Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ja sam za Nila Armstronga..paralelna sa Jurija Gagarina, to nema ni u jednom gradu u svetu.
 
Сад си ме поколебао, ни то није лоше, с обзиром да је дотични заслужан и за један од најмасовнијих излазака на улице у повести Новог Београда.

Онда по Дијани да назовемо оно што се службено зове Аутопут за Загреб, а наставља се на Булевар Арсенија Чарнојевића.
 
I ja milsim da Diana Budisavljevic zasluzuje neko obelezje u Beogradu, ali ne bih voleo da dobije saobraćajnicu sa nekoliko kucnih bojeva kao što je "UMP"...voleo bih da to bude spomenik, park, trg, neka nova "prava" ulica...
 
Саобраћајница Т6, од Пупиновог моста па (једном) до Блока 45?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379434#p379434:1lawls9w je napisao(la):
Пантограф » 04 Apr 2016 04:11 pm[/url]":1lawls9w]Sasvim pristojna ideja, a s obzirom da se preko mosta nadovezuje na budući Bulevar patrijarha Pavla, ima i dodatne simbolike.

Podrška.

dodatna simbolika?
 
Данас из 85-це видех на раскрсници Омладинских бригада и будућег УМП-а, исељавање оних "кућица" које су иза жичане ограде и у оном шибљу. Мислим на овај део заокружен на ортофото снимку, а поред Петлове перионице.



Било је ту доста људи, камион са свакаквим стварима, полиција, кола хитне помоћи, један аутобус ГСП-а у којем је било неколико људи и предпостављам да ситуација није била ни мало наивна.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379482#p379482:1qcyq2p6 je napisao(la):
razgradjevinar » 04 Apr 2016 09:12 pm[/url]":1qcyq2p6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379434#p379434:1qcyq2p6 je napisao(la):
Пантограф » 04 Apr 2016 04:11 pm[/url]":1qcyq2p6]Sasvim pristojna ideja, a s obzirom da se preko mosta nadovezuje na budući Bulevar patrijarha Pavla, ima i dodatne simbolike.

Podrška.

dodatna simbolika?

Па, да. Диана спасавала српску децу из Хрватске, од усташа, Гојко родом из Славоније, брата му убиле усташе, он током рата чувао мале избеглице из НДХ, пола века касније није био за освету, већ је понављао "Будимо људи" и сл.

Тако ја кужим ту симболику.
 
Speaking of Gojko, Srbi su ga voleli iako je bio vegan, što se u srpskom narodu kotira izmedju Roma i NATO vojnika po popularnosti. Ali ga mnogi naši susedi iz pakla i dalje smatraju ratnim huškačem i čovekom koji je skrivio te gluposti.

Inače, da se vratimo na topic, nisam baš skoro prolazio....Jesu.....Li........NAJZAD....Proradili...........LIFTOVI?!?
 
Izvor: Beobuild.rs

Nastavak gradnje severnih pristupa mostu preko Ade
160404-UMP-Lot1-06b.jpg


Danas je zvanično otpočela izgradnja preostale deonice severnih pristupa mostu preko Ade, odnosno 2 kilometra duge deonice UMP-a između Ulice Đorđa Stanojevića i Tošinog bunara. Uvođenjem španske firme “Construcciones Rubau S.A” počeo je da teče rok za izvođenje od 365 dana, a čitav posao kreditira Evropska investiciona banka i vredan je 13.5 miliona evra. Nova saobraćajnica uključuje izgradnju i tri četvorokrake raskrsnice, dve rampe i četiri izlivno-ulivna priključka.

Novoizgrađena deonica samo delimično nastavlja na stubovima, pošto podrazumeva samo jedno denivelisano ukrštanje, dok će ostale raskrsnice biti klasične četvorokrake u nivou. Tako će se postojeći vijadukt produžiti još oko 400 metara, trasom iznad Ulice Đorđa Stanojevića, nakon čega se konstrukcija spušta na zemlju. Tokom racionalizacije projekta odlučeno je da Lot1 ne bude denivelisan, što nažalost uključuje i dva ukrštanja sa izuzetno važnim lokalnim pravcima, pre svega sa Ulicom Omladinskih brigada, ali slična situacija biće i na ukrštanju sa Tošinim bunarom.

Na ovim ukrštanjima imaćemo specifičnu situaciju, pošto se u istom nivou brza gradska magistrala ukršta sa dosta frekventnijim okolnim saobraćajnicama. Tako ukrštanje sa Omladinskih brigada signalizacijom mora da prioritizuje ulicu u odnosu na UMP, čime se na ovoj deonici donekle usporava tok saobraćaja. Ipak, mnogo više sugrađana i vozača pogodiće još jedan dodatni semafor u Omladinskih brigada, samo oko 200 metara od onog na raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića.

Izgradnjom ove deonice kompletiraju se severni pristupi mostu preko Ade, saobracajnića dugačka skoro 3 kilometara sa 6 raskrsnica. Na terenu su već geometri, premerava se i obeležava nova trasa, a bušenje prvih šipova za stubove vijadukta krenuće naredne nedelje. U prilogu slike trase nove saobraćajnice.

Fotografije sa trase mozete pogledatu u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/nastavak-gradnje-sev ... p2608.html
160404-UMP-Lot1-03.jpg

Fotografije sa trase mozete pogledatu u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/nastavak-gradnje-sev ... p2608.html
 
Žao mi je što raskrsnica sa Tošinim Bunarom neće biti denivelisana. S obzirom na promet, velika mana. Mislim da bi bolje bilo da su pare za probijanje veze ispod pruge kod Bul Umetnosti iskoristili za to. Pohvale Igoru
 
Новим ГУП-ом је такође предвиђена денивелисана раскрсница на том месту. Кад буде - биће, али то нам стварно није хитно, а можда уопште није ни неопхопдно. Петља на аутопуту на Душановцу је двеста пута потребнија.
Да поменем и да би денивелација Т6 од Змаја до Нове галенике била веома пожељна, али то ниједним планским документом није предвиђено.
 
Jasno je da je Dusanovac vece usko grlo od ovoga, ali veliki sam protivnik takozvanih privremenih resenja, jer kod nas obicno imaju tendenciju da prerastu u stalna. A sa druge strane, citav smisao se UMP-a se ionako izgubio odustajanjem od koncepta kompletne denivelacije ove deonice tako da ...
 
Tek sa ovih slika vidim koliko ce UMP biti blizu zgradama WEST65, jedva da ce imati mesta za trotoar. Jos samo da krajne trake prerastu u parking mesta pa ce papazjanija da bude kompletna.
 
ja ovo ne vidim kao poluresenje.
Ja sam prestao da UMP vidim kao autoput kroz grad. Bulevar je tamo gde to ima smisla, denivelisan je kako se priblizava mostu.
Bio bih srecan da se naprave 2 kruzna toka, sa Tosinim bunarom i Oml. brigada
 
Na delu kod West65 ce UMP poprimiti oblik gradskog bulevara i trotoari ce biti iste sirine kao na ostalim bulevarima na NBG.
Nema razloga za paniku, bice sve to kako treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379524#p379524:1qsk7qe6 je napisao(la):
mekbejn » 05 Apr 2016 02:48 pm[/url]":1qsk7qe6]ja ovo ne vidim kao poluresenje.
Ja sam prestao da UMP vidim kao autoput kroz grad. Bulevar je tamo gde to ima smisla, denivelisan je kako se priblizava mostu.
Bio bih srecan da se naprave 2 kruzna toka, sa Tosinim bunarom i Oml. brigada


С обзиром да сам пре 15 година разговарао са извођачем студије "УМПесо" и представио пројекат УМП-а београдској јавности, могу да потврдим да та саобраћајница никада није ни била замишљена као аутопут, већ као градски булевар са денивелацијама само тамо где је оправдано (тј. неопходно), што је и једини правилан приступ.
 
Upravo to sam hteo da kazem da UMP nikada nije ni bio planiran kao autoput.

UMPeSO koji je pantograf pomenuo
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C_xuuz8rBoA[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379526#p379526:1e23uajf je napisao(la):
Пантограф » 05 Apr 2016 02:54 pm[/url]":1e23uajf]
С обзиром да сам пре 15 година разговарао са извођачем студије "УМПесо" и представио пројекат УМП-а београдској јавности, могу да потврдим да та саобраћајница никада није ни била замишљена као аутопут, већ као градски булевар са денивелацијама само тамо где је оправдано (тј. неопходно), што је и једини правилан приступ.
А која то саобраћајница се денивелише тамо где није оправдано/неопходно? УМП као саобраћајница која је својим највећим делом денивелисана (рачунам у то планирани тунел) и/или издвојена из градског ткива (тако је у почетку планирана у исто тако великом делу) није (класичан) градски булевар. Сада ће стицајем околности и уштеда то бити али само у мањем делу од тошиног бунара до блока 42 (не рачунам део од ТБ до Т6 који од раније ту ). По плановима пола трасе је денивелисано и то ако рачунамо део на Бежанији. То по свим параметрима у градској зони није ни близу градског булевара и више одговара неком аутопуту у брдско-планинској зони.

Једино класично у УМП-у је класични аутомоблски урбанизам и класични пример силовања урбане средине и финансијских могућности града зарад комфора оних који и иначе највише коштају а најмање доприносе економичности транспорта у граду.
 
Нема везе с "аутомобилским урбанизмом". У "аутомобилском урбанизму", аутомобили се воде право у центар, као у северноамеричким градовима, а не круже око њега. Уосталом, пројектант УМП-а је највећи поборник бициклизма у Србији, који би протерао већину аутомобила из града.

Чак се у случају београдског УМП-а ни не инсистира да приступнице тунелима буду денивелисане - за разлику, рецимо од прашког УМП-а, на којем се у сваки тунел улази преко поприлично компликоване петље. А Праг не само да није аутомобилски град, већ је варош са највећим коришћењем метроа "по глави" становника...
 
УМП кружи око центра?! Биће да пролази кроз шири центар са обе стране реке и да доводи саобраћај у неке од најоптерећенијих тачака у граду као што је аутокоманда, јужни булевар, Богословија... Овај спин са Прагом нећу ни коментарисати. У сваком случају УМП са 50+% денивелисаних саобраћајница није градски булевар.

И надам се да ћеш једног дана схватити да си пре 15 година презентовао градској јавности план уништења кредитног, дакле развојног, потенцијала Београда. Овде сам пре 4-5 година рекао да након ове будалаштине неће бити никаквих одрживих инвестиција у јавни превоз, понајмање шински, предвидео сам да неће имати ни паре за комплетирање умп-а, да инвеститори одустати од неких локација у старом делу града и да ће се читав урбани Београд повиновати тренутном, катастрофалном стању (јавног) транспорта. У студији оправданости УМП-а пише све супротно од тога. Време јњ већ почело да показује ко је био у праву.
 
Хм, па да - доводи саобраћај на Аутокоманду са Богословије, и то исти саобраћај који би у супротном прошао преко Славије, или преко Каленића гумна.
И томе слично.


EDIT:

Нема спина са Прагом:

https://www.youtube.com/watch?v=NC3o4RUptO4

Е, ово јесте иживљавање, а наш УМП је за ово сиротињски.
 
Па ево имаш исту ситуацију са тренутним фртаљом који је скоро па целодневним гужвама разорио амбијент око Милошевог конака и на Дедињу и у некада комотним улицама направио тај амбијент из Славије или код Каленића.

Као што рекох 450 милиона евра за једно велико ништа (са изузетком моста). Сад се нешто присећам "аргумената" из тих година. Како оно беше: "УМП ни на који начин неће утицати на финансирање метроа или градске железнице". :D

едит: Јесте спин зато што поредиш град са развијеном метро мрежом и град - аутомобилску паланку која је последњи динар који је могла да позајми позајмила да потврди тај свој заостали паланачки статус.
 
Vrh