Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

2010te cika boki kada premoste taj rukavac kao sto je reko neki politicar pre neki dan.Sit back and relax...
 
ne da su ga navukli :)
čemu služi ovaj plavi antrak?

navlaka.jpg
 
Imas na skyscrapercity slicicu izgradnje nekog mozda iz regiona gde su odmakli dalje pa ces skontati da ti ne objasnjavam ja neuk :)
 
Pametna ideja,srecno vam zelim u akciji...

Dobra ova plava greda sto raste,evo je vec na pola ekrana da se tako izrazim,sad shvatih zasto nas tolko muce sa statikom na sveucilistu :kk:
 
Да се вратимо на тему...

Почетак навлачења горње конструкције моста преко Чукаричког залива


Задњи распон моста дужине 200m који прелази Чукарички залив се састоји од 12 армирано-бетонских сегмената. Сегменти моста типичне дужине 18m се бетонирају непосредно на лансирној рампи где је постављена оплата у три сектора рампе за израду: доње плоче, сандучастог носача и конзоле. Избетонирани сегменти се преднапрежу а затим помоћу преса повлаче дуж осе моста. На почетак првог сегмента је монтиран челични кљун за навлачење који служи да се смање моменти савијања бетонске конструкције распона између помоћних стубова. У понедељак 7. децембра 2009 започело је повлачење сегмената B1, B2, B3 и челичног кљуна за 18m извлачећи тако сегмент B1 преко стуба 7 изнад Чукаричког залива. Повлачењем ових сегмента омогућава се израда новог сегмента B4 као и наставак радова на сегментима B2 и B3. Уз то, завршена су сва три помоћна стуба у Чукаричком заливу.
news9.jpg
 
Znaci kada stignu do prvog para stubova premostili su cetvrtinu cukarickog rukavca :vops:
 
Polako se nazire na sta ce da lici :)

Sednica Skupštine grada 16. decembra

Među više tačaka dnevnog reda, pred odbornicima će se naći Predlog odluke o rebalansu budžeta grada Beograda za 2009. godinu i Predlog odluke o zaduženju grada Beograda za finansiranje izgradnje novog mosta na reci Savi i prilaznih puteva ka mostu.

Na dnevnom redu zasedanja gradske skupštine naći će se i veći broj predloga planova detaljne regulacije, među kojima su i Plan za regulaciju saobraćajnica Severna tangenta - deonice od ulice Cara Dušana do Zrenjaninskog puta
 
Odlicne fotke i pohvala za trud zato sto znam koliko je tesko zavuci se tamo i doci uopste cak i kolima.

Cisto kao savet za ubuduce ko bude isao da fotka sa te strane neka obrati paznju posto je bas na mestu koje se vidi na fotografiji stacionirana kucica sa zandarmerijom tacnije jednim pripadnikom jedinice.

p1020802qc.jpg
 
Vala kad sam preživeo BIA-u preživeću i njih xD
Evo mi je trasa puta od silaska iz tramvaja :D Bio sam i do bloka 70 i videh da je sada tamo, na stanici dobar broj ljudi koji je prodavao na buvljaku :)

putanja.jpg


p1020809.jpg


p1020810.jpg
 
Archangel":1og94qfd je napisao(la):
Bio sam i do bloka 70 i videh da je sada tamo, na stanici dobar broj ljudi koji je prodavao na buvljaku :)
Nile baš, na tom mestu je već par godina ovako.
 
Veruj mi, živim u blizini i skoro svaki dan prolazim pored, nije ovo ništa novo. Čak je i veća gužva vikendom, kada narod nagrne GSP-om u šoping kod Kineza.
 
Надвожњак код Цареве ћуприје премошћује пругу
Изграђени стубови носачи и 90 метара надвожњака из Паштровићеве улице који ће са Бановог брда водити до новог моста преко Саве. – Пружни прелаз затворен до следеће јесени

most.jpg

Прелаз затворен до следеће јесени (Фото Д. Јевремовић)


На месту некадашњег пружног прелаза код Цареве ћуприје, после пет месеци од почетка радова уздигнут је део нове конструкције која ће на јесен 2010. године премостити железничку пругу. Када буде завршена, 1,8 милијарди динара вредна петља „Хиподром”, представљаће део саобраћајне мреже која повезује мост преко Саве на Ади Циганлији, односно његову приступну петљу Радничка која чека на почетак изградње, са Паштровићевом улицом ка Бановом брду и Булеваром војводе Мишића.

– До сада је завршена изградња стубова надвожњака и преднапрезање прве бетонске конструкције у дужини од 90 метара, којом ће се возила из Паштровићеве улице пењати према раскрсници издигнутој над пругом. При крају су радови на конструкцији која ће водити возила са надвожњака према Бановом брду, а започета је и изградња конструкције изнад самог тока Топчидерске реке – објаснио је Ненад Бајић, представник Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

До сада је, према његовим речима, побијено укупно 186 шипова и изливено 500 кубних метара потпорних зидова. Постављен је и највећи део 2,5 километара дугачке водоводне и канализационе мреже, а тренутно се измештају железнички, електро и телефонски каблови. У току су и радови на насипима за саобраћајнице, односно постављање дренажних система.

Булевар војводе Мишића и пружни прелаз затворени су за друмски саобраћај до следеће јесени. Средства за овај објекат издвојена су из накнаде за уређивање грађевинског земљишта, а посао је поверен домаћем конзорцијуму у саставу „Ратко Митровић нискоградња”, „Новкол” и „Хидропромет инжењеринг”.

– Изградњом надвожњака код Цареве ћуприје укинуће се укрштање друмског и железничког саобраћаја на позицији Паштровићеве улице. Тиме ће бити повећана безбедност и убрзан саобраћај према Бановом брду, као и према централним деловима града – истакли су у дирекцији.

Осим подизања новог надвожњака, радови обухватају и реконструкцију Булевара војводе Мишића. Сам надвожњак ће са по две саобраћајне траке у сваком смеру бити широка трокрака раскрсница, које ће омогућити несметано кретање из правца моста ка Бановом брду или даљи пролаз Булеваром војводе Мишића.

Премошћавање постојеће пруге представља захтеван и комплексан посао јер се градилиште налази на траси железничких композиција које не могу да се зауставе. Изнад Булевара војводе Мишића граде се прилазне конструкције укупне дужине око километар, док сама раскрсница са Паштровићевом улицом представља гредни мост дужине сто метара са стубовима који се темеље на дубинама од 12 метара како би се добио сигуран ослонац за саобраћајницу.

М. Луковић
[објављено: 14/12/2009]

Izvor: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Nadvoznjak-kod-Careve-cuprije-premoshcuje-prugu.sr.html
 
Ako neko može da objasni.

Šta će se desiti sa tim delom železničke pruge ako se završi Prokop ???
 
Verovatno će deo kompozicija (pre svega teretnih) koje saobraćaju na relaciji Srem - Južna Srbija ići tuda, da ne prolaze kroz stanicu Prokop. Ne znam kako tačno izgleda mreža pruga kroz grad, pa zato ovo govorim kao laik.
 
Vrh