Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa ako se vodis tom logikom svaka vlast moze da digne kredit 1mililjardu $ i da napravi najlepsi most koji nece biti isplativ vec samo lep.
 
relja":tn0gyzt5 je napisao(la):
spatiotecte":tn0gyzt5 je napisao(la):
Most preko Ade je nesto nejbolje sto je moglo da nam se desi i na dobrom je mestu.

Bolje bi bilo da nam se "desio" jeftiniji i jednostavniji most koji ne bi štrčao tako glupo...

Добро је да нам се није десио. Београд је довољно ружан и без још једне греде. :gobb:
 
Meni naprimjer most uopste nije ruzan. Ali mislim da ljepota nekog mosta nije najvaznija osobina koju most moze da ima. Najvaznija je njegova funkcija. A funkcija svakog mosta je da prenese saobracaj sa jedne na drugu obalu.

Prije izgradnje mosta tu funkciju mozemo pretpostaviti, matematickom analizom ili iskustveno poredeci ga sa vec postojecim mostovima. A nakon izgradnje i pustanja u saobracaj funkciju mozemo i ocjeniti. Sad je vec proslo nekoliko godina od pustanja u saobracaj pa i ocjene mogu biti realnije.

Neko je spomenuo i cijenu.
Sto je nesto bolje u obavljanju svoje funkcije to je i cijena koja je za to nesto placena, prihvatljivija.

Znaci kljucno pitanje je kako ocjenjujemo funkciju mosta i da li je cijena opravdana.
 
Koliko znam do sada je potrošeno 360 miliona evra, a cena cele trase UMP-a procenjena je na oko 2 milijarde evra. Pošto vidim da se ovde spominju neke cifre, malo u šali, a malo i ozbiljno.
 
simba222":1h21a23d je napisao(la):
Pa ako se vodis tom logikom svaka vlast moze da digne kredit 1mililjardu $ i da napravi najlepsi most koji nece biti isplativ vec samo lep.

Ne može. U ogromnoj većini slučajeva bi ta milijarda otišla na ko zna šta, a uz to veći deo ove trenutne ekipe da digne milijardu ne bi znao ni da je potroši.

Jako retko bi smo za kredit dobili bilo kakav infrastrukturni projekat, tako da je ovo ipak win situacija, ma šta ljudi govorili.
 
stf":1xfzrsi5 je napisao(la):
relja":1xfzrsi5 je napisao(la):
spatiotecte":1xfzrsi5 je napisao(la):
Most preko Ade je nesto nejbolje sto je moglo da nam se desi i na dobrom je mestu.

Bolje bi bilo da nam se "desio" jeftiniji i jednostavniji most koji ne bi štrčao tako glupo...

Добро је да нам се није десио. Београд је довољно ружан и без још једне греде. :gobb:

Jes', pa posle da mene zezaju kako prepisujem od botova... mene si našao :p
 
relja":2k4thisk je napisao(la):
stf":2k4thisk je napisao(la):
Bolje bi bilo da nam se "desio" jeftiniji i jednostavniji most koji ne bi štrčao tako glupo...

Добро је да нам се није десио. Београд је довољно ружан и без још једне греде. :gobb:

Jes', pa posle da mene zezaju kako prepisujem od botova... mene si našao :p[/quote]

:kk: :pob:
 
Почела да се појављују испупчења асфалта, од краја моста (у висини лифтова) па скоро до "раскрпетље", у смеру према Топчидеру. Мање испупчења на истој деоници у смеру према НБГ.
Појавило се једно "брдашце" на првој десној кривини, у десној траци, код хиподрома у смеру ка НБГ. Ко има јако спуштен ауто, још мало, па ће запињати!
 
Na svim drumskim mostovima u gradu se vidi nebriga, nije samo do Mosta na Adi.
 
Krivične prijave zbog zauzimanja zemljišta

29 jun 2015


Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda podneće krivične prijave protiv svih pravnih i fizičkih lica koja su protivpravno zauzela zemljište u javnoj svojini grada. Osim krivičnih prijava, Direkcija će se kod nadležne organizacione jedinice Gradske uprave protiviti legalizaciji na lokacijama u javnoj svojini grada gde su podignuti bespravni objekti.

Tako je Direkcija podnela krivičnu prijavu Trećem osnovnom javnom tužilaštvu u Beogradu protiv odgovornog lica u preduzeću „Luss investment“ d.o.o, zbog osnovane sumnje da je izvršeno krivično delo zauzimanja zemljišta.

Krivična prijava je podneta jer je „Luss invesѕtment“, bez saglasnosti Direkcije, izgradio magacin površine 1.028m2 i to na katastraskoj parceli koja je u javnoj svojini grada i namenjena je za izgradnju saobraćajnice. Pored toga, za izgrađeni prostor je podnet zahtev za legalizaciju, čime je izvršilac krivičnog dela pokazao da je bio svestan da gradi na tuđem zemljištu.

Direkcija je u međuvremenu kod nadležne organizacione jedinice Gradske uprave izjavila da se protivi takvom zahtevu za legalizaciju i ovom krivičnom prijavom traži da se sprovede odgovoarajuća istraga i podigne optužnica, koju će sud uzeti u razmatranje.

http://beoland.com/aktuelnostidgz/117-k ... jista.html

Luss investment je na mestu gde treba UMP sa Tošinim Bunarom da se spoji. Zamislite tu bahatost da izgrade na zemljištu koje nije njihovo i onda podnesu zahtev za legalizaciju!
 
vucko":1tamt87d je napisao(la):
Zamislite tu bahatost da izgrade na zemljištu koje nije njihovo i onda podnesu zahtev za legalizaciju!

Mislim da nije prvi put, nazalost :(
 
647039_most-preko-ade-susa290715ras-foto-aleksandar-dimitrijevic01preview_orig.jpg
 
Подсећа на баханалије које су изводили Азери у Бакуу који су услед недостатка река и реалних атракција у граду правили прескупе висеће мостове уместо надвожњака

13831.jpeg


project14_84.jpg


Има само та једна мала разлика... Азери не знају шта ће с парама. Седе буквално на десетинама милијарди петро долара које не знају како да потроше па се спрдају а ми смо ово наше изградили првим и последњим кредитом који је Београд себи могао да приушти у 50 година.
 
Da pojasnim za one sa jeftinijim kartama :sesir:
Viseći pešački most pušten je u saobraćaj 1962. godine i predstavlja jedinstven objekat ove vrste od čelika i betona. Noseća površina mosta visi na dva stuba-jedan je u vidu obeliska, a drugi u obliku slova "A". Visoki su 23 i 16 metara. Noseća sajla sastavljena je od 102 čelične žice. Most se 1985. godine, nakon pregrađivanja rečnog toka, našao na "suvom" - na prostoru između dva jezera.
Naravno, u pitanju je zrenjaninska cuprija
 
Једна фото-репортажа о делу УМП-а са места где треба да се настави са градњом. Кад ће бити .... ? Надајмо се да ће кренути следеће 2016. године.
Слике сам снимио 02. и 09. августа.

Поглед на долазни правац са Моста на Ади



Излазна рампа код бувљака у улицу Антифашистичке борбе и заграђени правац бетонским џерски оградама према наставку-садашњем крају УМП-а тј у правцу Тошиног бунара.


Прописно обележени правац са електронским путоказима-стрелицама са соларним напајањем.
У даљини, полудесно између дрвећа се види флиртићћћ на ж.с. Нови Београд и зато и ову слику постављам :). Био сам :rant: на себе јер су ми се тада истрошиле батерије, а хтео сам да га сликам и изблиза кад је пролазио. Ову слику сам снимио 02.августа у 14:48


Практично снимљено са истог места али је разлика у квалитету снимка. Ова слика је снимљена сад 09.августа у 18:15 кад је сунце било ниско. На слици се сад види БГ воз :D


Заштитник од директног удара у бетонску џерси ограду. Заштита је трослојна и имају сајле за затезање. Ова три заштитника су за сад празна, јер нема потребе да их напуне или песком или водом. Кад проради УМП онда ће их и напунити.


Поглед на средишњи део где ће бити трамвајске шине, а касније ... и шине за метро


Поглед у назад средишње траке за трамвај и ......


Крај УМП-а тј. докле се стигло са градњом. Прописно је заштићено са бетонским џерски оградама и жичаном оградом висине 2 метра. Тако је урађено и са другом траком (према Мосту на Ади).
О сунђеру-лежаљци који се види са десне стране слике, нешто касније.



Будући правац према Тошином бунару, на стубовима ће траке за аутомобиле бити до иза улице Ђорђа Станојевића (види се један део улице тј. стубови уличне расвете (где почиње она дивља „шума“). Наравно и друга трака, од Тошиног бунара ће почети да се „пење“ пре Ђорђа Станојевића. У даљини са леве стране слике је гаража ГСП-а тј. погон Нови Београд.


Снимак кроз жичану ограду, види се испод железничке пруге „насеље“ наше најзаштићеније националне мањине. Ту има од депонија свега и свачега, разноразних уџерица, возила, доста људи,....


Поглед у назад према долазној траци од Моста на Ади и рампе за спуштање према улици Антифашистичке борбе.


Траса за шине за будући трамвај, метро,... Чим се прође надвожњак изнад улице Антифашистичке борбе овај део се полако спушта према земљи. После стајалишта које ће ту бити, на слици где су ове бетонске кућице за лифт, ће овај део, а пре улице Ђорђа Станојевића бити на земљи и трамвајске шине ће се уливати у ту улицу и лево и десно.




Друга трака, од улице Ђорђа Станојевића па према Мосту на Ади је исто прописно заштићено са бетонским оградама и жичаном оградом висине 2 метра.


„Панорамски висински :D “ снимци околине са бетонске ограде. Значи ово ће се – то ће мо видети са овог дела трасе, кад једног дана крене саобраћај и аутомобилски и трамвајски.
Да искористим прилику за оно што се још види на трећој и четвртој слици. У даљини се види Новобеоградска топлана где су већ поставили први од три, нова димњака. Значи нема бојазни да неће завршити реконструкцију топлане до почетка грејне сезоне. Има бре само да пурња.(осмех).












И за крај ове две слике, као што сам обећао.
О сунђеру-лежаљци који се види са десне стране слике: све је ту, и сечиво, и кисела вода и цигарете и... на жалост отпаци од изолације (жуто-зелена) бакарних жица. Овде се значи жица „сецира“ и бакар одваја на страну (било је и бакарних нити од жице), а отпад од изолације разбацује на све стране. Овде барем могу на миру то да раде јер их нико и не узнемирава.
Можда сам их ја мало и узнемирио јер је било и „неких погледа из ближе околине“ !


Друга слика, показује да и у делу трасе за трамвај (испод трасе и на степеницама) има „станара“ ове популације. Види се и канапче за сушење веша, део бицикла, неке ствари итд. и наравно чују се гласови. Можда следећи пут снимим кад будем отишао да сликам са друге траке ! А можда може да се прође до и од паркинга и одатле слика ?


Надам се да вас нисам сморио. Ајде уздравље и лаку ноћ и добро јутро, како коме :)
 
Jedan od sokolova koji žive na krovovima novobeogradskih solitera...
Ponekad se može čuti njihovo kliktanje dok kruže tražeći plen.
 
Kad spomenuste ispupčenja, na pešačkobiciklističkoj stazi je podloga baš talasasta. Više ne mogu da jurim niz rampu ka Adi... Prosto se previše trese bicikla, mogu misliti kako je onima bez amortizera i debelih guma! Preko toga bar jedan prelaz preko češlja ne valja.
 
Vrh