Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Covjece o ovome smo vec jednom raspravljali istu si pricu pokrenuo pa 21 vjek je ako se nevaram .O kakvom ulegnucu saobracajnice pricas bice ravna kao pista sa po 3 trake u smjeru jos bi i tramvaj proturio tuda .I tako ce duplirati kolisjek za tram
 
Ulegnuće če biti jer nisi pogledao video prilog. Rekao je "podbušivanje" pod saobraćajem, a od tla do pruge (vrh nasipa) je oko 5,5m tu nema mesta za tunel bez ukopavanja sa neizbežnim prekidom železničkog saobraćaja. Dve stvari će biti loše: Prekid železničkog saobraćaja na neko vreme na tom mestu i loša saobraćajnica jer je rekao: "podbušivanje pod saobraćajem". Što znači tunel u pokušaju koji će izgledati kao podvožnjak sa ulegnutom saobraćajnicom ispod njega. Kao nekada na mestu današnje petlje Radnička kod mosta na Adi. Dakle ti meni pričaš o XXI veku, a dobićemo korak unazad na savršenoj saobraćajnoj Novobeogradskoj infrastrukturi.

Moj predlog je da se odmah na početku radova prekine železnički saobraćaj i napravi podvožnjak kako treba. Isti podvožnjak kao u ulici Omladinskih brigada na Novom Beogradu, jer je to jedino i realno moguće. Na taj način dobijemo preglednu saobraćajnicu kao ulica Omladinksih brigada ispod pruge.
 
To ti je ironično retoričko pitanje ili stvarno pitaš?
 
@Mail


Pruga preko ostružnice je jednokolosečna. Pametnom je to dosta da shvati kakav bi to bio kolaps.

Drugo uliva đorđa stanojević je kroz nasip i ja ne vidim da joj nešto fali.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Tamo nema na železničkoj obilaznici kod Ostružnice "BG-voza" na 15 minuta tako da jednoklosečna pruga uz dobru organizaciju na dva meseca može da podnese železnički tranzit i dolazne vozove u Beograd.

U ostalom videćeš da će biti prekid železničkog saobraćaja ovde i to po njihovom projektu s tim što ćemo dobiti na tom mestu čudnu sabraćajnicu. Umesto da lepo urade "copy - paste" sa ulice Omladinski brigada za taj podvožnjak u Bulevaru umetnosti. Na taj način imamo samo prekid koji traje dva meseca, dok je sobraćajnica koja nastaje i ostaje trajne prirode. Bitno je ovo što ostaje posle radova i našta će to da liči od saobraćajnice. Dok su prekidi železničkog saobraćaja privremeni, a očigledni su u oba slučaja i prema mom predlogu i prema njihovom projektu sasvim izvesni s tim što je razlika u dobijenom saobraćajnom rešenju.
 
Mair":2yop3898 je napisao(la):
To ti je ironično retoričko pitanje ili stvarno pitaš?

Iznad Jurija Gagarina - Vladimira Popovića nadvožnjak je građen pre neku godinu. Ne sećam se da je bilo dva meseca prekida železničkog saobraćaja. Zašto sve vreme pominješ samo nadvožnjak Omladinskih brigada kao primer?
 
Vidi u podgorici su probili nasip bez problema i sjecam se da su kacene fotke tih radova i da se pricalo kad ce to ovdje da rade saobracaj nije zaustavljan i bice ulica kao pista ravna ako treba mogu spustiti za 1 m postojecu saobracajnicu .
 
brdjanin":1jygcr6f je napisao(la):
Mair":1jygcr6f je napisao(la):
To ti je ironično retoričko pitanje ili stvarno pitaš?

Iznad Jurija Gagarina - Vladimira Popovića nadvožnjak je građen pre neku godinu. Ne sećam se da je bilo dva meseca prekida železničkog saobraćaja. Zašto sve vreme pominješ samo nadvožnjak Omladinskih brigada kao primer?

Bio je prekinut saobraćaj preko "Starog železničkog", a ne preko "Novog", "Hajdinovog".
Pruga na tom delu želeničkog nasipa vodi samo na "Stari" most.
 
@Mair
Izvini sto pitam. Ja sam 'laik'. To znaci da nisam obrazovan u vezi gradjevine - arhitekture, statike i svega sto cini bilo visoko, bilo niskogradnju.

Meni kao 'laiku' stvar deluje prilicno jednostavno.
Preslikati postojece resenje od pre nekoliko godina, kada je takodje umesto nasipa uradjen podvoznjak, u jurija Gagarina.
Zasto je to tamo moguce, a ovde nije?
Koja je razlika?


I dal ti nastupas kao neko iz struke ko ima neke konkretne podatke o potencijalnim problemima, ili samo kao i ja 'laicki' sumnjas i zakljucujes da ce biti problema?
 
laki72":2xo6xtvp je napisao(la):
Preslikati postojece resenje od pre nekoliko godina, kada je takodje umesto nasipa uradjen podvoznjak, u jurija Gagarina.
Zasto je to tamo moguce, a ovde nije?
Koja je razlika?

Gradnja je moguća.
Negativna strana je potpun prekid železničkog saobraćaja od Zemuna do Beograda - i Prokopa i Glavne želeničke stanice.

Kad je pravljen novi nadožnjak u Jurija Gagrina vozovi su nesmetano išli betonskim nadvožnjakom na Novi železnički most i Prokop.
 
@direktor
Ti koji su ti pričali o Podgorici i o načinu izvođenja radova su te doveli u zabunu. Jer ovo kod nas sigurno nije isto kao u Podgorici. Vrsta tla, širina saobraćajnice, broj koloseka i visina nasipa od tla.
Sama činjenica da ćeš možda da imaš 1m spust na mestu savršene infrastrukture pored gotovog primera 200m udaljenog za istu stvar, ali bez spusta od 1m. Govori o kakvom se jednostavnom trajnom rešenju radi na kome ne treba komplikovati zbog privremenog zatvranja pruge. To je privremeno zatvaranje pruge dok železnički saobraćaj za Beograd i tranzit funkcioniše, ali na obilaznicu kod Ostružnice. Zbog jednog privremenog zatvranja železničkog saobračaja ne treba praviti trajni problem od saobraćajnice.


@laki72
U tome jeste stvar što se laički vidi da će da zatvore železnički saobraćaj i ako po njihovom projektu treba pod saobraćajem da se izvode radovi, a kao rezultat ćemo dobiti trajnu saobraćajnicu koja ima udubljenje - spust ili slično. Dok moj predlog predviđa samo privremeno zatvranje železničkog saobraćaja, a dobijamo trajnu proverenu saobraćajnicu istu kao u ulici Omladinskih brigada ispod pruge.


@brdjanin, @laki72
Taj podvožnjak u ulici Jurija Gagarina . Vladimira Popovića građen je paralelno jer je u pitanju krivina, pa su to mogli paraleno da grade pored starog jednokolosečnog podvožnjaka koji je srušen. Zato nije bilo prekida duže od 4-5 dana. Takođe saobraćaj ka Novom železničkom mostu odvijao se bez prekida. Novi podvožnjak iznad ulice Jurija Gagarina ide popreko preko saobraćajnice tačnije dužim putem, ne najkraćim preko saobraćajnice zbog potrebe za krivinom ka starom železničkom mostu. Tako da nije isto kao ovde u Bulevaru umetnosti, a spominjem ulicu Omadinskih brigade jer su dimenzije potrebnog raspona podvožnjaka iste kao u Bulevaru umetnosti. Saobraćajnice su iste imaju malo razdelno ostrvo između smerova i prelazi se preko njih najkraćim putem.
 
Vidi slike radova u pg su negdje na bb radi se isto o 2 kolosjecnoj pruzi isto 6 traka ispod pruge .Isto nasip kad budem imao vise vremena probacu da iskopam fotke .I dalje tvrdim da se moze uraditi
 
Без прекида можа да се уради лако, само треба мало више пара и времена. Прво се прошири насип од ЖСт НБГ до ЖСт Тошин бунар. Онда се додају са обе стране по 2 нова колосека, с тим што се на месту где треба да се пробије насип уради бетонска конструкција за те нове колосеке. Ја бих ту још додао и измештену нову станицу Тошин бунар на надвожњаку преко саме улице са два нова колосека са перонима за стајање и два средња пролазна, као и степеништем за приступ станици са обе стране улице и свим осталим потребним садржајима (киосци, тоалет, настрешнице, шалтер за карте, кућица за отправнике). Онда се саобраћај премешта на два нова колосека док се пробија насип на месту где пролази булевар, прави се бетонски мост, постављају се шине и тако убијамо неколико мува једним пројектом.
 
Privremeno proširenje nasipa za paralelne koloseke može da se izvede.
Na tom potezu, sa strane prema GSPu, se nalazi samo jedan ograđeni privatni parking....
 
Зашто привремено? Ваљда би било боље да за стално на том потезу имамо 4 колосека за стално. Надам се да тих око три километра колосека укупно од тунела до ЖСт НБГ не би били велики трошак. Можда би једино комликовано било око скретница, али сматрам да би била штета пропустити овакву прилику.
 
Dosljak :kk:

Ta dionica kroz NBG ce ionako morati da se prosiruje na 4 kolosjeka. Kad tad. Osim ako se u buducnosti ne pojavi novi "genijalac" pa zakljuci da pruga smeta razvoju grada i onda budemo imali opet neko izmjestanje infrastrukture. No valjda poslije eksperimenta Prokop tako nesto nece nikad nikom vise pasti na pamet.

Znaci i ja mislim da bi bila dobra ideja odraditi to prosirenje, bar na dijelu kod spornog bulevara a po mogucnosti od bezanijskog tunela do stanice NBG. Cetiri kolosjeka ce doprinijeti znacajnom povecanju kapaciteta sto ce dobro doci imajuci na umu planirane zeljeznicke veze sa aerodromom i pojacavanje putnickog saobracaja dalje prema sjeveru i EU.

EDIT:
Da dodam jos, da na zalost sumnjam da ce se na ovaj nacin rjesiti sporni nadvoznjak. Jer sam do sada stekao utisak da se u planiranju saobracaja razmislja usko i linijski. Reci ce, "ovo je projekat UMP i on nema nikakve veze sa zeljeznicom" i tako sve raditi posebno i uz povecan trosak sto naravno nije lose kad si taj koji naplacuje. :wink:
 
Дошљак":3uvypqnv je napisao(la):
Зашто привремено? Ваљда би било боље да за стално на том потезу имамо 4 колосека за стално. Надам се да тих око три километра колосека укупно од тунела до ЖСт НБГ не би били велики трошак. Можда би једино комликовано било око скретница, али сматрам да би била штета пропустити овакву прилику.

E, ne odlučujem ja :D , pričam o problemu izgradnje železničkog nadvožnjaka bez prekida saobraćaja...
 
Naravno da bi to bilo lepo i korisno, ali vi pričate o koordinaciji projekata gde bi bile i Železnice Srbije, a za to bismo verovatno čekali nekoliko godina :(
 
Finansijski i saobraćajno nema opravdanja za proširenje koloseka na deonici kroz Novi Beograd. Za taj novac može da se napravi još jedan kolosek na obilaznici, pa bi ta obilaznica bila dvokolosečna i preuzela bi veći broj teretnih vozova koji sada idu kroz Novi Beograd.
 
Дуплирањем колосека од тунела до станице Нови Београд требало би укупно око 3 километра пруге за оба колосека. Тим пројектом би једна од најкоришћенијих станица БГ воза - Тошин бунар постала права станица са много бољим приступом путницима са и на аутобус и повећала би се безбедност - издвојени колосеци за стајање возова и премештање станице са кривине (увек се сетим оног несретног човека којег су врата заглавила, а машиновођа због кривине није могао то да види у ретровизору). Мислим да би губици прекидом саобраћаја на Новом Београду били огромни и да би се много закомпликовала, узмимо само у обзир да би се прекинуо БГ воз, знамо какво је онда стање у аутобусима јавног превоза. Размислимо само о губицима због кашњења многих грађана који на посао долазе баш БГ возом.
 
Što se tiče prekida BG voza. Između Tošinog bunara i NBG stanice razdaljina je oko 2km i mogu da idu autobusi tih dva meseca u toku leta, jer recimo da je tada najmanja potreba za BG-vozom, pa bi radovi mogli tada da se izvode.

Mora nešto da žrtvuješ dva meseca, da bi posle godinama uživao u bezbednoj drumskoj saobraćajnici, najgore je kada je obrnuto.
 
Нажалост код нас систем привременог преседања никад није радио како треба, најбољи пример - трамвај 9Л и аутобус 9А током радова у Војводе Степе. Још би овде људи морали прво да сићу са станице НБГ, па онда да дочекају аутобус испод ње, па да тај аутобус прође свих 6 семафора којих има на тих 2 километра, па да се људи опет попну на станицу Тошин бунар. И сво то време да их чека композиција на Тошином бунару. Мислим да то не би баш функционисало како треба.

По мени боље жртворвати више пара и времена па онда уживати и у безбедној друмској саобраћајници, и у безбедном возу и на безбедној железничкој станици Тошин бунар.
 
Mair":nxxbmsh5 je napisao(la):
Mora nešto da žrtvuješ dva meseca, da bi posle godinama uživao u bezbednoj drumskoj saobraćajnici, najgore je kada je obrnuto.

Ja bih zrtvovao novac...i napravio objedinjen projekat sa nazivom "Unapredjenje drumsko-zeljeznickog saobracaja na Novom Beogradu". Rekonstruisao prugu i dogradio dionicu UMP-a i poslije godinama uzivao u bezbjednosti i drumskog i zeljeznickog saobracaja. Najgore je kad se projekti rade odvojeno.
 
@Došljak
Nije da ti repliciram, nego samo da napišem da može sve da se organizuje. Malo ljudi je verovalo da "BG voz" može da ide na 15 minuta, pa ipak ide bez kašnjenja. Tako da može da se organizuje kada se zna i kada se ima ljudi koji to znaju. Time pre što je ovo saobraćajnica na NBG gde ima kapaciteta za interval od 5 minuta autobusom između dve železničke stanice. Autobusi se ne bi zaustavljali na usputnim stajalištima već bi išli direktno od železničke stanice NBG do železničke stanice Tošin bunar.

@RioBL
Finansijski i saobraćajno nema opravdanja za proširenje koloseka na deonici kroz Novi Beograd. Za taj novac može da se napravi još jedan kolosek na obilaznici, pa bi ta obilaznica bila dvokolosečna i preuzela bi veći broj teretnih vozova koji sada idu kroz Novi Beograd.
 
Vrh