Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Горштак,
Немамо никакав "тешки метро", већ обичну приградску железницу. Метро нам треба и - када га направимо - издвајања за градски превоз биће МАЊА него сада. Према "Ежисовој" студији, да се једна композиција за 600 путника превезе од Земуна до Устаничке, кошта укупно 50 евра, са свим пратећим трошковима. Шински превоз је јефтин, аутобус је скуп. Шински превоз је решење за јавни превоз; али, неопходни су нам и друмови, јер их имамо премало (цена горива тренутно не расте, него пада, а и док је расла - опадала је цена аутомобила, тако да аутомобилски саобраћај у Београду није угрожен, посебно услед пада квалитета јавног превоза).
 
То што је цена нафте пала нас не дотиче пошто цена горива (као и свега другог) у Србији може да иде само на горе и по томе смо јединствени у свету.

Трошкови по путнику шинског превоза су вишеструко мањи од друмског. Још кад се на то дода да нафту немамо и да још трпимо и монопол приде а да струју ипак у највећој мери сами производимо рачуница је више него јасна.
 
заправо цена безоловног је пала. вечерас сам сипао за 148,9 а пре 2-3 недеље за 150,5
 
Vozac sam, mnogo mi je lakse kolima svuda da idem. Komfor, vreme, ma milina. Al verujte mi, gledam na javni prevoz da se preorijentisem kad god mogu. Mnogo je veca usteda novca, pa makar kad je lepo vreme i onaj najgori sneg. Sto bude bolji prevoz vise cu njima da idem, to vam garantujem. Ipak sam najkomforniji sa punijim novcanikom.
 
direktor":1rj9m3p7 je napisao(la):
U sto je pala pretrglo se
Pa ovo je Srbija....
Cena nafte na svetskom tržištu kontinuirano pada skoro godinu dana. Barel sada staje u proseku manje od 80 dolara (trenutno 74 $), dok je do pre godinu dana bio čak 120 dolara. Samim tim cene derivata nafte svuda padaju, kao i cena gasa koji prati "crno zlato". Osim u Srbiji! Naftaši se pravdaju nestabilnošću kursa dinara koji pada prema dolaru, povećanjem akciza i padom potrošnje benzina u Srbiji.
Pada i prodaja: Vozači sve ređe svraćaju na pumpe
Da smo u mnogo čemu mimo sveta svedoči i to da gorivo u Srbiji ne samo da neće pojeftiniti, već će od januara i poskupeti jer je najavljeno povećanje akciza sa 46 na 50 dinara po litru benzina, odnosno 35 na 40 dinara za kilogram tečnog gasa.
- Država je, uz to, od 15. oktobra uvela novi namet, taksu za obavezne rezerve goriva, koja se na svaki prodati litar goriva naplaćuje 2,6 dinara plus PDV, što utiče na cenu derivata - rekao je Tomisalav Mićović iz Udruženja naftnih kompanija Srbije.
Kada se uz to i ostale obaveze, uračuna i akciza, država, precizirao je, od cene naftnog derivata od 150 dinara uzima oko 76 dinara po litru. copy by VESTI ON LINE*
Eto tako je kod nas, kada gorivo poskupi na pumpi 5 % sva roba poskupi 10 % kao da je glavni input u proizvodnji recimo mleka gorivo, tj nase krave prave mleko od bezolovnog ili njive navodnjavaju naftom mada ima i kombinacija da traktori rade i na zejtin iz samoposluge... No nije ovo za ovu temu... ali cisto da se zna. :rant:
 
Posto ovde ima dosta vozaca, koliko su vam troskovi, na mesecnom nivou, za automobil - gorivo, odrzavanje itd
 
Има и нечег доброг у овоме, мање ће људи трошити гориво па ће се мање загађивати околина и биће мање возила на улицама. И мене самог ово погађа, али ако идемо ка бољем граду, истрпећу :)
 
11 000 dinara
Koristim UltraD EvroDizel iskljucivo na NIS pumpama.
 
nensav":2h5g7rlb je napisao(la):
Posto ovde ima dosta vozaca, koliko su vam troskovi, na mesecnom nivou, za automobil - gorivo, odrzavanje itd

око 5-7 хиљада за гориво (НИС-ов безоловни за вожњу по граду). када идем даље сипам на МОЛ-у пун резервоар (око 8-9 хиљада), и то је то што се тиче мојих трошкова за ауто. сервис само редовни годишњи (око 15 хиљада), прање на жетоне на сваких месец, два и толико
 
I glavno pitanje je da li se i pored vecih troskova vozite kolima ili gradskim prevozom?

Most preko ade je kljucan u rasterecenju odavno poznatih saobracajnih trasa i pokazao se kao opravdan. Nazalost vecina vozaca kod nas ce nerado preci na javni gradski prevoz pa bio on i metro a pogotovo imajuci u vidu da je linija ka Vidikovcu druga po redosledu bila i ostala pa je pitanje i kada bi dosla na red a problem je na Gazeli i Cukarici bio neizdrziv.

Doneta je sasvim ispravna odluka da se saobracajni problem resi mostom a ne prvom linijom metroa koja ne bi resila taj problem. Tek bi druga linija neznatno rasteretila ulice kojima ide javni prevoz i to zbog ukidanja autobusa a ne zato sto ce ljudi masovno preci iz kola u metro.
 
Radnim danima samo gradski prevoz ili peške.
Auto za vikend kada se ide u veliku kupovinu ili radnim danima kada je nešto hitno.
Most mi je uštedeo vremena i vremena čekanja u koloni. Bulevar Vojvode Mišića, Radnička ili Gazela.
 
ја се возим аутом. када у Јерковић дође метро, заменићу ауто истим. до тада, држим се мога аута
 
Igor":3papb74i je napisao(la):
I glavno pitanje je da li se i pored vecih troskova vozite kolima ili gradskim prevozom?

I ako je skuplje, vozim se iskljucivo kolima po Beogradu, sto zbog udobnosti, sto zbog prakticnosti. Izracunao sam da zavrsavam 3 puta vise poslova u odnosu na gradski prevoz posto dnevno predjem i do 100 km.

neki primeri:
relacija Banovi Brdo - Skupstina za samo 13 minuta u 21h00.
relacija Bezanijska kosa - Lipovica za samo 25 minuta u 00h00
relacija Lipovica - Dorcol za samo 45 minuta u spicu.
 
Обиђох данас (22.11.) део УМП-а код мене на Бежанијској коси, из разлога што је званично предата на употребу Граду, део саобраћајнице УМП-а, односно улице Марка Челебоновића од садашње „лакат кривине“ (код Кванташке пијаце) до раскрснице са Норвешком улицом. То је неких 1,1 км дужине, а радници Београд пута и Зеленила Београд су протеклих две-три недеље радили на уређењу овог дела УМП-а тј. улице Марка Челебоновића.

Све рупе и оштећења на коловозу које су постојале су поправљене, изфрезоване и асфалтиране, обележене пуне и испрекидане линије трака на коловозу, пешачки прелази, постављени су нови сливници (они које су вредни (плежење језика) „сакупљачи сировина“ покрали), постављена џерси ограда на једном делу, сређен тротоар целом дужином овог дела улице и то на десној – парној страни, где још нема никаквих објеката, однешен део дивље депоније, посађена нова трава и растиње,...

Кренуо сам са сликањем од краја Марка Челебоновића, односно почетка УМП-а тј. од „садашње лакат кривине“ где се ова улица укршта са саобраћајницом Т6. На мапи сам обележио тај део који је сређиван ових недеља.


Саобраћајница Т6, правац од Земуна, аутопута Београд-Шид и Пупиновог моста. Лево на слици је Кванташка пијаца или ти Велетржница (објашњење положаја за оне који слабије познају овај део града).


Однешене су велике количине шута и разноразног смећа, надам се да ће још однети јер га има стварно пуно !


Крај улице Марка Челебоновића, а почетак УМП-а. Са десне стране је Ново Бежанијско гробље 1, а са леве је такозвано „Шевино поље“ где је на жалост и велика депонија шута и свега и свачега, а то је већ све и зарасло у дивље растиње и некакву траву.


Сама „лакат кривина“, исто очишћена од разноразног шута, сад изгледа колико-толико пристојно, поправили су трафо станицу, тј. поставили су покрадена врата и уређаје у њој. Једино још нису поправили и поставили све семафоре (они који су покрадени). Пут који је прокопан од „лакат кривине“ па до Велетржнице, и даље стоји у стању у каквом и јесте, значи само земља, од кад сам правио репортажу у марту ове године (на теми Велетржница Београд)






А овако је то изгледало у марту ове године ,


А овако је било у јулу 2008.године. А тад су семафори радили тј. трептало је жуто.




Правац према раскрсници са Норвешком улицом, све чисто и уредно, као „под конац“. Наравно ту је и шума далековода.



Окрет и погледа на „лакат кривину“, десно је правац Т6 тј. према Земуну, а види се и део Велетржнице, лево ће бити будући део саобраћајнице Т6 и правац према спајању са Грчком улицом и улицом Срћана Алексића (део бивше Др. Ивана Рибара), а право ће бити, једног лепог дана, правац према насељу Радио фар.


Види се вештачко сужење у десној траци УМП-а (Марка Челебоновића) које је урађено са бетонским блоковима ткз. Џерси ограда.
Тротоар на овој страни је коначно угледао светлост дана, пошто је био под земљом и закопан разноразним шутом. На неким деловима је поправљен и постављен нов асфалт. Ширина тротоара на овој страни је 80 цм (мерио сам :D .




Постављени су и нове решетке на сливницима, а ивице заливене асфалтом и имају ланац против крађе, иначе су италијански сливници.


А овако је било у јулу 2008. године, само вире старе аутомобилске гуме из сливника :rant:


Засађена трава на зеленим површинама полако напредује


Главни улаз са свим објектима у Ново Бежанијско гробље 1



Окретница за линије 65 и 711,


Аутобуско стајалиште за линије 612, 613 и 708, преко пута главног улаза у Ново бежанијско гробље 1 није обележено. Аутобуси ту стају по потреби.



Полако се приближавамо раскрсници са Норвешком улицом и са истог места поглед у назад према „лакат кривини“



На разделном делу-зеленој површини између трака је посађено разно шибље


Још један поглед према „лакат кривини“


Раскрсница улица Марка Челебоновића и Норвешке (на слици десно скретање). Будуће лево скретање ће бити саобраћајница према Икеји (кад буде једног лепог дана, погледати на теми „Опште дискусије о пројектима“-Икеа Србија viewtopic.php?f=21&t=2495&p=239297&hilit=%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0+77#p239297) и подвожњаку испод аутопута Београд-Шид, а та саобраћајница ће се завршавати код садашње окретнице аутобуса 76 и 77 (погледати моју фоторепортажу на теми „Булевари, улице...-под тема „Горњи Земун-Аутопут-Бежанијска коса“ viewtopic.php?f=16&t=1433&p=211749&hilit=%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0+77#p211749 ).


Код семафора на истој раскрсници, а поглед према „лакат кривини“


Даљи правац УМП-а тј. Марка Челебоновића према раскрсници са Др. Хуго Клајна-Сурчинска улица и даље према Партизанске авијације и Николе Добровића (УМП).


Иста раскрсница само снимљено из Норвешке улице, а преко овог брдашца шута обраслог дивљом травом и растињем, је правац будуће саобраћајнице према подвожњаку испод аутопута и окретнице (горе све већ споменуто). Виде се на слици већ одавно постаљени стубови за уличну расвету.


Неком другом приликом ћу гледати да туда прођем па до аутопута, ако се буде могло. Мада је нешто даље велико Царинско сместиште.
 
Svaka čast na šetnji i slikama.

Da li sada radi rasveta na tom potezu? Naime, mnogi znaju, da ceo taj potez i još par stotina metara ka pravoj lakat krivini (kod novog mosta) je u mrklom mraku jer su, svi znamo ko, raščerupali trafo stanicu.

Ja sam se naivno ponadao kad sam video da tu nešto sređuju poslednjih nedelja, da će ukloniti svo đubre koje se nalazi na tom potezu, no ništa.

Na sreću, ovaj glavni ulaz u groblje još nije toliko o upotrebi, pa ljudi ne gledaju toliko tu sramotu...
 
Један од радника ми рече да ће на тој десној страни, гледано према кванташу, засадити дрворед, али ево ништа од тога.
 
Gago odlicna reportaza + fino su to ocistili jos kad bi ogradili , da se nestvara djubriste ponovo , postviti sutbove i metalnu ili drvenu ogradu , ili bilborde za reklamu samo da se negleda te hrpe zemlje i kojecega
 
Vrh