Delija":2aek4uy6 je napisao(la):
едит: neshaoctе, немаш појма.
И не пада ми на памет да узалуд трошим време на аргументовану расправу са тобом по овом питању јер се ради о скоро па цивилизацијским разликама.
Ma, odavno sam zaključio da jedino ti imaš pojma i jedino ti sve znaš i jedino si ti pametan, a mi ostali jadni...šta da radimo...nemamo pojma i lupetamo. Oprosti nam, grešni smo. :mrgreen:
Uostalom, nema mesta raspravi o konkretnoj temi kada te je stvarnost najbolje demantovala. Šta tu ima da se raspravlja...
Kao što svi znamo, Brankov most je pre mnooogo decenija proširen na 3 trake po smeru, a Gazela je na veštački način dobila tri trake (crtanje tri uže trake umesto provobitno obeležene dve klasične i uže žute trake).
Te dve činjenice su ti najbolji dokaz koliko je sistem sa dve trake na mostovima oooodavno prevaziđen i koliko je tvoje pominjanje tog koncepta kao nekakvog optimalnog u drugoj deceniji 21. veka ustvari samo jedna od tvojih budalaština koju kuckaš.
mekbejn":2aek4uy6 je napisao(la):
neshaoct":2aek4uy6 je napisao(la):
Niko ko se danas vozi automobilom ne bi išao metroom da on danas postoji.
Ovo nije tačno. Mnogi ljudi koji sada idu kolima bi išli JGP-om koji je čist, tačan i pouzdan.
Kako im metro pomaže kad trebaju da ostave decu ujutro u vrtiću ili školi, i da ih pokupe popodne?
Kako im metro pomaže kad trebaju sa posla da svrate do nekog od centara (Metro, Tempo...) i pokupuju artikle široke potrošnje...da neće možda sve te kese da nose u rukama i pravac na metro...doduše prvo autobusom sa sve kesama do metro linije. Šanse nema. Tako možeš ređati još primera.
Jedna od najvećih zabluda kod pojedinih forumaša je da postojanje metroa smanjuje drumski saobraćaj. Ne.
Već su navedeni primeri gradova u Evropi gde tog efekta nema, kao što ga i ne može biti...sve i da je vagon zlatan, miriše i tačan u sekundu.
Za onoga koji ide GSP-om je ideal da mu prevoz bude tačan, čist, pouzdan.
Za onoga ko ide autom...on(a) već ima prevoz koji je najtačniji mogući (jer od njega zavisi kad će krenuti), koji je najčistiji mogući (jer ga sam održava, pere), i najkomforniji mogući.
Ne možete iz ugla korisnika GSP-a gledati na potrebe vozača.
Delija":2aek4uy6 je napisao(la):
Био је. Био је тада, био је пре 10 година,20,40...Био је чак и пре другог светског рата. По том питању твој а ни мој став нису битни. Планови то недвосмислено показују.
Nije bio.
Planovi na koje se pozivaš su predviđali ne samo izgradnju metroa, nego i drumskih mostova. Ali...ti ćeš to zlonamerno da kao zaboraviš i da okreneš priču da je samo metro bio u planu i ništa više i da je zato on bio prioritet. Na početku 21. veka metro u Beogradu nije bio prioritet jer on sam ne bi rešio NIJEDAN od problema koje je grad imao, a to je faktički bilo nefunkcionisanje drumskog saobraćaja. A, samim tim ni GSP-a.
Dobro je što je odlučeno da se krene u izgradnju drumskih mostova umesto ulupavanja tih istih stotina miliona evra u prvu liniju metroa i eto...dobili smo jedan, za mesec dana još jedan most.
Slažem se sa Igorom u potpunosti oko ovog pitanja.