@direktor
Ti koji su ti pričali o Podgorici i o načinu izvođenja radova su te doveli u zabunu. Jer ovo kod nas sigurno nije isto kao u Podgorici. Vrsta tla, širina saobraćajnice, broj koloseka i visina nasipa od tla.
Sama činjenica da ćeš možda da imaš 1m spust na mestu savršene infrastrukture pored gotovog primera 200m udaljenog za istu stvar, ali bez spusta od 1m. Govori o kakvom se jednostavnom trajnom rešenju radi na kome ne treba komplikovati zbog privremenog zatvranja pruge. To je privremeno zatvaranje pruge dok železnički saobraćaj za Beograd i tranzit funkcioniše, ali na obilaznicu kod Ostružnice. Zbog jednog privremenog zatvranja železničkog saobračaja ne treba praviti trajni problem od saobraćajnice.
@laki72
U tome jeste stvar što se laički vidi da će da zatvore železnički saobraćaj i ako po njihovom projektu treba pod saobraćajem da se izvode radovi, a kao rezultat ćemo dobiti trajnu saobraćajnicu koja ima udubljenje - spust ili slično. Dok moj predlog predviđa samo privremeno zatvranje železničkog saobraćaja, a dobijamo trajnu proverenu saobraćajnicu istu kao u ulici Omladinskih brigada ispod pruge.
@brdjanin, @laki72
Taj podvožnjak u ulici Jurija Gagarina . Vladimira Popovića građen je paralelno jer je u pitanju krivina, pa su to mogli paraleno da grade pored starog jednokolosečnog podvožnjaka koji je srušen. Zato nije bilo prekida duže od 4-5 dana. Takođe saobraćaj ka Novom železničkom mostu odvijao se bez prekida. Novi podvožnjak iznad ulice Jurija Gagarina ide popreko preko saobraćajnice tačnije dužim putem, ne najkraćim preko saobraćajnice zbog potrebe za krivinom ka starom železničkom mostu. Tako da nije isto kao ovde u Bulevaru umetnosti, a spominjem ulicu Omadinskih brigade jer su dimenzije potrebnog raspona podvožnjaka iste kao u Bulevaru umetnosti. Saobraćajnice su iste imaju malo razdelno ostrvo između smerova i prelazi se preko njih najkraćim putem.