У децембру прошле године сам са пословним партнерима ишао у Немачку (преко Словачке и Чешке) колима која су они изнајмили од рента кара. Праг јесте изузетно леп град (стари део), али из перспективе аутомобилисте је очајан, 100 пута гори него Београд. У сваком случају и јесте град за избегавање ако се иде колима за Немачку. Што каже Пантограф, чисто иживљавање, а тај видео на јутјубу сам баш погледао пре пута. Углавном се пред сваки пут припремим, али тада и нешто нисам јер су ми момци са којима сам ишао рекли да имају навигацију.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379545#p379545:3dce26ra je napisao(la):Пантограф » 05 Апр 2016 05:42 pm[/url]":3dce26ra]Хм, па да - доводи саобраћај на Аутокоманду са Богословије, и то исти саобраћај који би у супротном прошао преко Славије, или преко Каленића гумна.
И томе слично.
EDIT:
Нема спина са Прагом:
https://www.youtube.com/watch?v=NC3o4RUptO4
Е, ово јесте иживљавање, а наш УМП је за ово сиротињски.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379528#p379528:26aqsnbb je napisao(la):Igor » Tue Apr 05, 2016 3:02 pm[/url]":26aqsnbb]Upravo to sam hteo da kazem da UMP nikada nije ni bio planiran kao autoput.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379723#p379723:faurupyg je napisao(la):Nepopravljivi optimista » 06 Апр 2016 09:15 pm[/url]":faurupyg]Nakazni projekat? Teško da je.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379649#p379649:204t7m9o je napisao(la):Igor » Wed Apr 06, 2016 2:05 pm[/url]":204t7m9o]Otkud znas da se nece realizovati. Nema sta da se brani ili ne, vreme pokazuje i tek ce pokazati vaznost ovog pravca.
Tokom racionalizacije projekta odlučeno je da Lot1 ne bude denivelisan, što nažalost uključuje i dva ukrštanja sa izuzetno važnim lokalnim pravcima,...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379761#p379761:1jbw7dsq je napisao(la):Earthmoving » 07 Apr 2016 07:24 am[/url]":1jbw7dsq]Ok, ovaj deo će se završiti, moguće i tunel ispod Senjaka ali od njega nadalje teško jer vlast ovog grada decenijama unazad ima problem da izvrši jednu eksproprijaciju, a kamoli nekoliko kilometara kuća do Novog groblja da raseli. Ako kojim slučajem i krenu da ruše tu džunglu ka Marinkovoj bari i dalje, najvažnije bi bilo da se izbegnu greške "kompromisa racionalizacije" koje je Rio spomenuo. tj. treba se krčiti veoma široko. Nije dovoljno srušiti okolne udžerice za trasiranje 4 ili 6 traka, tj. 12-18 m nego bi se sem toga moralo dodati i 2x4m za parking (jer za razliku od novobeogradskog dela UMP-a, deo posle tunela prolazi kroz gusto načičkana naselja), 2x5m za trotoare, kao i 2x15m u delovima gde se ruše stare kućice kako bi se investitorima ponudio prostor za nove zgrade koje bi gledale ka ulici i kako bi time ulica dobila izgled. Mislim da bi se davanjem tih placeva investitorima mogli isplatiti veliki delovi ovih troškova proširenja. U suprotnom, ako bi se ostavile pored ulice zidovi starih kuća koje su se naslanjale na one srušene, ne bi se dobio bulevar nego neko polusrušeno ruglo (kao deo tik pre Pupinovog mosta na zemunskoj strani). Dakle da bi se dobio lep novi moderan bulevar UMP-a od tunela do Pančevačkog mosta, mora se krčiti trasa širine 70-80m. Svi suprotni "kompromisi" bi kako je Rio rekao nepovratno uništili sam smisao projekta i još više zagušili taj ionako već zagušeni deo grada.