450 милиона евра касније - на истом месту је иста или чак већа гужва.Igor":2c3f9nu4 je napisao(la):Da se ne zaboravi guzva kod hipodroma
Ту сам био мали милион пута пре и после утрошених 450 милиона евра. Ви претерујете у одбрани неодбрањивог. Сам си Игоре документовао чињенично стање. Дакле иста ова слика на истом месту се и даље виђа свакодневно. (то чак ни ви умпобранитељи не спорите). Разлика је само што је раскрсница денивелисана и што има више трака и то што је гужва сада више стихијска у шпицевима док је некада ту колона била често и мања али увек присутна због пружног прелаза.Igor":2htrwsyx je napisao(la):Naravno da preteruje pitanje je kada je poslednji put tuda i prosao
relja":3h0wlfk7 je napisao(la):Pa i na ovoj fotografiji, nastaloj u vreme kada je bilo neuporedivo manje vozila u Beogradu, se vidi više vozila na Gazeli nego danas na mostu na Adi, a možemo videti da radovi još uvek nisu završeni - vidi se dizalica u radu...
STF, nemoj se dokazivati, pusti, jednostavno ti ne ide...
relja":3h0wlfk7 je napisao(la):Igore - zaboravio si da napišeš i: "isto su pričali i za Ajfelov toranj", zar to ne ide u kompletu?
Nemojmo brkati dva različita projekta, i kao argument uzimati poređenja koja nemaju veze.
Argument: "to su govorili i za" se ne može primeniti na nešto što tek treba da se potvrdi u praksi.
jlaki":3h0wlfk7 je napisao(la):nova automobilska infrastruktura ima sve manje smisla, jer što je više gradiš, biće više potrebe za još, još i još... To je politika razvoja saobraćaja koja je u pametnim evropskim gradovima odavno napuštena.
Као што је већ више пута напоменуто, "паметни европски градови" одавно имају комплетирану друмску инфрастуктуру, прстенове, тангенте итд. Београд је опасно заостао по том питању и грцао је у свакодневном колапсу.jlaki":30ehgiej je napisao(la):Ja mislim da delija ne preteruje. To na šta on ukazuje je vrlo lepi pokazatelj da bez nekih mera koje bi smanjile korišćenje automobila, nova automobilska infrastruktura ima sve manje smisla, jer što je više gradiš, biće više potrebe za još, još i još... To je politika razvoja saobraćaja koja je u pametnim evropskim gradovima odavno napuštena.
stf":336klzws je napisao(la):Узми коју год хоћеш фотографију, или неку сцену из ондашњих филмова и серија и увек имаш пусту Газелу. Немам се ја теби шта доказивати, слику сам постаио за оне који немају у инат забетонирано мишљење о нечему.
relja":336klzws je napisao(la):Igore - zaboravio si da napišeš i: "isto su pričali i za Ajfelov toranj", zar to ne ide u kompletu?
Nemojmo brkati dva različita projekta, i kao argument uzimati poređenja koja nemaju veze.
Argument: "to su govorili i za" se ne može primeniti na nešto što tek treba da se potvrdi u praksi.
Какав Ајфел? Покушаваш да релативизујеш игорово поентирање? Врло неуспешно. Газела и Мостар су критиковани и то жустро од стране и јавности и дела струке и грађана као непотребна "американизација" Београда, мегаломанија, силовање урбаног језгра, аутомобиолски урбанизам за град без аутомобила итд, итд ... Управо до зареза идентична ситуација као са Мостом на Ади. Критичари ће бити сурово демантовани кроз време. Сурово.
Пантограф":vjbflky2 je napisao(la):......
И кад следећи пут будем у поподневном шпицу прелазио мост - направићу видео, и више нико неће писати како се мост "недовољно користи", јер то није истина.
Galeks":znkjcrwp je napisao(la):.Dakle da sumiram duzi post, u toj takvoj dvesta-metarskoj koloni na raskrpetlji sam licno bio ne manje od 5 puta tokom ove godine.
Galeks":kqtipj5l je napisao(la):Iskreno govoreci, nekoliko puta sam se nasao u guzvi prilikom povratka sa posla. Zapravo jedva sam se docepao mosta bio iz Jurija Gagarina, ali kada sam to prosao, sledeca kolona me je uhvatila malo nakon gruznog toka. Ne mogu da procenim da li tu ima 200 ili koliko metara, ali sam provalio fazon, pa uvek sidjem na kruzni tok i popnem se kasnije i izbegnem guzvu na raskpetlji. Posle me uhvati kolona kod teodora drajzera, al to je valjda vec normalno.
Dakle da sumiram duzi post, u toj takvoj dvesta-metarskoj koloni na raskrpetlji sam licno bio ne manje od 5 puta tokom ove godine.
Batalio sam taj pravac i koristim Gazelu da se vratim kuci.
relja":24p0hjhe je napisao(la):Пантограф":24p0hjhe je napisao(la):......
И кад следећи пут будем у поподневном шпицу прелазио мост - направићу видео, и више нико неће писати како се мост "недовољно користи", јер то није истина.
Nadam se da se ovo "nedovoljno koristi" ne odnosi na mene, jer ja to nisam rekao, a svašta mi se potura.
Most je preskup za posao koji će raditi.
Sprovođenje bilo čega kroz Dr. Milutina Ivkovića je neozbiljno.
Михаило":yok3zzqu je napisao(la):фекат који је постигнут овим "фртаљем" УМПа био би можда постигнут тек са трећом линијом метроа, а можда чак ни тад.
Михаило":yok3zzqu je napisao(la):Добро, могли смо и мост-греду да имамо за мање пара, ал кад бисмо се стално водили искључиво ценом и употребљивошћу, не бисмо имали ни зграду скупштине, ни СИВ, него обичне коцке од 5 спратова са најјефтинијом фасадом.
Реља":yok3zzqu je napisao(la):Ne negiram potrebu za 3+3 trake i tramvaj preko Save. Samo ponavljam da je za svrhu koju će obavljati - most je preskup.
Реља":yok3zzqu je napisao(la):Ne, STF, uporno me stavljaš u isti koš sa onima koji su kritikovali Gazelu. Ne, ti koji su tada kritikovali Gazelu nisu bilu i pravu, i ne, ne možeš praviti "izjednačavanje po kritikovanju" jer to je logička greška
Znači taj nadvožnjak neće imati nikakav dodir sa autokomandom?Пантограф":3ndon4ud je napisao(la):Не односи се.
Из др Милутина Ивковића излазиће се на надвожњак изнад Аутокоманде, даље ка Аутопуту и бочно ка Вождовцу, и ту неће бити никаквог чепа. Једино ће нам Аутокоманда бити још ружнија, али од ње (од тзв. Трга ослобођења) ионако никад неће бити ништа више од обичне раскрснице. Уз то ће тунел итекако отчепити петљу Аутокоманда (укључење на Аутопут), која је у оба шпица у катастрофалној блокади.