Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Igore - zaboravio si da napišeš i: "isto su pričali i za Ajfelov toranj", zar to ne ide u kompletu? :)

Nemojmo brkati dva različita projekta, i kao argument uzimati poređenja koja nemaju veze.
Argument: "to su govorili i za" se ne može primeniti na nešto što tek treba da se potvrdi u praksi.
 
Za mene je projekat vec potvrdjen posto nema vise guzvi ali naravno da je potrebno zavrsiti tunel i bolje povezati rakovicu novim bulevarom koji je u planu.
 
Za mene je dokazano da 6 novih traka bilo gde preko Save puno znači, ali i da je previše novca potrošeno da bi tih 6 traka i tramvaj (koji još uvek čekamo) preskočili Savu...

A to za tunel mi nikako nije jasno: kako to da su mislili da je povezivanje na dr. Mlutina Ivkovića dobra ideja? Kuda će da ide bulevar za Rakovicu? Kroz park? Ne kažem da ne treba, ali - kuda?
I magistrala duž postojećeg autoputa? Stvarno svašta.
 
Pa novi rakovicki bulevar ce biti uz postojecu zeleznicku prugu a ne kroz park. Izgradise silne bulevare takodje paralelno sa postojecim auto putem pa ne vidim da se ne ko posebno buni. Potrebno je sto pre naravno povezati Nikole Dobrovica sa nedovrsenom konstrukcijom.
 
Za topčider OK, to je jedino rešenje, ali malo je glupo praviti magistalu odmah pored autoputa. Dr. Milutina Ivkovića si preskočio.
IV bulevar je trebalo izgraditi još davno, nevezano za UMP, zato što su ono usko grlo u Tošinom Bunaru, nedostatak veze 60-tih blokova sa ostatkom Novog Beograda osim kroz Jurija Gagarina i prolaz ispod pruge u Bulevaru umetnosti saobraćajne rak rane ovog dela grada. Samo tato što ulica nije završena, slično kao do pre 10 godina sa III bulevarom.
 
Nije bilo guzva,ahaha,a par nepar registracije zbog guzve u tadasnjem gradu?
Od kad je Beograda i saobracaja u istom uvek je bilo problema sa guzvama.
A i projekat nije do kraja realizovan,fali i tunel autokomanda i produzetak do tosinog i taj famozni tramvaj metro,zatim nova autobuska ,tek nakon toga ocekujte i tu krkljanac ne mojte da ste ne strpljivi,a i neke stvari jenostavno trebaju vremena da zazive,ja ne razumem zasto ovde ljudi imaju toliki problem sa novim stvarima?!!!kao da zelimo da smo se zaj***
skeptici i pesimisti bi se naj radje zatvorili u teglu formalina gde se nista ne pomera napred i gde nista nije skupo
 
@ZvezdaracMare - uključio si ne - ne na pola, već u sudijskoj nadoknadi :)
 
krenuo da kucam,pa otiso do nesto obavim,pa se vratio i poslao kad ono vec deset novih komentara,kasnim kasnim,il se ovde sve brzo odvija:))))
 
Ne brini, ova rasprava ovde traje godinama, morao bi da pročitaš mnogo više od poslednjih 10 komentara :) ... mada ovo su već lična peckanja između forumaša.
 
Ma sve znam,i citam,al ova tema vec opasno umara pa malo i preskacem,ukljucim se samo kad imam vremena da ponesto napisem,u svakom slucaju u zadnje vreme mnogo vise pratim nego sto se ukljucujem
 
U vezi tramvaja: neko je nedavno spomenuo plan po kojem bi tramvajski kolosek sa msta trebao da se produži ka Bežanijskoj kosi.
U tom slučaju bi kolosek presekao Tošin bunar. Na drugoj temi smo pričali o produženju tramvajskog koloseka u Milutina Milankovića i o oventualnoj okretnici i preprekama za povezivanje sa okretnicom u Dr. Ivana Ribara kroz Tošin Bunar, Zemunsku i proširenu Vojvođansku...

Pre neki dan sam baš obratio pažnju na železnički nadvožnjak kod stanice Tošin Bunar.
Tamo je trotoar dovoljno širok da ako se uzme i ono malo prostora oko nosećeg stuba, mogu da se postave dva tramvajska koloseka i time može bar da se napravi kolosek koji bi obilazio železničku prugu na potezu od Đorđa Stanojevića do Tošinog bunara...
 
Voznaj par nepar nije bila zbog guzvi vec zbog nedovoljno goriva cini mi se
 
u to vreme smo se iz centra preselili na periferiju a kako sam jedno vreme ostao u staroj skoli isao sam sa caletom kolima ili busom, u zavisnosti da li sme da vozi nas auto. bili su i neki bonovi za benzin, osamdesetih su stalno bile neke restrikcije, bilo je love ali nisi bas mogao da je trosis kad i kako oces...

sto se tice guzvi veruj mi da ne bi verovao gde si sve tada mogao da igras fudbal na ulici, bukvalno
 
ZvezdaracMare":bzmyg7gw je napisao(la):
Ja imam drugaciju informaciju mada nista nije iskljuceno
Pogresne su ti te informacije.
Par - nepar, a dani su bili utorak i cetvrtak. Cilj je bila usteda goriva kao uvoznog energenta a sve kao deo "Programa ekonomske stabilizacije", savezne vlade na celu sa Milkom Planinc, ako se ne varam. Kasnije je ova mera ukinuta, a uvedeni su bonovi za benzin, 40l po mesecu, na tri meseca. Takodje, uvedeni su "devizni bonovi za benzin" koji su bili za strance. I praksi je svako mogao da ih koristi, ali su se kupovali za konvertibilnu efektivu.
Uz 'domace' bonove ste davali novac, a devizne ste placali u banci. Njima ste placali gorivo, cena je bila regularna, ako zanemarimo razliku u kursu od nekih 10 tak posto.
Izvinjavam se na 'ofu' ali smatram da je bilo potrebno da ovo do kraja razjasnimo.
 
Igor":34stsctl je napisao(la):
Za mene je projekat vec potvrdjen posto nema vise guzvi ali naravno da je potrebno zavrsiti tunel i bolje povezati rakovicu novim bulevarom koji je u planu.
И за мене је пројекат потврђен - Град нема више новца ни за текуће потребе, фртаљ умп-а је додатно девастирао блок 42 а топчидер је потпуно разорен. Између Сењака и Бановог Брда смо добили физичку баријеру па је прелазак из једног насеља у друго могуће искључиво аутомобилом. Средину од огромне историјске (некада и амбијенталне )вредности смо претворили у простор који је поптуно неупотребљив за било шта друго осим за транспорт. У последњих 40 година у целој Србији у инфраструктуру се највише уложило у топчидерску долину у којој живи нула становника и где има нула грађевинских парцела. Притом, највиши законски и плански акти ове државе и града експлицитно забрањују било какву могућност градње у ширем подручју топчидерске котлине.

Пројекат јесте потврда - неизмерне људске глупости захваљујући којој ћемо на следећу капиталну ивестицију опет чекати 30-40 година.
 
Mene na topc petlji najvise nervira sto nisu uradili bic , i pjesacku vezu do parka a mogli su vrlo jednostvno , da su prosirili tehnicke staze i bogaze
 
Delija":35mx3x53 je napisao(la):
Igor":35mx3x53 je napisao(la):
Za mene je projekat vec potvrdjen posto nema vise guzvi ali naravno da je potrebno zavrsiti tunel i bolje povezati rakovicu novim bulevarom koji je u planu.
И за мене је пројекат потврђен - Град нема више новца ни за текуће потребе, фртаљ умп-а је додатно девастирао блок 42 а топчидер је потпуно разорен. Између Сењака и Бановог Брда смо добили физичку баријеру па је прелазак из једног насеља у друго могуће искључиво аутомобилом. Средину од огромне историјске (некада и амбијенталне )вредности смо претворили у простор који је поптуно неупотребљив за било шта друго осим за транспорт. У последњих 40 година у целој Србији у инфраструктуру се највише уложило у топчидерску долину у којој живи нула становника и где има нула грађевинских парцела. Притом, највиши законски и плански акти ове државе и града експлицитно забрањују било какву могућност градње у ширем подручју топчидерске котлине.

Пројекат јесте потврда - неизмерне људске глупости захваљујући којој ћемо на следећу капиталну ивестицију опет чекати 30-40 година.


Потписујем.
 
Ja to naprotiv vidim pre 2020te, jer to bas i nije komplikovan poduhvat dodati 2 trake tamo gde vec postoje 2 kroz dolinu.
 
Samo da nadje pare i ubjedis ekipu na vlsti da treba da rade na projektu one predhodne itd
 
Mislim da je taj projekat na bas visokom nivo-u prioriteta u saobracjanoj politici grada.

Siguran da ce naci sredstva sa njegovu realizaciju u jednom od sledecih godisnjih budzeta grada.
 
kod raskrsnice kod crkve petra i pavla mi svako jutro dodje da ubijem nekoga iz te obe ekipe u vrlo kratkom roku!!!
 
Rauzmem te ali guzva je zato sto potreba postoji a ne zato sto niko tuda ne prolazi kao sto zeli da se predstavi i da nam sve ovo nije ni trebalo. Problem je trenutno sto se stalo sa projektom sa te strane dok se ipak moze ocekivati neki nastavak na nbg strani do Tosinog Bunara.

Da se ne zaboravi guzva kod hipodroma
070319-HJC-04.jpg
 
Vrh