direktor":1lp8ii0e je napisao(la):
Baci neke slike neku reportazu u relaks sekciji da vidimo kako to izgleda , pa i te guzve
Биће
Delija":1lp8ii0e je napisao(la):
Михаило ем што је питање да ли би мост био мањег капацитета јер пар семафора мање не значи и већи капацитет посебно не када се саобраћајница завршава код "нигде" у топчидерској долини, ем што је и овај капацитет више него довољан и никада неће бити до краја искоришћен осим што ће се људи за вјек и вјекова гужвати код цареве ћуприје и на искључену код бувљака а што је баш последица ове имбецилне трасе, ем што је излишно причатити о капацитету овако комотног моста по којем је трасиран такозвани београдски метро. А притом, оно што сам ја заговарао би на истом овом растојању имало чак и један семафор мање поред тога што не би било никаквог скретања, кривудања око хиподрома и осталих пиздарија за које смо платили стотине милиона евра. И ја уопште не видим како си ти ову "интеграциону" деоницу повезао са мањим капацитетом у односу на ову изведену будалаштину која ће, убеђен сам остати у овом облику (ако бог да среће и макар мало разума одговорнима) у наредним деценијама са изузетком продужења до т. бунара.
Потпуно си омашио све. Кад градиш мост, не желиш да градиш мост малог капацитета (читај 1+1, 2+2), нарочито кад имаш недостатак мостова. Не исплати се. Мост какав имамо 3+3, је већ озбиљнија прича, али то не може да само углави раскрсницом у саобраћајну мрежу - једноставно, мост је велика проточна саобраћајница - стави раскрсницу на једном крају и имаш чеп. Шта мислиш што су позатварана силна скретања у Бранковој улици? Чеп се преноси уназад и на крају имаш закрчен цео мост. Ево гледај
симулацију ако не верујеш. У преводу, ово што се гради је решење тог проблема, имаш проточан мост, главну трасу са искључењима и саобраћај се полако раздваја на неколико различитих места. Мост на твом месту са укључењима директно на улице Бановог Брда и Новог Београда би опуштено могао да буде 2+2 са знатно споријим саобраћајем и мањег капацитета. И са гужвама.
Кривиудања око хиподрома нису крајње решење, улица ће да наставља право ка Булевару П. Павла, а Топчидер и Милошев конак ће да имају мање саобраћаја него што су имали пре изградње моста. Не знам јел намерно игноришеш то или само не читаш шта ти људи пишу? И још узимаш као "аргумент".
Delija":1lp8ii0e je napisao(la):
На страну све то, ако ти је на ову моју серију аргумената контрааргумент капацитет могу само да ти се захвалим што се слажеш са мојом аргументацијом.
Аргументи су ти пуни превида, што сам и објаснио горе.
Delija":1lp8ii0e je napisao(la):
ПС: Сан Франциско са својих скоро 4.5 милиона људи у метро области и са десетинама милиона туриста годишње је неупоредив са Београдом и апсолутно није меродаван пример за нашу дискусију.
Сан Франциско има око 800 хиљада становника. 7.5 милиона има у целом заливу, на површини 15-20 пута већој од Београда. И никако не иду сви у СФ
Као што рекох, поента је да на улицама има знатно мање аутомобила него у Београду, али су на прилазима са мостова и аутопутева огромне гужве. Баш зато што не можеш само саобраћајницу већег капацитета да љуљнеш у градску улицу.
Delija":1lp8ii0e je napisao(la):
Поздрав и уживај у том дивном граду, нема много тако заниљивих градова у Америци.
Уживам, уживам
Ал' већ једва чекам да се вратим