Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kako vas ne mrzi po kozna koji put istu plocu vrtiti trla baba lan da joj brze prodje dan , dajte koju sliku dok se nenastve radovi
 
Михаило":1n9xdiiy je napisao(la):
relja":1n9xdiiy je napisao(la):
Imali smo prikaz projekta koji je to radio sa dva pilona. Odbačen je.
Sava jena tom mestu najšira zato što obale nisu uređene. Kamenje koje je nasuto da stabilizije špic ade izviruje iz vode na 20 metara od obale po niskom vodostaju. Gde je plovni put - pokazuju znaci na mostu, postavljao sam fotografije. Splavovi na Adi su na bar 30 metara od kopna. Sava je premoštena maksimalnim mogućim rasponom, iz čistog besa.
Јбт Реља, сад си се већ скроз претерао... Које год решење да је изабрано, распон би био исти уколико не бисмо имали стубове у води. За то решење са два пилона, поред стабилизовања шпица, било би потребно и стабилизовање земљишта за други пилон код бродоградилишта, ту земљиште није ништа боље. То би онда захтевало и паралелан рад на два пилона, паралелно качење коловозне конструкције за оба пилона, додатне анкере за сваки пилон (и земљиште и темеље за њих), да се удари контра сили коју преноси коловозна конструкција. Све то би захтевало додатну механизацију, додатну радну снагу, и питање је колико би заиста било јефтиније.

А ово да повезује "само два ободна насеља" ми је невероватно да чујем од тако прагматичног човека...

Za cenu
viewtopic.php?p=170358#p170358
sredina (da ne citiram ceo post, neću nikome da guram prst u oko - ni tebi ni tvom imenjaku koji se takođe ne slaže sa mnom)

Po meni, kao sam ja učio statiku i otpornost, dva oslonca imaju manje sile oslonca i povoljnije raspoređuju opterećenje, pa po nekoj logici mu i dođe jeftinije. Ne vidim neku veću razliku između stabilizovanja špica koji je i ovako često bio pod vodom i plićaka 30-tak metara dalje. I zašto bi radovi na pilonima morali da teku istovremeno?

Ovo za povezivanje naselja je samo skraćeni deo nečega što je davno napisano i više puta ponovljeno. I meni je ovo već sve zamorno, svi kao da su zaboravili da se diskusija rasplamsala samo zbog zezanja sa brojanjem vozila na dve fotografije (malo je falilo da se izbroje na preste obe ruke).
 
direktor":3a3swx8s je napisao(la):
Kako vas ne mrzi po kozna koji put istu plocu vrtiti trla baba lan da joj brze prodje dan , dajte koju sliku dok se nenastve radovi

Није "трла баба лан", него "село гори, а баба се чешља".
Јбт, тренутно је на делу тотално ирационално управљење Београдом, као уосталом и државом, активиран је пројекат Европолис, лупета се на све стране, градске службе се распадају, Радош Љушић је директор Службеног гласника, не реализује се нити покреће ниједан једини пројекат који служи грађанима... а људи се баве јединим пројектом у последњих неколико деценија који је суштински поправио квалитет живота у Београду! Генијално! Ко је мало старији, сетиће се да су неке жене у бундама, кад је већ постало јасно шта се у земљи спрема, демонстрирале пред СИВ-ом против Анте Марковића. Људи, не да нисте актуелни, него стојите у шеснаестерцу и гађате кош, хокејашким паком.
 
A zašto su ovi mediokriteti i polusvet došli na vlast, pa sada žare i pale?
Zato što se prethodna garnitura tokom celog mandata bavila samo marketingom, a jedini adut im je godinama bio - most preko Save, "novi simbol Beograda", pa su se svima toliko smučili da je SNS dobio apsolutnu većinu u Skupštini sa samo 25% biračkog tela.
Vozila su mogla da prelaze most isto kao danas - za bitno manje para.
 
Готово све што је радила претходна власт, на готово свим нивоима, је било горе и мање корисно од градње Моста на Ади.
А затим, претпостављена разлика у цени се своди на 30-ак милиона евра, што нико не може да гарантује (види: изградња новог Жежељевог моста у Новом Саду, изградња моста близанца код Бешке где факинг греда са две траке плус зауставном кошта малтене као Мост на Ади са шест трака и два колосека - смешно ми је да набрајам даље). И - да - цена одржавања оваквог моста биће мања него код било ког другог, јер нема дилатација. И - још - да се градио Мост-Преко-Аде-и-Превлаке био би још јефтинији, али би онда остало сужење на тобогану и пружни прелаз са рампом код хиподрома (кад би се то исправило, та три одвојена пројекта коштала би сигурно скупље него овај један). И - коначно - погледајте мапе које је поставио директор недавно на топику о БНВ (стр. 226.): и "Јовинова" екипа је 1976. предвидела да се мосту преко Аде (и превлаке) са Новог Београда прилази из истог булевара као и по овом пројекту. Злочин, урбицид, аутомобилски урбанизам...
 
Zar nismo davno zaključili da se različiti mostovi ne porede? Zašto onda ne poredimo Pupinov most, preko jednog - Dunava?
Ovi su, verujem namerno, pogrešno predstavili cenu mosta.
 
A mozda je samo poenta bila da porucimo beclijama da nam je veci i deblji ;)

most-001.jpg
 
Пупинов мост је ужи, уз то би био и ружан као ђаво да је на оном месту. И шта он спаја? Нову Галенику и Ковилово? :wink:
 
Jes uži, ali i duži, ali na onim stubovima je mogao da bude i širi za dva koloseka. Kad ga budem prelazio, neću gledati kako izgleda.
A spaja Vojvodinu i centralnu Srbiju...samo. Ovo je postalo naprdevanje, da prostite na izrazu.
 
Nije problem u tome ko je na vlasti (tj sve je jedno) posto jednostavno u ovoj zemlji nista sto se gradi ne moze da se uradi posteno i kvalitetno. Uigrana ekipa ( raznorazni delboy &co) uvek nadje nacin da se ugrade, naravno uz pomoc trenutno nadleznih ( i krajnje nestrucnih - poput antica ilica mihajloviceve) u vrhu vlasti. I sto je najgore nakraju niko ni zasta ne odgovara.
BTW most kod Beske je ugovoren za 37 isplaceno 43 mil evra, a onda je krenulo prepucavanje i pominjanje cifri od preko sto mil (alpina i putevi Srbije.
 
Naravno da nije uporedivo , ali moze da posluzi .

Most koji je dobio Ulcinj u Crnoj Gori , pre par godina ima duzinu od 340 metara , sirinu 20 , i kostao je oko 14 miliona eur

http://www.novosti.rs/vesti/planeta.300 ... dobio-most

Znaci mala Crna Gora i jos manji Ulcinj prave most koji ni za Beograd nije mali . Sve to kosta 14 miliona , a i tamo se ugradjuju , sto znaci da realno kosta i manje od 14 miliona , pa onda imamo pola mosta kod Beske , koji je visok 70 metara , od 30 do 100 miliona , valjda je neko rekao ma uzimaj vidis da nemaju pojma , pa Zemun- Borca 200 miliona i ovaj na adi oko 400 miliona ..

Tvrdim , da je nekog samo malo zanimalo sta i kako , da bismo dobili jos najmanje tri mosta . Od toga jedan na Dunavu ...
 
bboris7":1hyk829d je napisao(la):
Naravno da nije uporedivo , ali moze da posluzi .

Most koji je dobio Ulcinj u Crnoj Gori , pre par godina ima duzinu od 340 metara , sirinu 20 , i kostao je oko 14 miliona eur

http://www.novosti.rs/vesti/planeta.300 ... dobio-most

Znaci mala Crna Gora i jos manji Ulcinj prave most koji ni za Beograd nije mali . Sve to kosta 14 miliona , a i tamo se ugradjuju , sto znaci da realno kosta i manje od 14 miliona , pa onda imamo pola mosta kod Beske , koji je visok 70 metara , od 30 do 100 miliona , valjda je neko rekao ma uzimaj vidis da nemaju pojma , pa Zemun- Borca 200 miliona i ovaj na adi oko 400 miliona ..

Tvrdim , da je nekog samo malo zanimalo sta i kako , da bismo dobili jos najmanje tri mosta . Od toga jedan na Dunavu ...

:blah:
 
ja druze tvrdim da ako sad uzmes i izguglas malo, samo malo, vise o tome o cemu si pisao da ce te biti sramota sto pricas o stvarima o kojima se nisi informisao ni u osnovi

msm, to sve naravno pod pretpostavkom da drzis malo do sebe te da ti je razlog javljanja dobronameran. uvek postoji ona druga varijanta, da nije vazno sta je istina
 
GOJE":31gzp6sx je napisao(la):
bboris7":31gzp6sx je napisao(la):
Naravno da nije uporedivo , ali moze da posluzi .

Most koji je dobio Ulcinj u Crnoj Gori , pre par godina ima duzinu od 340 metara , sirinu 20 , i kostao je oko 14 miliona eur

http://www.novosti.rs/vesti/planeta.300 ... dobio-most

Znaci mala Crna Gora i jos manji Ulcinj prave most koji ni za Beograd nije mali . Sve to kosta 14 miliona , a i tamo se ugradjuju , sto znaci da realno kosta i manje od 14 miliona , pa onda imamo pola mosta kod Beske , koji je visok 70 metara , od 30 do 100 miliona , valjda je neko rekao ma uzimaj vidis da nemaju pojma , pa Zemun- Borca 200 miliona i ovaj na adi oko 400 miliona ..

Tvrdim , da je nekog samo malo zanimalo sta i kako , da bismo dobili jos najmanje tri mosta . Od toga jedan na Dunavu ...

:blah:

Potvrdjujem, bullshitt na kub.
 
relja":at025syp je napisao(la):
A spaja Vojvodinu i centralnu Srbiju...samo. Ovo je postalo naprdevanje, da prostite na izrazu.

заправо спаја Војводину са Војводином, али да не циганишемо
 
relja":2om1iup7 je napisao(la):
A spaja Vojvodinu i centralnu Srbiju...

Ма нисам ни сумњао да спаја и Грчку са Шведском. :lool:

А Мост на Ади НИС са РОмвилом ... :roll:
 
Taj most kod ulcinja nije zavrsen jer nije ugradjen mehanizam za pomjeranje tj otvaranje mosta za prolaz vecih brodova plus je kasnio plus kostalo vise od planiranog

Da u nedjelju vece ocisceni liftovi i upaljeni na stajlistu autobusa
 
stf":3idmjmi1 je napisao(la):
relja":3idmjmi1 je napisao(la):
A spaja Vojvodinu i centralnu Srbiju...

Ма нисам ни сумњао да спаја и Грчку са Шведском. :lool:

А Мост на Ади НИС са РОмвилом ... :roll:

Ne bih ti komentarisao ova poslednja poređenja.
 
bboris7":1k04d9jb je napisao(la):
Naravno da nije uporedivo , ali moze da posluzi .

Most koji je dobio Ulcinj u Crnoj Gori , pre par godina ima duzinu od 340 metara , sirinu 20 , i kostao je oko 14 miliona eur

http://www.novosti.rs/vesti/planeta.300 ... dobio-most

Znaci mala Crna Gora i jos manji Ulcinj prave most koji ni za Beograd nije mali . Sve to kosta 14 miliona , a i tamo se ugradjuju , sto znaci da realno kosta i manje od 14 miliona , pa onda imamo pola mosta kod Beske , koji je visok 70 metara , od 30 do 100 miliona , valjda je neko rekao ma uzimaj vidis da nemaju pojma , pa Zemun- Borca 200 miliona i ovaj na adi oko 400 miliona ..

Tvrdim , da je nekog samo malo zanimalo sta i kako , da bismo dobili jos najmanje tri mosta . Od toga jedan na Dunavu ...

Posto sam dobio par bulshitova i instrukcije da izguglam nesto ( ne znam sta ) , ostaje mi samo da citiram sam sebe ..

Ne vidim koji deo moga posta nije jasan , a jos manje mi je jasno koji deo nije istinit , jer ne znam sta to treba da guglam ( spominje se istina )

Jedino tvrdnja , da je moglo jos nekoliko mostova , a to tvrde i drugi , mnogo strucniji ljudi od mene ...

Kao sto rekoh , most u Ulcinju je dugacak 340 metara , a Sava kod Gazele je siroka 270 metara . ispade da bi tim mostom , mogli premostit Savu , recimo u nastavku Nemanjine .

Znaci , dobili bi smo most sa 4 trake u vrednosti od 14 miliona eur . Ajde neka bude 20 miliona sa sve pristupnim saobracajnicama , sto opet znaci da bi za 400 miliona dobili 20 mostova ..

Pitanje je , gde je otislo i da li je trebalo praviti Skadar na Bojani od 400 miliona , a uz to je i saobracajno neiskoristen?
 
Borise, ne budi neozbiljan. Most na Adi sa svom svojom skupoćom košta 160 mil. evra.

400 milki je frtalj UMP-a ulljučujući most.
 
stf":38mjo5kj je napisao(la):
Borise, ne budi neozbiljan. Most na Adi sa svom svojom skupoćom košta 160 mil. evra.
...

Državni revizor je izračunao, na osnovu dostupnih dokumenata, da je do tog trenutka koštao 190+ miliona evra (troškovi, ne računajući kamate za kredite).
 
Vrh