Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Igor":2hg3oa9k je napisao(la):
Javna bezbednost je nula. Neka me neko ispravi ali cini mi se da kada sam bio klinac da su nam govorili da postoje cuvari mostova. Ne znam da li je to sada ostalo meni u podsvesti ali kao da mi se cini da sam do 90-ih stvarno i video nekoga da cuva brankov most i gazelu u to vreme. Ovo sada je nedopustivo i slika i primer javasluka.


Da se nadovezem na ovu tvoju konstataciju.

Za vreme dok smo radili ciscenje, niko, ama bas niko iz saobracajne policije, sekretarijata za saobracaj, komunalne policije, predstavnika PORRa.... nije nas obisao, niti se iko pitao sta mi radimo.

Na zalost, bezbednost novog mosta je prepustena savesti gradjana.


Mi smo kao savesni gradjani prijavili investitoru (direkciji za izgradnju) ozbiljan problem koji se pojavio na silaznoj rampi ka Cukarici. Voda sa saobracajnice se nije odvodila kisnom kanalizacijom (koja je da napomenem, na samom mostu potpuno zapusena) nego se slivala niz zid rampe.

dsc0222.jpg
 
Као што сам написао. Као и одржавање подземних контејнера тако је и мост и све везано за њега последња рупа на свирали. Никада један новоизграђени објекат неће толико бити запуштен колико овај.
 
A zar ne provaljujee da je po vlast lepše da mediji pišu o mostu u mraku nego o dopola izgrađenom trotoaru na pristupnom putu mosta zemun-borča.
 
Biciklistkinja":36apjhls je napisao(la):
A zar ne provaljujee da je po vlast lepše da mediji pišu o mostu u mraku nego o dopola izgrađenom trotoaru na pristupnom putu mosta zemun-borča.
Da, moze se gledati i iz tog ugla...

Stim sto zaista sumnjam da su 'gospodar Vucic' i 'mali od palube(bgd)' ma kako mi bili antipaticni isli da rade diverziju osvetljenja mosta na Adi, da bi skrenuli paznju.
 
Mediji nisu izvestili kada je ugašena rasveta, niti su deset dana izveštavali o neosvetljenom mostu.
O ovom problemu su počeli da izveštavaju onda kada su počeli radovi, a rasveta je bila uključena sutradan (privremeno rešenje).

Prvi koga bi trebalo prozvati zašto je most u mraku je gradonačelnik, a mediji se ne zameraju "glavnima"...
 
Par fotki u prolazu.

Buduci nastavak novog Bulevara Patrijarha Pavla pogled prema petlji hirpodrom
01.jpg


Trasa buduce saobracajnice izmedju tramvajske i zeleznicke pruge
02.jpg


Nastavak trase pored topciderskog parka levo
03.jpg


Ukoliko se uradi sve kako treba onda bi se stekla mogucnost da se sadasnji put prema Drajzerovoj preko tramvajske pruge zatvori za saobracaj i prakticno spoji park sa padinom prema topciderskoj zvezdi.

Postavljanje saobracajnice gledano prema rakovici desno u odnosu na tramvajsku prugu prati sadasnju postavku pruge tako da ne bi bilo ukrstanja pruge i ostalog saobracaja prakticno uopste sem u rakovici naravno
 
Tako je Igore, ovo sto si spomenuo je najlogicnije resenje koje se namece i ne remeti Topciderski park.
 
Ovo je rešenje koje najmanje remeti Topčiderski park.
Ovo je širina za dve automobilske trake, ako i toliko (treba ipak da budu odaljene od pruge).
Na 200 metara od ovog mesta trasa izbija na korito Topčiderke. Stoga će morati još više da se "uštine" od površine parka, kako bi imali bar 2+2 kolovoza, dva tramvajska koloseka i eventualno trotoar.
Ali, to je sad neminovno, pošto se svesno išlo na to da jednoga dana i bude neminovno.
 
topcider.jpg


da zaista je ovde tesno, ali pretpostavljam da ce se ovde malo korigovati korito topciderke, sto je vec ranije cinjeno.
Takodje, pomeranjem tramvajske pruge ka ovom koridoru ce delimicno kompenzovati smanjenje parka u ovom delu koji mora se priznati bas ka pruzi i nije u reprezentativnom stanju.
 
laki72":tkgg782t je napisao(la):
topcider.jpg


da zaista je ovde tesno, ali pretpostavljam da ce se ovde malo korigovati korito topciderke, sto je vec ranije cinjeno.
Takodje, pomeranjem tramvajske pruge ka ovom koridoru ce delimicno kompenzovati smanjenje parka u ovom delu koji mora se priznati bas ka pruzi i nije u reprezentativnom stanju.

Merio si od korita do koloseka, ali ta pruga je na nasipu, izdignuta od okolnog terena (vidi se i na fotografijama koje je Igor postavio). Znači - mesta ima još manje.
Osim toga, mora da postoji razmak između pruge i ulice, kao što se može videti nešto dalje na putu ka Rakovici.
Okreni-obrni, deo površine parka će morati da se "uštine".

Ima i jedna druga stvar: saobraćaj koji sada ide od mosta u Drajzerovu, ili ka Topčiderskoj zvezdi, "Bulevarom" vojvode Mišića kroz park i u suprotnom smeru, ako se preusmeri na taj zamišljeni pravac, moraće da se sprovede ponovo Bulevarom patrijarha Pavla, kroz iste trake...a Milošev konak se neće pomerati.
 
Ranije su predložene, a verujem i usvojene izmene PDRa koje predviđaju regulaciju toka Topčiterke i njeno pomeranje ka parku. Po tom planu, bulevar će dobro ući u park. Idiote mrzi da sklanjaju dva beskorisna koloseka jer bi morali da se preganjaju sa železnicom, a za park neće niko da se buni...
 
Neka stave betonsku plocu preko topciderke nikom nece nedostajti u tom djelu
 
Kao sto ste vec iznad pomenuli planirano je pomeranje korita topciderke. Verovatno ce u tom uzem delu ako se ne resi pitanje sa zeleznicom biti malo pomeranja prema parku mislim ipak neznatno.

Ako merimo par metara na tom uzem delu u odnosu na nadam se izbacivanje potpuno pravca koji je napominjem i pre mosta na adi postojao a to je prema drajzerovoj onda biram ovo resenje koje ce po obodu malo ustinuti deo a zato kompletno zatvoriti i sacuvati srediste parka i celu novu celinu.
 
Koja je prepreka da se uklone zeleznicke sine ukoliko dodje do zavrsetka prokopa i izmestanja pruge iz SA? Koja je njihova dalja potreba?
@Igor
Bulevar sa tramvajem po sredini pretpostavljam 2+2 i 1+1?
 
Galeks":2matkpxn je napisao(la):
Koja je prepreka da se uklone zeleznicke sine ukoliko dodje do zavrsetka prokopa i izmestanja pruge iz SA? Koja je njihova dalja potreba?
@Igor
Bulevar sa tramvajem po sredini pretpostavljam 2+2 i 1+1?

Njihova upotreba bi bila gradska zeleznica. Jer pruga mora da ostane tu jer zasto smo onda denivelisali UMP na tom delu i preskakali prugu.
 
Pa ako ostvare plan da se pruga zavrsava kod sajma komotno mogu da lete koloseci.
Jedina 'korist'od svega toga bi bila mogucnost da se na 'nulti' nivo raskpetlje eventualno, mozda spusti ulaz u tunel. Mada, sve je to pirova pobeda.
 
Priča od ranije da zbog vojske mora da ostane pruga ili bar neki kolosek.
Mada bolje i lepše da su je malo ukopali i preko nje pustili saobraćaj. Tada ne bi smo imali onolike stubove.
 
spatiotecte":27ddix6j je napisao(la):
Njihova upotreba bi bila gradska zeleznica. Jer pruga mora da ostane tu jer zasto smo onda denivelisali UMP na tom delu i preskakali prugu.

Treba li gradskoj železnici 4 koloseka?
 
nema potrebe.
vec smo ga prihvatili ovakvog...
A i na sta bi to licilo da se neki projekat u beogradu zavrsi kompletno? uvek ostane nesto ne dovrseno, pa pocinjem da verujem da je to neka vrsta sujeverja, ono `protiv uroka` :D
 
Ne znam koliko je realno ali mogli bi da skupe malo ta 2 koloseka i naprave nov betonski mostić za njih preko Topčiderke ako ih već ne uklanjaju. Tako bi dobili sigurno na prostoru. Već se vidi kako 2 koloseka prolaze na mnogo manjoj površini nego ova druga dva. E sad pitanje je isplativosti.
 
Vrh