Обиђох данас (22.11.) део УМП-а код мене на Бежанијској коси, из разлога што је званично предата на употребу Граду, део саобраћајнице УМП-а, односно улице Марка Челебоновића од садашње „лакат кривине“ (код Кванташке пијаце) до раскрснице са Норвешком улицом. То је неких 1,1 км дужине, а радници Београд пута и Зеленила Београд су протеклих две-три недеље радили на уређењу овог дела УМП-а тј. улице Марка Челебоновића.
Све рупе и оштећења на коловозу које су постојале су поправљене, изфрезоване и асфалтиране, обележене пуне и испрекидане линије трака на коловозу, пешачки прелази, постављени су нови сливници (они које су вредни (плежење језика) „сакупљачи сировина“ покрали), постављена џерси ограда на једном делу, сређен тротоар целом дужином овог дела улице и то на десној – парној страни, где још нема никаквих објеката, однешен део дивље депоније, посађена нова трава и растиње,...
Кренуо сам са сликањем од краја Марка Челебоновића, односно почетка УМП-а тј. од „садашње лакат кривине“ где се ова улица укршта са саобраћајницом Т6. На мапи сам обележио тај део који је сређиван ових недеља.
Саобраћајница Т6, правац од Земуна, аутопута Београд-Шид и Пупиновог моста. Лево на слици је Кванташка пијаца или ти Велетржница (објашњење положаја за оне који слабије познају овај део града).
Однешене су велике количине шута и разноразног смећа, надам се да ће још однети јер га има стварно пуно !
Крај улице Марка Челебоновића, а почетак УМП-а. Са десне стране је Ново Бежанијско гробље 1, а са леве је такозвано „Шевино поље“ где је на жалост и велика депонија шута и свега и свачега, а то је већ све и зарасло у дивље растиње и некакву траву.
Сама „лакат кривина“, исто очишћена од разноразног шута, сад изгледа колико-толико пристојно, поправили су трафо станицу, тј. поставили су покрадена врата и уређаје у њој. Једино још нису поправили и поставили све семафоре (они који су покрадени). Пут који је прокопан од „лакат кривине“ па до Велетржнице, и даље стоји у стању у каквом и јесте, значи само земља, од кад сам правио репортажу у марту ове године (на теми Велетржница Београд)
А овако је то изгледало у марту ове године ,
А овако је било у јулу 2008.године. А тад су семафори радили тј. трептало је жуто.
Правац према раскрсници са Норвешком улицом, све чисто и уредно, као „под конац“. Наравно ту је и шума далековода.
Окрет и погледа на „лакат кривину“, десно је правац Т6 тј. према Земуну, а види се и део Велетржнице, лево ће бити будући део саобраћајнице Т6 и правац према спајању са Грчком улицом и улицом Срћана Алексића (део бивше Др. Ивана Рибара), а право ће бити, једног лепог дана, правац према насељу Радио фар.
Види се вештачко сужење у десној траци УМП-а (Марка Челебоновића) које је урађено са бетонским блоковима ткз. Џерси ограда.
Тротоар на овој страни је коначно угледао светлост дана, пошто је био под земљом и закопан разноразним шутом. На неким деловима је поправљен и постављен нов асфалт. Ширина тротоара на овој страни је 80 цм (мерио сам
.
Постављени су и нове решетке на сливницима, а ивице заливене асфалтом и имају ланац против крађе, иначе су италијански сливници.
А овако је било у јулу 2008. године, само вире старе аутомобилске гуме из сливника :rant:
Засађена трава на зеленим површинама полако напредује
Главни улаз са свим објектима у Ново Бежанијско гробље 1
Окретница за линије 65 и 711,
Аутобуско стајалиште за линије 612, 613 и 708, преко пута главног улаза у Ново бежанијско гробље 1 није обележено. Аутобуси ту стају по потреби.
Полако се приближавамо раскрсници са Норвешком улицом и са истог места поглед у назад према „лакат кривини“
На разделном делу-зеленој површини између трака је посађено разно шибље
Још један поглед према „лакат кривини“
Раскрсница улица Марка Челебоновића и Норвешке (на слици десно скретање). Будуће лево скретање ће бити саобраћајница према Икеји (кад буде једног лепог дана, погледати на теми „Опште дискусије о пројектима“-Икеа Србија
viewtopic.php?f=21&t=2495&p=239297&hilit=%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0+77#p239297) и подвожњаку испод аутопута Београд-Шид, а та саобраћајница ће се завршавати код садашње окретнице аутобуса 76 и 77 (погледати моју фоторепортажу на теми „Булевари, улице...-под тема „Горњи Земун-Аутопут-Бежанијска коса“
viewtopic.php?f=16&t=1433&p=211749&hilit=%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0+77#p211749 ).
Код семафора на истој раскрсници, а поглед према „лакат кривини“
Даљи правац УМП-а тј. Марка Челебоновића према раскрсници са Др. Хуго Клајна-Сурчинска улица и даље према Партизанске авијације и Николе Добровића (УМП).
Иста раскрсница само снимљено из Норвешке улице, а преко овог брдашца шута обраслог дивљом травом и растињем, је правац будуће саобраћајнице према подвожњаку испод аутопута и окретнице (горе све већ споменуто). Виде се на слици већ одавно постаљени стубови за уличну расвету.
Неком другом приликом ћу гледати да туда прођем па до аутопута, ако се буде могло. Мада је нешто даље велико Царинско сместиште.