Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Хвала свима на плусићћћима.
Било је речи да се ту постави ограда са видео надзором, барем је тако најавио Гангула прошле године на једном од састанака са грађанима Новог Београда. За сад ето још ништа.
 
auto me košta preko 500 eura mesečno.

samo na vrednosti za ove tri i po godine koliko ga posedujem je izgubio oko 10.000 evra. 3 registracije do sada oko 1800 evra. na održavanje je otišlo oko 1000 evra (bez guma). na gorivo prosečno oko 200 evra mesečno. do sada kupljena tri kompleta guma oko 2800 evra. gomila sitnih troškova koje ne računam.
 
420191934547378351bb2f665969895_v4%20big.jpg
 
MilisaV":1k5eq91l je napisao(la):
auto me košta preko 500 eura mesečno.

samo na vrednosti za ove tri i po godine koliko ga posedujem je izgubio oko 10.000 evra. 3 registracije do sada oko 1800 evra. na održavanje je otišlo oko 1000 evra (bez guma). na gorivo prosečno oko 200 evra mesečno. do sada kupljena tri kompleta guma oko 2800 evra. gomila sitnih troškova koje ne računam.
Наравно да се на сваком аутомобилу, купљен нов или полован, губи на његовој вредности. Обично се каже да онолико пара колико је плаћен неки аутомобил, толико треба пара за његово одржавање.
 
I uprkos tome vecina nasih ljudi je spremna da istpi troskove i da se vozi svojim kolima te nam je zato most bio potreban ;)
 
Pa realno ako mozes sebi da pruzis udobnost i ustedu vremena voznjom kolima, znas kad ces da se vratis na gradski prevoz? Nikad!
 
Кажу да се одавање признања за лепоту неког објекта огледа и кроз сликање и снимање, разноразних фотографија, филмова и реклама на и око неког грађевинског објекта.

Па ето тако је и наш „Мост на Ади“ послужио за снимање рекламе за једну марку аутомобила. Наиме јапанска фабрика аутомобила Датсун је за руско и нека азијска тржишта пустила у продају нов модел "он-До" (on-DO), који се иначе производи у Русији у Ладиној фабрици. Руси су за своје потребе снимили рекламни спот за овај нови Датсун и та реклама је снимана у Србији и Црној Гори. У Србији је снимана у Београду на Мосту на Ади, а у Црној Гори на Жабљаку.

Ова реклама има на „Вимео“ и ту је веза: http://vimeo.com/108116084 . Не знам да поставим видео на форум тј. не знам да скинем (копирам) видео, па да га поставим на форум. Првих осам секунди на видеу је на Мосту на Ади, а остатак на Жабљаку. Ево и две слике са Моста на Ади:




На реклами ће те видети и једну лепу девојку која је и највише заслужна што је реклама снимана на нашим теренима. То је Неда Видаковић која иначе фото модел и ради у азијским земљама.



Вест је објавио Трио Драјв Блог који је иначе посвећен само јапанским аутомобилима http://www.triodriver.com/.
 
Slabo koristim kola, nekada ih ne upalim i desetak dana, ali opet su korisna za ponekada. Primetio sam da sam se pre vozio kolima i od C. Krsta do centra iako je rastojanje samo 4-5km. Kupio sam bicikl prošle godine i od tada skoro više ne idem kolima do centra jer mi je lepše, lakše a i brže da idem biciklom.
 
Гага":1anz3e0p je napisao(la):
Кажу да се одавање признања за лепоту неког објекта огледа и кроз сликање и снимање, разноразних фотографија, филмова и реклама на и око неког грађевинског објекта.
....

Ako su mislili da istaknu "lepotu" ovog Datsuna trebali su ili da izaberu neki mnogo, mnogo lepši građevinski objekat ...
ili da samo koji sekund duže slikaju gospojicu Vidaković....
 
Ma ni ovo nije Datsun, već našminkana Lada.
 
Auto je neopisivo neopisiv. Gospođica sušta suprotnost. Sve je tako nadrealno i nepovezivo.
 
datsun_on_DO_triodriverblog_02.jpg


Eto za predjasnje brojace automobila na mostu da vide samo jedan auto :p

Most vizuelno upecatljiv i zato se cesto nalazi u reklamama spotovima i slicnim promotivnim materijalima i emisijama.
 
Pa naravno da je upečatljiv kada se na njemu ovolikom nalazi samo jedan mali auto :p
Interesantno: za snimanje ove reklame nisu morali da zaustavljaju saobraćaj na mostu :p


E, sad ozbiljno: u vezi slikanja - isto tako je bilo i sa Brankovim mostom, Gazelo, Sava Centrom... pogledajte samo naše filmove i muzičke spotove iz perioda kada su te građevine bile završene. Mali smo grad, ne gradi se puno...
 
hehe iskusan odgovor skidam kapu :) premda jasno je da most ni sada nije prazan a tek nece biti ;)

Ja sam od pocetka bio za ovo arhitektonsko resenje koje je manje vise nametnuto a ne izabrano od javnosti ali nisam imao nista protiv njega bas iz razloga sto sam zeleo da posle oko dve decenije bg dobije upecatljiv objekat. Mi smo tu upecatljivost istina platili ali dugorocno je dobar pre svega saobracajno sto ce vreme pokazati.
 
Камо среће да имамо још бар три оваква.
 
Saobracajno bi nam dobro dosao jos po neki most sto je i planirano ali nikako da budu isti kao ovaj. Svaki most i svaka lokacija je prica za sebe
 
Sada bi bilo dobro da dobijemo neki lancani most.

Trenutno nemam takvu vrstu cuprije i to bi obogatilo riznicu mostova u Beogradu.
 
Битно је да смо се, везано за сниману рекламу на Мосту на Ади, колико видим сви ми сложили, мање-више, да је добро да је она снимана код нас због лепоте самог моста а и саме зараде (хотели, кафане, радње ....), а и, како се каже, добре референце.

Иначе за време снимања рекламе заустављан је саобраћај, а реклама је снимана неколико дана (у данима викенда) и то углавном у јутарњим часовима.
 
Na novobeogradskoj strani već dva dana ne radi ulično osvetljene.
Ona trava koja je krasila šahtove na novim toboganima preselila se na most.
A štahtovi na toboganima se raspadaju i tonu, kao i grba koja se proteže celom širinom kolovoza posle tobogana ka adi.
 
Vrh