Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

D2vVyBK.jpg
GVFlYhV.jpg
 
Nepopravljivi optimista":2sx84ktw je napisao(la):
Nakon prelepih slika, malo realnosti održavanja mosta (nadam se da ovo ne stoji duže vreme):

20150419133243.jpg


20150419133249.jpg

Greškom sam svojevremeno napisao da je ovaj znak zamenjen, ali sam se zeznuo. Gledao sam znak za odvajanje na drugom skretanju. Prvo skretanje (za Adu) je i dalje neobeleženo.

402ec87b6e48c6db36bbde48c23f84ea.jpg
 
Kako oni misle da provuku 3+3 trake kroz ulicu Marka Celebonovica na Bezanijskoj kosi?
Ili ce novi deo UMP-a od Mosta na Adi do Tosinog bunara biti 3+3, a onda ka Bezanijkoj kosi i autoputu usko grlo?
 
Неће ни бити 3+3 траке у улици Марка Челебоновића, а поготово неће бити у Николе Добровића. То није ни планирано.
 
Један јако мали корак ка наставку градње УМП-а !

Магацин кочио и Мост на Ади?
И. ПРЕКОВИЋ | 17. јул 2015. 23:49 | Коментара: 0
Поднета кривична пријава због бесправне градње у Тошином бунару. Налази се на траси планираних саобраћајница

ДИРЕКЦИЈА за грађевинско земљиште и изградњу Београда почела је да подноси кривичне пријаве против свих оних који су бесправно подигли објекте на земљишту јавне својине. Први "на тапету" нашао се магацин предузећа "Лус инвестмент" д.о.о., чији су се темељи нашли на путу изградње последње приступнице Моста на Ади.

Читавих 1.028 квадрата код Тошиног бунара "измицало" је оку инспекција вероватно више од 15 година!
……………………….
……………………………

"Фантомски" магацин дошао је и на списак захтева за легализацију, који је власник уредно поднео, иако је земљиште под објектом јавна својина. Ипак, може се рећи да га је одало погрешно време и погрешно место темеља.
- Кривична пријава је поднета сада, с обзиром на то да је програмом Дирекције планирано привођење намени простора - додају из "Дирекције". - Једним делом објекат заузима површину коридора магистралних инсталација уз саобраћајницу Унутрашњи магистрални полупрстен - приступни путеви Мосту на Ади, док се преосталим делом налази на простору планираном за објекте високоградње.

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%B4%D0%B8

Сликао сам априла 2011. године, то је тај магацин у облику балона за тенис, мали фудбал ,...Кућица којој је срушен кров, је сад малте не скроз срушена, имам негде и ту слику, али не могу сад да је пронађем


http://www.luss.rs/
http://www.rating.rs/sr/bonitet/LUSS-INVESTMENT
 
Гага":1d6hfxc2 je napisao(la):
Неће ни бити 3+3 траке у улици Марка Челебоновића, а поготово неће бити у Николе Добровића. То није ни планирано.

To znaci da cemo od mosta na Adi do Tosinog bunara ici sirokim bulevarom 3+3 i onda doci do uskog grla, ulica Nikole Dobrovica i Marka Celebonovica sa 2+2 plus svi semafori, lezeci policajci, skola, parkirana vozila koja zauzimaju jednu traku!? Pa to i nije bas sjajno resenje ako se uzme da bi tim putem prebalo UMP povezati sa autoputem i sa SMP-om, mostom Mihajla Pupina.
 
Да ли је неки институт задужен да води свеукупну бригу о мосту?
Како је данас екстремно топло, паде ми на памет да ли је сада потребно вршити нека контролна мерења у смислу да ли се нешта од конструкције шири, истеже више него што је дозвољено? Не знам! Питам се да ли су уграђени квалитетни материјали који ово подносе? Зна ли неко нешта о томе?
 
Stomatolog":2dqi365g je napisao(la):
Гага":2dqi365g je napisao(la):
Неће ни бити 3+3 траке у улици Марка Челебоновића, а поготово неће бити у Николе Добровића. То није ни планирано.

To znaci da cemo od mosta na Adi do Tosinog bunara ici sirokim bulevarom 3+3 i onda doci do uskog grla, ulica Nikole Dobrovica i Marka Celebonovica sa 2+2 plus svi semafori, lezeci policajci, skola, parkirana vozila koja zauzimaju jednu traku!? Pa to i nije bas sjajno resenje ako se uzme da bi tim putem prebalo UMP povezati sa autoputem i sa SMP-om, mostom Mihajla Pupina.

Ih, pisano je o tome ovde mnogo puta.
 
rasho62":3bd3u0ci je napisao(la):
Да ли је неки институт задужен да води свеукупну бригу о мосту?
Како је данас екстремно топло, паде ми на памет да ли је сада потребно вршити нека контролна мерења у смислу да ли се нешта од конструкције шири, истеже више него што је дозвољено? Не знам! Питам се да ли су уграђени квалитетни материјали који ово подносе? Зна ли неко нешта о томе?


Svaki student bi trebalo da ume da izračuna temperaturne dilatacije.
I kada je građen, most je spojen po baš ovakvom vremenu. Što se toga tiče, nema razloga za brigu (pogotovo što ne nosi neki teret :p ).

Ovde je problem - redovno održavanje mosta.
 
vladimir79":wqzeqb6z je napisao(la):
Maltene.
http://kakosepise.com/rec/maltene-ili-malte-ne/

Samo što je to kraj pristupne saobraćajnice. Ista se ne mrda od Belvila već godinama.
Хвала Владимире за исправку. Да не испадне да се правдам, пошто је било већ близу 4 часа ујутро кад сам писао и поставио ту поруку и тражио слику, мало ми је попустила пажња, дешава се. :D
Укњижен плусићћћ.

Ово јесте "крај" дела УМП саобраћајнице који треба да се гради, а не мрда од улице Ђорђа Станојевића јер ипак морају још да уклоне оне цигане иза ГСП гараже, а да би њих уклонили морају да им обезбеде станове, па тек онда да почне да се ради. А паре стижу (кредит) од Европске банке за обнову и развој.

Кад буду почели да раде овај део УМП-а, почеће и радови у Тошином бунару (где је сужење) тј. изградња новог дела те улице, од Николе Добровића до Земунске улице.

Све је некако повезано једно са другим.
 
Гага":3kjwhelj je napisao(la):
...
Ово јесте "крај" дела УМП саобраћајнице који треба да се гради, а не мрда од улице Ђорђа Станојевића јер ипак морају још да уклоне оне цигане из ГСП гараже, а да би њих уклонили морају да им обезбеде станове, па тек онда да почне да се ради. А паре стижу (кредит) од Европске банке за обнову и развој.
....


Када си већ споменуо наше суграђане (без ироније, пошто власт настоји да и остале спусти на њихов материјални ниво):
данас сам уочио да су се уселили у ограђени простор градилишта "УМП"-а између Ђорђа Станојевића и Бувљака.

Њима не замерам, сналазе се.
Замерам онима који су тај већ раније ограђен простор требали да чувају и да им не дозволе да уђу и подигну своје бараке.
 
Stomatolog":3cavyr8b je napisao(la):
Гага":3cavyr8b je napisao(la):
Неће ни бити 3+3 траке у улици Марка Челебоновића, а поготово неће бити у Николе Добровића. То није ни планирано.

To znaci da cemo od mosta na Adi do Tosinog bunara ici sirokim bulevarom 3+3 i onda doci do uskog grla, ulica Nikole Dobrovica i Marka Celebonovica sa 2+2 plus svi semafori, lezeci policajci, skola, parkirana vozila koja zauzimaju jednu traku!? Pa to i nije bas sjajno resenje ako se uzme da bi tim putem prebalo UMP povezati sa autoputem i sa SMP-om, mostom Mihajla Pupina.
Што каже Реља о томе смо расправљали доста пута.

И на делу УМП-а који се спушта на земљу, па од укрштања са Ђорђа Станојевића, Булеваром Црвене Армије, Омладинских бригада, Тошиним бунаром ће на жалост исто бити семафори.

У улици Николе Добровића за сад толеришу паркирање на њој, иако је знаком забрањено, а у плану је изградња и нових паркинга у тој улици. Пре неких месец дана су власници, након упозорења, склонили сва своја возила која су била бахато паркирана на тротоару (код парка) са непарне стране улице. Још се та возила виде на Гуглу.
Кад се све то уради, неће бити уског грла, јер ће аутобуси на линији 65 и 72, слободно користити десне траке у оба правца.

Марка Челебоновића није проблем, јер ту нема никаквог паркирања на улици, јер све зграде на непарној страни имају своје доста велике паркинге, а са десне, парне стране улице неће ни бити стамбених зграда.
У овој улици проток саобраћаја је доста брз, дужине 2 км, и има само два семафора, на укрштању са улицама Др. Хуго Клајна-Сурчински пут и на раскрсници са Норвешком улицом.

Код садашње лакат кривине, где ће бити раскрсница са саобраћајницом Т6 ће исто бити семафори (постављени), а наставак изградње саобраћајнице Т6 ће бити за неких 3 године, а такође и наставак Марка Челебоновића (наравно тај наставак се неће тако звати) према насељу Радифар код аеродрома Никола Тесла. Али то је већ за неке друге већ отворене теме на нашем форуму.

И овде је све повезано једно са другим (изградња једне саобраћајнице са другом).
 
Ovo sve Gaga kako si opisao trasu UMP-a, s pravom povlaci pitanje "Zasto je most na Adi morao biti toliko visok" i "Zasto su napravljene dvije dzinovske petlje".
Meni se cini kao da su prvobitno planirali brzu magistralu dignutu na nivo i izgradili most a onda shvatili da nemaju para za nastavak gradnje pa odlucili da ostatak spuste na zemlju. I naravno, tu su onda semafori i sporija voznja.
 
Meni nije jasno zasto su morali da dizu deo UMP na stubove, zar nije moglo kao pruga da bude na nasipu?
Kod nas taj deo ispod ce uvek biti zapusten ili potencijalno mesto za okupljanje beskucnika i roma, sto znaci divlje deponije na sve strane.
Mislim da bi i izgradnja i odrzavanje bilo jeftinije sa nasipom ili gresim!?
 
Vjerovatno bi i to mogla biti opcija i vjerovatno bi bilo nesto jeftinije, ali kad nestane para onda je prva opcija da se zavrsi gdje se stalo i pocne sa slavljem :roll:

Ako mislis Stomatolog, zasto nisu od pocetka planirali prilaz nasipom i nizi most to je dobro pitanje. U tom slucaju bi dobili most slican Brankovom.
 
rio, sad si zasao u onu fazu gde svojim postovima izazivas "transfer blama" kod citalaca. respekt
 
Kakav "respekt" hocu plusic :D

A sto ti Ragradjevinar ne odgovoris Stomatologu ako znas nesto sto ja ne znam?
 
evo ga plusic.

vidi, ocigledno je u toku hajka na tebe, ljudi misle da si bot. ja ne mislim. ti sve sto pises pises iskreno, sto je gora varijanta po tebe. jos na posetku sam ti prijateljski skrenuo paznju da se informises pre nego tako samouvreno napises sta je ko planirao, gde je greska, gde je resenje, sta je trebalo, kako bi moglo... koliko god oduvek vlast ovde bila retardirana ipak se nekako planira i postuju se nekakvi standardi.

da si se malo potrudio video bi da niko, ali bas NIKO, ne postavlja pitanje o visini mosta i niko ne spominje "dve dzinovske petlje". koje su to petje rio, kazi nam? daj nam link gde se tvrdi da je most trebalo da bude nizi? da si samo 5 minuta listao temu a ne spamovao po forumu saznao bi nesto o geografiji beograda, infrastrukturi pre izgradnje mosta i petlje na topciderskoj strani, o nedostacima rampi ( a ne petlje) na nbg strani, o kreditima iz kojih se sve ovo finansira, o savi kao plovnoj reci i propisanoj visini mostova na takvim rekama...

tebi druze svako dobro. budes li selektivniji u otkrikavnju rupa na saksiji i voljniji da se pre nego nesto ustvrdis prvo valjano informises o temi sigurno je da ces vremenom steci i bolji status na forumu. na momente bljesnes, izgleda da imas lepe i konstruktivne ideje i bilo bi steta oterati te odavde, mada izgleda da nema sanse da bi u tome i uspeli ako bi i hteli :)

stomatologu ce na mnogo smisleniju i mnogo manje eksploatisanu temu od ovih koje ti nameces , tj nasip vs betonska konstrukcija, odgovoriti neko strucan posto on nije neko ko spamuje te kao takav zasluzuje strucan i korektan odgovor. ja samo mogu da iznesem svoje misljenje a to je da iako mozda jeftiniji nasip zauzima mnogo vise mesta zbog svoje sirine plus sto bi i u slucaju nasipa dobar deo trase bio na stubovima posto vec postoji saobracaj na nivou zemlje. dodatno, sa urbanizacijom okolne povrsine deo ispod konstrukcije ce sigurno biti iskoriscen, ako nista kao parking.
 
Stomatolog":2uxgrgh8 je napisao(la):
Meni nije jasno zasto su morali da dizu deo UMP na stubove, zar nije moglo kao pruga da bude na nasipu?
Kod nas taj deo ispod ce uvek biti zapusten ili potencijalno mesto za okupljanje beskucnika i roma, sto znaci divlje deponije na sve strane.
Mislim da bi i izgradnja i odrzavanje bilo jeftinije sa nasipom ili gresim!?

Да допуним још Разграђевинара.
Ако би био насип (сличан оном железничком) мислим да би то била скупља варијанта.
Земљани насипа није баш ни јефтин, требало би ту земље и земље довести, а и сама градња би трајала дуже. Сам насип за УМП би требао да буде сигурно 25 метара ширине, требало би ту још и сливници за кишну воду са свим потребним шахтовима, цевоводима, тротоари за пешаке, степенице,.... Онда би морали да се изграде и надвожњаци изнад сваке од улица (као изнад Антифашистичке борбе) тј. изнад Ђорђа Станојевића, Булевара Црвене Армије, Омладинских бригада + што још онда треба да се изграде све силазно - улазне рампе.

Код Тошиног бунара би онда насип морао да се или спушта до нивоа те улице или да насип иде до саме улице и да се изгради надвожњак+рампе (значи петља) изнад Тошиног бунара који би после неких, рецимо 50 метара "улазио"/"залазио" у Николе Добровића.
Све би то било скупље него што ће бити овако како је планирано да се изгради овај део УМП-а.

Ми смо скоро сви одавно на форуму предлагали да се овде на садашњем укрштању Тошиног бунара и Николе Добровића изгради петља, али...
 
Planski je rezervisan prostor za petlju na raskrsnici Nikole Dobrovica i Tosinog bunara.
 
Плански јесте резервисан простор, али ће се градити раскрсница у нивоу :rant: . Можда ће се једног лепог дана изградити петља.


Извињавам се Стоматологу на једном делу погрешног одговора око УМП-а.
Написао сам да ако би се градио насип за део УМП-а у Новим Београду, од Моста на Ади до Тошиног бунара, да би требало да се и изнад улице Ђорђа Станојевића уради надвожњак.

Он (надвожњак) ће се радити али са стубовима (као изнад Антифашистичке борбе) и после ће се траса УМП-а спуштати на земљу.

 
razgradjevinar":3hpo4zwy je napisao(la):

Hvala za plusic, to je kod mene rjetka pojava zadnjih mjeseci :D
a i na kritici, samo mislim da me nisi najbolje razumio...

Kad sam napisao nakon Gaginog posta, "...s pravom povlaci pitanje "Zasto je most na Adi morao biti toliko visok" i "Zasto su napravljene dvije dzinovske petlje"", nisam mislio da ta pitanja postavljaju nikakvi strucnjaci ni clanovi foruma niti bilo ko osim MENE. To je bilo MOJE razmisljanje i JA sam se to pitao. Zato ne mogu nikog citirati. :)

"Dvije dzinoske petelje" koje sam spomenuo su petlja Radnicka (jel se tako zove?) i na NBG strani, kako kazes "rampe" sa ulicom Jurija Gagarina.
Te dvije konstrukcije, kako god bi ih nazvali su zaista velike i povrsinom koju zauzimaju i visinom.
Ja sam se samo zapitao zasto su te dvoje konstrukcije tako izgradjene ako saobracajnica UMP-a odmah nakon njih prelazi na ukrstanje u nivou sa ostalim saobracajnicama.

Po mom razmisljanju, koje ne mora biti tacno, takva konstrukcija bi imala smisla samo ako most na Savi mora biti znatno visi od obala koje spaja. kao sto i jeste. Tacan podatak o visini mosta iznad plovnog puta ne znam (negdje sam procitao pa zaboravio) ali mi se cini da je znatno visi od ostalih mostova koji su nizvodno na Savi.

A zasto sad taj most mora biti toliko visok za mene je takodje misterija.
Po opet mom razmisljanju, koje ne mora biti tacno, saobracajnica na mostu mora biti na toj visini da bi se omogucila plovidba odredjene kategorije brodova u koju sigurno ne spadaju rjecni brodovi. Kao da je most izgradjen za prolazak prekookeanskih brodova ispod njega.

Mozda ces primjetiti da ja na ovoj temi nisam mnogo ni pisao, jer meni jednostavno nije jasno ni sta je planirano sa UMP-om ni kako ce on izgledati na kraju. Trasa mi je jasna, ali izgled saobracajnice nije.


razgradjevinar":3hpo4zwy je napisao(la):
....ja samo mogu da iznesem svoje misljenje a to je da iako mozda jeftiniji nasip zauzima mnogo vise mesta zbog svoje sirine plus sto bi i u slucaju nasipa dobar deo trase bio na stubovima posto vec postoji saobracaj na nivou zemlje. dodatno, sa urbanizacijom okolne povrsine deo ispod konstrukcije ce sigurno biti iskoriscen, ako nista kao parking.

tako i ja. iznosim svoje misljenje koje je stavise isto ovakvo.
 
RioBL":2psp04wr je napisao(la):
...

Po opet mom razmisljanju, koje ne mora biti tacno, saobracajnica na mostu mora biti na toj visini da bi se omogucila plovidba odredjene kategorije brodova u koju sigurno ne spadaju rjecni brodovi. Kao da je most izgradjen za prolazak prekookeanskih brodova ispod njega.
...

Jeste, bas za "prekookeanske"
To je uradjeno zato jer je prethodna vlast "vizionarski" predvidela ne samo "kanal vardar-morava-dunav", vec i njegov nastavak (Y krak) preko zagreba i maribora, do Graca... :D

(Sarkazam)...
 
AKO je ova dionica (NBG - Hipodrom) UMP-a planirana s ciljem da prenese na sebe dio saobracaja koji je sad na autoputu onda je cijela trasa kroz NBG, sve do Bezanijske Kose morala biti denivelisana jer spustanjem trase i postavljanjem prvog semafora samo kilometar od mosta i s jedne i s druge strane ne dobija se mnogo u brzini i protocnosti saobracaja.

A AKO je planirana s ciljem da samo poveze opstine NBG i Banovo Brdo, onda uopste nije trebalo graditi tako visok most i denivelisane saobracajnice na njegovim krajevima. Trebalo je napraviti most otprilike kao sto je Brankov i saobracajnicu kao sto je Bulevar Mihajla Pupina na NBG strani

Kao sto rekoh, meni nije sasvim jasno ni sta je planirano a jos manje sta ce na kraju od svega biti.
 
Vrh