Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

ja sam razmišljao o tome, ali mislim da nije moglo direktno zbog pruge.
Mislim da je mogao veliki kružni tok ispod žel. nadvožnjaka.
Mada opet je pitanje da li bi imalo dovoljno visine da prođe ulazna rampa iz Milutina Milankovića
 
Galeks":18bk8zr3 je napisao(la):
Da li je postojala mogucnost da se most nadoveze na Milutina Milankovica?

Па, тешко. А и да се повезао са Миланковићевим булеваром, опет би се једном градио овај, јер је уцртан у све планове, откако је Новог Београда. С обзиром да нови (Четврти) булевар излази право на улицу Николе Добровића и Бежанијску косу (насеље са бројем становника на нивоу омањег града у Србији) његово постојање је крајње логично - Миланковићев булевар се, са друге стране, улива у Тошин бунар практично као слепа улица.

Мали оф: Према једној разради ГУП-а из 1972, Трећи (Миланковићев) булевар требало је да се мостом тик уз Нови железнички (тј. његовим проширењем) повеже са Булеваром мира код Прокопа. Зато су оба булевара онолико широка - на крају Булевара мира се и види да је једна трака "слепа", тј. да је требало да продужи право.

Од тога сигурно неће бити ништа, па остаје могућност да, ако несрећници ипак изместе шине са Старог железничког моста, на његовим темељима никне још један комбиновани друмско-трамвајски мост, за директну везу Савског амфитеатра и Трећег булевара. Занимљиво је да се тако логичне везе генијални иницијатори БнВ-а нису сетили, иако им главна саобраћајница у Наводном Београду почиње баш код Сајма, негде у зони прилаза Старом железничком мосту. То је то неталентовано планирање, без осећаја за простор и за логичне везе.
 
апсолутно не, али су искључења и укључења на Ј Гагарина морала да буду са барем по 2 траке, то је стварно минимум!!! ипак то повезује много више ткива, цео западни НБГ...а овако имамо саобраћајницу паралелни са М Миланковића и Аутопутем.
 
direktor":1lp8ii0e je napisao(la):
Baci neke slike neku reportazu u relaks sekciji da vidimo kako to izgleda , pa i te guzve
Биће ;)

Delija":1lp8ii0e je napisao(la):
Михаило ем што је питање да ли би мост био мањег капацитета јер пар семафора мање не значи и већи капацитет посебно не када се саобраћајница завршава код "нигде" у топчидерској долини, ем што је и овај капацитет више него довољан и никада неће бити до краја искоришћен осим што ће се људи за вјек и вјекова гужвати код цареве ћуприје и на искључену код бувљака а што је баш последица ове имбецилне трасе, ем што је излишно причатити о капацитету овако комотног моста по којем је трасиран такозвани београдски метро. А притом, оно што сам ја заговарао би на истом овом растојању имало чак и један семафор мање поред тога што не би било никаквог скретања, кривудања око хиподрома и осталих пиздарија за које смо платили стотине милиона евра. И ја уопште не видим како си ти ову "интеграциону" деоницу повезао са мањим капацитетом у односу на ову изведену будалаштину која ће, убеђен сам остати у овом облику (ако бог да среће и макар мало разума одговорнима) у наредним деценијама са изузетком продужења до т. бунара.
Потпуно си омашио све. Кад градиш мост, не желиш да градиш мост малог капацитета (читај 1+1, 2+2), нарочито кад имаш недостатак мостова. Не исплати се. Мост какав имамо 3+3, је већ озбиљнија прича, али то не може да само углави раскрсницом у саобраћајну мрежу - једноставно, мост је велика проточна саобраћајница - стави раскрсницу на једном крају и имаш чеп. Шта мислиш што су позатварана силна скретања у Бранковој улици? Чеп се преноси уназад и на крају имаш закрчен цео мост. Ево гледај симулацију ако не верујеш. У преводу, ово што се гради је решење тог проблема, имаш проточан мост, главну трасу са искључењима и саобраћај се полако раздваја на неколико различитих места. Мост на твом месту са укључењима директно на улице Бановог Брда и Новог Београда би опуштено могао да буде 2+2 са знатно споријим саобраћајем и мањег капацитета. И са гужвама.
Кривиудања око хиподрома нису крајње решење, улица ће да наставља право ка Булевару П. Павла, а Топчидер и Милошев конак ће да имају мање саобраћаја него што су имали пре изградње моста. Не знам јел намерно игноришеш то или само не читаш шта ти људи пишу? И још узимаш као "аргумент".

Delija":1lp8ii0e je napisao(la):
На страну све то, ако ти је на ову моју серију аргумената контрааргумент капацитет могу само да ти се захвалим што се слажеш са мојом аргументацијом. :)
Аргументи су ти пуни превида, што сам и објаснио горе.

Delija":1lp8ii0e je napisao(la):
ПС: Сан Франциско са својих скоро 4.5 милиона људи у метро области и са десетинама милиона туриста годишње је неупоредив са Београдом и апсолутно није меродаван пример за нашу дискусију.
Сан Франциско има око 800 хиљада становника. 7.5 милиона има у целом заливу, на површини 15-20 пута већој од Београда. И никако не иду сви у СФ :) Као што рекох, поента је да на улицама има знатно мање аутомобила него у Београду, али су на прилазима са мостова и аутопутева огромне гужве. Баш зато што не можеш само саобраћајницу већег капацитета да љуљнеш у градску улицу.

Delija":1lp8ii0e je napisao(la):
Поздрав и уживај у том дивном граду, нема много тако заниљивих градова у Америци.
Уживам, уживам :) Ал' већ једва чекам да се вратим :gobb:
 
nije offtopic ali sramota me, sa dela grada cerak-vidikovac sam, a ni jednom jos nisam prosao autom onim srednjim kruznim tokom petlje radnicka, sve ovo vreme!
 
louderick":i2x06k74 je napisao(la):
nije offtopic ali sramota me, sa dela grada cerak-vidikovac sam, a ni jednom jos nisam prosao autom onim srednjim kruznim tokom petlje radnicka, sve ovo vreme!

Ja često koristim taj kružni tok (kao i onaj manji ispod petlje) volim tuda da prolazim jer sam skoro uvek jedini koji tuda prolazi (čak i kad su najgore gužve), a meni je najkraći put do kuće iz grada.
 
louderick":taysmxwb je napisao(la):
nije offtopic ali sramota me, sa dela grada cerak-vidikovac sam, a ni jednom jos nisam prosao autom onim srednjim kruznim tokom petlje radnicka, sve ovo vreme!

Шта је писац хтео да каже? Очито ниси истраживачки тип, ја сам рецимо, иако ме пут није туда водио, исвозао све варијанте укључивања на петљу.
 
za drugare sa beobilda i mali trik za one kojima je lakse da voze nego da cekaju u koloni. kad bas zacepi na raskrpetlji sidjete na dva kruzna toka i ispod svih gore vi dole cas posla kod semafora sa tramvajem
 
Не знам за вас али мени овај мали кружни ток баш одговара.
И баш ми одговара што нема гужве.
Чини ми се да је он додат на крају јер га није било на претходним цртежима.
 
ono sto se meni ne svidja sto jos uvek nije omogucen ulazak na sajam iz tog pravca, tj, auto se moze ostaviti samo na onom cudnovatom poludivljem parking pre pruge. zar je toliki problem pomeriti onu jednu kucicu za naplatu parkinga i umesto nje staviti rampu, tj uredjaj za stampanje ulaznih kartica.

most i petlja postoje vec par godina a niko od nadleznih na sajmu izgleda da to nijeprimetio. na novim saobracajnicama su postavljeni putokazi "sajam" ali svi koji ih prate na kraju nalete na rampu, ali sa pogresne strane, i nezainteresovanog overivaca karata koji te onda lepo preusmeri na stari, i i dalje jedini, ulaz kod gazele .. msl, sto nas prave majmunima?
 
nisam rekao da mi kruzni tok ne odgovara, samo da, nekako, nisam jos do sad imao potrebu da ga koristim.....
 
Vecerni pogled sa visine na beograd iz embrajera montenegroerlansa

dsc00609.jpg

dsc00610.jpg

dsc00612.jpg
 
Михаило, нисам имао времена да ти ономад одговорим али ево сад ћу.

Биће да си ти омашио све. Оно што сам ја заговарао би имало један семафор мање и пут између две дате тачке би био краћи за 500 до 1000м. А ја нисам рекао да мост треба да буде малог капацитета тако да не видим поенту доброг дела твог поста.

То што ти причаш просто нема смисла. Ти нове саобраћајнице за нови мост правиш само ако на датом правцу немаш саобраћајнице већег профила а овде си их имао на обе стране, посебно на НБГ-у. А доградња ових будалаштина око Хиподрома просто не може да ти буде ниакакв аргумент јер услед имбецилности целе трасе Пожешка би се у свакој варијатни (и изведеној и "мојој") скоро једнако користила за приступ мосту. Ова обилазница око Хиподрома до моста је управо само то - сувишна и срамотно скупа обилазнице из Пожешке, около хиподрома па до моста.

Е сад, ако и ти некаквом метафизиком ове чињенице успеш да изврнеш свака част али се ја свакако нећу упуштати у даљу дискусију на ову тему.

ПС: СФ је скоро три пута већи град од Београда по нашим мерилима. Оно што је београдских 1.7 милиона то је Сан Францискових 4.5. А о густини насељености у строгом центру града да не причам.

Ако је теби ово упоредиво са Бановим Брдом, празном топчидерском долином и местимично празним блоковима на челу са блоком 42 (и генерално са Београдом) онда јбг...

2006-10-24_SanFranciscoDowntown.jpg
 
Јо бре Делијо, не могу да верујем да не разумеш о чему причам...

Ти заговараш да се мост накачи на Пожешку са једне и Јурија Гагарина са друге стране. То једноставно не може, ту имаш раскрнице које успоравају саобраћај и мост би зврјао празан. Ево стави мост од 10 трака уместо моста Миладина Зарића. Апсолутно никакав ефекат не би постигао, јер околне саобраћајнице не могу да улију/прихвате вишак саобраћаја. Капацитет моста много већим делом зависи од приступа истом него од капацитета самог моста. Мост је дугачка саобраћајница на којој нема заустављања и капацитет је много већи од капацитета градске улице истог профила. Проточност било ког система у целини једнака је проточности његовог уског грла. Основна логика, не метафизика. Накачи мост на Пожешку и ЈГ, имаш 2 уска грла. Ако то није јасно онда стварно немамо више о чему да расправљамо.

Delija":10k5vrp7 je napisao(la):
ПС: СФ је скоро три пута већи град од Београда по нашим мерилима. Оно што је београдских 1.7 милиона то је Сан Францискових 4.5.
:lool: Волео бих да видим та мерила :mrgreen: Сигурно може да се напише нека једначина за коју ово важи, можда у проценту људи који џогирају или тако нешто. :laugh:

Delija":10k5vrp7 je napisao(la):
А о густини насељености у строгом центру града да не причам.

Ако је теби ово упоредиво са Бановим Брдом, празном топчидерском долином и местимично празним блоковима на челу са блоком 42 (и генерално са Београдом) онда јбг...

2006-10-24_SanFranciscoDowntown.jpg
У праву си, није упоредиво, овде густина насељености тежи НУЛИ. Ту нико не живи, али огроман број људи ту ради. Е 95% људи који ту реде на посао долазе 1) Бартом, 2) ЛРТом, 3) Тролејбусом 4) Аутобусом 5) Трамвајем 6) Трајектом 7) Бициклом. Остатак дође колима, и то само они ретки који имају место у гаражи испод зграде. Једноставно, паркинга има мало и ограничен је временски па нема ни поенте долазити колима. Доста њих паркира негде ван Сан Франциска на "паркирај и вози" местима и онда се укрца на Барт. Остатак Сан Франциска има густину насељености, можда реда величине Калуђерице. Двоспратне и Троспратне куће, од чега је први спрат гаража. И тако изгледа 90% града.

Елем, ово није прича о Сан Франциску, моја поента је била да су улице празне, а гужве на уливањима аутопутева и мостова у градске улице огромне, и то је требало да поткрепи чињеницу да не можеш да накачиш мост директно на градску улицу/раскрсницу. Ти си се, очигледно у недостатку аргуменате, за све друго ухватио и потпуно игнорисао моју констатацију.
 
Наравно да можеш и наравно да требаш. Заправо недостатак тих саобраћајница је управо тај што се не настављају преко реке.То сваки лаик може да скапира, то се види у сваком цивилизованом европском граду и ја не могу да верујем шта ти овде пишеш. Што се капацитета тиче ено ти Бранков мост са по два семафора на оба краја града и теретом целог центра града и северних насеља па опет функционише и функционисаће све боље као се буде отворио кинески и градили планирани мостови.

Ово што си написао за СФ је комплетна бесмислица. Са аспекта транспорта радно место је у најмању руку равноправно са местом пребивалишта ако није и знатно захтевније.

На крају крајева, битан је коефицијент изграђености и број људи који те квадрате користи на дневној бази. Тако да је СФ у сваком смислу неупоредив са Београдом. Овај коефицијент изграђености са слике је вероватно и 5х већи од највећег који ми имамо у граду а камоли у зони фртаља умп-а.

Имаш три незагушена булевара 3+3 који се завршавају нигде и на које си могао да наставиш мост и ти направиш четврти?! И овде се неко усуђује да то оправда?! :shock: Надреално.

Да закључим:

- градња денивелисаних саобраћајница у урбаном ткиву Београда једноставно није прихватљива

- градња новог 3+3 булевара између два постојећа 3+3 булевара међусобно удаљених 500 м је неприхватљива

- Пожешка и околне улице у свакој варијанти би биле исто оптерећење осим ако они силни аутомобили на семафору код цареве ћуприје не падају с неба? Дакле, тај аргумент ти просто не постоји.
 
Delija":135hq6xl je napisao(la):
Дакле, тај аргумент ти просто не постоји.

Једино што не постоји у целој причи је твоја објективност попитању овог пројекта.
 
Brankov most je širi od Gazele i ima dvostruko manji kapacitet, zato što "udara" u Brankovu ulicu i semafore. Isplati li se ulagati u mosturinu preko tolikog vodotoka, u startu hendikepiranu kapacitetom?
Inače, i stariji projekti mosta preko Ade, u zoni prevlake, predviđali su gradnju monstrum-petlje za vezu sa Radničkom ulicom i Savskom magistralom (kao što i na svim "Jovinovim" crtežima metro mosta u Savskom amfiteatru postoje pristupne petlje, sa obe strane, a u starom Beogradu i Bazisni tunel). A, kako drugačije? Da nadvožnjak (flyover) preleti najvažniji pravac s kojim se ukršta, bez kontakta? Ili da se zakuca u njega semaforom? Svašta.
 
Posljednje što je rečeno je da toplana nešto kopa. Ali to je bilo pre mesec i nešto. Nije valjda da to nije završeno?
 
Rampa za parkiranje
dsc00733.jpg

parkiranje ispod nadvoznjaka
dsc00734.jpg

krpe natenane centimetar po centimetar
dsc00732.jpg
 
Могло је да се прође на рампу и док су радили. Додуше није било добро видљиво да се може проћи колима, па људи нису ни ишли туда, ретко ко.
 
Vrh