razgradjevinar":3hpo4zwy je napisao(la):
Hvala za plusic, to je kod mene rjetka pojava zadnjih mjeseci
a i na kritici, samo mislim da me nisi najbolje razumio...
Kad sam napisao nakon Gaginog posta, "...s pravom povlaci pitanje "Zasto je most na Adi morao biti toliko visok" i "Zasto su napravljene dvije dzinovske petlje"", nisam mislio da ta pitanja postavljaju nikakvi strucnjaci ni clanovi foruma niti bilo ko osim MENE. To je bilo MOJE razmisljanje i JA sam se to pitao. Zato ne mogu nikog citirati.
"Dvije dzinoske petelje" koje sam spomenuo su petlja Radnicka (jel se tako zove?) i na NBG strani, kako kazes "rampe" sa ulicom Jurija Gagarina.
Te dvije konstrukcije, kako god bi ih nazvali su zaista velike i povrsinom koju zauzimaju i visinom.
Ja sam se samo zapitao zasto su te dvoje konstrukcije tako izgradjene ako saobracajnica UMP-a odmah nakon njih prelazi na ukrstanje u nivou sa ostalim saobracajnicama.
Po mom razmisljanju, koje ne mora biti tacno, takva konstrukcija bi imala smisla samo ako most na Savi mora biti znatno visi od obala koje spaja. kao sto i jeste. Tacan podatak o visini mosta iznad plovnog puta ne znam (negdje sam procitao pa zaboravio) ali mi se cini da je znatno visi od ostalih mostova koji su nizvodno na Savi.
A zasto sad taj most mora biti toliko visok za mene je takodje misterija.
Po opet mom razmisljanju, koje ne mora biti tacno, saobracajnica na mostu mora biti na toj visini da bi se omogucila plovidba odredjene kategorije brodova u koju sigurno ne spadaju rjecni brodovi. Kao da je most izgradjen za prolazak prekookeanskih brodova ispod njega.
Mozda ces primjetiti da ja na ovoj temi nisam mnogo ni pisao, jer meni jednostavno nije jasno ni sta je planirano sa UMP-om ni kako ce on izgledati na kraju. Trasa mi je jasna, ali izgled saobracajnice nije.
razgradjevinar":3hpo4zwy je napisao(la):
....ja samo mogu da iznesem svoje misljenje a to je da iako mozda jeftiniji nasip zauzima mnogo vise mesta zbog svoje sirine plus sto bi i u slucaju nasipa dobar deo trase bio na stubovima posto vec postoji saobracaj na nivou zemlje. dodatno, sa urbanizacijom okolne povrsine deo ispod konstrukcije ce sigurno biti iskoriscen, ako nista kao parking.
tako i ja. iznosim svoje misljenje koje je stavise isto ovakvo.