Lan-Mi":1t0nt5kk je napisao(la):@johnny_s to o cemu ti pricas je upravo ono sto mi nije nikako jasno. Zar je moguce da gradjevinska kompanija nije imala u projektu-nije bila u obavezi da postavi taj (da ne psujem) "siljak"?! Da li je moguce da je drzava preuzela na sebe obavezu stavljanja vrha mosta? Zar je on naknadno stavljan na planove? Jeste da je u odnosu na ceo most i pristupnice "siljak" najmanji problem, ali mi je ipak tuzan ceo ovaj cirkus oko njega :/
I sam znas kako je doci od APC-a do Tosinog Bunara (postapokalipsa) ili Buvljaka (daleko).relja":oidviuaq je napisao(la):Relacija Tošn bunar-buvljak se ne nalazi ni u Berlinu ni u Moskvi, već na Novom Beogradu i to je kraj priče. Kome se žuri ili ga mrzi da prošeta par minuta tu je frekventna linija 65 koja će ga dovesti do stanice u roku od par minuta.
Ne poznaješ Beograd.
relja":1bex9hko je napisao(la):Rešetkasti šiljak nije bio deo originalnog projekta - osim što pratimo projekat i izvođenje još od konkursa, pa znamo, to je i očigledno, pošto nije bio postavljen kada i limeni vrh.
mekbejn":10zgz7t1 je napisao(la):I sam znas kako je doci od APC-a do Tosinog Bunara (postapokalipsa) ili Buvljaka (daleko).relja":10zgz7t1 je napisao(la):Relacija Tošn bunar-buvljak se ne nalazi ni u Berlinu ni u Moskvi, već na Novom Beogradu i to je kraj priče. Kome se žuri ili ga mrzi da prošeta par minuta tu je frekventna linija 65 koja će ga dovesti do stanice u roku od par minuta.
Ne poznaješ Beograd.
Jedan od problema BG voza i je sto su stanice na NBG ili zabacene ili imaju lose (ili nikakve) fider linije.
Пантограф":3d4uu9db je napisao(la):Е, сад, да повежемо ово писаније са темом о УМП-у: пробијање насипа у Булевару уметности би могло да буде добар тренутак за радове на новобеоградској прузи. Да би се железнички саобраћај одвијао нормално, требало би одмах доградити два колосека од станице НБ до иза будућег подвожњака - та пруга ће ионако морати да постане четвороколосечна, овако бисмо комплетирали њену прву деоницу а уз то и избегли дужи период бојим се веома отежаног функционисања железнице.
Nadvožnjak je drumska ili železnička konstrukcija iznad pruge. Na slici dole put se nalazi ispod pruge pa je to onda podvožnjak. Kako se mostovska konstrukcija sa prugom nalazi iznad puta, onda je to natputnjak. Na Mostaru ili bilo kojoj drugoj petlji gde nema pruge nema ni nadvožnjaka/podvožnjaka, već samo natputnjaka i potputnjaka.Mair":1wzik8tv je napisao(la):Šta da ti kažem... ali i sam naziv je logičan "pod voz" i "iz-nad voz". Definitivno je podvožnjak kao što kažeš.
Mair":2wnq3db1 je napisao(la):Nasip je iste visine i širine, kao i u ulici Tošin bunar i Omladiniskih brigada Čini mi se da nisi bio tamo skoro ili nikada nisi bio? Tako da će i nadvožnjak biti isti koji treba da ima oslanjanje stubom na sredini između dva smera na Bulevaru umetnosti i prostor za trotoare. "copy - paste" Valjda će novi klinci to znati da urade?