Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.400
- Pohvaljen
- 48.955
Да, свакако. Станица Вуков споменик се првих пет година користила са 7,5% капацитета, наредних десет година са 2%, а данас са 20% (осам возова на сат, капацитет 40 возова на сат). Ако овако наставимо, исплатиће се за две хиљаде година. Да су тако развијали инфраструктуру, Немци би у данашње време глодали кору са дрвећа у Шварцвалду.
А, иначе, јавни превоз ка јужном делу Београда је сада најефикаснији у целом граду, после онога на земунском правцу. Жута трака и укупно један семафор од Аде до Мостара, уз одличан зелени талас у Сарајевској, ово готово да је БРТ. У том страшном "аутомобилском концепту" други најважнији друмски правац у Београду је проширен - за аутобуску траку (петља Радничка). Страшно, стварно. Злочин.
А, иначе, јавни превоз ка јужном делу Београда је сада најефикаснији у целом граду, после онога на земунском правцу. Жута трака и укупно један семафор од Аде до Мостара, уз одличан зелени талас у Сарајевској, ово готово да је БРТ. У том страшном "аутомобилском концепту" други најважнији друмски правац у Београду је проширен - за аутобуску траку (петља Радничка). Страшно, стварно. Злочин.