Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.972
- Pohvaljen
- 14.986
stf":nrj7b956 je napisao(la):У потпуности се слажем да се аутопутске саобраћајнице више нигде не граде. Међутим, заборављаш да је Београд закаснио и нема ни минималну потребну аутопутску инфраструктуру коју остали градови одавно имају и нормално је да више немају потребе да их граде.
Не може Београд да прескочи цео сегмент инфраструктурног развоја. То би било као да у потпуности баталимо ширење оптичке мреже каблова ако се појавио wireless ... не можемо се правити да нам отпика више ни не треба.
:shock: Београд има потпуно денивелисани булевар кроз цели град који повезуја сва централна насеља града а тако нешто немају ни много веће европске престонице као што ни један европски град нема онако квалитетну и разгранату путну инфраструктуру какву има Нови Београд и ту долазимо да још једног необоривог аргумента - Зар ни на НБГ-у не постоји та основна путна инфраструктура па је био неопходан још један 3+3 булевар између два постојећа 3+3 булевара међусобно удаљена 400+500м?! Будалаштине.
stf":nrj7b956 je napisao(la):Врхунски аргумент.
Хвала, знам да јесте. Ја и даље сматрам да је мост или тунел требао да буде преко другог краја Аде у продужетку Ивана Рибара. То што су неким форумашима опет у глави неке супертранзитне денивелисане булеварчине а не нормалне градске улице и булевар то је њихов проблем.
И само да вас подсетим. Да се мејн стрим клика са Беобилда ономад питала свака раскрсница на НБГ делу фртаља умпа би била петља и цели умп би и ту био денивелисан какав је и у до сада изграђеном делу. И то је била демонстрација незнања и несхватања градског простора.