Нешто размишљам, штета што нису део УМП-а од моста до железничке станице Топчидер изградили на стубовима изнад железничке пруге ка Раковици. Тај простор је и онако девастиран како надвожњацима тако и пругом, овако само беспотребно заузимају простор. Eво једног размишљања на ову тему:
Жута - наставак УМП од петље код моста изнад колосека пруге на бетонским стубовима, отприлике као и садашња траса, са кружним током као укрштањем са наставком булевара војводе Путника (бордо), па затим даље наставља изнад колосека све до пред железничку станицу Топчидер, где иде паралелно са пругом (не мора права линија као на мом цртежу, може да прати кривину пруге) где се спушта код укрштања са булеваром Патријарха Павла (наранџасто) са денивелисаном петљом.
Бордо - продужетак булевара војводе Путника од кружног тока код Топчидерске звезде и то у профилу 2+2 са зеленим појасом између смерова, правом линијом поред војне гимназије и даље па преко ЈКП Зеленила код Топчидерске позорнице где би на стубовима ишао до новог кружног тока на УМП-у.
Светло зелено - Драјзерова улица, која би пре Милошевог конака направила кривину ка булевару Патријарха Павла (наранџасто).
Наранџасто - булевар Патријарха Павла (профила 2+2 са зеленим појасом између смерова), који би почињао од завршетка Драјзерове после кривине. У близини Топчидерске окретнице трамваја овај булевар би имао денивелисано укрштање са УМП-ом (жуто) са рампама без укрштања путева, изузев укрштања трамвајске пруге ка Раковици са тракама булевара у правцу према Раковици. Даље би булевар наставио ка Раковици у истом профилу 2+2 са трамвајском пругом између све до отприлике ИМР-а где би мало постало тесно.
Зеленом су обележене постојеће улице и булевари који би били претворени у пешачке зоне кроз парк.
Црном је обележена трамвајска пруга.
Нажалост, за ову идеју је касно.