Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Овај, како да ти кажем, одрастао сам на 200м од цареве ћуприје.

У ту вукопустахију је уложено 450 милиона евра да би гужва остала. Интезитети гужви нису битни. Толико је милиона уложено а после тога имамо лошу саобраћајну ситуацију са још лошијим саобраћајним полурешењем.

Неопростиво.
 
ne zezaj direktore ;)

Problem je sto ti vidis guzvu koje u sustini nema a onda se prebrojavaju vozila na mostu sa neke fotke pritom pogresno prebrojano :) da bi se pokazalo kako bas u tom momentu malo vozila prelazi most jel toboze ne sluzi nicemu.
 
Не мешај мост у ово. Није у њему највећа трагедија. Био би од неке користи где год да је изграђен.

Гужве код цареве ћуприје и Милошевг конака су свокодневне а код Милошевог конака заправо и веће него што су биле.
 
Da Milosev konak jeste problem ali on je vise problem zato sto nije zavrsen tunel i bulevar P. Pavla ka Rakovici. Inace prolazio sam i tim delom ka Drajzerovoj gore nismo se zadrzali vise od jednog semafora posle autobuske stanice kod konaka pod uslovom da nas uopste i zakaci semafor. Doduse ja sam isao oko 11h verovatno je u ranijim jutarnjim casovima veca guzva tu.
 
Ko tvrdi da su gužve tamo gde su i bile nema pojma o prethodnom stanju i ima kratko pamćenje.

Nigde više nema gužvi, sačeka se maksimalno jedan semaforski interval, kako u Radničkoj tako i na raskrpetlji i to je to. Kad kreneš od kuće znaš da ćeš stići na destinaciju +- 2 minuta što je za grad ove veličine potpuno normalno.

Južni deo grada je potpuno prodisao i uz još nekoliko manjih projekata (proširenje ibarske i puta kroz rakovičku dolinu) situacija će biti drastično bolja nego pre.

Apsolutno stoji da je sve moglo biti još bolje nego što je sada, uz kružne tokove, manje denivelacije uz uštede, ali tvrditi da nije drastično bolje može samo onaj ko nema nikakvog iskustva sa pre i kasnije situacijom.
 
Не, хајде да порушимо цео град и да га претворимо у једну вееелику раскрпетљу, где би се свуда могло стићи одасвуд својим аутомобилом и живели бисмо тако возећи се у недоглед срећно и задовољно заувек..
 
vozde, ja bih se dao opkladiti da je u beogradu povrsina pod asfaltom prilicno ista kao i porvrsina pod korovom, rusevinama i napustenim objektima. sta ista.. manja.

hajde da ne investiramo nista , hajde da demoliramo i i ovih par objekata sto lice na nesto i valjamo se u blatu, svako oko svog solitera
 
А ти ниси чуо за метро мреже, изнад којих су на површини урбанистички уређени градови са одговарајућим процентом квалитетне архитектуре, зелених површина и паметно испројектованих саобраћајница..
 
Вожд":31u0tkrh je napisao(la):
А ти ниси чуо за метро мреже, изнад којих су на површини урбанистички уређени градови са одговарајућим процентом квалитетне архитектуре, зелених површина и паметно испројектованих саобраћајница..

mislis prazno zemljiste kao npr savski amfiteatar, da se prvo osmisli sve to pa se posle gradi? ne vrerujem da se to tako radi, pa nisi ti valjda pametniji od vucica i arapa? oces da kazes da je vucic bu****?

druze, si cuo ti za moniku beluci?
 
Не, него да се београдске фавеле руше и на њиховом месту ствара нешто што је примерено животу човека у 21. веку, а на простору СА да настане парк..

Да мислим то за све наше политичаре и сада и у прошлости.

И чуо и видео.
 
Nisam do sad imao namjeru da ulazim u detalje oko bilo koje pojedinacne saobracajnice pa tako ni UMP-a i mosta na Adi ali ponukan ranijom pricom da se stvara guzva na prilaznoj rampi mostu sa NBG strane a u skladu sa mojom pricom o strategiji razvoja saobracaja pokusacu da predlozim rjesenje problema koje bi se moglo prenijeti i na mnoge druge pravce u gradu...

saobracaj1.jpg

saobracaj2.jpg


Dakle, fizickim suzavanjem saobracajnica postize se bolji protok saobracaja.

P.S.
nemam namjeru nikog da ubijem ilustracijama, one su tu samo za pogledati a ko hoce moze i razmisliti o njima.

Sretno u saobracaju!

Eh, da. Zaboravio sam dodati da mislim kako ovo rjesenje nebi bilo trajno. Pomoglo bi mozda godinu dana, eventualno dve ali onda ce obe rampe postati zakrcene jer jednostavno broj automobila raste. Ako se tome jos doda planirana zeljeznicka i autobuska stanica krah je neminovan.
Samo promjena u strategiji pristupa saobracaju moze rjesiti problem. Dakle, ne investirati u sirenje saobracajnih kapaciteta vec u supresiju automobilskog saobracaja.
 
Није лоша идеја о сужењу рампе из Јурија Гагарина, а након годину-две би ваљда био готов УМП макар до Тошиног бунара, па ће онда постојати улаз и из правца Булевара уметности, Омладинских бригада и Антифашистичке борбе, што би требало да растерети постојеће рампе.
 
Da, to ce pomoci. Ali ne zadugo. Broj automobila ce neminovno rasti i ponovo ce negdje doci do zastoja. Neophodno je mjenjati strategiju razvoja saobracaja a dokaz je ne samo rast saobracaja u Beogradu vec i u cjelom svijetu. Gradovi koji imaju daleko vecu (protocniju) infrastrukturu imaju i daleko vece probleme od Beograda.
Postoji citav niz mjera koje imaju za cilj smanjenje broja automobila, tj njihovo koristenje.
 
Па сад, чисто сумњам да ће број аутомобила на потезу НБГ-Чукарица баш толико нарасти да ће закрчити мост који је сада углавном без гужви :) Нешто друго генерише огроман број аутомобила, а то је дневна миграција становника осталих градова у Београд због постла (полиција, болнице, војска, приватне компаније, само неки од примера за које знам да људи пређу километре до Београда зарад посла). Ту су Пазове, Панчево, Инђија, Рума, Шабац, Лозница, Смедерево, Ваљево, да не спомињем Београдске општине Лазаревац, Обреновац, Младеновац за које је и логично да гравидирају ка Београду.

Зато треба форсирати приградске и регионалне железнице, обилазницу и путеве већег капацитета на правцима из којих долази највише људи у Београд због посла, као и обезбеђивање свих праваца по самом граду поузданим саобраћајницама без загушења.
 
zaboravljas planiranu zeelznicku i autobusku stanicu, plus ogroman broj novih poslovnih kvadrata bas u tom bloku. sigurno ce sa deo novih korisnika tog prostora na posao dolaziti upravo koristeci zeleznicu (manji broj i prigradske autobuse) ali misli da ce broj novih vozila na mostu i okolnim bulevarima biti znacajan. ako nista, broj autobusa ce se ustostruciti u odnosu na trenutno stanje.

zavrsetkom umpa do tosinog bunara smanjice se navala na dve postojece rampe od strane onih koji tuda samo zele da prodju (trenutno malo njih ima razlog da se zadrzava u tm bloku) ali ce taj efekat ponistiti silni ljudi koji ce tek po izgradnji svega toga imati potrebu da dolaze tamo.
 
Свако мало, па се Клуб носталгичних љубитеља чукаричког пружног прелаза у нивоу сети Моста на Ади и околних надвожњака.
Непроцењиво.

П. С. Јасно је мени шта је ту проблем: У Србији међу грађанством не постоји развијена свест да треба да живимо као људи; не, оргазматично задовољство се проналази у константном декламовању разних фразетина, у подели на нас и њих, у одстуству разума, у тврдоглавштини; у основи у мизантропији - јер, човек који негира значај проширења коловоза у Булевару војводе Мишића са две на три траке (настало градњом петље Радничка), или премошћавање пруге код Цареве ћуприје, тај или мрзи себе, или цео свет.
 
razgradjevinar":2slplvyl je napisao(la):
.... ali ce taj efekat ponistiti silni ljudi koji ce tek po izgradnji svega toga imati potrebu da dolaze tamo.

Odlicno zapazanje!

To se zove indukovani saobracaj i javlja se skoro svaki put kad se napravi neka nova saobracajnica. Primjeceno je da se izgradnjom novih saobracajnica na njima pojavljuju vozila ne samo zato sto mogu vec i zato sto njihovi vlasnici odjednom imaju potrebu da koriste tu saobracajnicu i da idu u dio grada u koji ranije nisu imali potrebu.
Kazu da na indukovani saobracaj otpada izmedju 10% i 20% od povecanja broja vozila.

Zanimljivo je i to da se pri pravljenju prognoza rasta saobracaja, skoro nigdje u svjetu ne uracunava indukovani saobracaj. Mislim da su samo u Engleskoj nedavno to poceli uzimati u obzir.

Ajd evo i da navedem jedan citat tvorca ove ideje (za one koji znaju engleski) da ne bude da je sve samo plod moje maste :D

..."Motorways and bypasses generate traffic, that is, produce extra traffic, partly by inducing people to travel who would not otherwise have done so by making the new route more convenient than the old, partly by people who go out of their direct route to enjoy the greater convenience of the new road, and partly by people who use the towns bypassed because they are more convenient for shopping and visits when through traffic has been removed."

J. J. Leeming (1969). Road Accidents: Prevent or Punish
 
Upravo tako stvoren je novi pravac a bice oformljen jos jedan komforniji po izgradnji tunela i rakovickog bulevara. Toliko o prici da most ne vodi nigde cak i sada.
 
dsci8828.jpg

Вероватно и овај коњић за УМП помисли - која идиотска наказа коју само људски мозак може смислити.
smile242.gif
 
Ja ne razumem ono s aliftovima
1. liftovi su odavno montirani ali su "out of service"
2. ispred tih liftova svakog dana (ali ne i noću) stoji Fiat Punto neke privatne firme (nisam zapamntio ime, iako je čitko napisano na vratima kola)
 
Homer Jay":32hzb1fv je napisao(la):
Da konji znaju nešto o mostovima i sami bi ih pravili.

Mozda ne znaju nista o mostovima ali su zato merilo za snagu motora jednog automobila. :D

Pravda za konje! :gobb:
 
Хвала Гаго,

било би лепо да је хиподром центар долине Топчидерке пуне зеленила и да је спојена са Адом и Кошутњаком, где би се коњи, али и срне и остале грациозне животиње слободно кретале а ми уживали у њима. То сада није могуће, али можда ће бити за 200 или 500 година..

Хомере,
коњи не праве мостове и раскрпетље, али коњине то итекако раде. Заправо, немам ништа против моста који би спојио Чукарицу и савске блокове, али против УМП и БнВ итекако имам. А вероватно имају и коњи, којима засигурно смета бука и остале "благодети" које им је донео УМП.
 
Vrh