Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

bboris7":2zn41238 je napisao(la):
Znaci , dobili bi smo most sa 4 trake u vrednosti od 14 miliona eur . Ajde neka bude 20 miliona sa sve pristupnim saobracajnicama , sto opet znaci da bi za 400 miliona dobili 20 mostova ..

Можда "би смо" га добили, али га сигурно не бисмо добили.
 
Hvala Pantografu na opismenjavanju . Uvek je dobro ukazati na greske , jos kada su dobronamerne , sreci nema kraja..

Moram biti neozbiljan , pa krenuti od nule , jer se previse olako uzimaju milionske cifre. Milion . dva , deset , pedeset , petstotina ...

Valjda sad , posle ovih dvadeset mostova , lakse mozemo svariti ona tri mosta iz mog posta , kojih nema !

Ne bi bilo lose da neko ko dobro razume cenu kostanja ovakvih gradjevina ,objasni , bar uopsteno cenu kostanja Ulcinjskog mosta ...
 
Tamo samo jedan Milo.
To objašnjava tehnologiju i cene.
 
bboris7":2syepxcu je napisao(la):
Znaci , dobili bi smo most sa 4 trake u vrednosti od 14 miliona eur . Ajde neka bude 20 miliona sa sve pristupnim saobracajnicama , sto opet znaci da bi za 400 miliona dobili 20 mostova ..

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Aj' što se Beograd zeznuo, mi smo ionako malo lenji, malo korumpirani, malo nesposobni... Sve po malo! Ali da niko svim tim inženjerima po Austriji, Nemačkoj, Kini, Sjedinjenim Državama, Brazilu itd. nije objasnio da zalud troše silne novce, i da se reke mogu premostiti za tričavih 15ak miliona evra, stvarno nije fer.

Mislim da imamo kandidata za Nobelovu nagradu za ekonomiju
clap.gif
 
relja":b0juomvx je napisao(la):
stf":b0juomvx je napisao(la):
Borise, ne budi neozbiljan. Most na Adi sa svom svojom skupoćom košta 160 mil. evra.
...

Državni revizor je izračunao, na osnovu dostupnih dokumenata, da je do tog trenutka koštao 190+ miliona evra (troškovi, ne računajući kamate za kredite).

Кул. То и даље није 400 мил. евра. Укључите и ММФ, Светску банку, Илуминате, Трилатералну комисију и мост и даље неће коштати 400 мил. евра.
 
stf":3vafp0zq je napisao(la):
relja":3vafp0zq je napisao(la):
stf":3vafp0zq je napisao(la):
Borise, ne budi neozbiljan. Most na Adi sa svom svojom skupoćom košta 160 mil. evra.
...

Državni revizor je izračunao, na osnovu dostupnih dokumenata, da je do tog trenutka koštao 190+ miliona evra (troškovi, ne računajući kamate za kredite).

Кул. То и даље није 400 мил. евра. Укључите и ММФ, Светску банку, Илуминате, Трилатералну комисију и мост и даље неће коштати 400 мил. евра.

NIje kul. Zašto to meni pričaš i mene stavljaš u neku množinu i onda nadodaješ svoje gluposti?
Ja nikada nisam rekao da košta 400 miliona, ja sve vreme ponavljam javno objavljene cifre i tvrdim da je od početka cena namerno skrivana.
 
Homer Jay":dil9dpkp je napisao(la):
Aj' što se Beograd zeznuo, mi smo ionako malo lenji, malo korumpirani, malo nesposobni... Sve po malo! Ali da niko svim tim inženjerima po Austriji, Nemačkoj, Kini, Sjedinjenim Državama, Brazilu itd. nije objasnio da zalud troše silne novce, i da se reke mogu premostiti za tričavih 15ak miliona evra, stvarno nije fer.

Mislim da imamo kandidata za Nobelovu nagradu za ekonomiju
clap.gif

Ovo nije oblast ekonomije , ali ni to nije bitno..

Uzimas najrazvijenije zemlje na svetu za poredjenje . Ok . Valjda one danas sve rade , projektuju , grade , daju kredite ...
Nadam se da ne zaboravljas da jedan americki inzenjer ima 10 000 eur platu , a obican radnik oko 2000 eur , dok je kod nas to skoro deset puta manje , a upravo radna snaga nosi veliki deo tih troskova . Naravno nasi jedva docekali pa prepisuju zavrsne cifre sa zapada , a placaju po srpski ...

Tvrdim da se most na Savi sa 4 trake izmedju Gazele i tramvajskog mosta moze napraviti za 30 000 000 eur . Da li ti tvrdis suprotno ?

I sta reci na ovaj americki most ..

http://en.wikipedia.org/wiki/Penobscot_ ... bservatory
 
bboris7":3a3vh48b je napisao(la):
Tvrdim da se most na Savi sa 4 trake izmedju Gazele i tramvajskog mosta moze napraviti za 30 000 000 eur .

Sa 14 miliona smo sme ipak popeli na 30 miliona, ima pomaka, napredujemo. :)
 
spatiotecte":2u84828o je napisao(la):
bboris7":2u84828o je napisao(la):
Tvrdim da se most na Savi sa 4 trake izmedju Gazele i tramvajskog mosta moze napraviti za 30 000 000 eur .

Sa 14 miliona smo sme ipak popeli na 30 miliona, ima pomaka, napredujemo. :)

Eh da si lep kao sto si duhovit , gde bi ti bio kraj...
 
@bboris
most sa 4 trake preko Save Beogradu ne znači ništa. Pogledaj samo ulice: Bulevar kralja Aleksandra, Cara Dušana, 27. marta/Kraljice marije, Vojvode Stepe (koja će ostati 2+2 i posle rekosntrukcije) - dovoljno je da jedan auto ili autobus stanu i nastaje kolaps. Nastaje i kada se isto desi i na Gazeli i na Brankovom koji su 3+3. Plavi most je primer iz prakse.
Sve što sada pokušavaš da kažeš je ovde već odavno rečeno (doduše prvi si muškarac koji je Spatioteteu uputio ovakav "kompliment").
Pitanje je samo: zašto najskuplje moguće rešenje? Širina je OK, pozicija je uslovljena "UMP"om (ja stalno tvrdim da ni jedna nije optimalna).
 
bboris7":3ifbpie4 je napisao(la):
spatiotecte":3ifbpie4 je napisao(la):
bboris7":3ifbpie4 je napisao(la):
Tvrdim da se most na Savi sa 4 trake izmedju Gazele i tramvajskog mosta moze napraviti za 30 000 000 eur .

Sa 14 miliona smo sme ipak popeli na 30 miliona, ima pomaka, napredujemo. :)

Eh da si lep kao sto si duhovit , gde bi ti bio kraj...

Pa ne znam sta pametno da ti kazem, od pocetka se frljas sa nekim smesnim ciframa, a vidi se da nemas dodira ni sa gradjevinom, ni sa ekonomijom.

Neka realna cena za most sa 4 traka preko Save je ipak blize 50-60 miliona evra.
 
A Blagoje dolazi na temu očekujući nešto pametno :) ...
 
spatiotecte":37hja1ok je napisao(la):
Pa ne znam sta pametno da ti kazem, od pocetka se frljas sa nekim smesnim ciframa, a vidi se da nemas dodira ni sa gradjevinom, ni sa ekonomijom.

Neka realna cena za most sa 4 traka preko Save je ipak blize 50-60 miliona evra.

Dobro , za razliku od tebe ja sam nesto rekao , pa makar to bila i glupost , a ti posle cetiri komentara nicega , sada izjavljujes da je cifra 50 - 60 miliona , pa cu ti ja reci ,da si sa 400 000 000 eur , spao na 50 000 000
Ima pomaka ,napredujes ...

Ja i dalje tvrdima da je mnogo blize 30 000 000 nego 50 000 000 eur...
 
relja":5m7erwiy je napisao(la):
@bboris
most sa 4 trake preko Save Beogradu ne znači ništa. Pogledaj samo ulice: Bulevar kralja Aleksandra, Cara Dušana, 27. marta/Kraljice marije, Vojvode Stepe (koja će ostati 2+2 i posle rekosntrukcije) - dovoljno je da jedan auto ili autobus stanu i nastaje kolaps. Nastaje i kada se isto desi i na Gazeli i na Brankovom koji su 3+3. Plavi most je primer iz prakse.
Sve što sada pokušavaš da kažeš je ovde već odavno rečeno (doduše prvi si muškarac koji je Spatioteteu uputio ovakav "kompliment").
Pitanje je samo: zašto najskuplje moguće rešenje? Širina je OK, pozicija je uslovljena "UMP"om (ja stalno tvrdim da ni jedna nije optimalna).

Mogu da se slozim sa sa jednim delom ovakvog razmisljanja , ali ipak postoji ono sto se zove optimalno , a to ne znaci uvek vise traka na mostu . Primer je Brankov most koji moze da ima 10 traka , ali sve je dzaba kada ulazi u tunel sa 4 trake..

Slicno se sada desava i sa mostom Zemun - Borca koji ulazi u Zemun , gde ce protok na semaforima biti toliko mali da je most sa 4 trake bio vise nego dovoljan ..

I na kraju da ne bude zabune , ja ovde ne aludiram da je most sa 4 trake u centru Beograda moje saobracajno resenje , ja sam samo krenuo od cene kostanja takvog jednog mosta

Zasto?

Pa da smo napravili jedan takav most i srusili ga nakon 30 godina , bilo bi jeftinije nego sto smo bacili 400 000 000 u ovom trenutku , kada smo najsiromasnija drzava u Evropi ...
 
bboris7":359df5q0 je napisao(la):
spatiotecte":359df5q0 je napisao(la):
Pa ne znam sta pametno da ti kazem, od pocetka se frljas sa nekim smesnim ciframa, a vidi se da nemas dodira ni sa gradjevinom, ni sa ekonomijom.

Neka realna cena za most sa 4 traka preko Save je ipak blize 50-60 miliona evra.

Dobro , za razliku od tebe ja sam nesto rekao , pa makar to bila i glupost , a ti posle cetiri komentara nicega , sada izjavljujes da je cifra 50 - 60 miliona , pa cu ti ja reci ,da si sa 400 000 000 eur , spao na 50 000 000
Ima pomaka ,napredujes ...

Ja i dalje tvrdima da je mnogo blize 30 000 000 nego 50 000 000 eur...

Hej ti kao da si spao s marsa!

400 000 000 miliona evra je cena mosta preko ade koji ima 6 traka i sinski dvokolosecni koridor i jos 2 biciklisticke trake sa pristupnim saobracajnicama i bulevarom dugackim 3.5 km.

Kakve ima to veze sa mostom preko Save koji ima 4 trake? Ta 2 projekta ne mogu da se uporede.

Opet mesas babe i zabe i frljas se sa ciframa.
 
Али и даље тај аргумент да је неискориштен.
Свашта.
 
spatiotecte":1oaxe6ih je napisao(la):
bboris7":1oaxe6ih je napisao(la):
spatiotecte":1oaxe6ih je napisao(la):
Pa ne znam sta pametno da ti kazem, od pocetka se frljas sa nekim smesnim ciframa, a vidi se da nemas dodira ni sa gradjevinom, ni sa ekonomijom.

Neka realna cena za most sa 4 traka preko Save je ipak blize 50-60 miliona evra.

Dobro , za razliku od tebe ja sam nesto rekao , pa makar to bila i glupost , a ti posle cetiri komentara nicega , sada izjavljujes da je cifra 50 - 60 miliona , pa cu ti ja reci ,da si sa 400 000 000 eur , spao na 50 000 000
Ima pomaka ,napredujes ...

Ja i dalje tvrdima da je mnogo blize 30 000 000 nego 50 000 000 eur...

Hej ti kao da si spao s marsa!

400 000 000 miliona evra je cena mosta preko ade koji ima 6 traka i sinski dvokolosecni koridor i jos 2 biciklisticke trake sa pristupnim saobracajnicama i bulevarom dugackim 3.5 km.

Kakve ima to veze sa mostom preko Save koji ima 4 trake? Ta 2 projekta ne mogu da se uporede.

Opet mesas babe i zabe i frljas se sa ciframa.

Zaboravio si da da spomenes metro ...

Ti kao da si skolovan u RTS za vreme Milosevica ,a radis kod Vucica .

Taj most dnevno predju dva pesaka , jedan biciklista i par hiljada vozila u najvecoj spici .

Tramvaj , voz , metro ce proci kada Srbija bude imala standard Austrije , sto znaci nikada , a ta prica most i pristupne saobracajnice su 400 miliona , mi toliko razuveri moje skepticne misli , da nemas pojma .

Znaci da je neko napravio most od jednog miliona , a onda pristupne saobracanice od milijardu eur , bilo bi , ma most je kostao milion , Za mene je to jedan projekat i to se znalo od pocetka .

To kosta 400 000 000 EUR !!

I ni blizu da je gotovo ...
 
Два пешака и један бициклиста...

Ти или отиђи и седи на мост, па гледај, или престани да тролујеш.
Или ми да престанемо да обраћамо пажњу на твоје троловање.

Али ово што пишеш је глупост на куб.

А мислим да ће цели јужни Београд да се сложи са тим.
 
Borise, mešaš babe i žabe.
400 miliona košta ne samo most, već i petlja Radnička, nadvožnjak do Požeške, novi tobogan (x2), petlje s NBG strane, put do Tošinog Bunara.
 
Naravno da ce da se slozio juce sam bas kolima prelazio i bila je bas velika guzva pre svega na ukljucenju iz J Gagarina a sigurno ce jos veca guzva biti kada se poveze dalje sa Tosinim Bunarom.
 
Охохо... Сад навијамо и за гужву на мосту. :)

Иначе, друмски 2+2 мост преко Саве на некој разумнијој локацији која не захтева распон већи од 350м (а то су скоро све сем ове на којој је изграђен адни мост) би заиста коштао између 30 и 50 милиона евра. "Јовинов" метро-друмски мост без стубова у реци по рачуну из 2009. године би коштао 64 милиона евра.

Борис је у праву и по питању броју трака на мосту. За београдску друмску саобраћајну мрежу оптимум је 2+2, а 3+3 само у случају жуте траке и/или у случају да преко моста није трасиран шински систем (трамвај или метро)
 
Vrh