Једна фото-репортажа о делу УМП-а са места где треба да се настави са градњом. Кад ће бити .... ? Надајмо се да ће кренути следеће 2016. године.
Слике сам снимио 02. и 09. августа.
Поглед на долазни правац са Моста на Ади
Излазна рампа код бувљака у улицу Антифашистичке борбе и заграђени правац бетонским џерски оградама према наставку-садашњем крају УМП-а тј у правцу Тошиног бунара.
Прописно обележени правац са електронским путоказима-стрелицама са соларним напајањем.
У даљини, полудесно између дрвећа се види
флиртићћћ на ж.с. Нови Београд и зато и ову слику постављам
. Био сам :rant: на себе јер су ми се тада истрошиле батерије, а хтео сам да га сликам и изблиза кад је пролазио. Ову слику сам снимио 02.августа у 14:48
Практично снимљено са истог места али је разлика у квалитету снимка. Ова слика је снимљена сад 09.августа у 18:15 кад је сунце било ниско. На слици се сад види БГ воз
Заштитник од директног удара у бетонску џерси ограду. Заштита је трослојна и имају сајле за затезање. Ова три заштитника су за сад празна, јер нема потребе да их напуне или песком или водом. Кад проради УМП онда ће их и напунити.
Поглед на средишњи део где ће бити трамвајске шине, а касније ... и шине за метро
Поглед у назад средишње траке за трамвај и ......
Крај УМП-а тј. докле се стигло са градњом. Прописно је заштићено са бетонским џерски оградама и жичаном оградом висине 2 метра. Тако је урађено и са другом траком (према Мосту на Ади).
О сунђеру-лежаљци који се види са десне стране слике, нешто касније.
Будући правац према Тошином бунару, на стубовима ће траке за аутомобиле бити до иза улице Ђорђа Станојевића (види се један део улице тј. стубови уличне расвете (где почиње она дивља „шума“). Наравно и друга трака, од Тошиног бунара ће почети да се „пење“ пре Ђорђа Станојевића. У даљини са леве стране слике је гаража ГСП-а тј. погон Нови Београд.
Снимак кроз жичану ограду, види се испод железничке пруге „насеље“ наше најзаштићеније националне мањине. Ту има од депонија свега и свачега, разноразних уџерица, возила, доста људи,....
Поглед у назад према долазној траци од Моста на Ади и рампе за спуштање према улици Антифашистичке борбе.
Траса за шине за будући трамвај, метро,... Чим се прође надвожњак изнад улице Антифашистичке борбе овај део се полако спушта према земљи. После стајалишта које ће ту бити, на слици где су ове бетонске кућице за лифт, ће овај део, а пре улице Ђорђа Станојевића бити на земљи и трамвајске шине ће се уливати у ту улицу и лево и десно.
Друга трака, од улице Ђорђа Станојевића па према Мосту на Ади је исто прописно заштићено са бетонским оградама и жичаном оградом висине 2 метра.
„Панорамски висински
“ снимци околине са бетонске ограде. Значи ово ће се – то ће мо видети са овог дела трасе, кад једног дана крене саобраћај и аутомобилски и трамвајски.
Да искористим прилику за оно што се још види на трећој и четвртој слици. У даљини се види Новобеоградска топлана где су већ поставили први од три, нова димњака. Значи нема бојазни да неће завршити реконструкцију топлане до почетка грејне сезоне. Има бре само да пурња.(осмех).
И за крај ове две слике, као што сам обећао.
О сунђеру-лежаљци који се види са десне стране слике: све је ту, и сечиво, и кисела вода и цигарете и... на жалост отпаци од изолације (жуто-зелена) бакарних жица. Овде се значи жица „сецира“ и бакар одваја на страну (било је и бакарних нити од жице), а отпад од изолације разбацује на све стране. Овде барем могу на миру то да раде јер их нико и не узнемирава.
Можда сам их ја мало и узнемирио јер је било и „неких погледа из ближе околине“ !
Друга слика, показује да и у делу трасе за трамвај (испод трасе и на степеницама) има „станара“ ове популације. Види се и канапче за сушење веша, део бицикла, неке ствари итд. и наравно чују се гласови. Можда следећи пут снимим кад будем отишао да сликам са друге траке ! А можда може да се прође до и од паркинга и одатле слика ?
Надам се да вас нисам сморио. Ајде уздравље и лаку ноћ и добро јутро, како коме