Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@Mair
Losa ti je logika.
Ti bi radi izgradnje mosta - podvoznjaka na N.Bgd, gde postoji gomila alternativnih mogucnosti, zatvorio (na dva meseca ???) glavnu zeleznicku trasu koroz Beograd, pa i sire, kroz Srbiju???
 
Niko nece prihvatiti da se prekine zeleznicki saobracaj 40 dana na koridoru 10.
 
Mair nisi u pravu moze se uradit pod saobracajem jad budem pri kompu gledacu da iskopam fotke .Golemi post ti je totalno nepotreban
 
Barem vi znate da postoji obilaznica, železnički most kod Ostružnice jeste da je jednokolosečan, ali on je deo koridora 10, pogotovu za opasne materije. Za prekid železničkog saobraćaja od tih 40 dana kao što sam već napisao je sitnica u odnosu na ono što će se dobiti ako se saobraćajnica ispod podvožnjaka ne napravi ravna bez ukopavanja i sl.

Ne treba praviti Frankeštajna od saobraćajnice već bezbednu, preglednu, za atmosferske vode lako odvodljivu saobraćajnicu. Sve to možete videti u ulici Omladniskih brigada, svi uslovi postoje jer je tako i bilo predviđeno na ovom mestu. Ne treba zaboraviti ako napravite ulegnuće na tom mestu (ukopavanje), da će te neposredno imati raskrsnicu sa koje treba da se pokrenete automobilom kao na uzbrdici u sred ravnice.

Prekid je za BG voz, a to može da se uradi preko leta, kada je većina na godišnjem odmoru. Time pre što mi još nemamo železnički tranzit kakav ćemo tek imati posle obnove pruga kroz Srbiju, a to je za četiri do pet godina, možda i više dok se uvere da imamo dobru prugu i brz saobraćaj na njoj?

@direktore
To ovde ne može da se izvede bez ukopavanja i to u pesak, da bi možda čak i u jednom trenutku prekinuli železnički saobraćaj na par dana dok ne završe radove. Na fotografiji koju sam postavio na prethodnoj strani se vidi da je visina koloseka od saobraćajnice koja prolazi ispod, tačna toliko samo za podvožnjak.

Pišem jedan post da se sada ne bi raspisivao po dve, tri strane. Samo sam hteo da vam skrenem pažnju na jednostavnu stvar.
 
Ma kovori o ukopavanju saobracajnice za tim nema potrebe .Urade se noseci stubovi novog nadvoznjaka pa se stubovi spoje a onda se iscisti nasip i gotova prica .Nevidim sta tu nije jasno
 
Dobro, gledaćemo, videćemo, pa ćemo se radovati ili čuditi.
 
Ako visina nasipa nije dovoljna da se uglavi slobodni profil + visina mostovske konstrukcije, mora se ukopati bez obzira na izbor tehnologije građenja, pošto niveleta pruge ostaje ista. Mair nisam shvatio na koji način izrade misliš, kompletno uklanjanje tog dela nasipa, izrada mosta pa izrada saobraćajnice?
 
Da kompletno uklanjanje nasipa na tom delu, pa gradnja podvožnjaka i posle izgradnja tj. nastavak saobraćajnice. Znam i ja da visina nije dovoljna za rad pod saobraćajem.
 
Nigde nisam rekao da visina nije dovoljna za rad pod saobraćajem, rekao sam da ako nije dovoljna onda nije dovoljna bez obzira na obustavu saobraćaja. Mislim da treba ići na varijantu sa prokopavanjem i ne zaustavljati saobraćaj na pola godine. Ekonomske posledice zbog zatvorene pruge ce biti velike, a sam način izgradnje je skuplji.

Kako pola godine, kad je 40 dana? Nije. Prvo treba ukloniti šine, pragove, električne vodove, električne stubove i zastor (ovo može biti urađeno za 7 dana). Onda ide uklanjanje nasipa, oko 5000kubika, za sta treba oko 100 radnih sati kopaca/utovarivača. Istina da se beton stvrdne za 28 dana, al prvo moraju šipovi da se stvrdnu, pa tek onda stubovi, pa tek na kraju mostovska konstrukcija - 3 meseca. Kad je to urađeno, radi se kolovozna konstrukcija, zamena materijala u podtlu, slojevi kamena i zbijanje, pa jedan sloj asfalta, hladjenje i zbijanje pa drugi sloj asfalta, hlađenje i zbijanje, polaganje ivičnjaka, horizontalna i vertikalna signalizacija - bar 3 nedelje. Nakon toga, izgradnja pruge, stubova, kontaktne mreže, ograde, izrada kegli nasipa, humuziranje, testiranje mosta, tehnički prijem mosta. Nema potrebe.
 
Pa ako visina nije dovoljno onda se moze uraditi privremeno pravljenje iskopa pa po zavrsetku konstrukcije i uklanjanju privremenih nosecih elemenata da se vrati prvobitna nivelacija koja bi bila odgovarajuca za automobilski saobracaj kao i na ostalim prolazima.

Takodje pruga je na tom delu dvokolosecna pa je mozda moguce uraditi dve odvojene konstrukcije sa prebacivanjem saobracaja.

Edit: Recimo prelaz preko Omladinskih brigada gde se vide dve odvojene konstrukcije na svojim nezavisnim stubovima https://www.google.rs/maps/@44.813459,2 ... !2e0?hl=en
 
Ja ovde ne vidim nikakvu smetnju da se napravi nadvoznjak i da zeleznicki saobracaj ostane u funkciji.

Ne znam u cemu je problem?
 
Извињавам се што продубљујем скретање са теме, али једна идеја ми је пала на памет. Уместо прекидања саобраћаја, да ми направимо алтернативу за оба колосека пре њихових искључивања због пробијања булевара уметности. Да се по изласку из Бежанијског тунела направе скретнице за додатна два колосека са сваке стране код Тошиног бунара, и да се само стајалиште измести на надвожњак преко саме улице Тошин бунар са два нова колосека и са уређеним перонима на новом надвожњаку са степеништима са обе стране улице што би омогућило бољу пешачку везу и везу са аутобуским стајалиштима у непосредној близини, а и отклонило ризично стајалиште на кривини, где задњи део композиције воза често није видљив возном особљу, па се десила једна трагедија у којој је настрадао један човек. Даље одатле би се проширио насип са још два колосека (укупно 4 колосека), све до места где треба да се пробије спајање булевара уметности и црвене армије, где би се прво изградио надвожњак за два нова колосека са обе стране насипа са новом железничком станицом, и даље би се проширени насип са укупно 4 колосека наставио. Е по изградњи да два нова колосека са конструкцијама преко постојећих и булевара који треба да се споје, онда би приступио гашењу постојећа два колосека који би онда били у средини четвороколосечне пруге, њихово уклањање због пробијања булевара и поновну изградњу, без прекида саобраћаја који би се одвијао преко два нова додата колосека сво време трајања радова. А по завршетку имали би смо четвороколосечну пругу од станице Нови Београд до станице Тошин буанр са два нова одвојена колосека само за БГ:воз са једном новом станицом (булевар Уметности) и са веома побољшаном станицом Тошин бунар, док би два средња колосека остала за брзе возове који би са Новог Београда шибали право пут тунела ка Земуну без стајања. Можда је моја идеја скупља и компликованија, али неће бити прекида саобраћаја, повећаће се пропустност пруге (данас сам на жст. Нови Београд чекао БГ:воз за Вука око 12 сати, прошла су 4 различита путничка воза) и повећати безбедност на станици Тошин бунар. Реално имамо четвороколосечну пругу од главне до станице Топчидер а ретко нико се вози на тој релацији.
 
Ta sira zeleznicka prica moze da se nastavi u temi o bg vozu i modernizaciji zeleznice bas da ne skrecemo potpuno sa teme ;)
 
А ми оно беше немамо одговарајући смајли за заустављен/покварен/напуштен/заборављен аутобус са упаљеним мигавцима на УМП-у..?
dsci8827.jpg
 
Сигурно судар, или је пукла нека цев, или сл. Ето како је добро имати алтернативу у виду Моста на Ади за оне који возе са Новог Београда, односно денивелисаног прелаза преко пруге код Цареве ћуприје за путнике из центра града.
 
Гужва на царевој ћуприји била - остала

Гужва на укључењу у Радничку са бановог брда била - остала

Гужва на свим мостовима у центру града била - остала

На бранковом је нешто мало смањена због изградње кинеског моста а на газели се нешто ређе ствара гужва од изградње моста на ади али по газелу ће пресудан утицај имати тек обилазница а не дрљави фртаљ умп-а. То су чињенице а сад ви удрите по метафизици до миле воље.
 
Nisi ti video sta je guzva kod ade od sredine Pozeske pa sve do gazele pa i gore na mostu nije se znalo gde je ludje. A ako je neki malo rastereceniji dan onda je guzva pocinjala od bioskopa sumadija u Kirovljevoj pa onda lepo peske odozgo do ade pa onda opet u neki od buseva ali gle cuda opet u guzvu do Sava Centra ako recimo ides na nbg.

Trenutno nema guzve ni kod careve cuprije ni kod radnicke tacnije tu jos manje. Tokovi na Brankovom mostu nemaju u principu veze sa mostom na Adi a gazela jeste rasterecenija. Inace obilaznicu kakvu takvu vec imamo tako da do izgradnje sektora C ne ocekujem neke znacajnije pomake.
 
Нема гужве код цареве ћуприје???

Рекох ја метафизика.
 
Kazem ti nisi ti video guzvu. Guzva kod Careve cuprije je sada podnosljiva i vezana je za intervale semafora. Istina mogli bi to kao sto je u planu bilo da se isprati kroz neki centar i kontrolu pa da se optimalnije pusta saobracaj.
 
Inace evo ti metafizike od pre izgradnje cak i nisam fotkao u spicu.

070319-HJC-04.jpg
 
Vrh