Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Пантограф":172we1m3 je napisao(la):
човек није делио људе по месту рођења.
И то недвосмислено пише на више места.

Пантограф":172we1m3 je napisao(la):
"Провинцијализам" као термин постоји и може се користити. Нисте схватили контекст и онда пишете моралне поуке из политичке коректности.

Ја бих ипак рекао да су итекако схватили шта пише али да се то игнорише због орвеловског "новоговора". А то је такође одлика "провинцијализма".
 
AJd posto sam medju prvima reagovao, da probam i da okoncam ovu diskusiju koja nema veze sa temom na kojoj pisemo.

Nacin na koji je reagovao STF je krajnje (da budem blag) upitan.
STF je (po mom skromnom misljenju zasnovanom na njegovim postovima ovde na forumu) jedna korektna, civilizovana i umerena osoba.
Cesto smo on i ja neistomisljenici. Ali u nasim raspravama i diskusijama nikada nije bilo vredjanja , teskih reci, omalovazavanja...

Ok, iskren da budem, preterao je u onom postu, a bas zato sto nismo navikli na takve reci u njegovim postovima je i usledila moja i reakcija jos nekih forumasa.

Ipak budimo iskreni, ``Provincijalac`` , ``Nakotili``... :oops:

Ok, svakom od nas se desi da `bupnemo` neku glupost, dal u afektu, dal ne razmisljajuci...

Malo traljavo ali, STF se izvinio, objasnio na sta je mislio.

Ocemo li sad do nove godine da se bavimo time i zagadjujemo temu?

LJudski je pogresiti, zar ne?

LJudski je takodje i prastati !

Stoga, ajmo da prekinemo ovu besmislenu raspravu.

U zdravlje i prijatno vam prvo jesenje vece ! :sesir:
 
1702134_stanovi_9_s.jpg

1702148_stanovi_11_s.jpg


Уручени кључеви социјалних станова у Јабучком риту
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1701978

Jel su ovo stanovi sto su se cekali za raseljavanje za nastvak gradnje ump
 
Već su čistili sve to jednom, i nakon 15 dana sve po starom.
 
Sve sve, ali zasto se toj manjinskoj grupi tolerise toliko nepostovanje zakona, nikad mi nece biti jasno...
U kakvim uslovima oni drze decu, koliko zagadjuju prostor djubretom, cime trguju, sta voze, obicni ljudi bi odavno bili u zatvoru, deca oduzeta...
 
@Feanor
Politicka odluka na visem nivo (EU), moj prijatelju, u kombinaciji sa nesposobnom centralnom vlascu, kao i lokalnom samoupravom.
 
Ja samo mislim da je to neki nerealan strah od ukora...
Jer nasi ne umeju da odgovore EU argumentima i reciprocno u smislu, kako vi (neka clanica EU) tako i mi...
Ovde se bukvalno tolerise nepostovanje zakona i maksimalna pozitivna diskriminacija, pa imamo one scene da dete iz Srbije kupi hranu koju "izbeglice" bace ili da manjina dobija stanove jer su ih sklonili sa djubrista u centru grada, a vecina zivi bez grejanja, struje, vode, prozora jer jbg racune mora platiti...
 
Гага":1bhy6udv je napisao(la):
Вожд":1bhy6udv je napisao(la):
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qizhEwuGBGY[/youtube]
Укњижен плусићћћ
Како није за нигде, кад иде ка мени на Бежанијску косу, и то је негде :laugh:

:) :wink:
 
drugari, nisam odavno bio aktivan na forumu...

kakav je status nastavka gradnje UMP-a?
 
Sve gradjevinske dozvole su dobijene tenderi su raspisani jos samo da se neko javi na njih :) Dakle tri segmenta LOT1 od zel. stanice do Tosinog Bunara, Prosirenje Tosinog bunara takodje tender u toku dobijena dozvola i probijanje nasipa zeleznickog tender da kazemo u toku i dobijena gradjevinska dozvola. Zavrsen je stambeni kompleks u Jabuckom ritu za raseljavanje misilm da su krenuli i da ih useljavaju tako da su bageri poceli rasciscavanje terena sto se vidi na forografijama iznad.

Moja procena sledece godine mozemo ocekivati radove na nastavku mozda krajem godine ali tesko da ce stici.
 
LOT1 tacnije deo gde ce biti probijen nasip da imamo u arhivi

151002-LOT1-01.jpg

151002-LOT1-02.jpg

151002-LOT1-03.jpg

151002-LOT1-04.jpg

151002-LOT1-05.jpg

151002-LOT1-06.jpg

151002-LOT1-07.jpg

151002-LOT1-08.jpg

151002-LOT1-09.jpg
 
http://balkans.aljazeera.net/vijesti/be ... ki-tenderi

Beograd: Propadaju milionski građevinski tenderi
https://www.youtube.com/watch?v=zVWvdl7Dx4s

Tender za dva miliona eura, posao izgradnje jednog tunela u Beogradu, propao je jer se nije prijavila nijedna kompanija.
Stručnjaci objašnjavaju da su prethodnih godina propale brojne građevinske kompanije, pa sada u naletu posla nema ko da radi.
Lideri glavnog grada Srbije pozivaju i kompanije iz regije da se prijave za građevinske poslove u Beogradu, javlja Marko Subotić, novinar Al Jazeere.
Umjesto da nastavljaju pravo, na beogradskom Bulevaru umetnosti vozilima put siječe željeznički nasip, a skretanje je obavezno. Želja gradskih vlasti da probiju tunel i spoje dva bulevare pretvorila se u fijasko, jer se na tender nije prijavila nijedna građevinska kompanija.

"Zaista zvuči paradoksalno da u vreme dok građanska industrija žali da nema dovoljno posla, da se nama na tenderima ne javljaju firme", kazao je Goran Vesić, menadžer grada Beograda.

Tunel ispod pruge
Beograd je spremio dva miliona eura za probijanje tunela ispod pruge. Riječ je o, kako objašnjavaju stručnjaci, poslu koji je složen, ali nije težak. U saobraćajnom institutu CIP, koji je projektant, kažu da ne mogu svi uraditi ovaj posao, ali da pojedine kompanije u Srbiji već imaju takvog iskustva.
"Mi nismo nešto dali što je nemoguće. Poslovi ovakvog tipa jedino mogu da se rade tako podbušivanjem. Saobraćaj da ide, a odozdo da se kopaju tunelski rad. To jeste skupocen i mukotrpan posao, ali je mali posao", pojasnio je Milutin Ignjatović, generalni direktor instituta CIP.
Veliki građevinski poslovi, poput Beograda na vodi, angažirali su brojne građevinske kompanije u Srbiji, zbog čega trpe manji projekti, poput probijanja željezničkog nasipa.

"Oni koji bi mogli sada da rade takve radove, te firme su zauzete nekim malo većim poslovima i onda dođete u situaciju, ne samo kod ovog posla, nego i kod drugih, kod održavanja infrastrukture, da neće imati ko da konkuriše", rekao je građevinski stručnjak Goran Rodić.

Građevinska industrija pretrpjela je najviše štete zbog ekonomske krize, koja je broj zaposlenih u građevinarstvu smanjila za 20.000 i prepolovila obim posla. Ove godine građevina se podiže, pa je vrijednost radova veća za 18 posto nego 2014. godine.

"Mi smo sve firme imali. Sve su firme bile svetske. Bolje nego što je Evropa imala. Sigurno sposobne za svaku vrstu posla. Pruga Beograd - Bar je građena, gde je bilo 254 tunela, 234 mosta, i te firme sve su bile naše domaće, a danas vi to nemate, ne možete", ocijenio je Ignjatović.

Spajanje dva bulevara u Beogradu ipak nije prvi projekt koji se odlaže zbog nezainteresiranosti kompanija za ovu vrstu radova.

'Slobodno se javite'

"U poslednjih par meseci mi smo imali šest tendera koji nisu ispunjeni, bilo da se radi o poslovima projektovanja, bilo da se radi o samom izvođenju radova, koji odnosi najviše sredstava. Imamo obezbeđena sredstva, projekte, tendere, a desi se da se niko ne javi", kazao je Nenad Bajić iz Građevinske direkcije Beograda.

Ovaj projekt će još čekati izvođača, jer će tender biti poništen, pa ponovo raspisan, a u gradskoj vlasti se nadaju da će tada biti drugačija situacija.

"Ima i toga da neke firme misle da su tenderi namešteni. Zato se ne javljaju na te tendere i mi se trudimo da ih razuverimo i kažemo, slobodno se javite", rekao je Vesić.

Gradske vlasti Beograda se nadaju da će zbog povećanog obima radova na tendere početi da se javljaju i kompanije iz regije koje mogu konkurirati domaćim građevinarima.
 
cenzura":26j3wvvx je napisao(la):
http://balkans.aljazeera.net/vijesti/beograd-propadaju-milionski-gradevinski-tenderi

Tunel ispod pruge
Beograd je spremio dva miliona eura za probijanje tunela ispod pruge.

Шта бре лупају ови босанци из ове АљаСеру :p односно Аљазере или како се већ чита, какав тунел испод пруге. За њих је изгледа тунел све што је дуже од једног (1) метра, па био то и подвожњак ! :D

Тендер је продужен до 09. октобра о.г., а мислим да грађевинари још калкулишу.
Кратка вест у Новостима од јуче (петак-02.10.)

 
Igor":11osmdb4 je napisao(la):
Sve gradjevinske dozvole su dobijene tenderi su raspisani jos samo da se neko javi na njih :) Dakle tri segmenta LOT1 od zel. stanice do Tosinog Bunara, Prosirenje Tosinog bunara takodje tender u toku dobijena dozvola i probijanje nasipa zeleznickog tender da kazemo u toku i dobijena gradjevinska dozvola. Zavrsen je stambeni kompleks u Jabuckom ritu za raseljavanje misilm da su krenuli i da ih useljavaju tako da su bageri poceli rasciscavanje terena sto se vidi na forografijama iznad.

Moja procena sledece godine mozemo ocekivati radove na nastavku mozda krajem godine ali tesko da ce stici.

A moja procena je da ce na prolece ponovo da rascicavaju djubre i prave nove stanove u Jabuckom ritu za raseljavanje novih koji ce za mesec dva da se usele na vec bagerima ociscene povrsine, pa ce gradski oci da odloze nastavak radova za jesen 2016...
Mogli bi oni silni komunalni policajci da dezuraju i onemoguce povratak sakupljaca sekundarnih sirovina. U stvari vec su prezauzeti hvatanjem pesaka koji predju ulicu na crveno svetlo... za divlje deponije i karton naselja u gradu komunalci nisu nadlezni ? :notok:
 
Zar nije dovoljno samo da se sruši nasip na tom mestu i železnički saobraćaj prekine na najviše dva meseca, može i manje? Tako da se bez velike nauke napravi običan nadvožnjak kao i u ulici Omladinskih brigada. Saobraćajnice su potpuno iste i nadvožnjak će biti isti.

Ovo što priča tako stručan čovek u ovom videu sa YouTuba da su njegovi ljudi iz CIP-a napravili projekat za "podbušivanje" pod železničkim saobraćajem u sred peščare prekrivene sa 30cm nasute zemlje i 4m nasutog zemljanog nasipa za železnicu. Objašnjava zašto niko neće da se javi od izvođača na takav samoubilački projekta po izvođača. Gde mora da kopa i udubljuje zemljište samim tim i saobraćajnicu dok voz prolazi iznad izvođača radova, a da mu se nesruši na glavu. To se zove stručno crtani film.

Ovako treba da izlgeda ta saobraćajnica u Bulevar umetnosti na tom mestu. Običan podvožnjak. Svaki drugi pokušaj je pravljenje "potopa" po izvođača, a kasnije po automobile koji budu koristili takvu, kako on kaže: "podbušen". Saobraćajnicu.


tgr_zpsbcbqedpl.jpg


Fotografija: Ulica Omladinskih brigade.

Železnica može ta dva meseca dok traje prekid da koristi železničku obilaznicu kod Ostružnice. Postoji cela trasa od Rakovice do Batajnice za sav tranzit, kao i za sve vozove čija je krajnja stanica Beograd.


Jedna zanimljivost:
Otprilike 1995 ili '96 god. pokušali su da naprave magistralni toplovod prečnika par desetina centimetra ispod autoputa (Bulevar Arsenija Čarnojevića) ka areni pod saobraćajem. To je danas kod kružne petlje ulice Španskih boraca, blok 24 i blok 29. Rezultat je bio da su se mučili 7 - 8 meseci dok se nisu uverili ti "stručnjaci" u moć peska i onda napravili preko autoputa čeličnu konstrukciju nalik pasareli, koja danas nosi te toplpvodne cevi. Ta konstrukcija je 2004 god. produžena zbog izgradnje današnjih kružnih tokova (petlji) iznad autoputa u ulici Španski boraca tako da danas ima oslanjanje na sredini između dva smera.
 
Prekinuo bi železnički saobraćaj na 2 meseca????


To je ravno katastrofi

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Већ сам изнео свој предлог о пробијању насипа без прекидања железничког саобраћаја једноставним ширењем насипа са додавањем по једног колосека са обе стране постојећих.
 
Ima železnička obilzanica kod Ostružnice koja može da podnese saobraćaj za ta dva meseca dok se izgradi podvožnjak.
Železnički saobraćaj u zemlji Srbiji neće biti prekinut i moći će da se dođe u Beograd vozom. Već će samo na tom mestu u Beogradu biti prekinut železnički saobraćaj.

Razlog sam već opisao. Bitna je kvalitetna saobraćajnica, da bude ravna kao u Omladinskih brigade. Dok ako budu pokušali "podubušivanje" imaćemo isto prekid železničkog saobraćaja na dva meseca jer neće uspeti da naprave bez prekida železničkog saobraćaja, s tim što će biti ulegnuta saobraćajnica po završetku radova. Znači isto prekid železničkog saobraćaja, ali veoma loša saobraćajnica posle završetka, jer bi bila udubljenja i time nepregledna po smeru kretanja.


Dopuna prethodnog teksta:

17241447562_492dd27c9e_b.jpg


Izvor fotografije: Flickr.com
Fotografija iz 2004 god. za vreme izgradnje kružnih petlji gde se vidi produžena čelična konstrukcija za taj toplovod iznad auto puta (Bulevar Arsenjia Čarnojevića) kod ulice Španskih boraca.
 
Vrh