Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Не постоји оптимум за београдску саобраћајну мрежу, већ оптимум за поједина места на њој. Феномен уских грла наши пројектанти су тек недавно донекле схватили, па тако имамо аутопут са исто трака у централној зони Београда, као и код одвајања за Ражањ и Делиград - а у Аустрији је 2+2 од словеначке границе, 3+3 од Винер Нојштата и 4+4 кроз Беч. Аналогно томе, у Београду треба да буде 2+2 до Омладинских бригада, одатле до Газеле 3+3, а Газела најмање 4+4, са довољно широким и дугачким одвајањима.
 
Delija":3mt000vy je napisao(la):
Охохо... Сад навијамо и за гужву на мосту. :)
Ne naravno ali navijamo za isti klub ;)

Ja sam pomenuo da guzva verovatno u odredjenim periodima postoji i danas i da ce vremenom biti veca sto nije ni moja zelja vec neka realnost a ne kako rece navijanje sto bi bilo potpuno besmisleno.
 
Da prekinemo rasprvu slikama pocelo uklanjanje grafitia sa mosta

dsc02752.jpg


dsc02755.jpg


dsc02754.jpg


dsc02761.jpg


dsc02760.jpg


dsc02753.jpg


stenka se reklamira ko i ostli da li su platili taksu za reklamu i trazili dozvolu da li ce inspekcija da naplati kaznu

dsc02758.jpg


dsc02759.jpg
 
Rekao bih nas moravac u akciji :)

Zanima me takodje da li imaju nalog da uklone i te reklame za restorane ili ne
 
Jok ali saceka potvrdu u svakom slucaju kako kaze zagorela zakon je isti za sve pa prema tome neka i postupe tako
 
Verovatno je jok za ove reklame a ne da nije moravac ? :)
 
Pa ne može tek tako da se istakne firma i postavi teklama, pa još na stubove mosta/vijadukta.
Grad je dekintiran i ne bi me čudilo da su i ovo naplatili.
Samo se pitam - šta je sledeće?
 
Relja narvno da moze i narvno da nisu platili saznacemo uskoro
 
Delija":3gg0nu2n je napisao(la):
...За београдску друмску саобраћајну мрежу оптимум је 2+2, а 3+3 само у случају жуте траке и/или у случају да преко моста није трасиран шински систем (трамвај или метро)

Jesi li vozač? Imaš li vozačku dozvolu i auto? Prelaziš li bar 1.000 kilometara mesečno po gradu?
Nemoguće mi je da ispunjavaš ove kriterijume i da istovremeno pričaš kako je optimum za Beograd 2 trake po smeru, ili eventualno 3 (ako je jedna od te 3 žuta traka).
Jedini most koji danas funkcioniše kako treba je most preko Ade. Jedini je od starta i projektovan da ima 3 trake.

Koliko je koncept dve trake prevaziđen pokazalo se još pre mnooogo decenija kada je Brankov most proširivan, i kada je na Gazeli iscrtano ''na silu'' tri (uske) trake umesto dotadašnje dve plus uža žuta traka. Ali eto...decenijama nakon što je stvarnost pokazala da je premalo dve trake, dolazi čovek i piše kako je za Beograd u prvoj polovini 21. veka ustvari ok da budu dve trake po smeru... :bash: :bash: :bash:

Da ne bi možda krenula priča tipa: ''E, ali da danas imamo metro bilo bi dovoljno 2 trake po smeru, ali eto automobilski urbanizam, ovo-ono, itd...''

Nije metro rešenje za sve. On je neophodan. Ali, nije samo on rešenje. Metro ne može da zameni drumski most, ne može da zameni uske ulice u starom delu grada, ne može da vrati vreme u prvu polovinu 20. veka kada je u Beogradu bilo dovoljno 2 trake po smeru.

Niko ko se danas vozi automobilom ne bi išao metroom da on danas postoji.
Ljudi koji danas ionako idu GSP-om bi prešli na metro ukoliko im odgovara linija. Umesto busa ili trole ili tramvaja bi prešli na metro. Metro ne smanjuje broj automobila na ulici, ne rešava problem nedostajućeg broja traka i mostova.

Nije valjda da se veruje da neko ko može da ide autom svaki dan do grada hoće da se liši opcije da krene kad hoće, odakle god hoće, ode gde hoće, sedi u klimatizovanom prostoru, na udobnom sedištu, sluša muziku koju hoće, ne deli prostor sa desetinama ljudi i ''trpi'' da li se neko okupao, da li 5 ljudi kašlje u njega, kija, da li će neko da ga odžepari, itd, itd... Svako ko može da ide autom nikada neće preći na metro sve i da je od zlata vagon.
 
And now something completely different, sto se srpski kaze. :wink:

Da li se ja dobro secam da je krajem prosle godine bio tender za izgradnju sinske veze Rakovica - Most i Banovo Brdo most, kao i za postavljanje sina duz mosta? Sta je na kraju ispalo od toga? Kada bi trebalo da se to gradi?
 
Radi se na projektnoj dokumentaciji prvo, pa kad to zavrsi ici ce se na tender, pa ce onda tek biti izgradnja, mozda i dopuna trase kroz NBG.
Nista jos 2 godine otprilike, da su poceli s projektovanjem 2012. godine, sad bi vec uveliko bilo radova, ali retko ko razmislja strateski,nazalost...
 
Dok oni sve to odrade, "naucnici" iz GSP-a ce da iseku visak tramvaja, pa cemo opet biti na pocetku. :bash:
 
Sa kojim skromnim finansijskim sredstvima radimo, Mali bi trebao da nam dodeli plaketu dobročinitelja.

Da ne spominjem nekolegijalnost firmi koje su tu... :notok:

ada1.jpg


ada.jpg
 
Пантограф":2cccnjns je napisao(la):
Не постоји оптимум за београдску саобраћајну мрежу, већ оптимум за поједина места на њој. Феномен уских грла наши пројектанти су тек недавно донекле схватили, па тако имамо аутопут са исто трака у централној зони Београда, као и код одвајања за Ражањ и Делиград - а у Аустрији је 2+2 од словеначке границе, 3+3 од Винер Нојштата и 4+4 кроз Беч. Аналогно томе, у Београду треба да буде 2+2 до Омладинских бригада, одатле до Газеле 3+3, а Газела најмање 4+4, са довољно широким и дугачким одвајањима.
Постоји оптимум јер не постоји нова тачка у старом делу града која са друге стране реке може да прихвати више од 2+2 аутомобислких трака без великих и штетних последица.

У осталом, фртаљ умп-а је одличан и рекао бих драстичан пример тога. Мост углавном аветињски празан са својих 6 трака а у исто време код Милошевог конака - колапс. Бранков мост нам то демонстрира деценијама а газела је изузетак само из разлога што је у питању потпуно дефинисана и до краја изведена и денивелисана траса кроз цели град која у време гужви функционише као 3+3.

едит: neshaoctе, немаш појма. :) И не пада ми на памет да узалуд трошим време на аргументовану расправу са тобом по овом питању јер се ради о скоро па цивилизацијским разликама.
 
neshaoct":3jj9ev4q je napisao(la):
Delija":3jj9ev4q je napisao(la):
...За београдску друмску саобраћајну мрежу оптимум је 2+2, а 3+3 само у случају жуте траке и/или у случају да преко моста није трасиран шински систем (трамвај или метро)

Jesi li vozač? Imaš li vozačku dozvolu i auto? Prelaziš li bar 1.000 kilometara mesečno po gradu?
Nemoguće mi je da ispunjavaš ove kriterijume i da istovremeno pričaš kako je optimum za Beograd 2 trake po smeru, ili eventualno 3 (ako je jedna od te 3 žuta traka).
Jedini most koji danas funkcioniše kako treba je most preko Ade. Jedini je od starta i projektovan da ima 3 trake.

Koliko je koncept dve trake prevaziđen pokazalo se još pre mnooogo decenija kada je Brankov most proširivan, i kada je na Gazeli iscrtano ''na silu'' tri (uske) trake umesto dotadašnje dve plus uža žuta traka. Ali eto...decenijama nakon što je stvarnost pokazala da je premalo dve trake, dolazi čovek i piše kako je za Beograd u prvoj polovini 21. veka ustvari ok da budu dve trake po smeru... :bash: :bash: :bash:

Da ne bi možda krenula priča tipa: ''E, ali da danas imamo metro bilo bi dovoljno 2 trake po smeru, ali eto automobilski urbanizam, ovo-ono, itd...''

Nije metro rešenje za sve. On je neophodan. Ali, nije samo on rešenje. Metro ne može da zameni drumski most, ne može da zameni uske ulice u starom delu grada, ne može da vrati vreme u prvu polovinu 20. veka kada je u Beogradu bilo dovoljno 2 trake po smeru.

Niko ko se danas vozi automobilom ne bi išao metroom da on danas postoji.
Ljudi koji danas ionako idu GSP-om bi prešli na metro ukoliko im odgovara linija. Umesto busa ili trole ili tramvaja bi prešli na metro. Metro ne smanjuje broj automobila na ulici, ne rešava problem nedostajućeg broja traka i mostova.

Nije valjda da se veruje da neko ko može da ide autom svaki dan do grada hoće da se liši opcije da krene kad hoće, odakle god hoće, ode gde hoće, sedi u klimatizovanom prostoru, na udobnom sedištu, sluša muziku koju hoće, ne deli prostor sa desetinama ljudi i ''trpi'' da li se neko okupao, da li 5 ljudi kašlje u njega, kija, da li će neko da ga odžepari, itd, itd... Svako ko može da ide autom nikada neće preći na metro sve i da je od zlata vagon.

Potpisujem svaku tvopju rec neshaoct!
Dosta ljudi ovde prica o drumskom saobracaju i automobilima i iznose misljenja koji blage veze nemaju sa realnoscu zato sto ti ljudi jednostavno nisu vozaci ili ne voze po Beogradu pa imaju potpuno iskrivljenu sliku kad su u pitanju kola.

Korisnici GSP-a jednostavno to ne vide jer imaju drugu percepciju prevoza. Pogled koji imaju na automobil im je negativan jer za njih kola predstavljaju prepreku da se "njihov" autobus brze krece u gradu.
 
Uklanjnje ovih grafita je prva pozitivno stvar koju sam ja video u ovoj zemlji.
 
mekbejn":3c6mri8n je napisao(la):
neshaoct":3c6mri8n je napisao(la):
Niko ko se danas vozi automobilom ne bi išao metroom da on danas postoji.
Ovo nije tačno. Mnogi ljudi koji sada idu kolima bi išli JGP-om koji je čist, tačan i pouzdan.
Mislim da nisi u pravu. Jako mali broj korisnika automobila bi presao na metro, maksimalno 10%
Bec kao mesto gde cesto boravim sa svojom odlicnom mrezom metroa, ali i ostalih vidova javnog prevoza je dokaz za to.
 
Više bi im se isplatilo da premažu sav beton sa onim anti grafit premazom. Koliko shvatam sve napisano na tom anti grafit premazm se skida sa vodom jer boja ne može da se veže za podlogu.
 
Moskva ima sve. Silne unutrašnje i spoljne magistralne prstenove, metro, JGP , ogromne bulevare i opet ogromne gužve.
 
laki72":j67hvsft je napisao(la):
Mislim da nisi u pravu. Jako mali broj korisnika automobila bi presao na metro, maksimalno 10%
Bec kao mesto gde cesto boravim sa svojom odlicnom mrezom metroa, ali i ostalih vidova javnog prevoza je dokaz za to.
Beč jeste dobar primer. Ima dobar gradski saobraćaj i opet gužve. Ali i mnogo veći broj automobila.

Međutim mi jednostavno nemamo takav izbor, pa su to samo pretpostavke kako bi kod nas bilo.
Znam mnoge ljude s Vračara, Voždovca ili iz centra koji bi vrlo rado seli na metro i izašli na NBG na 500m od posla, umesto gužvi na mostu, parkiranja na NBG koje sad već postaje problematično, posle ponovo gužvi pa parkiranja u gradu.

Ljudi koje ja poznajem u Beču, idu kolima kada rade u industrijskim zonama, pa je jednostavnije ići kolima.

Naravno nije sve crno belo, ima izuzetaka uvek. Ljudi ostavljaju decu u vrtiću npr. i sl. pa im više odgovara kolima.
Ali već sada imamo odgoman broj ljudi koji rade u centru grada koji kolima ne mogu da idu ni sada a išli bi recimo da imaju bepslatan parking.
 
relja":3mebzu4l je napisao(la):
arsa.arsa":3mebzu4l je napisao(la):
.... mozda i dopuna trase kroz NBG....

Lično zapažanje ili imaš neke konkretne informacije?

Konkretne informacije, ali sve je naravno na "dugom stapu":

Iz PDR-a za UMP od T6 do Pancevackog mosta:"Prema perspektivnim planovima razvoja JGS-a, u zoni ove deonice UMP-a, i nadalje je planirano zadržavanje autobuskih linija uz, eventualne, izmene trasa pojedinih linija u zavisnosti od potreba
korisnika javnog prevoza. Takođe je neophodno, na deonici UMP-a od Tošinog bunara do Španskih boraca, u središnjem delu, planirati zeleni pojas minimalne širine 7,5 metara, duž koga bi se omogućilo polaganje kapacitetnog šinskog sistema u
budućnosti. Obezbeđenjem ovog koridora omogućilo bi se dalje širenje šinskog sistema prema naselju Bežanijska kosa."

Nekad je i 13-ica isla samo do Gos. mehane, 12-ica samo do Senjaka, pa su produzili do okretnice u Pozeskoj, 3-ka samo do konaka KM u topcideru, a sad do Knezevca. Nikad se ne zna, ako ostave razdelno ostrvo, mislim da nema problema da se uvede nova linija od Pozeske do Tosinog Bunara, ili od centra grada preko Milutina Milankovica i Djordja Stanojevica, trasom UMP-a do Tosinog bunara...
 
Vrh