Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@Vožd
Ako ćeš ti da zalivaš i sadiš cveće, kosiš travu, onda u redu. :wink:
 
Вала и бих, иако за то плаћамо зеленило, које недалеко одатле има два расадника са поприлично дугом традицијом.
Али сада је доцкан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380304#p380304:3fj5w4rc je napisao(la):
tzoran1 » 10 Apr 2016 09:32 am[/url]":3fj5w4rc]

Дебилни жврљачи су се зато потрудили да својим мазаријама све загаде... :blah:
Напротив, графити само употпуњују ову постапокалиптичну бетонску оазу. Заправо, амбијент је толико пријатан да му графити дају мало живости и смисла. Желео бих ту да купим плац. Колико му дође ар? Чуо сам да је ту земљиште поскупело. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380449#p380449:2eetifqt je napisao(la):
Delija » Sun Apr 10, 2016 10:47 pm[/url]":2eetifqt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380304#p380304:2eetifqt je napisao(la):
tzoran1 » 10 Apr 2016 09:32 am[/url]":2eetifqt]

Дебилни жврљачи су се зато потрудили да својим мазаријама све загаде... :blah:
Напротив, графити само употпуњују ову постапокалиптичну бетонску оазу. Заправо, амбијент је толико пријатан да му графити дају мало живости и смисла. Желео бих ту да купим плац. Колико му дође ар? Чуо сам да је ту земљиште поскупело. :D

slozio bih se sa tobom kada bi ovi grafiti bili lepi, neki mural i sl., ali ovo nema veza sa lepotom i estetikm, obicno klinacko zvrljanje
 
Реално - није. У питању ја крајње неприступачан и непријатан простор који је вероватно тачка у ширем центру града којом дневно прође најмање људи. Заиста не видим сврху неког мурала, уметничког дела који мање-више нико не би могао ни да види.
 
Да се не бавимо утопијама. Не знам ко би при чистој свести овде цртао мурал.
 
Delija trebalo je vec da se radi 7 murala svaki stub jedan mural i da to bude galerija murala cak su dvije kompanije bile spremne da pljunu lovu za to znam iz prve ruke
 
На брзину у пролазу.
Данас сликано из Омладинских бригада према завршеном делу УМП-а, а у даљини се види део гараже ГСП-а.
 
Zbog Maratona:

a od 10 do 16 h biće zatvorene za motorni saobraćaj rampe 6 i 4 na Mostu na Adi (isključenja u ulice Jurija Gagarina i Antifašističke borbe).

Koje su to rampe?
 
Увелико се ради на наставку УМП-а, данас сам видео из воза џиновску машину НОВКОЛ-а, као и гомилу плавих кипера, пар дозера и копача код гараже ГСП.
 
За време жутих ратко митровић и МБА на сваком градилишту, за време назадних Новкол.

Србија данас је само најобичнија тезга/крава музара.
 
Mislis da je bolje kad nas je muzao miljkovic nego francuska firma cija je referenca kod nas rekonstrukcija nemanjine?
 
Delija Novkol je radio kao podizvodjac i za MBA - Ratko Mitrovic takoda ta prica u vezi njih ne pije previse vodu. Imamo novu zvezdu u usponu a to je Millenium tim. Novkol je specijalizovana firma odradi svoj deo posla na fundiranju i prepusta radove dalje izvodjacima.
 
Mislim da je Miljković više SPS priča nego žutih. I ne mogu se porede sa Novkolom jer oni rade fundiranje, drugi navedeni nemaju opremu za to ko oni. Novkol je specijalizovan za to.
 
Мислим да је Новкол овде ангажован због машине коју други изгледа немају. Требало би да је то ова грдосија.

10-1.jpg


Плави кипери, багер и дозер, као и једна плава цистерна мислим да нису од те фирме.
 
Заборавио да поставим. Од прекјуче слика. Обострано у Ђорђа Станојевића.

20160417_110051_zpsdyjilnpj.jpg


Миленијум тим је СНС-ов. Познато је да где год раде пробуше водовод или гасовод.
 
Morao je da padne jedan predizborni obilazak :D

Почело спајање Моста на Ади с Тошиним бунаром

Градоначелник Београда Синиша Мали обишао је данас радове на изградњи северних приступних саобраћајница Мосту на Ади и том приликом навео да је реч о делу пројекта који је преостао незавршен од претходне власти, јер је педесет ромских породица живело на траси, што је сада решено. Мали је прецизирао да су за породице обезбеђене стамбене јединице у Јабучком риту и Орловском насељу.

– Изградња деонице од Тошиног бунара до Улице Ђорђа Станојевића трајаће око годину дана. У радове ће бити уложено око тринаест и по милиона евра из старог кредита ЕБРД-а, који је коришћен и за изградњу Моста на Ади. Када се мост буде спојио с Тошиним бунаром, решиће се велики саобраћајни проблем – рекао је Мали.

Градоначелник је додао да су у току и радови на проширењу Тошиног бунара, чији се завршетак очекује за око месец дана.

– Након годину дана очекује се да проради и трамвајски саобраћај преко Моста на Ади. Још је важније што ће то омогућити реконструкцију Трамвајског моста, који тренутно спаја две обале Саве. Тај капитални пројекат планиран је за средину или крај следеће године, а подразумеваће и проширење за по две траке на обе стране – навео је Мали.

Догађају су присуствовали главни урбаниста Милутин Фолић и директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда Бранислав Поповић.

Izvor: Grad Beograd
 
Напокон да проговоре о провлачењу трамваја преко Моста на Ади. Дакле, током 2017.
 
Eh, kad se setim Fukoovog klatna ... :lol:

Beše to u Martu 2012. Lepo rekoh da od tramvaja još zadugo nema ništa. Znači pet izgubljenih godina. A kakav prostor!

uar2h.jpg

fd81h2.jpg
 
Ima li neko razumno objašnjenje za nedostatak javne web kamere na vrhu pilona? U međuvremenu je ceo grad pokriven čitavom gomilom saobraćajnih, bezbednosnih, javnih. Uskoro će i seljaci nadgledati svoje tezge na pijaci. Kamere jedino nema na najboljem mogućem mestu za nju, tamo gde već sve postoji spremno. I kablovi i mesto za montažu. Jedino što neko treba da je zašrafi i ubode konektor. Ne razumem da li je u pitanju ograničenje u koeficjentu inteligencije ili nešto meni nedokučivo. Jer pare definitivno nisu.
 
Project Calendar

December 21st 2006: Signing of the Contract for the Project Manager and Egineer Consultants’ Services between Belgrade Land Development Public Agency, Serbia and Louis Berger Group Inc., USA

February 5th 2007: Mobilisation of PME and establishment of offices on Ada Ciganlija

April 04th 2007: Submission of Project Implementation Plan and Tender Documents for the Roads Designers

April 20th 2007: Prequalification for Bridge Contractors launch

May 31st 2007: Development of complete Tender Documents for the Bridge Works Contract

June 04th 2007: Prequalification for Bridge Contractors returned

July 09th 2007: Launching of the tenders for the Detailed Designs of the South Approach Roads and Pastroviceva Street

July 19th 2007: Bridge Tender issued

July 30th 2007: Contract Award for the North Approach Roads Detailed Design

August 16th 2007: Submission of Environmental Action Plan rev. 1

September 14th 2007: Submission of Technical Supervision of the Bridge Works Tender Dossier

September 14th 2007: Contract Award for Paštroviceva Street Detailed Design

September 21st 2007: Contract Award for South Approach Roads Detailed Design

October 09th 2007: Submission of Prequalification and Draft Tender Documents for Supervision of Approach Roads

October 17th 2007: Bridge Tenders returned

December 07th 2007: Submission of Bridge Draft Tender Report

February 04th 2008: Client's Approval of Tender Documents for Approach Roads Works and Supervision

February 12th 2008: EBRD approval to Bridge Tender Report received

April 09th 2008: Signing of the Sava Bridge Design and Build Contract with PORR Technobau und Umwelt AG; SCT dd; DSD Bruckenbau GmbH Consortium

May 21st 2008: Commencement of Works - Sava Bridge.

October 15th 2008: Site installation works - Sava Bridge.

December 1st 2008: First trial pile on pier 7 - Sava Bridge.

March 06th 2009: Launching of the Tender for Hipodrom interchange on Cukarica side - SAR

April 16th 2009: First Work Contract Award for South Approach Road section, Hippodrome Interchange (Section 1A) to the Joint Venture Ratko Mitrovic – Novcol – Hidropromet Inzenjering.

April 20th 2009: Engineer's inspection of the Bridge fabrication shop in China

April 29th 2009: Sava Bridge site 2 hand over

May 07th 2009: First Approach Roads works contract agreement, for Hippodrome Interchange, signed with Joint Venture Ratko Mitrovic – Novcol – Hidropromet Inzenjering

May 08th 2009: Launch of the Bridge Technical Supervision Tender

May 31st 2009: President of Republic of Serbia and Mayor of Belgrade visit Sava Bridge Site

June 01st 2009: Start of Bridge steel segments fabrication in China.

July 10th 2009: Signing of the Bridge Technical Supervision Service Contract

July 13th 2009: Launch of tender for Radnicka Street Interchange Design Competition

July 17th 2009: Completion of piling works at Bridge Pylon location

August 25th 2009: Bridge Contractor concreted first section of the Bridge superstructure

August 29th 2009: First delivery of fabricated steel structural elements to site (back span struts)

September 07th 2009: Issuance of the Building Permit for Hippodrome Interchange

September 16th to 18th 2009: Biggest single concrete pour in the Project – 2800 m3 for the first part of the Bridge Pylon pile cap

October 12th 2009: Completion of bridge pylon foundation

November 20th 2009: Award Ceremony for Radnicka Street Interchange Design Competition

November 23rd 2009: Completion of pier 7

November 25th 2009: Arrival of first fabricated bridge superstructure steel segments to site

February 10th 2010: Bridge Contractor receives possession of site 1

April 13th 2010: Erection of first Main span steel segment T1

May 13th 2010 : Contract signature for conceptual design for Radnicka Street Interchange

July 05th 2010 : Final launch of the bridge Back span

July 14th 2010 : Tenders launched for SAR Radnicka Street Interchange and NAR Lots 1 and 2

August 17th 2010 : First stay cable installation at Sava bridge

September 13th 2010 : Tender Openings for SAR and NAR Lots 1 and 2

September 23rd 2010 : Contracts signed for ICSRR Phases 1B and 1C with "Ratko Mitrovic – Niskogradnja doo", Belgrade

September 27th 2010 : First Side span launch

November 12th 2010 : Signing of Contract Agreement for SAR with PORR Technobau und Umwelt AG, Austria

November 15th 2010 : Signing of Contract Agreement for NAR Lot 2 with SCT d.d., Slovenia

November 29th 2010 : Discovery Channel start filming documentary on Sava bridge project on site

December 08th 2010 : Concrete part of the pylon of Sava bridge completed

December 15th 2010 : Hippodrome Interchange opening to traffic

January 10th 2011 : SAR commencement date

February 05th 2011 : Half of the bridge Main span completed

April 05th 2011: Arrival of the last shipment of Main span steel components from China

April 05th 2011: SAR piling works start (ICSRR North)

April 10th 2011: Completion of the Bridge end span structure

Jun 29th 2011: Signing of new NAR 2 works contract agreement

Jun 30th 2011: Casting of the first span of ICSRR South viaduct superstructure

August 01st 2011: Commencement Date for NAR Lot 2 Works Contract

August 08th 2011: Bridge Closure Ceremony attended by the President of Serbia and the Mayor of Belgrade

August 13th and 14th 2011: Open Bridge days

August 30th 2011: North Ramp 6 substructure completed

September 07th 2011: Completion of erection of 25m stainless steel pylon tip

September 24th 2011: Completion of erection of steel box of composite South Ramp 5

October 16th 2011: Completion of North Ramp 6

October 24th 2011: Start of Bridge asphalting works

October 30th 2011: Completion of ICSRR South viaduct structure

November 14th 2011: SAR ICSRR viaducts structure joins Sava Bridge structure

November 22nd 2011: Start of second layer of asphalt on Sava Bridge

November 23rd 2011: Completion of stay cables tensioning on Sava Bridge

December 9th 2011: Start of Bridge Load Test

January 01st 2012: Opening ceremony for Sava Bridge together with SAR ICSRR viaducts, North and South Ramps
 
Mnogo mi se sviđa ova Zumina sažeta evidencija. Ovakvu kratku i sažetu ličnu kartu bi trebali imati za svaki veći projekat. Zato volim i Beobuild koji arhivira mnoge građevinske projekte kad drugi to ne rade.
 
Vrh