Nigde nisam rekao da visina nije dovoljna za rad pod saobraćajem, rekao sam da ako nije dovoljna onda nije dovoljna bez obzira na obustavu saobraćaja. Mislim da treba ići na varijantu sa prokopavanjem i ne zaustavljati saobraćaj na pola godine. Ekonomske posledice zbog zatvorene pruge ce biti velike, a sam način izgradnje je skuplji.
Kako pola godine, kad je 40 dana? Nije. Prvo treba ukloniti šine, pragove, električne vodove, električne stubove i zastor (ovo može biti urađeno za 7 dana). Onda ide uklanjanje nasipa, oko 5000kubika, za sta treba oko 100 radnih sati kopaca/utovarivača. Istina da se beton stvrdne za 28 dana, al prvo moraju šipovi da se stvrdnu, pa tek onda stubovi, pa tek na kraju mostovska konstrukcija - 3 meseca. Kad je to urađeno, radi se kolovozna konstrukcija, zamena materijala u podtlu, slojevi kamena i zbijanje, pa jedan sloj asfalta, hladjenje i zbijanje pa drugi sloj asfalta, hlađenje i zbijanje, polaganje ivičnjaka, horizontalna i vertikalna signalizacija - bar 3 nedelje. Nakon toga, izgradnja pruge, stubova, kontaktne mreže, ograde, izrada kegli nasipa, humuziranje, testiranje mosta, tehnički prijem mosta. Nema potrebe.