw6v]Astrodule, da ti udariš tog biciklistu koga spominješ da vozi nezakonito i koji je nastradao, kako bi se osećao? Tebe ugao tog vozača ne zanima... Treba i empatija biciklista prema vozačima i pešacima, ako očekuju drugih prema njima.

Biciklisti su slabiji u saobraćaju i u tom smislu, kao i svako slabiji, zaslužuju povećano razumevanje jačih (u ovom slučaj, automobilista). Čak i kada greše. Nema racionalizacija, niti izuzetaka.

Usput, generalizacija je majka svih zaje*******a, treba ih izbegavati po svaku cenu, uvek...
 
I pešaci su slabiji od biciklista. Pa ih ovi često terorišu. Prolete kad je zeleno pešacima, ne silaze kad prelaze ulicu sa pešacima, pešaci im se sklanjaju po prepunim trotoarima (npr Bulevaru) da ih ovi ne pregaze (a još kad uzme da krivuda prednjim točkom dok drugom rukom priča mobilnim), na Adi gde se prepliću sa pešačkim stazama retko koji stane da propusti čak i dete nego na 20cm od njega proleti 40 km/h ne misleći na tuđu bezbednost nego samo na sebe (ali zato voli da drugi misle na njega), koče ispred pešaka na trotoaru u zadnjoj sekundi na pola metra... itd itd.
 
Previše generalizuješ:

Koji je procenat biciklista koji idu trotoarom Bulevarom i pričaju mobilnim?

Koji procenat prolazi kroz pešački pun pešaka?

A o silasku sa bicikla dok se prelazi pešački može da priča samo neko ko nikada nije vozio bicikl (više mesta zauzima pešak koji gura bicikl pored sebe, nego biciklista koji ide istom brzinom kao pešaci (jer brže i ne može) ) I nemoj samo da pričaš o slepom poštovanju zakona jer sigurno postoji neki član zakona koji ni sam ne poštuješ.
 
Nije generalizacija, naveo sam konkretne primere. Naravno svi nekad prekršimo zakon, pređemo ulicu van pešačkog u sl. Ali ovde je problem opasna ideja da se relativizuje kršenje propisa od strane biciklista. Ali ok, ne moraju biciklisti da poštuju saobraćajna pravila, ali onda ne mora niko pa da se lepo vratimo haosu džungle. Jer ja uopšte nemam nameru da poštujem pravila koja važe samo za mene dok ih drugi ne poštuju. A pošto bi tada opet na kraju svi zajedno videli da su pravila bolja od haosa, onda da ne bi gubili vreme, predlažem da saobraćajna policija malo disciplinuje i problematične bicikliste kao što to treba da radi i sa problematičnim vozačima naravno.
 
To su konkretni primeri koji ništa ne govore o većini biciklista.

Ja sam video da majka prelazi ulicu na crveno, pa sad treba da napišem "Majke u Beogradu masovno prelaze ulicu na crveno sa detetom".

Ovi primeri što si naveo se dešavaju mnogo manje (procentualno) nego prekršaji kojima pešaci ugrožavaju bezbednost u saobraćaju ili neko drugi pa nije fer isticati jednu grupu koja je najmanje zaštićena u saobraćaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386986#p386986:1ahdxknw je napisao(la):
Earthmoving » 20 May 2016 07:52 am[/url]":1ahdxknw]I pešaci su slabiji od biciklista. Pa ih ovi često terorišu. Prolete kad je zeleno pešacima, ne silaze kad prelaze ulicu sa pešacima, pešaci im se sklanjaju po prepunim trotoarima (npr Bulevaru) da ih ovi ne pregaze (a još kad uzme da krivuda prednjim točkom dok drugom rukom priča mobilnim), na Adi gde se prepliću sa pešačkim stazama retko koji stane da propusti čak i dete nego na 20cm od njega proleti 40 km/h ne misleći na tuđu bezbednost nego samo na sebe (ali zato voli da drugi misle na njega), koče ispred pešaka na trotoaru u zadnjoj sekundi na pola metra... itd itd.

Opet totalna generalizacija. NE postoje: "biciklisti". Postoji par biciklista koje si ti možda video da se tako ponašaju, što ti je privuklo pažnju, (pri čemu ne primaćuješ stotine onih koji se ponašaju civilizovano), a onda generalizujući sopstveni zaključak o pojedincima ishitreno ga primenjuješ na celu grupu (bicikliste) i počinješ da hejtuješ istu.

Majka svih zaje*******a, kažem ti...

Nije problem što to baš ti radiš, verovatno si dosta mlad, svakako nemam ništa lično protiv tebe, problem je što takvo razmišljanje relativizuje odgovornost kada neko obori, povredi, ubije biciklistu (pešaka, motociklistu...). Čuvaj(te) se generalizacija, nepravedne su.
 
Predlažeš da ne verujem sopstvenim očima nego tebi da ne "generalizujem"?
Nemoj verovati meni pogledaj i sam: otiđi lepim vikendom na Adu (blizu naplatne rampe za kolski ulaz na ostrvo). Tik pored njega prolaze pešačka i biciklistička staza koje se baš na tom mestu ukrštaju. Veliki broj i pešaka i biciklista. Idi vikendom i vidi kolko će biciklista stati i propustiti pešake. Apropo "generalizovanja" vidi i da li je u pitanju nekolicina biciklista ili većina. Biciklisti često gledaju na pešake silno i da imaju prednost jer su jači, a žale se onda kad isto to njima rade vozači.
Ne hejtujem bicikliste nego sve egocentrišne i beozobzirne ljude, bili oni biciklisti, vozači ili pešaci.
 
Tako je. Očigledno ne voziš bajs.
Ja ga vozim dosta (kao i auto), a dosta i pešačim. Na Adi visim često, a kejovima stalno trčim i apsolutno je najmanji procenat bahatih među biciklistima.

A što se tiče tih ukrštanja, tj. mesta sa nazubljenom linijom i gde piše "pešaci pazi", nisam siguran da je to istog ranga kao pešački prelaz preko kolovoza.
A ako gledamo sa praktične strane, lakše je pešaku da propusti biciklistu nego obrnuto.

Poslato sa telefona
 
hehe Dule je bar iskren :kk:
Ovo me podseti na jednog mog druga kad je trebao polagati vožnu pa me pita: je li brate ko ima prednost u kružnom toku? Ja kažem onaj ko je već u kružnom toku. A on kaže: a šta ako sam ja brži??? :D hehe ... A ako si i jači brate onda uvek imaš prednost počev što u svemiru jača tela upravljaju manjima, planeta Zemlja privlači male ljude, preko toga što to Amerika radi nama....do toga da se kamion ne zeza sa vozom, auto sa kamionom, biciklista sa auto, pešak sa biciklistom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387055#p387055:ocxbzct4 je napisao(la):
Earthmoving » 20 May 2016 02:43 pm[/url]":ocxbzct4]Predlažeš da ne verujem sopstvenim očima nego tebi da ne "generalizujem"?

Ma, jok, nema razloga da veruješ meni. Ali nije loše da pogledaš šta znači termin "generalizacija", možda ćeš me razumeti onda.

Verovanje sopstvenim očima je ok, nije ok sledeći korak - primena pojedinačnog na opšte... Jedini logički ispravan metod za to je indukcija, ali to je neka druga priča. Do sada je već svima jasno ko je šta mislio.

PS: nisi u pravu ni za kružni tok :), u njemu važi pravilo desne strane (kao u svakoj drugoj situaciji), osim ako je saobr. znakom drugačije regulisano. :kk:
 
Sace odgovor sve je to tako kako kazes ali nisi u pravu :)
 
"Generalizacija je majka SVIH zaj...cija" ti je isto generalizacija ;) Sam je koristiš, a kritkuješ je, doktrina ti nije dosledna. Kao onaj Džems Bond: Nikad ne reci nikad.
Imao bi još štošta da dodam ali povlačim se, previše sam se udaljio od teme. Poz severian :sesir:
 
У блоку 42 уз Ђорђа Станојевића буше се рупе за темеље носача коловоза.
19.05.2016 нисам затекао мноштво радника али је већ било 17:15. Сврдло/бушилица је још радила као и 5-6 радника један мали кашикар.
Pogledajte prilog 3
У ова два ограђена кратера завршено је бушење и постављена је арматура.
Pogledajte prilog 2
Са друге стране Ђорђа Станојевића више се ништа не дешава. Ископан је један ровчић, претпостављам за електрику. Бушилица на тој страни стоји како су је довезли.
Pogledajte prilog 1
Од бушилице према Булевару Црвене армије је права депонија ђубрета. Вероватно има и остатака Ганци вилла.
 
Субота а ради се!
Пунили су бетоном темељне стопе за стубове носаче.
Изгледа да им се покварила пумпа за бетон па су кофама пунили рупе.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3
Водом из миксера су покушавали да нешто прочисте на пумпи.

На другој страни ка Булевару Црвене армије два кашикара су утоваривали у камионе површинско ђубре и вишак земље.
Pogledajte prilog 1
Ров који је у четвртак био ископан данас је потпуно затрпан.
Претпостављам да прилазне рампе мосту су нанули код Булевара Црвене армије?
 
Jуче сам хтео да одем преко моста до Топчидера, али сам се разочарао када сам видео да од петље нема никакве пешачке стазе до Топчидера, па сам морао да идем много ризичнијим путем претрчавајући 4 железничка колосека, булевар Војводе Мишића и трамвајску пругу док нисам стигао до Цареве ћуприје и ту сачекао трамвај 3. Срамота да се до једног бисера какав је Топчидерски парк стиже нормално само линијама 3, 49 и 94 иако је он од Аде удаљен 2 километра ваздушном, а 3 километра путем и уз реку Топчидерку.
 
20160522_145852_zpsqm8mpdb9.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387001#p387001:2qz02bei je napisao(la):
Earthmoving » 20 Мај 2016, 10:15[/url]":2qz02bei]Nije generalizacija, naveo sam konkretne primere. Naravno svi nekad prekršimo zakon, pređemo ulicu van pešačkog u sl. Ali ovde je problem opasna ideja da se relativizuje kršenje propisa od strane biciklista. Ali ok, ne moraju biciklisti da poštuju saobraćajna pravila, ali onda ne mora niko pa da se lepo vratimo haosu džungle. Jer ja uopšte nemam nameru da poštujem pravila koja važe samo za mene dok ih drugi ne poštuju. A pošto bi tada opet na kraju svi zajedno videli da su pravila bolja od haosa, onda da ne bi gubili vreme, predlažem da saobraćajna policija malo disciplinuje i problematične bicikliste kao što to treba da radi i sa problematičnim vozačima naravno.

Ово је један принципијелан пост. Инсистира на доследности и на томе да правда мора бити слепа, доследна и једнака за све. :kk:

Још само када би ово што сам офарбао у црвено покушао да примениш на рушење у Херцеговачкој... :roll:
 
Vrlo je jednostavno.
Saobraćajna pravila (zakoni) su dobri "zakoni" koji ti spašavaju život svaki put kad sedneš u prevoz.
Zakon o eksproprijaciji je loš zakon koji ne funkcioniše.
Dakle, čovek nije Bog, pa nesavršeno pravi i dobra ali i loša pravila. Loša pravila štete društvu i time zaslužuju da se ne poštuju kako bi se ubrzala njihova smena boljim pravilima.
Iako ti naigled deluje da sam nedosledno za poštovanje nekih ljudskih pravila, a nepoštovanje drugih ljudskih pravila, ja sam u stvari za poštovanje svih prirodnih pravila. Tako, ako se neka čovekova pravila krše sa prirodnim, loše po ta čovekova.
 
Jesi ti procitao zakon o eksproprijaciji pa da tvrdis da je los ili oni koji ispred drzave treba da ga sprovode nemaju pojma o svom poslu
 
Slažem se diretoreee. Ali čini se kao i da je sam zakon problem jer:
1. problem za javni interes: postupci traju predugo, cenkanje (tržišna cena može biti i ovakva i onakva, promenjiva je) i sl ...
2. problem za vlasnike objekata koji trebaju da se ruše: između usvajanja plana i rušenja mogu da prođu decenije a sve to vreme vlasnicima je imovina imobilisana, ne mogu je prodati, zidati i sl... Evo na temi UMPa da spomenem deo od Dimitrija Tucovića i Novog groblja gde se već deceniju zna gde će trasa proći a niti grad plaća vlasnicima parcela za eksproprijaciju, niti ti vlasnici čije su kuće na trasi mogu da prodaju, zidaju, niti u punom smislu raspolažu svojom imovinom. Da je zakon dobar grad je već morao da uveliko radi i upregne administraciju za eksproprijaciju cele trase UMPa i na vreme isplati te ljude. Zakon ne bi smeo da ostalja tolko vremena između. Dokle se stiglo?
I dalje verujem da je zakon loš i da se mora menjati
 
A da nisi zaboravio ono izmedju sankcije rat bombardovanje itd od kojih para
U bg sad na eksproprijaciju ceka bar 3 hitne lokacije nema para to je najveci problem
Saobracajnica t6 bul despota stefana itd
 
Vrh