Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Da su pametni i da imaju para pa da ih ukopaju :kafa:
 
Ima li neko skicu/plan te petlje kod hipodroma? (ne mislim na one rendere sto su vec bili)
 
Evo železničke mreže u Beogradu koju iskopah:
beograd.gif



Ako ja dobro vidim ovu mapu, onda se ti koloseci oko Hipodroma koriste prilikom transporta jug-sever, pa pretpostavljam da ce tako i ubudce biti, sve dok se ne napravi neki zeleznicki most nizvodno od BGa.
 
Koristiće se bar do izgradnje obilaznice i drumsko-železničkog mosta kod vinče... U prevodu, još 20-30 godina...
 
Ovo je od 13.12.2009 ?

A ja sam jutors (15.12.2009) na ovom mestu video postavljene zelene pijačne tezge :rolleyes:
Ma nema, to je bre rešavanje problema ulične prodaje kroz sistemsko rešenje :lol:
 
Idealno vreme za slikanje što ne bih baš rekao za uslove :D Čišćenje snega samo oduzima vreme i crpi energiju al tako je kako je. Kod ovog plavog čuda za navlačenje orbatite pažnju na saksiju i jelkicu na njoj :D A sa novobeogradske strane se vidi postavljena armatura budućeg stuba ili šta je već (nešto valjkasto). Ovaj put sam smanjio slike na rezoluciju 1600x1200 a ne kao ranije na 800x600 tako da su vam sad detalji čistiji.


Most preko Ade - Winter Assault

 
Bravo!!! :kk:
Postao si oficijelni fotograf mosta preko Ade!
Ima li radnika ili su stali radovi zbog snega i hladnoce?
 
@Archangel

Све похвале за слике на свим темама на којима си их постављао!!!
 
Hmmmm, postaje vrlo interesantno sa ovim UMP-om. Evo dela vesti iz Politike

Grad uzima kredit od 70 miliona evra

Iznos tranše neće biti manji od pet miliona evra, a zajam će morati da bude otplaćen u roku od četiri do 25 godina. – Trećim rebalansom budžeta u gradskoj kasi biće 863 miliona dinara manje

Grad će sa Evropskom investicionom bankom zaključiti ugovor za zajam od 70 miliona evra. Ugovor će potpisati Dragan Đilas, gradonačelnik, odlučili su juče odbornici Skupštine grada.

Pare će biti uložene u izgradnju nove deonice puta od Ulice Tošin bunar do raskrsnice Radničke, Požeške i Paštrovićeve. Nove saobraćajnice obezbediće veći kapacitet za putnička i teretna vozila.

Kredit će biti isplaćivan u najviše deset tranši, a poslednji rok za raspolaganje biće 31. decembar 2013. godine. Pojedinačni iznos tranše neće biti manji od pet miliona evra, a moraće da bude otplaćen u roku od četiri do 25 godina. Na osnovu zahteva za isplatu novca, Evropska investiciona banka će gradu dostavljati obaveštenja o isplati s iznosom tranše, planiranim datumom isplate, osnovicom kamatne stope, prvim datumom plaćanja kamate, dinamikom i uslovima isplate.

...
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Grad-uzima-kredit-od-70-miliona-evra.lt.html

Izgleda da nećemo morati baš toliko dugo (moja procena bila 2015. godina, ali sada se to izgleda znatno ubrzalo) da čekamo za jedan deo prve faze UMP-a jer ako sam dobro razumeo za šta se kredit uzima, od Tošinog bunara do Hipodroma će manje više biti izgrađeno sve iz projekta. Isto tako, ako sam dobro razumeo iz ovog kredita će ipak biti plaćene i prilazne saobraćajnice mostu na obe strane tako da ništa od one priče da će grad sam finansirati njih.
 
Ако то буде, то је дивно. Што се остатка УМП-а тиче, ту већ можемо да нагађамо.
 
U slučaju da sam dobro razumeo vest to znači da na Novom Beogradu ostaje još deo od T-6 do Tošinog bunara, a u starom delu od Hipodroma do Autokomande. Realno, to bi moglo da se završi do neke 2015. godine. Inače u studiji UMP-a lepo piše da će 2009. godine biti kolaps u saobraćaju ukoliko ne bude završena prva faza UMP-a, e sad tamo nigde ne piše koliki je uticaj na protočnost saobraćaja sa ovoliko izgrađenim UMP-om.
 
Од Т-6 до Тошиног бунара је УМП изграђен одавно. То је једини део УМП који је засад изграђен. Што се тиче дела од Хиподрома до Аутокоманде, ту ћемо се вероватно начекати. Претпостављам да ће дуги низ година постојати УМП од Т-6 до Хиподрома.
 
Wile E. Coyote":1pjacsx8 je napisao(la):
Од Т-6 до Тошиног бунара је УМП изграђен одавно. То је једини део УМП који је засад изграђен. Што се тиче дела од Хиподрома до Аутокоманде, ту ћемо се вероватно начекати. Претпостављам да ће дуги низ година постојати УМП од Т-6 до Хиподрома.
Si siguran ti u to, nešto mi je sumnjiva ona krivina kod Kvantaša?
 
shmeksi":31chgdal je napisao(la):
Wile E. Coyote":31chgdal je napisao(la):
Од Т-6 до Тошиног бунара је УМП изграђен одавно. То је једини део УМП који је засад изграђен. Што се тиче дела од Хиподрома до Аутокоманде, ту ћемо се вероватно начекати. Претпостављам да ће дуги низ година постојати УМП од Т-6 до Хиподрома.
Si siguran ti u to, nešto mi je sumnjiva ona krivina kod Kvantaša?
Та кривина је уствари раскрсница Т-6 и УМП. Ако је веровати оном :blah: од ГУП-а, Т-6 се наставља даље на југ на Ивана Рибара, а на север иде до кривине која сада иде за Нови сад (тзв. аутопут :bash:) и даље продужава на мост према Борчи. УМП почиње од раскрснице код кванташа (уствари, негде од неког спортског терена близу аеродрома) и иде својом трасом.
 
Izgleda da se oni sada prave,prvo ce uraditi levu trecinu do pilona pa ce se onda fokusirati na taj deo.

Sto se tice UMP-a na sednici je rekla opozicija da vlast ne pominje topciderski tunel,a da bez njega nece biti najbolje iskoriscen most.
 
То је чињеница (и вероватно ће УМП бити искоришћен како треба тек кад буде потпуно завршен), али је тунел прескуп да се одмах сада ради.
 
Vrh