Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa da se ne lazemo, guzva na tom semaforu je bila i ranije, samo sto je pravc bio od rakovice ka topciderskoj zvezdi.
Ocekivati da ce bilo koji pojedinacan projekat resiti saobracajnu guzvu, jednako je ocekivanju da vadjenjem jedne kofe vode ispraznis bazen.
 
Fotku sam napravio 2007 god mislim da je bio negde maj-jun oko 14-15h
 
Igor":2c3f9nu4 je napisao(la):
Da se ne zaboravi guzva kod hipodroma
070319-HJC-04.jpg
450 милиона евра касније - на истом месту је иста или чак већа гужва.
 
Naravno da preteruje pitanje je kada je poslednji put tuda i prosao ;)
 
Ja mislim da delija ne preteruje. To na šta on ukazuje je vrlo lepi pokazatelj da bez nekih mera koje bi smanjile korišćenje automobila, nova automobilska infrastruktura ima sve manje smisla, jer što je više gradiš, biće više potrebe za još, još i još... To je politika razvoja saobraćaja koja je u pametnim evropskim gradovima odavno napuštena.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Igor":2htrwsyx je napisao(la):
Naravno da preteruje pitanje je kada je poslednji put tuda i prosao ;)
Ту сам био мали милион пута пре и после утрошених 450 милиона евра. Ви претерујете у одбрани неодбрањивог. Сам си Игоре документовао чињенично стање. Дакле иста ова слика на истом месту се и даље виђа свакодневно. (то чак ни ви умпобранитељи не спорите). Разлика је само што је раскрсница денивелисана и што има више трака и то што је гужва сада више стихијска у шпицевима док је некада ту колона била често и мања али увек присутна због пружног прелаза.

Ово му заправо дође најскупља денивелација пружног прелаза у историји човечанства и то на прузи чији опстанак је упитан и којом возови јуре 10км/х са тенденцијом даљег опадања брзине.
 
relja":3h0wlfk7 je napisao(la):
Pa i na ovoj fotografiji, nastaloj u vreme kada je bilo neuporedivo manje vozila u Beogradu, se vidi više vozila na Gazeli nego danas na mostu na Adi, a možemo videti da radovi još uvek nisu završeni - vidi se dizalica u radu... :p

STF, nemoj se dokazivati, pusti, jednostavno ti ne ide... :D

Узми коју год хоћеш фотографију, или неку сцену из ондашњих филмова и серија и увек имаш пусту Газелу. Немам се ја теби шта доказивати, слику сам постаио за оне који немају у инат забетонирано мишљење о нечему.

relja":3h0wlfk7 je napisao(la):
Igore - zaboravio si da napišeš i: "isto su pričali i za Ajfelov toranj", zar to ne ide u kompletu? :)

Nemojmo brkati dva različita projekta, i kao argument uzimati poređenja koja nemaju veze.
Argument: "to su govorili i za" se ne može primeniti na nešto što tek treba da se potvrdi u praksi.

Какав Ајфел? Покушаваш да релативизујеш игорово поентирање? Врло неуспешно. Газела и Мостар су критиковани и то жустро од стране и јавности и дела струке и грађана као непотребна "американизација" Београда, мегаломанија, силовање урбаног језгра, аутомобиолски урбанизам за град без аутомобила итд, итд ... Управо до зареза идентична ситуација као са Мостом на Ади. Критичари ће бити сурово демантовани кроз време. Сурово.

jlaki":3h0wlfk7 je napisao(la):
nova automobilska infrastruktura ima sve manje smisla, jer što je više gradiš, biće više potrebe za još, još i još... To je politika razvoja saobraćaja koja je u pametnim evropskim gradovima odavno napuštena.

Понављаћу док се не уреже у неке мозгове. УМП је део минималне неопходне друмске инфреструктуре за нормално функционисање града који имају СВИ ти "европски" градови који су "напустили" "одавно" развој друмске инфраструктуре. :roll:
 
Дакле, неки мисле да је код Цареве ћуприје и даље требало да буде - пружни прелаз...
 
ja sam živeo na senjaku i to relativno blizu careve ćuprije.


nikad, ali bukvalno nikad nisam otišao peške relacija banovo brdo-senjak, niti znam nekoga da je ikada išao tom relacijom peške.

pri tome ta relacija za pešake nije prekinuta. postoji ona i dalje samo sad se ide ispod nadvožnjaka pa na pasarelu

https://www.google.rs/maps/@44.7858254, ... !2e0?hl=sr

eto znači da veza ne da nije prekinuta nego čak postoji i pasarela da pešaci mogu bezbedno da pređu pružni prelaz....


doduše još nema pešačke staze do pasarele, već samo rupa u ogradi, ali to je neka druga priča.
 
Ova tema dokazuje, na žalost, da je najteži onaj čovek (tj. ljudi) koji ne nauče da zauzdaju svoju sujetu. Prosto je fascinantno koliko se tera u krug, jedno te isto...

Dosta dugo pratim ovu sjajnu temu, tako da ovaj komentar shvatite kao najdobronamerniji mogući...
 
jlaki":30ehgiej je napisao(la):
Ja mislim da delija ne preteruje. To na šta on ukazuje je vrlo lepi pokazatelj da bez nekih mera koje bi smanjile korišćenje automobila, nova automobilska infrastruktura ima sve manje smisla, jer što je više gradiš, biće više potrebe za još, još i još... To je politika razvoja saobraćaja koja je u pametnim evropskim gradovima odavno napuštena.
Као што је већ више пута напоменуто, "паметни европски градови" одавно имају комплетирану друмску инфрастуктуру, прстенове, тангенте итд. Београд је опасно заостао по том питању и грцао је у свакодневном колапсу.

Ефекат који је постигнут овим "фртаљем" УМПа био би можда постигнут тек са трећом линијом метроа, а можда чак ни тад.

Само да се разумемо, ја се апсолутно слажем да треба форсирати јавни превоз, да треба градити метро, и све би било супер да смо пре 10 година имали већ две линије, па трећом крпили рупе. Овако, ово што је направљено од УМПа је било приоритет у крпљењу постојећег стања. Ефекат овог што је изграђено вреди сваки динар ( - убрзање радова, ал то је нека друга прича).
Добро, могли смо и мост-греду да имамо за мање пара, ал кад бисмо се стално водили искључиво ценом и употребљивошћу, не бисмо имали ни зграду скупштине, ни СИВ, него обичне коцке од 5 спратова са најјефтинијом фасадом.
 
stf":336klzws je napisao(la):
Узми коју год хоћеш фотографију, или неку сцену из ондашњих филмова и серија и увек имаш пусту Газелу. Немам се ја теби шта доказивати, слику сам постаио за оне који немају у инат забетонирано мишљење о нечему.

relja":336klzws je napisao(la):
Igore - zaboravio si da napišeš i: "isto su pričali i za Ajfelov toranj", zar to ne ide u kompletu? :)

Nemojmo brkati dva različita projekta, i kao argument uzimati poređenja koja nemaju veze.
Argument: "to su govorili i za" se ne može primeniti na nešto što tek treba da se potvrdi u praksi.

Какав Ајфел? Покушаваш да релативизујеш игорово поентирање? Врло неуспешно. Газела и Мостар су критиковани и то жустро од стране и јавности и дела струке и грађана као непотребна "американизација" Београда, мегаломанија, силовање урбаног језгра, аутомобиолски урбанизам за град без аутомобила итд, итд ... Управо до зареза идентична ситуација као са Мостом на Ади. Критичари ће бити сурово демантовани кроз време. Сурово.


Ne, STF, uporno me stavljaš u isti koš sa onima koji su kritikovali Gazelu. Ne, ti koji su tada kritikovali Gazelu nisu bilu i pravu, i ne, ne možeš praviti "izjednačavanje po kritikovanju" jer to je logička greška, isto kao što je imputiranje "to su govorili za Ajfelov toranj" - što je takođe bio jedan od argumenata za odbranu betonskog pilona sa metalnim ukrasom.
Projekti se porede i po različitostima, znaš?

Uostalom - automobili su tu (znato manje ih je bilo 1970-tih), vozači su tu, novi most je tu, pristupi su tu ... nije baš da je nedostupan zato što ne postoji nastavak ka Nikole Dobrovića i širi put za Rakovicu.
Koliko to više automobila u Beogradu i više saobraćaja kroz Beograd priželjkuješ?
I da ne bude zabune - ovim pitanjem ne negiram potrebu za 3+3 trake i tramvaj preko Save. Samo ponavljam da je za svrhu koju će obavljati - most je preskup.
 
Na raskpetlji nikad nema guzve dugacke 200 metara kao na Igorovoj slici i to je fakat.
 
Gužve na raskspetlji nastaju zato što je raskrsnica kriminalno loše projektovana (zato i zovemo raskspetlja), i zbog pogrešno programiranog semafora..
Most se pređe za nekoliko desetina sekundi, a onda se čeka po 10-15 minuta na uskom grlu, što nije dokaz frekventnosti saobraćaja.
 
Да, само тај "инфреквентни" саобраћај разливаће се у нови булевар и у тунел, па ми се нешто чини да и неће бити озбиљнијег уског грла. А и ово сад изгледа бајно у поређењу са временом када је на прузи била рампа, а ко жели да је избегне ишао за Баново брдо серпентинама кроз Кошутњак... који тиме, дабоме, није био "деградиран".

И кад следећи пут будем у поподневном шпицу прелазио мост - направићу видео, и више нико неће писати како се мост "недовољно користи", јер то није истина.
 
Iskreno govoreci, nekoliko puta sam se nasao u guzvi prilikom povratka sa posla. Zapravo jedva sam se docepao mosta bio iz Jurija Gagarina, ali kada sam to prosao, sledeca kolona me je uhvatila malo nakon gruznog toka. Ne mogu da procenim da li tu ima 200 ili koliko metara, ali sam provalio fazon, pa uvek sidjem na kruzni tok i popnem se kasnije i izbegnem guzvu na raskpetlji. Posle me uhvati kolona kod teodora drajzera, al to je valjda vec normalno.

Dakle da sumiram duzi post, u toj takvoj dvesta-metarskoj koloni na raskrpetlji sam licno bio ne manje od 5 puta tokom ove godine.
Batalio sam taj pravac i koristim Gazelu da se vratim kuci.
 
Пантограф":vjbflky2 je napisao(la):
......
И кад следећи пут будем у поподневном шпицу прелазио мост - направићу видео, и више нико неће писати како се мост "недовољно користи", јер то није истина.

Nadam se da se ovo "nedovoljno koristi" ne odnosi na mene, jer ja to nisam rekao, a svašta mi se potura.
Most je preskup za posao koji će raditi.
Sprovođenje bilo čega kroz Dr. Milutina Ivkovića je neozbiljno.
 
Galeks":znkjcrwp je napisao(la):
.Dakle da sumiram duzi post, u toj takvoj dvesta-metarskoj koloni na raskrpetlji sam licno bio ne manje od 5 puta tokom ove godine.

Pa to je odlican rezultat u odnosu na ranije kad je postojala rampa!
 
Galeks":kqtipj5l je napisao(la):
Iskreno govoreci, nekoliko puta sam se nasao u guzvi prilikom povratka sa posla. Zapravo jedva sam se docepao mosta bio iz Jurija Gagarina, ali kada sam to prosao, sledeca kolona me je uhvatila malo nakon gruznog toka. Ne mogu da procenim da li tu ima 200 ili koliko metara, ali sam provalio fazon, pa uvek sidjem na kruzni tok i popnem se kasnije i izbegnem guzvu na raskpetlji. Posle me uhvati kolona kod teodora drajzera, al to je valjda vec normalno.

Dakle da sumiram duzi post, u toj takvoj dvesta-metarskoj koloni na raskrpetlji sam licno bio ne manje od 5 puta tokom ove godine.
Batalio sam taj pravac i koristim Gazelu da se vratim kuci.


За повратак кући (у поподневном шпицу) из правца Бањице, Вождовца... увек користи Газелу, јер је, захваљујући постојању Моста на Ади, проходна. Мост на Ади у то време користи из правца Чукарице. За смер кретања Нови Београд - стари део града, у поподневном шпицу користи колико год можеш Мост на Ади, и то: из савских блокова Јурија Гагарина - мост, а из осталих делова НБ и из Земуна Миланковићев булевар до краја, па трипут десно на мост. Боља алтернатива тој траси коју си користио је Мост на Ади - кружни ток - БУЛЕВАР ВОЈВОДЕ МИШИЋА - САЈАМ и од Мостара даље аутопутем, јер тако избегаваш и уско грло на Газели и оно у Драјзеровој.

У јутарњем шпицу користи Мост на Ади колико је могуће, за савске блокове чак и из правца Железничке станице (Савска) и Кнеза Милоша.

(Да је власти, а не тупаваца партијаша у фотељама, овакав савет би се већ одавно вртео на Студију Б)
 
relja":24p0hjhe je napisao(la):
Пантограф":24p0hjhe je napisao(la):
......
И кад следећи пут будем у поподневном шпицу прелазио мост - направићу видео, и више нико неће писати како се мост "недовољно користи", јер то није истина.

Nadam se da se ovo "nedovoljno koristi" ne odnosi na mene, jer ja to nisam rekao, a svašta mi se potura.
Most je preskup za posao koji će raditi.
Sprovođenje bilo čega kroz Dr. Milutina Ivkovića je neozbiljno.

Не односи се.
Из др Милутина Ивковића излазиће се на надвожњак изнад Аутокоманде, даље ка Аутопуту и бочно ка Вождовцу, и ту неће бити никаквог чепа. Једино ће нам Аутокоманда бити још ружнија, али од ње (од тзв. Трга ослобођења) ионако никад неће бити ништа више од обичне раскрснице. Уз то ће тунел итекако отчепити петљу Аутокоманда (укључење на Аутопут), која је у оба шпица у катастрофалној блокади.
 
Михаило":yok3zzqu je napisao(la):
фекат који је постигнут овим "фртаљем" УМПа био би можда постигнут тек са трећом линијом метроа, а можда чак ни тад.

Управо. Овај "фртаљ" УМП-а је био приоритетнији од метроа само зато што се у свим могућим плановима фазне градње метроа за прву фазу планирао правац исток-запад а реалност на терену је била таква да је приоритетан правац за одгушење био југ-север. Метро би по мени остао као приоритет број један да је прва фаза пребачена на линију 3, тј. правац југ-север.

Факат јесте да је највећа фреквенција путника на правцу исток-запад ако за прву фазу метроа гледамо само и искључиво број путника. Међутим, за одлуку о првој фази требало је укључити и читав низ других јединствених параметара попут процента транзита југ-север који непотребно оптерећује правац исток-запад, као и однос развијености инфраструктуре наспрам броја путника и оптерећености правца. Правац исток-запад има већи број путовања али је и инфраструктура неколико пута развијенија.

Изградњом "фртаља УМП-а" саниран је правац југ-север и непотребно оптерећење правца исток-запад је анулирано и самим тим је и тај правац одгушен. Одгушење је показало да тренутно стање инфраструктуре на оба правца подмирује потребе на оптималан начин. За сада.

Тиме је метро фаза 1: Земун-Вук поново дошла као топ 1 инфраструктурни пројекат.

Михаило":yok3zzqu je napisao(la):
Добро, могли смо и мост-греду да имамо за мање пара, ал кад бисмо се стално водили искључиво ценом и употребљивошћу, не бисмо имали ни зграду скупштине, ни СИВ, него обичне коцке од 5 спратова са најјефтинијом фасадом.
Реља":yok3zzqu je napisao(la):
Ne negiram potrebu za 3+3 trake i tramvaj preko Save. Samo ponavljam da je za svrhu koju će obavljati - most je preskup.

Реља, ја се у потпуности слажем са критиком цене моста. Јесте прескуп. Нас двојица се не слажемо око тога да ли је требало дати више пара за естетику или не. Као што Михаило горе написа, да смо се тиме водили, не бисмо имали много тога лепог у граду. Ти као љубитељ старог Београда нешто не верујем да у том случају имаш баш тако негативан став према архитектама као ирационалним естетама. Свака та јавна грађевина са пластичном фасадом и скупоценим ентеријерима је могла да се уради као гола коцка .. .а многе би биле чак и функционалније. Сви овде воле да помену Беч, Будим ... а колико је коштало да се изггледа тако?

Естетика утиче на људску подсвест.

Реља":yok3zzqu je napisao(la):
Ne, STF, uporno me stavljaš u isti koš sa onima koji su kritikovali Gazelu. Ne, ti koji su tada kritikovali Gazelu nisu bilu i pravu, i ne, ne možeš praviti "izjednačavanje po kritikovanju" jer to je logička greška

Логичка грешка би била да се пореде различити пројекти што мост преко реке и Ајфелов торањ јесу. У овом случају пореде се два функционално потпуно иста пројекта па је стога и критика критике легитимна и не представља логичку грешку. :wink:
 
Пантограф":3ndon4ud je napisao(la):
Не односи се.
Из др Милутина Ивковића излазиће се на надвожњак изнад Аутокоманде, даље ка Аутопуту и бочно ка Вождовцу, и ту неће бити никаквог чепа. Једино ће нам Аутокоманда бити још ружнија, али од ње (од тзв. Трга ослобођења) ионако никад неће бити ништа више од обичне раскрснице. Уз то ће тунел итекако отчепити петљу Аутокоманда (укључење на Аутопут), која је у оба шпица у катастрофалној блокади.
Znači taj nadvožnjak neće imati nikakav dodir sa autokomandom?

Evo sad gledam ovaj klip:

http://www.youtube.com/watch?v=C_xuuz8r ... page#t=106

i zaista nadvožnjak ide preko autokomande, bez ikakvog dodira sa kružnim tokom. Pa nastavlja neko vreme paralelno sa autoputem.
Ali to je već treći deo, koji ide ka Pančevcu, za koji iskreno mislim da nikad nećemo videti.
 
Да, али ако не будемо имали тај део ка Панчевцу, питам се како ћемо урбанистички уобличити Душановац, део изнад Јужног булевара, Северни булевар? Шта ће творци неког будућег регулационог плана ту уцртати, ако не саобраћајницу са два-три тунела? Површинску булеварчину на месту Улице Грчића Миленка уз рушење пола Лекиног брда? Оставиће ћорсокаке и грађевинску линију померити до узаних улица? Верујем да неће, какви год да су нам планери. Закључак је, дакле, да ће кад-тад то морати да буде изграђено.

Кад је о вези са Аутокомандом реч, на оној анимацији је нема, а нешто ми нема много логике да остане тако.
 
Vrh