Potpuno su u pravu Relja i Razgradjevinar, zaboravih da pomenem i povezivanje opstine Rakovica,Vozdovac sto naravno ide samo u prilog.
Popunjavanje urbanistickih rupa nije (bio) prioritet. Od sredine 2000-tih Beograd je imao jako mnogo gorucih problema, a svakako jedan od vecih su saobracajni kolapsi, pogotovo u bul. Vojvode Misica kao jedine prave veze grada sa velikom opstinom Cukarica sa svim njenim naseljima dok je Gazela bila na ivici fizicke izdrzljivosti. U takvim okolnostima najlogicnije je bilo momentalno "gasenje pozara" a ne resavanje kompleksa sto nam ruzne kucice kvare imidz "velegrada".
Sto se nastavka gradnje tice, trebalo bi da se nastavi vrlo uskoro,
2015. deo ka Bezaniji
Sto se izgradnje okolo tice, evo GTC je krenuo da gradi
Delija":4n2xoabp je napisao(la):
ПС: Ајде буди објективан и као инжењер реци ми да ли се слажеш са мојом констатацијом у вези апсолутно нерационалног инжењерског решења моста? И ту чак не мислим превасходно на пилон, већ на сами профил моста. Само немој у неку филозофију. Одговори са ДА или НЕ.
Eh sad ti odgovori sa da ili ne
Genarlno se slazem, da , i to bas za profil mosta. E sad da pojasnim, mada sam o tome vec pisao
Mnogo bi bolje, sigurno i jeftije bilo da je iskoriscena velika visina "kutije" mosta i da je resen u dva nivoa, gornji drumski i donji sinski sistem. Apsolutno se nista ne gubi, samo se dobija usteda u materijalu izgradnje sinskog koridora, dok je velika staticka visina potrebna, radi statike, pa potrebna. Jednom Depolo kad je obilazio radove na mostu, dok je bio unutar te kutije, rekao "koliko je ovo veliko, ovuda bi proterao metro" sto samo govori da je tako moglo i resenje da se izabere.
Medjutim, ono sto je od svega najgore, sto nikako ne mogu da zaboravim i sto na sve ostavlja gorak utisak to je ono famozno "ubrzavanje radova" koje je za zatvor. Kladim se da su raskpetlju onako zbudzili zbog ustede, a posle bacili pare na ovo.