Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Samo što tu ne bi mogao da napraviš petlju koja bi primila saobraćaj sa Čukaričke padine i iz pravca Obrenovca jer sa jedne strane imaš padinu brda gde bi morao da porušiš zgrada i kuća da bi podigao pristupne saobraćajnice, a sa druge ulaz na Adu čime bi uništio ulazu na istu. Požeška nema nikakvu komunikaciju sa većim saobraćajnicama koje bi dovele saobraćaj i onda ga odvele preko mosta. Bez toga sve bi ostalo isto. Gužva na Sajmu. Usko grlo kod podvožnjaka. Gužva i čekanje kod Careve ćuprije.
 
:vops: :vops:

800 strana ali i 4km denivelisane saobracajnice sa jednim semaforom :pob:
 
Заостали урбанизам из средине 20 века, деструктивно поимање саобраћаја које разара околину, формирање булевара који једноставно чини немогућим било какав облик одрживог живота и развоја поред њега осим ако еволуцијом не постанемо људи-пацови, улагање пар стотина милиона евра више за пар семафора мање, цена булевара од 100 милиона евра по километру и уништен сав развојни и кредитни потенцијал Београда :vops: :vops: :vops: :roll:
cgmiki":29giy0rn je napisao(la):
Samo što tu ne bi mogao da napraviš petlju koja bi primila saobraćaj sa Čukaričke padine i iz pravca Obrenovca jer sa jedne strane imaš padinu brda gde bi morao da porušiš zgrada i kuća da bi podigao pristupne saobraćajnice, a sa druge ulaz na Adu čime bi uništio ulazu na istu. Požeška nema nikakvu komunikaciju sa većim saobraćajnicama koje bi dovele saobraćaj i onda ga odvele preko mosta. Bez toga sve bi ostalo isto. Gužva na Sajmu. Usko grlo kod podvožnjaka. Gužva i čekanje kod Careve ćuprije.
:D Став који је последица ваших, на жалост остварених снова који су суштински кошмари и то у облику монструозне радничке петље на најтежој могућој локацији. Укрштање два правца нигде није скупље и компликованије урађено као ту. Ви квалитетном саобраћајницом сматрате само ону профила једне обилазнице, а то што оне пролазе по сред природних оаза или формираних блокова а притом и коштају стотине милиона евра и онемогућују цивилизован градски живот и његове тековине поред таквих "булевара" - нема везе. Зато ово није нити икада може бити булевар. ово је просто део (лоше) транзитне саобраћајнице која не води нигде нити ће икада бити завршена.

У једном се слажем. У питању је победа јер је Београд - побеђен. :pob:
 
Ti zaista ne shvataš odnos svega u južnom Beogradu. I samim tim je sve ostalo u raspravi obesmišljeno.
 
Zaduzili bi se i ovi nije da ne mogu nego im je lakse da koriste prethodno dogovorene projekte koji su finansijski vec pokriveni kroz ranije zaduzivanje i projektnu dokumentaciju ;)
 
Бавите се метафизиком у којој је фавела еколошки рај, у којој није било могуће 200м даље на укрштавању Пожешке и Радничке направити по две најпростије рампе се обе стране Радничке. Притом сама висинска разлика је таква да би то било знатно лакше и јефтиније ту него на скоро немогућој локацији радничке петље због чега је и коштала колико је коштала. Колико год ви фантазирали није било ничег логичнијег и јефитинијег од простог продужетка Пожешке преко Саве и настављања на шпанских бораца или антифа борбе. А ви измишљајте и представљајте експропријацију пар парцела или градњу пар најпростијих уливних рампи као немогућим решењем и то поред свега овога изграђеног, више пута скупљег и компликованијег.

И да још једном подсетим "мејн-стрим" клику са форума. Да сте се ви питали на сваком сегменту фртаља умп-а бисмо имали петљу а потрошила би се још која стотина милиона више.

Подсетићу вас и за метро где је било потребно око годину дана мог упорног писања само да вас убедим да је метро развојни пројекат који се гради генерацијама и који никада не престаје и да је лрт план затвореног типа који би се тобож градио одједном потпуна лудост. Ма требали су месеци да таква дискусија овде уопште престане да буде табу тема.

Од ових 800 страна на 700 сте демонстрирали вашу ретроградну, немогућу и одавно превазиђену визију саобраћаја. Оно што сте ви на стотинама страница овде заговарали је делимично изведено само у Бразилији и одмах затим "конзервирано" и заувек у планерским смислу напуштено, па чак и забрањено.

Износили сте крајње антибеоградски став а да нисте били ни свесни тога. А то је још један од разлога зашто је Београд побеђен.
 
Most na Adi dve godine bez vrha!
N. VUKIĆ | 16. avgust 2014. 22:04 | Komentara: 18
Saobraćajnica preko Ade ciganlije još nije završena, 200 metara visok pilon nikako da dobije kupolu. Zbog jakih naleta vetra helikopter nije uspeo da ga postavi u maju 2012.

SEDAM metara pilona na Mostu na Adi nedostaje i posle dve godine od prvog bezuspešnog pokušaja da vrh postavi Helikopterska jedinica Vojske Srbije. Nadležni ne odustaju od ovog poduhvata, ali i ne žure da stave kupu kako bi zasada najveći beogradski simbol dobio konačan izgled.

- U toku je ispitivanje tehničkih i organizacionih uslova pod kojima će vrh pilona da bude postavljen - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. - Pažljivo planiramo ove aktivnosti i nema određenog roka za obavljanje posla, s obzirom na to da ovaj element nije konstruktivni deo mosta, već predstavlja arhitektonski oblikovan vrh.

Kada su srpski piloti prvi put podigli helikopter sa namerom da obave „operaciju“ montiranja špica, omeo ih je jak vetar, zbog kojeg ni radnici unutar pilona nisu mogli bezbedno da prihvate konstrukciju. Helikopter se spustio na zemlju zajedno sa vrhom. Još tada je najavljeno da će podizanje završne konstrukcije biti ponovo organizovano narednih dana, čim to budu dozvolili vremenski uslovi. Iako je od tada sigurno bilo lepih dana, očigledno da se nije našlo vremena za ovaj poduhvat.

Inače, pilon Mosta na Adi dug je 200 metara. Postavljanjem čeličnog dela od ukupno 25 metara, pre tri godine je kompletiran. Treći i poslednji segment, od 9,5 metara, ugrađen je septembra 2011. i on u prečniku na vrhu ima samo metar i po. Međutim, nedostaje još jedna „tačka“ na 200. metru iznad Save, kako bi ova građevina u potpunosti zadovoljila planirano arhitektonsko rešenje.

DUG SEDAM METARA

Nedostajući vrh je kupastog oblika, dužine sedam metara i napravljen je od nerđajućeg čelika. Čine ga osam cevi međusobno povezanih prstenovima na svakom metru. Element ima zaštićene servisne merdevine, a planirano je da ih koriste majstori prilikom održavanja elektroopreme na vrhu.



ZABIJEN U ZEMLjU

Pilon koji pomoću kosih zatega nosi čitav Most na Adi, postavljen je na monolitnom temelju, u koji je, na dubini od preko 30 metara, pobijeno 113 betonskih šipova.

Za njegovu izradu utrošeno je oko 1.300 tona armature i 16.370 kubnih metara betona.



KASNI SE I SA POSTAVLjANjEM ŠINA

Na Mostu na Adi je preostalo da se, po sredini, postave šine koje će u početku koristiti tramvaji, a jednoga dana i - metro. Prvobitno je bilo planirano da ova faza bude gotova 2015. godine, ali će ona u najboljem slučaju tada početi!


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... e-bez-vrha
 
На овим степеницама са квадратним узорком можете бесплатно тестирати да ли сте склони страху од висине, ја нажалост јесам.

_DSC0034 by Polexia Nurkin, on Flickr
 
Delija":33jzlxxu je napisao(la):
untitled.jpg

Ако ћемо да узмемо у обзир лењир урбанизам, тј. геометријски најидеалнију позицију моста у градској матрици то је свакако изграђена позиција наспрам ове првобитне која једноставно - штрчи. Мост је превише удаљен од Газеле, као да је матрица "исчашена" из лежишта.

Мост у наставку Пожешке би генерисао превелики саобраћај у самој Пожешкој која већ сада оперише на ивици могућих капацитета и нема услова да прими и транзит са пилећих брда који би у том случају морала. Мостом у наставку Пожешке, Раковица опет остаје одсечена од целог града.

Можемо дискутовати о техничком решењу, о цени, али позиција је - најидеалнија могућа.

Истовремено ми је крајње симпатична толика снисходљивост према екосистему Аде а истовремено величање екосистема отворене канализације - Топчидерке. :grand:
 
Da da sestar urbanizam po svaku cenu bez resavanja realnih problema :bash:

Inace izgradnjom tunela i bul. Patrijarha Pavla ce topcider biti dodatno zasticen jel ce mnogo manje saobracaja prolaziti sadasnjom trasom. Ne treba zaboraviti da je saobracaj i veza sa b. brdom postojala i ranije preko pruznog prelaza i da je i tada ne mali saobracaj isao tuda kao i sada ali da se izgradnjom tunela i bulevara taj problem resava u najvecoj meri.

Tek da se ne zaboravi, fotkao za potrebe projekta pracenja izgradnje 2007.

obe fotografije napravljene van jutarnjeg i popodnevnog spica negde oko 13-14h

070319-HJC-04.jpg

070319-HJC-03.jpg
 
Па, то ће одуговлачити максимално јер је претходна власт све започела. Али с обзиром како су са Бус плусом променили причу можда и овде одлуче да ово преиведу крају. Осим ограђеног простора око Омладинских бригада и Тошиног бунара ништа друго се не види што би значило да се ту требају дешавати некакви радови.
 
Ako ste propustio, ovako je bilo, vest od pre mesec dana: http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=290699#p290699

milos.tro":3r9taj37 je napisao(la):
Nastavak radova 2015.
N. VUKIĆ | 25. jul 2014. 14:19


Za deo unutrašnjeg magistalnog prstena na delu od Antifašističke borbe do Tošinog bunara, nastavak pristupa Mostu na Adi, u toku je pretkvalifikacioni postupak za izbor izvođača u skladu sa pravilima Evropske investicione banke - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. - Poziv je otvoren do 1. avgusta, a posle procene pristiglih ponuda biće raspisan kvalifikacioni postupak, u okviru koga će biti izabran najpovoljniji ponuđač. Zaključivanje ugovora o izvođenju radova se očekuje krajem ove godine.

Međutim, pre početka izgradnje potrebno je da se rasele porodice koje žive u neformalnim naseljima duž trase unutrašnjeg magistralnog prstena na Novom Beogradu. Planirano je da porodice koje žive u nehigijenskim naseljima budu preseljene u socijalne stanove. Očekuje se da raseljavanje počne u septembru, kada je rok za završetak socijalnih stanova.

Nadležni dodaju da je istovremeno u toku priprema za izradu glavnog projekta tunela od Hipodroma do Autokomande, kao i priprema za izradu plana detaljne regulacije za deonicu od Autokomande do Šumica.
 
Evo par slika za proslavu 800-te strane na temi, srećan jubilej po broju strane ove teme svim članovima foruma.

2014-08-18-Most01_zps8981b939.jpg



2014-08-18-Most03_zpse8db22b2.jpg



2014-08-18-Most02_zpsb8e3751b.jpg
 
Delija":21k9sade je napisao(la):
Још једном, преко те позиције моста бих и могао некако да пређем јер би ту мост био сасвим довољан и накакав умп не би ни требало градити а ефекти би били чак и бољи од изведеног стања. Простом интеграцијом тог моста у шпанских бораца добија се логичан полупрстен који повезује све подужне нбг булеваре а уз нешто мало експропријације Пожешка би коначно могла да добије свој природан завршетак, док са друге стране шпанских бораца добија свој логичан наставак што би био први такав попречни нбг булевар што је јако битно и што се посебно види по постојећем искључењу са умп-а код бувљака.

untitled.jpg

(занемарите уцртану трасу остатка умп-а)

Дакле не би било силовања нбг блокова, не би било силовања топчидерске долине а у градској каси би било 300 милиона евра више за неки други капитални пројекат.

Делијо, ево ја већ пар месеци седим у Сан Франциску и анализирам успут инфраструктуру, превоз итд. (јбг. Беобилд деформација :gobb: ) Улице су идеално трасиране, све под правим углом, лепо раздвајају саобраћај да нема превише гужви на њима. Имају регионалну метро-железницу (БАРТ) који повезује Сан Франсико и остале заливске градове. Имају делимично денивелисан ЛРТ, фантастичну мрежу тролејбуса, одличну мрежу аутобуса, паралелне линије у свакој другој улици и попречне које их повезују. А онда сам видео километарске колоне на мостовима, и аутопутевима, схватио да имају нешто лоше тј немају нешто што ми имамо, за промену. Па, имају управо ово што ти хвалиш - мостове и аутопутеве који се "просто интегришу" у урбану матрицу. Немају наш аутопут кроз град, немају УМП. Зато имају колапс на свим тим мостовима, аутопутевима и улицама у које се исти "просто интегришу". И само једну ствар да се разумемо, Сан Франциско уопште није аутомобилски град, чак вероватно много мање аутомобилкси од Београда.

Овај твоја интеграција у постојећу мрежу улица не би решила проблеме јер капацитет моста због тога био знатно мањи. Обрати пажњу колико је људима помогао мост на овом "лошем месту". И то не само да је помогао људима који га користе, него и онима који користе Газелу и Бранков мост (колико сам пута само пешачио од Блока 30 до Бранковог моста престижући 20так аутобуса у колапсу и путовао од генекса до газеле по 45 минута)...
 
Baci neke slike neku reportazu u relaks sekciji da vidimo kako to izgleda , pa i te guzve
 
Михаило ем што је питање да ли би мост био мањег капацитета јер пар семафора мање не значи и већи капацитет посебно не када се саобраћајница завршава код "нигде" у топчидерској долини, ем што је и овај капацитет више него довољан и никада неће бити до краја искоришћен осим што ће се људи за вјек и вјекова гужвати код цареве ћуприје и на искључену код бувљака а што је баш последица ове имбецилне трасе, ем што је излишно причатити о капацитету овако комотног моста по којем је трасиран такозвани београдски метро. А притом, оно што сам ја заговарао би на истом овом растојању имало чак и један семафор мање поред тога што не би било никаквог скретања, кривудања око хиподрома и осталих пиздарија за које смо платили стотине милиона евра. И ја уопште не видим како си ти ову "интеграциону" деоницу повезао са мањим капацитетом у односу на ову изведену будалаштину која ће, убеђен сам остати у овом облику (ако бог да среће и макар мало разума одговорнима) у наредним деценијама са изузетком продужења до т. бунара.

На страну све то, ако ти је на ову моју серију аргумената контрааргумент капацитет могу само да ти се захвалим што се слажеш са мојом аргументацијом. :)

ПС: Сан Франциско са својих скоро 4.5 милиона људи у метро области и са десетинама милиона туриста годишње је неупоредив са Београдом и апсолутно није меродаван пример за нашу дискусију.

Поздрав и уживај у том дивном граду, нема много тако заниљивих градова у Америци.
 
Da li je postojala mogucnost da se most nadoveze na Milutina Milankovica?
 
Vrh