Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Po informacijama iz gradske uprave grada Beograd,sektor za imovinsko-pravne poslove itd...a vezano za prestupne saobracajnice do tosinog bunara,ne postoje finansijska sredstva za dalji nastavak radova a s druge str koliko mene secanje sluzi u medijima a i na ovom forumu je bilo reci o kreditu EBRD i da se samo cekalo neko potpisivanje,garancije ili slicno..ima li neko pravu informaciju o cemu se ovde radi?da nije PSP farman blokirao radove jer ce mu proci pored prozora na njegovom West-u 65? :) pozzz svima...
 
Teško da PSP Farman (ili ko već stoji iza) ima tu snagu da može da zaustavi gradnju bulevara.

A sa druge strane, PSP Farman se sada nalazi pored neuređene i zapuštene ograđene zelene površine (pogled na strnjiku).
Kada se tu bude izgradila ulica (koja tu treba da postoji odavno, i pre ideje o "UMP"u i ovakvom mostu) to će samo da doprinese vrednosti stanova, jer se povezanost sa ostalim delovima grada drastično poboljšava.

Taj IV bulevar (nadam se da će se se zvati "Nila Armstronga") je neminovnost, a za Beograd znači puno, sa ili bez priključka na most.
 
Upravo tako PSP-u moze vise da smeta pruga nego bulevar kojim bi stanovnici bili bolje povezani ;)
 
Da, jedina mana i jeste buka koju prave železničke kompozicije.
Pričali smo o tome, spominjani su i bukobrani duž pruge.
 
A kad bi se na toj pruzi izmedju tosinog bunara i NBG stanice u buducnosti napravilo stajaliste za gradsko prigradske vozove? Pruga nebi trebalo da je smetnja u gradskoj sredini.
 
Obe stanice se koriste za gradsku železnicu, ubacivanjem još jedne između je nonsens: rastojanje je prekratko, produžava se vreme putovanja korisnika gradske železnice, usporava se saobraćaj na pruzi, a i povećava se buka - imamo još po jedno kočenje i polazak.
Na pola puta nema niti jednog objekta koji bi opravdao tako nešto.
 
Relja o toj stanici se razmislja u sklopu probijanja nasipa i radjene su neke preliminarne studje
 
direktor":30d5hvfx je napisao(la):
Relja o toj stanici se razmislja u sklopu probijanja nasipa i radjene su neke preliminarne studje

U sklopu probijanja nasipa - ok, ima rezona, to je jedina prilika da se izvedu takvi radovi, ako ništa drugo da postoji kao rezervno stajalište (npr - privremeno zatrvaranje stajališta kod Tošinog bunara, zbog radova), ali u nekom redovnom saobraćaju te stanice su suviše blizu.
Kada se bude probio taj IV bulevar ("UMP") pečaci će imati trotoar za pristup ovim postojećim stanicama, treba samo omogućiti bolji prilaz peronu iz ulice Đorđa Stanojevića.
 
problem stanice tosin bunar je isti kao i kod vecine stanica u beogradu, a to je lokacija. postoji jedna rec koja to sve opisuje.. vukoje*******ina. posto je u startu sve lose planirano, ako je uopste planirano posto vise lici da su celu trasu i lokacije stanica projektovali iz inata ili zaje*******ancije, da slucajno nekome ne bude korsna, danas imamo situaciju da u neposrednom okruzenju stanica imamo favele sa nekoiko desetina roma koji tamo zive a da se nova naselja grade tamo gde ce nekakva pruga (metro ili voz) proci nikada, a mozda ni tada (v. stepe, dr. ribara, central garden..) cak i tamo gde ima pruge, poput west 65 ne planiraju se nikakve stanice zbog blizine postojecih a neupotrebljivih.

u konkretnom slucaju mislim da bi bilo mnogo pametnije ukinuti stanicu tosin bunar te napraviti novu, negde u blizini west-a. ne zbog tog naselja vec vise zbog svih poslovnih zgrada u bulevaru m. milankovica
 
Станица Тошин бунар је проблематична и са аспекта безбедности, ко је једном чекао Бгвоз за ПА а поред њега пројурио брзи воз који се појављује из тунела зна о чему причам.

А и ако се занемаре фавеле, све станице имају неку стару рушевину око које расте коров а у тај коров се баца смеће и ту се скупљају пси луталице. Једноставно без систематског решавања проблема ж. станица нови возови неће бити довољни да железница постане довољно атрактивна.
 
relja":p6xry1mh je napisao(la):
Obe stanice se koriste za gradsku železnicu, ubacivanjem još jedne između je nonsens: rastojanje je prekratko,...

Rastojanje izmedju stanice Tosin Bunar i NBG je oko 2km. U Berlinu, Minhenu, npr, stajalista u gradskoj sredini su na rastojanjima ponegdje manjim od 1km (za S-Bahn). Zato mislim da bi jedna "na pola puta" bila sasvim OK.

relja":p6xry1mh je napisao(la):
Na pola puta nema niti jednog objekta koji bi opravdao tako nešto.

Mozda bi se izgradnjom stajalista brzo pojavio neki objekat.

razgradjevinar":p6xry1mh je napisao(la):
problem stanice tosin bunar je isti kao i kod vecine stanica u beogradu, a to je lokacija. postoji jedna rec koja to sve opisuje.. vukoje*******ina.

Meni se cini da je u vecini gradova bivse SFRJ zeljeznica namjerno tako projektovana da obilazi (izbjegava) gradske sredine. Beograd je jedan od rjetkih gradova koji ne spada u takve obrasce u potpunosti, uzimajuci u obzir stanice NBG, Vukov Spomenik, Karadjordjev Park pa i Panccevacki most. Izgradnjom dodatnih stajalista (stanica) i modernizacijom postojecih stanje bi se dodatno popravilo.

orion":p6xry1mh je napisao(la):
Станица Тошин бунар је проблематична и са аспекта безбедности,...

I to se da popraviti, prosirenjem stajalista i izgradnjom dodatnih kolosjeka.
 
rio, ne znam za ostale gradove ali bgd moze da bude primer kako ne treab raditi. Od 4 stanice koje si naveo tri su skolski primeri lose pozicioniranih stanica.

Stanica karadjerdjev park ni za milion godina nece imati nikakvu svrhu a da je npr umesto nje bila napravljena stanica slavija mi bi vec danas imali jako korisnu liniju koja bi spajala jug (rakovicu) i sever (pancevo) a koja bi na svom prolasku kroz siri centar imala dve vrlo atraktivne stanice (slavija i vuk). stanica pancevacki most je poput tosinog bunara.. pozicionirana tako da je od najblize stambene cetvrti izolovana do savrsenstva. treca vukoje*******ina je nbg stanica..da budemo korektni njena pozicija sama po sebi i nije toliko losa koliko je losa strategija razvoja nbg-a koja vec decenijama ignorise stanje na terenu. zato i danas imamo zakorovljene pasnjake tamo gde su idealne lokacije za dalju stambeno poslovnu izgradnju dok se po vec izgradjenim i zagusenim blokovima grade novi kvadrati.
 
Pa, mislim da si ga ovde malo mašio.
Posle Ž. st. Batajnica, stajalište Karađorđev park je službeno mesto sa najvećim brojem putnika na mreži Železnica Srbije. Ako Karađorđev park, dakle, "nema nikakvu svrhu", teško da je bilo koja stanica u Srbiji ima :)
I Tošin bunar je takođe veoma popularno stajalište, ne samo za Bg:voz - iz putničkog voza za Novi Sad tu izađe četvrtina putnika.
U oba slučaja, razlog za popularnost stajališta je odlična opsluženost javnim prevozom, odnosno, to što se nalaze na jakim saobraćajnim tokovima.

(svakako se slažem da je trebalo graditi Vračarski tunel sa plitkom stanicom ispod Slavije)
 
@Razgradjevinar
Ja bih se djelimicno slozio s tobom. Mislim da primjecujemo isto ali da razlicito objasnjavamo. Cinjenica jeste da je prstor oko nekih stanica (stajalista) u BG negativan u smislu privlacenja putnika ali mislim da to nije do pozicije stanica jer stanice su u gradu vec do neceg drugog (pritom mislim na nadzemne stanice). Kao da je zeljeznica zarazena kugom pa se niko ne usudjuje da gradi u njenoj blizini. U BG kao da je pravilo "sto dalje od pruge - to bolje" a ustvari trebalo bi da je suprotno.
Takvo stanje nije normalno i sigurno ce se mjenjati a ljudi iz zeljeznice ili oni koji planiraju razvoj grada treba da vide zasto je to tako i da nadju nacin da se situacija promjeni.

A kako bi trebala izgledati zeljeznica koja prolazi kroz grad moze se vidjeti ovde...
http://www.youtube.com/watch?v=O8rMb4fk3yM

Berlin S-Bahn. Stanice su na maloj medjusobnoj udaljenosti a zgrade su tik uz prugu.
 
Moja je pretpostavka da su stanice Tosin bunar i Karadjordjev park gradjene jer su jeftine - na ulazu odnosu izlazu iz tunela. Iskoriscena je prirodna denivelacija. Za Slaviju bi vec morala dublja stanica, a dosta je blizu Vuka.
 
da se vratim na temu a nadovezem na jeftina resenja. silazno ulazne rampe na most sa strane nbg-a. izabrano je najjeftinije resenje, onemogucen direktan pristupn na most(ump) sa dunavske strane nbg-a i sada imamo svakodnevni krkljanac, obilazenje, stajanje, trosenje vremena i benzina. ustedjeni deo je odavno potrosen a svaki novi dan samo generise dalje gubitke. naravno da niko nece odgovarti a da ce cenu platiti (placati zauvek) korisnici, ali to nikoga u ovoj zemlji nije briga, pa ni same korisnike.

i ump i bg cvor su trebali da budu deo resenja a ne uzroci i generatori problema. oni se ne prave tamo gde je jeftino nego tamo gde su potrebni. jos sveziji primer, severna tangenta i 20km autoputa kroz njive sa ogranicenjem brzine od 50 i zakrcenje zrenjaninca i zemuna dok na jugu grada ljudi na zvanicnoj obilaznici ginu u ceonim sudarima i stoje na semaforima i stajalistima GSB-a... prosto neverovatno odsustvo bilo kakvog trajnog plana i velika sramota za sve vlasti, ne od 90. god vec i za one pre njih, koji su za mnogo sta lose u ovom gradu cak i krivlji od nasih savremenika.
 
Ne znam na koju dunavsku? stramu mislis. UMP ce biti nastavljen do Tosinog Bunara i direktan pristup ce biti omogucen i sa te strane. Postoji rampa kod buvljaka za one koji idu iz pravca Sava Centra i na njoj nije nikada guzva vec pametnjakovici nisu zatvorili ono "privremeno" polukruzno pre semafora pa tu nastaju guzve bez ikakve potrebe.

A i otkud guzva oko mosta i na mostu zar bese on nema svrhu i niko ga ne koristi. Secam se brojanja automobila na nekoj od fotografija pritom pogresno izbrojanih ;)
 
ne znam igore, ja koristim most svakodnevo i beskrajno sam srecan sto je tu. cak nemam problem ni sa pilonom. meni je samo zao sto redovno improvizujemo i pravimo kompromise i to uvek i iskljucivo ispadne jako lose. eto i pilon koji sam spomenuo, pa cak ni usrani pilon nije jos gotov

sto se tice pristupa bice omogucen direktno " sa dunavske strane "na semaforisanim raskrsnicama, gde se nece razlikovati od obliznjih bulevara , osim naravno u pompeznom imenu. u najavi sve sa lezecm policajcima. onog trenutka kad se sa stubova spusti na zemlju i ukrsti sa okolnim ulicama ump vise ne postoji, to je samo ulica.

o pristupnoj rampi kod buvljaka, koju spominjes, mozemo da pricamo kada ceo taj blok (ma ne mora ceo, dovoljno je bilo sta) bude izgradjen. privremene skretanje levo koje jos uvek, sada vec godinu dana, nije ukinuto je tek kretenluk svoje vrste. ovu kao pravu rampu koristim redovno, i za silaz i za penjanje na most i mogu da ti napisem esej o tome sta je sve tu pogresno, koliko pravaca se ukrsta nepotrebno, koliko je nebezbedno itd a sto je najgore postojala su i jos postoje ocigledno bolja resenja za mizernu razliku u ceni izgradnje
 
RioBL":1406qopf je napisao(la):
relja":1406qopf je napisao(la):
Obe stanice se koriste za gradsku železnicu, ubacivanjem još jedne između je nonsens: rastojanje je prekratko,...

Rastojanje izmedju stanice Tosin Bunar i NBG je oko 2km. U Berlinu, Minhenu, npr, stajalista u gradskoj sredini su na rastojanjima ponegdje manjim od 1km (za S-Bahn). Zato mislim da bi jedna "na pola puta" bila sasvim OK.

relja":1406qopf je napisao(la):
Na pola puta nema niti jednog objekta koji bi opravdao tako nešto.

Mozda bi se izgradnjom stajalista brzo pojavio neki objekat.
....


Relacija Tošn bunar-buvljak se ne nalazi ni u Berlinu ni u Moskvi, već na Novom Beogradu i to je kraj priče. Kome se žuri ili ga mrzi da prošeta par minuta tu je frekventna linija 65 koja će ga dovesti do stanice u roku od par minuta.
Ne poznaješ Beograd.
 
Igor":1d8ab5od je napisao(la):
...
A i otkud guzva oko mosta i na mostu zar bese on nema svrhu i niko ga ne koristi. Secam se brojanja automobila na nekoj od fotografija pritom pogresno izbrojanih ;)


Automobili su bili dobro izbrojani, most i dalje povezuje obodna naselja, nije trebao da bude ovakav i košta boga oca.
 
relja":g3zrpd86 je napisao(la):
Relacija Tošn bunar-buvljak se ne nalazi ni u Berlinu ni u Moskvi, već na Novom Beogradu i to je kraj priče.

A tako ce uvijek i biti :violina:
 
razgradjevinar":39qaajkk je napisao(la):
.... da ti napisem esej o tome sta je sve tu pogresno, koliko pravaca se ukrsta nepotrebno, koliko je nebezbedno itd a sto je najgore postojala su i jos postoje ocigledno bolja resenja za mizernu razliku u ceni izgradnje
:sesir: e... svaka ti je na mestu :kk:

Dodao bih još da šinska trasa pored spustnih rampi kod buvljaka kad vec ima lepu visinu treba da produži ka B. Kosi
gde bi postojeci uspon vec tako bio 50 posto savladan
i time postao glavna ,,šinska kapija,, za sva naselja na ,,gornjoj ,, teritoriji opštine Zemun

a time bi njegova funkcionalnost postola još veca i korisnija tj. opravdanija njegova izgradnja
koja je ovako još uvek pod znakom pitanja kod ne malog broja sugradjana
 
E to bi bilo bolje ali skuplje. Uzdignuta trasa sa uzdignutim stajalistima. Sumnjam da ce to biti u skorijoj buducnosti. Ovako ce oni sine da spuste kod NBG a tramvaje da pomjesaju sa automobilima. Jeftinije je.
 
Nesto me zanima oko mosta: cija je nadleznost postavljanje "siljka" na sam vrh mosta? Ako je to na gradjevinskoj kompaniji, a sve im je placeno za most, zbog cega se onda i dalje pravi problem i ceka?
 
Vrh