Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Tvoje neslaganje sa ovim projektom je opste poznato i suvisno je da nas u svakom postu na ovoj temu podsećaš na to.

Ne koristi svaku priliku da likuješ, budi bolji od toga.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
ne delija, nego da se oduzmu ljudima kola i zabrani upotreab istih. da se potrpamo svi u tih par hiljada gradskih vozila i da pocrkamo svi lepo od muke i smrada pa nek ovi posle nas na miru naprave grad po njihovoj meri. kartu naravno da ne placamo, sto bi kad mislimo da ne treba

da smo tih 450 miliona spucali u metro most preko save i po kilometar trase levo i desno svi ovi dokini ljudi u koloni bi umeto da se vozaju u krug od drajzerove do delte i blokiraju posten svet bi lepo usli u metro i isli tamo vamo od terazija do arene dok im se ne smuci. naravno, neki drugi ljudi bi izasli iz svojih rupa u koje su se zavukli kad je izgradjen most na adi i ponovo bi poceli da se vozaju tamo vamo bulevarom vojvode misica pa bi nam se vratile stare dobre slike kada je ovakva kolona bila svakodnevna pojava, a ne povremena posledica radova u oklnim ulicama
 
Јел то био одговор на мој пост?! Лош покушај.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384690#p384690:jurr1ttk je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » 07 May 2016 01:40 pm[/url]":jurr1ttk]Tvoje neslaganje sa ovim projektom je opste poznato i suvisno je da nas u svakom postu na ovoj temu podsećaš na to.

Ne koristi svaku priliku da likuješ, budi bolji od toga.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Не ликујем. Ове гужве нити су новост нити су ретка појава. А став не мењам нити сам контрадикторан у анализама. То не можеш представити као некакву лошу појаву на форуму. Није ти то у реду.
 
Ok mozda je trebalo da se mozda gradi ovakva saobracajnica sa tunelom ispod save i Ade ali dobro, mozda je bilo bolje da kad tolike novce ulazu u gradnju UMP-a da na mozda ovaj nacin ga naprave da se ne tera saobracaj u vec zagusene delove grada vec malo dalje od njih

a vec polu izgradjeni prsten i ostavljen prostor za ovako nesto se nalazi ovde (obelezen je crvenom linijom)
 
A sto se tice postojeceg dela mislim da bi trebalo samo da se zavrsi Tunel ispod Dedinja, , povezati saobracajnicom most sa Bezanijom, napraviti Bulevar kroz Rakovicu i staviti tacku na ovaj projekat koji ce biti skup kad bude moralo da se otkupljuje zemljiste za kasniju izgradnju sto saobracajnica koje nikada tu nisu bile predvidjene ni jednim planom u zadnjih 50 godina, vec se drzati plana koji su neki pametni ljudi pre 30 , 40 godina smislili i kojeg su se svi pametno drzali dok nije dosao nesrecni Djilas koji je izigravao buntovnika na nasu stetu , ali dobro Most na Adi je tu i treba iskoristiti njegove maksimalne kapacitete i unaprediti ga sto jeftinije moze da bar dobije pun kapacitet nesto na primer ovako i tu stvarno staviti tacku na ovaj pokusaj necega kome mesto ovde nije.
 
Kartmene,
Potreban je UMP koji se trenutno, da kažem, gradi. A I TEK KAKO je potreban još jedan put koji bi sa SMT činio krug. Gledam sada tu crvenu liniju koju si nacrtao...Pa da je neko 10% razmisljao od onoga koliko bi trebalo, sada bi sve to bilo gotovo, a bavili bi se nekim drugim projektima.

Ali još puno vode će proteći Dunavom dok se ovaj grad ne dovede u saobraćajnu normalu. Ne kažem da nema napretka...Bolje je svakako sada nego pre 5 godina, guzve su manje. Ali ovo nije grad sa 10 000 000 i više stanovnika da bi se dešavalo da na auto-putu stane saobraćaj.

Davno su pametni ljudi zaključili da je potrebno da postoji tranzitna obilaznica za vozila koja prolaze kroz grad i neka vrsta unutrašnje koja sluzi da stanovnici idu iz jednog kraja u drugi, a da ne idu kroz centar. I nema tu šta novo da se mudruje, samo da se prekopira model kako bi funkcionisalo.

Ovaj most preko Ade je isforsiran projekat, kome vreme nije bilo pre nekih drugih. Osnovno je bilo da se prvo uradi obilaznica, a to još nije urađeno u celosti. Sada dave sa ovim delom od Buvljaka do Bezanije, kao da trebaju da premoste Nijagarine vodopade. A ta deonica ce učiniti i sam most mnogo iskorišćenijim.

Još mnogo unutrašnjih saobraćajnica fali našem Beogradu. Ali valjalo bi da se išlo nekim redom. Ali na prvom mestu je svakako bio kruzni auto-put oko grada, sa uključenjima i isključenjima za svako naselje, pa tek onda razne unutrašnje saobraćajnice, da bi se smanjilo kruzenje.
 
Za one koji nisu pročitali vesti, pre mesec dana radovi su bili u suprotnom smeru u istoj ulici Radnička kod Ade Ciganlije, a danas su u smeru ka Sajmu i ka Mostu na Adi.

Znate da je taj deo Beograda najopterećeniji i jedna od njavažnijih u gradu posle mosta "Gazela", ceo južni deo grada ide tuda i svi ka Ibarskoj magistrali i Obrenovcu.

Da nije izgrađena raskrsnica kod Hipodroma stanje bi bilo teže zbog čekanja na rampi za prolazaka voza. Možda bi tada bilo manje vozila u Požeškoj ulici, ali mi se pre svega čini da su gužve zbog toga što je danas maj mesec i proleće. Dakle njaviše ljudi u gradu ima sada.
Pre 12 god. radove u ulici Radničkoj su izvodili u avgustu mesecu.
Verovatno zbog početka rekonstrukcoje Slavija ove radove izvode sada, a i dva dana radova nije mnogo.


Banovo brdo i okolna naselja su po drugi dan u svojevrsnoj blokadi. I svima koji iz centra krenu ka Žarkovu, Vidikovcu, Ceraku i drugim delovima Čukarice i Rakovice trebaće barem 30 minuta više nego inače.


Pogledajte prilog 2

A za sve su "krivi" radovi na asfaltiranju na potezu od oko 200 metara, kod Ade Ciganlije.


Pogledajte prilog 1

Radovi u Radničkoj počeli su u četvrtak u 22 sata i trajaće do nedelje u 12 sati, rekao je gradski menadžer Goran Vesić za Beogradsku hroniku.

Zbog njih su stvorene velike gužve i kolone od Ade pa sve do Sajma na jednoj, odnosno od Mosta na Adi preko petlje Hipodrom do Požeške ulice na drugoj strani.



Koji god put da se izabere - nadrljali ste. Pojedina vozila GSP idu redovnim trasama dok druga pokušavaju neuspešno da skrate put preko Hipodroma...

Izvor:http://www.blic.rs/vesti/beograd/bl...a-god-da-krenete-kolima-nadrljali-ste/yl8texg
 
Данас је иста гужва као и јуче. Затворена је половина Радничке улице због радова. Нема везе са мостом.

Дакле, доста троловања.
 
Гужве су свакодневне са или без радова у сваком дневном шпицу у барем једном сектору фртаља умп-а или околним саобраћајницама.
 
Не, ОВАКВЕ нити СЛИЧНЕ гужве као данас и јуче нису свакодневне - гужви на ГЛАВНИМ правцима Чукарица - центар и Нови Београд - Чукарица нема уопште. Закрчења, и то поприлично подношљива, настају на НЕДОВРШЕНОМ приступном путу - већ изградњом Булевара патријарха Павла, и без тунела, ни ту гужви бити неће.
(Е, а и онда, кад прекопају пола коловоза у Радничкој - биће гужва. Чудо једно.)

Испалио си се овог пута, реци "ОК, испалио сам се" и терај даље. И бићеш фаца.
 
Тешко да сам се ја испалио и тешко да си у праву када се дереш (велика слова у комуникацији на интернету се сматрају викањем).

Стварно не знам колико ћете се још пута дрзнути да напишете ту лаж како на правцу ка и из Чукарице нема закрчења? Возио сам туда у дневним шпицевима више десетина пута и увек сам био у подугачкој колони.

Што се тиче мог претходног поста:
Гужве су свакодневне са или без радова у сваком дневном шпицу у барем једном сектору фртаља умп-а или околним саобраћајницама.
Врло пажљиво сам га формулисао и одабрао адекватну терминологију очекујући напад. А твој одговор на пост је бесмислен и класичан пример демагогије пошто си у реплици додао термине (и то неспретно великим словима ) које ја нисам употребио.

Још један спортски поздрав. :vops:
 
Е, па, тако реци, да и сам доприносиш гужви на тој "непотребној" саобраћајници...

(Викање је кад су цео пост, или макар реченица или део реченице исписани великим словима - ни кад говориш, не можеш викати једну реч међу 20. Ово је истицање, тј. апострофирање одређених речи, нешто као реченични акценат)
 
Za sve sa strane koji čitaju ovaj forum i pomisle da je stvarno svakodnevna gužva na prilazu i izlasku sa Čukarice želim da kažem da svakodnevno vozim sa i do Čukarice i da je samo juče bilo gadno. Svaki drugi dan je OK.

Semafor na raskrpetlji je kriminal ali ni on nije strašna tačka zagušenja. Bar za sada.

I ne, neću da plaćam više gradski prevoz jer mi je jeftinije da se vozim kolima. Kada cena prevoza bude ponovo ekonomska voziću se gradskim saobraćajnim.
 
За све који читају форум са стране желим да кажем да сам зимус и јесанас свакодневно возио у шпицевима са и до Чукарице Булеваром Патријарха Павла и гужве су биле свакодневне, у том "булевару", код раскрпетље или код Милошевог Конака. Сваки пут барем у две од три-четири критичне тачке на том потезу.
 
Булеваром патријарха Павла се вози за Раковицу, а за Чукарицу - Радничком или Пожешком. То су главни правци због којих су примарно и прављени објекти из прве фазе тзв. УМП (мост, петља Радничка и РКПЉ). На тим правцима озбиљне свакодневне гужве - нема.

А и сам знаш да улица којом си возио (Бул. патријарха Павла) треба да добије нову трасу (непосредно уз пругу) и нов профил. Можеш и поштено да претпоставиш да, кад се то деси, ни тамо гужви бити неће, понајмање код Милошевог конака (где се, иначе, по најгорем шпицу пролази на друго зелено светло, што није никаква тешка хуманитарна катастрофа), јер ће га нова траса булевара - обилазити.
 
Права хуманитарна катастрофа је то што нам је цела топчидарска долина транзитна зона или ће то тек бити и што смо у цеом граду убедљиво највећа средства издвојили за инфраструктуру у зони са око нула становника, нула грађевинских парцела и са приближно толико радних места. А на све то у ГУП-у стоји да ће тако и остати пошто се ради о заштићеној зеленој зони.

А што се тиче Радничке, и тамо су гужве на семафору код Аде честе у шпицу, не велике али свакако упоредиве са онима и пре изградње петље.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384744#p384744:2ztkbhx5 je napisao(la):
Delija » Sub Maj 07, 2016 7:45 pm[/url]":2ztkbhx5]Права хуманитарна катастрофа је то што нам је цела топчидарска долина транзитна зона или ће то тек бити и што смо у цеом граду убедљиво највећа средства издвојили за инфраструктуру у зони са око нула становника, нула грађевинских парцела и са приближно толико радних места. А на све то у ГУП-у стоји да ће тако и остати пошто се ради о заштићеној зеленој зони.

А што се тиче Радничке, и тамо су гужве на семафору код Аде честе у шпицу, не велике али свакако упоредиве са онима и пре изградње петље.


Topciderskom dolinom gradjani Rakovice mogu najbrze doci do Novog Beograda i Severnog Beograda a i ona je tranzitna saobracajnica takodje koja povezuje obilaznicu i Centar kao bulevar rasterecuje okolne puteve preko Banovog Brda Dedinja i Vozdovca
 
Чекај бре, Делија, откуд гужве кад је мост непотребан и зврји празан?
 
Почели радови и са супротне стране улице.

20160507_122358_zpsotl9rifv.jpg
 
="Delija » 07 May 2016 06:45 pm"
А што се тиче Радничке, и тамо су гужве на семафору код Аде честе у шпицу, не велике али свакако упоредиве са онима и пре изградње петље.

Jao, ne. Pa ovo danas nije ni deseti deo nekadašnjih gužvi (pre izgradnje mosta i petlje). Ono ranije je bila kataklizma, stanje apsolutno neuporedivo sa najvećim špicevima danas na tim mestima.

Ovde stvarno nisi u pravu, činjenično stanje i svakodnevna praksa nas koji tuda prolazimo govore u prilog tome..
 
Prvo su bile kritike da je most izgrađen na pogrešnom mestu i da nema saobraćaja, e sad su gužve pa ima saobraćaja i opet ne valja. Svetu se ne može ugoditi. :D
Zanimljivo je da nema nikoga sa Čukarice ko napada novi most, baš se pitam zašto :wink:
 
Мост између Чукарице и Новог Београда је био потребан. УМП је нешто друго.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384850#p384850:2j2xx4wc je napisao(la):
Вожд » 08 May 2016 03:02 pm[/url]":2j2xx4wc]Мост између Чукарице и Новог Београда је био потребан. УМП је нешто друго.
Управо, али ето, воле људи да ми изврћу став. Престао сам и да одговарам на те изливе нечовечности. Мост је свакако био потребан, на по мени лошој је локацији али је дефинитивно најмање штетна компонента овог Удруженог Монструозног Подухвата.
 
Да пренесем пар слика, као што сам обећао, са радова - проширења Тошиног бунара, а које су везане и за наставак изградње УМП-а. Почетком радова на наставку УМП-а, ето почели су радови и на његовом садашњем делу где ће се уклопити са улицом Тошин бунар.
Извођач радова (АР-Градња) на Тошином бунару је по пројекту дужан да уради/уклопи ову раскрсницу у будући део УМП-а. То је неких 10-так метара гледано од ивице Тошиног бунара. На цртежу сам означио жутим линијама део који се сад ради на самој раскрсници (то је ткз. друга фаза радова).
Pogledajte prilog 15

Линија до које ће бити раскрсница тј. где ће се она уклопити са УМП-ом је на овој првој слици где је ова дашчица и ту је црвеном бојом нацртан крстић и од њега право према брду земље ће се радити. И постојећи дивљи улаз, метална ограда, бандере и билБодер :D се руше. Ове слике су од 02.маја 2016.
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11

Земљани радови су прилично одмакли, копају се канали за подземне инсталације високог напона, телефонске и водоводне инсталације, а пронађени су и неки каблови и водоводне гумиране цеви који/које нису били уцртани у постојећим плановима. Слике у прилогу су од 06.маја 2016.
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Vrh